Červen 28, 20214 r No vida jak nám ten dříve různýma pisálkama a taky bobanem poplivaný Rapid roste 😂
Červen 29, 20214 r Samozřejmě ho nechci prodávat, ale je to celkem zajímavá informace. Ve style+ a najetých cca 13500km bych ho za nějakých 340 ještě prodal. A to i brzdy , hadice atd. drbu kartáčkem na zuby.
Únor 8, 20223 r 10/2019 Style+ 81kW za 352tisíc najeto cca 19600km a třeba na Škoda Plus podobný s 25tisíci km za 388tisíc Kč :) https://www.skodaplus.cz/Car/1839685/skoda-rapid-1-0-tsi-81-kw-style-plus/?isUsed=true&make=brand_32&model=model_573&priceRangeFrom=350000&mileageRangeTo=30000&enginePowerFrom=74&carsOrderBy=PRICE_ASC&isSkodaPlus=true&isOneYearCar=true&fuelTypes=fuel_type_1&bodyTypes=body_type_1&bodyTypes=body_type_7&bodyTypes=body_type_13&equipmentItems=equipment_194 Celkem dobrá investice.
Únor 8, 20223 r Takhle jsou na tom všechny zánovní auta obecně. Ceny stouply na nesmysl. Kdo si rok, dva i tři roky zpět koupil auto a teď prodává, určitě na tom vydělá ve smyslu rozdílu těch částek. Jenže druhá strana mince je, že si za ty peníze nic lepšího stejně nekoupí. :-)
Březen 7, 20223 r Sestra teď shání ojetého Rapida Liftback 2018-2019 1.0 TSi 81kW Style najeto cca do 60k, kbyby tady někdo prodával.
Březen 7, 20223 r Před časem jsem jich pár ještě viděl na Škoda plus a dva v AS kam jezdím a byly rychle pryč. Teď zbyly už jen mladší nafťáky s nájezem +/-100tis. Já mám 70kw Style+ 2019 s 33.500km, kterýho už prioritně ani nepotřebuji. I když mě ve čtvrtek nechal na cestě tak si ho i tak nechám 😀.
Březen 25, 20223 r Tak jenom pro info. Nakonec jsem pro sestru sehnal Rapid Liftback 1.0TSi 81kW 04/2018 71k najeto Style+ červená Corrida. Dvě sady kol. Cenu jsem ukecal na 310tisíc. Je to od prvního majitele. Záruka do 04/2023.
Březen 25, 20223 r Takže podobného, jako ten tvůj, jen vyšší nájezd. Ty ceny, to je tedy masakr. Já brblal když mi při odkupu z leasingovky zvedli vloni v říjnu o 10% cenu z 230.000 na 253.000Kč. Čekalo se tehdy na asi 3 měsíce opožděnou dodávku nové Scaly. Dnes bych myslím Rapida prodal klidně za nějakých 330.000Kč (MR 2019, 1.0TSI 81kW, Style+, cca 50.000km)...
Březen 25, 20223 r Ceny jsou brutální a díky Ukrajině to půjde ještě nahoru. Nová nebudou. Podívejte se na skladovky Fabia Combi. Což je auto, které mělo stejnou cenu jako Rapid ve stejné výbavě. Fabia 70kW Ambition 420k. Style 70kW skoro 500k. Já mám Style+ 10/2019 20k najeto a na ŠkodaPlus cena cca 370-380tisíc+. Vzhledem k ktomu, že mám auto odhlučněné + budu dělat audio Hertz, tak bych ho za 400k prodal :)
Květen 24, 20223 r Po nějaké době jsem kontroloval ŠkodaPlus a ty ceny letí vzhůru. Je to úplně šílené. https://www.skodaplus.cz/list/?isUsed=true&make=brand_32&model=model_573&carsOrderBy=PRICE_DESC&isSkodaPlus=true&isOneYearCar=true&fuelTypes=fuel_type_1&bodyTypes=body_type_7&bodyTypes=body_type_13 Jinak mám služebního Rapida na operativní leasing a povím vám, že ta leasingovka to pěkně škudlí. Při návštěvě servisu si technici musí nechat všechno schválit. Jenom to nejnutnější. Olej po 2roky/30tisíc km. Maximálně stěrače, protože mi bylo vysvětleno, že je to bezpečnostní prvek a bojí se, abych se v případě nehody na toto nevymlouval. Jinak zamítnuty věci i jako doplnění klimy a její dezinfekce. Těch pět let to nejak vydrží, ale chudák kdo si to pak koupí. Při představě, že si někdo koupí Octávii co za pět let nalítá 150tisíc a má podobnou údržbu, tak to je tikající kasička na prachy.
Květen 24, 20223 r A ojetiny půjdou ještě dráž, až se tu část ukrajinských uprchlíků usadí natrvalo a začnou kupovat ojetá auta :)
Květen 26, 20223 r V 25. 3. 2022 na 7:33, Deawon napsal: Tak jenom pro info. Nakonec jsem pro sestru sehnal Rapid Liftback 1.0TSi 81kW 04/2018 71k najeto Style+ červená Corrida. Dvě sady kol. Cenu jsem ukecal na 310tisíc. Je to od prvního majitele. Záruka do 04/2023. To je masakr, ty ceny jdou fakt nahoru. EDIT: ono je to dnes ještě brutálnější. S takovou bychom to auto brzo prodali za víc, než za kolik jsme ho koupili. Upraveno Květen 26, 20223 r od Twisted
Květen 27, 20223 r Já měl 10/2019 slevu za 352tisíc. dnes najeto 21500km, takže bych ho prodal za víc. + nové repro + komletně odhlučněno. Za 400 bych ho prodal věřím.
Červenec 8, 20223 r Píšou (v tom Světě motorů), že se 1.0 tsi na delší cesty nehodí. Jak to myslí? Když pojedu do Chorvatska a budu držet celou cestu 140 km/h tachometrových, tak to uvařím? Nebo je to nepohodlný? Mám O2 a chtěl jsem ji vyměnit (za novější ojetinu), ale kua není za co. Tak jsem se díval i po Rapidech (akorát tam nedám rozumně plyn - není rozumná MPI a tsi jsou na přestavbu drahé, tak z toho asi stejně nic nebude) Dík
Červenec 8, 20223 r Rapid do Chorvatska dojede spolehlivě i když 140 bych ho kvůli vyšší spotřebě asi nehnal. Těch 10km navíc ujetých za každou hodinu na celkové době jízdy (cca 15 hodin/1250km na Pelješac) stejně nepoznáš. Myslím, že je to spíš kvůli těm sedačkám. Jsou fakt měkké. Mám bederní opěrku teď dodělanou v autě a je to opravdu "nebe a dudy".
Červenec 8, 20223 r před 2 hodinami, panet napsal: Píšou (v tom Světě motorů), že se 1.0 tsi na delší cesty nehodí. Jak to myslí? Když pojedu do Chorvatska a budu držet celou cestu 140 km/h tachometrových, tak to uvařím? Nebo je to nepohodlný.? Dík Neuvaříš, tomu TSI to jen prospěje. To spíš kdo jezdí denně 200km, tak aby si koupil něco jiného. Miklis to píše dobře. Sedadla jsou nejslabší místo co se týká pohodlí. Jinak je rapid skvělý. Máme doma to MPI 55kW. U tohoto bych se trochu bál, že přepálím olej, v dlouhých alpských stoupání na plný plyn. MPI nemá totiž chladič oleje. Ale i tak.... kdo mění včas olej, bude v pohodě.
Říjen 10, 20222 r Zdravím, mám možnost koupit od známého Rapida 2018 1,0 tsi 70 kw, najeto 37k za 280k ještě rok v garanci. Nyní mám O2, kde se trochu bojím budoucích investic, myslíte si, že se vyplatí vyměnit? Také mě štve spotřeba.. 8l/100 je bída.. Jezdím každý den po městě 10-20 km, pak nějaké výlety s rodinou a jednou za rok dovolená, např. Chorvatsko. Jde mi hlavně o spolehlivost auta a investice, počítám, že by mi rapid vydržel 10-15 let.
Říjen 10, 20222 r Trochu si pohoršíš podvozkově, ale zase u Rapidu je zadní náprava bezúdržbová. Nepatrně je Rapid Užší. Vzadu nasedadlech to bude nastejno, kufr+- stejný. Jinak je Rapid spolehlivé auto. Bohužel přední sedadla nejsou moc pohodlná. Za sebe bych do toho šel.
Říjen 10, 20222 r Špatně neuděláš, mám 70kw 2019 Style+, 37.000km, spotřeba kolem 6 l/100. Závady na záruku: klasika kompresor Sanden, palivové čerpadlo do prvních 5.000 a zapalovací cívka při 30.000, když jsem zůstal 100km daleko od domu. Ve srovnání s O2 na tom zcela jistě budeš mnohem líp s prostorem na zadních sedadlech, kufr je u sedana cca totožný s O1/2. Přesedlal jsem z O1/2009 1.6 a co si ji vzal syn tak se bohužel už jen sype. Upraveno Říjen 10, 20222 r od ben06
Říjen 11, 20222 r Díky za rady. Tak jsem si ho byl včera projet a asi do toho půjdu. Jediný otazník pro mě je, že první registrace byla březen 2018, což znamená, že byl vyroben někdy 2017? A tím pádem by tam mohla být ještě ta starší spojka?
Říjen 11, 20222 r Já mám skladovku vyrobenou 02/2019 (dle nějaké aplikace ŠA, kterou jsem už dávno odinstaloval), koupenou 03/2019. Leda že by tvůj byl nějaký ležák. Podle VIN by ti v AS měli zjistit jakou spojku opravdu máš. Rapidy jsou jako ojetiny stále hodně v kurzu. Výbavu máš jakou? Upraveno Říjen 11, 20222 r od ben06
Říjen 11, 20222 r @David Klare Spojka je lepší snad od 11/2017. Jinak nevýhody Rapida za mě jsou - je podvozkově užší. Hlavně v zimě by to mělo být znát. - horší zadní náprava (na druhou stranu snadnější údržba) - poslední dobou mě na Rapidu štvou horší přední sedačky. Dost uvažuji o dodělání bederní opěrky. - celkově i v interiéru jsou znát horší materiály a slabší plechy Dle informace od technika z garančky jsou momentálně Rapidy horké zboží, že se kolikrát ani nedostanou na vystavení na internet jak rychle zmizí.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.