Přejít na obsah

EGR ventil


honzik

Doporučené příspěvky

  • o 6 měsíců později...

Tak dnes sem se dostal k výměně EGR ventilu.

Po náročné výměně došlo na "základní nastavení" to bohužel neproběhlo a vyhodilo chybu (možná způsobenou teplým motorem)

Zkusil jsem tedy na konektor připojit starý EGR a u něj "základní nastavení " proběhlo

 

Mám tedy vyzkoušet nastavení za studena a když nepůjde tak i smazat adaptační hodnoty?

Pročítal jsem tady příspěvky a nenašel jsem řešení mého problému...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 měsíců později...
  • o 1 rok později...

Ahoj,

začal se mi na BKY objevovat problém  s nepravidelným volnoběhem a rozsvítilo se na budících grilované kuře. Přes OBDII to píše chybu P0402 - Exhaust gas recirculation (EGR) system - excessive flow detected. V servisu se tato chyba načetla jako 16786 - proud recirkulace spalin - detekován jako nadměrný. Po smáznutí chyby se auto podařilo nastartovat až napočtvrté (vždy otáčky spadly na cca 500 a chcíplo). Chvilku jezdilo (cca 20 km) bez kontrolky na budících. Pak se opět objevilo grilované kuře, a následně ještě EPC kdy spadlo do stavu nouze. Vypnuto zapalování, klíček vytažen, nový start a EPC již nesvítilo. Po načtení chyb přes OBDII to píše chybu P0106 - Maniford absolute pressure (MAP) sensor/barometric pressure (BARO) senzor - range/performance problem. Chyba smazána, volnoběh opět houpe (ne však vždy) a při projížďce se opět rozsvítilo EPC a auto drželo zvýšené otáčky na cca 1200-1300 otáček. Motor vypnut, nový start a již bez svítícího EPC. Kuře ani EPC po 20 km jízdě zatím nesvítí. Napadá vás, prosím, co by to mohlo být? Výměna EGR? Auto nájezd 215t km, kromě snímače polohy brzdového pedálu a čidla teploty chladící kapaliny vše původní. Díky moc všem

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 7 měsíců později...

Sice tu už nikdo moc neodpovídá, ale zkusím. 

 

Chyba P0407 Exhaust Gas Recirculation Sensor B Circuit Low

 

Chyba je spojena s rozsvícením kontrolky emisí. Mimo kontrolky se u vozidla projevují problémy se studeným startem, kdy jen obtížné naskočí, někdy až napodruhé.

 

Může to dohromady ukazovat i na něco jiného, než na samotný EGR? Četl jsem třeba, že tuto chybu může vyhodit i špatné čidlo teploty chladící kapaliny a u toho si umím představit i ty špatné studené starty. 

Nebo jsou problémy se startem motoru běžným průvodním jevem špatného EGR?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Dobrý den,

 

četl jsem váš příspěvky ohledně problému s EGR a mam stejný problém. 

Vyměnil jsem EGR , zkoušel jsem základní nastavení, jak klapky, tak EGR vše ok, čistil jsem vše a dal nové těsnění. Ukazuje to hodnoty ve vag na volnoběh kolem 300 a stejně po 50 km se mi znovu ukáže závada P0402. JEště jsem zkoušel jiné čidlo tlaku a také bez úspěchu.

Dokázal jste to někdo opravit, případně jak? 

Může sem někdo napsat, jak se přesně testuje ve Vagu EGR zda cvaká?

Popravdě jsem z toho už trochu ... nevím kam dál.

Děkuji za radu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 21. 10. 2018 na 13:42, babulka napsal:

Zdravím vespolek.

Jsou tyhle rezavé svorníky na egr velký problém,půjdou vyměnit nebo se musí vyměnit i příruba?

Díky za rady

egr.jpg

Dá se někde sehnat ta příruba do který je zašroubovanej egr? Urval jsem při povolováni matku i se šteftem… 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...
V 30. 8. 2011 na 10:12, Malta napsal:

aha tak s kolínky ti neporadím (u 1,2 12V tam kolínka nejsou, ale je to trvdá rovná plastová hadička kde na obou koncích jsou nasazené gumové hadičky, přičemž jedna se nasazuje na EGR a druhá do air boxu., ale ve Škoda servisu to určo budou mít, popř. na vrakále

obrázky jsou z Dílenské příručky (pošlu ti soukromou zprávu)

Zdravim, chci se zeptat na tu hadicku co ma kolinka. K cemu je tam vlastne dobra? Musi byt poradne utesnena? Jde o to, ze jsem menil egr ale ten puvodni mel tlustsi tu trubicku na kterou se to nasazuje. Takze ted mi to tam podle me uplne dobre netesni u toho Egru, i kdyz jsem to stahl stahovaci paskou.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 12 minutami, Malta napsal:

nemyslím si že by měla být nějak extrémně utěsněna, neboť u haťapky se musela s každým sundáním airboxu stáhnout z nátrubku a šlo to vždy velmi lehce. Z toho usuzuji, že rozhodně nešlo u super těsný spoj

Taky si rikam, ze funkce na tom asi uplne nezavisi. Diky za odpoved.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Zdravim, tak dnes jsem chtel nastavit zakladni nastaveni EGRu a nejak to neprobehlo.. spustil jsem to, zacal cvakat ale obcas u ADP bezi probliklo chyba a takhle porad dokola.. bezelo to uz asi 10 minut, tak jsem to vypnul. Ale ted kdyz otocim klickem tak hned zase porad egr cvaka.. nevite prosim nekdo co s tim? Uz jsem z toho hotovej..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mel jsem to asi trochu rozepsat co s tim je.. takze: auto zaclo cukat pri jizde po meste.. drive uz jsem mel podobny problem s jinym autem a tam vymenil egr bez nastaveni a jezdilo to v pohode bez cukani. Tady jsem ho tedy taky vymenil a asi tyden to jezdilo bez cukani. Pak najednou chcipnul motor na krizovatce.. rikam si ok takze klapka, jo naky bordel tam byl tak jsem ji vycistil hadrem a udelal potom odpojeni baterie.. a pak se mela sama nacist. Volnobeh je celkem ok a uz to nechcipa ale kdyz jedu treba i 90 na 5 tak najednou zacne skubat, jakoby se dusit a vubec nejde za plynem. Takze jsem si koupil kabel, stahnul program a chtel udelat to zakladni nastaveni ale prave porad jen pise ADP probiha a preskakuje to na chyba a vysledek zadny.. egr porad dokola cvaka a ted prave i po otoceni klicku, porad pockvakava, pak kdyz nastartuju tak asi ne.. nevim neni uz to pak moc slyset.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tohle je vypis chyb.. 

6 Nalezeny chyby:

16804 - rada 1: system katalyzatoru ucinek prilis maly

        P0420 - 35-10 -  - - Sporadicky

17811 - System zpetneho vedeni vyfukovych plynu Regulacni odchylka

        P1403 - 35-10 -  - - Sporadicky

16555 - rada 1: system odmerovani paliva System prilis chudy

        P0171 - 35-10 -  - - Sporadicky

16490 - Tlak v sacim potrubi/tlak vzduchu: (G71) /F96 Nesmyslny signal

        P0106 - 35-10 -  - - Sporadicky

17811 - System zpetneho vedeni vyfukovych plynu Regulacni odchylka

        P1403 - 35-10 -  - - Sporadicky

17811 - System zpetneho vedeni vyfukovych plynu Regulacni odchylka

        P1403 - 35-00 -  -

 Rikam si, jestli to fakt nemuze delat netesnost te hadicky co jde z egru do airboxu.. hadicka a na obou koncich kolinka.. vcera uz jsem ji vzteky na chvili odpojil z airboxu a jel.. a nezacukalo to

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravim, tak maly update a mozna i rada pro ostatni.

Nakonec to dopadlo tak, ze jsem odpojil konektor od egru a auto jede jak po masle.
Egr je od firmy Maxgear a vydrzel tedy fungovat 5 dni.
Takze priste misto usetreni tisicovky koupim rovnou Pierburg.
Ale jsou hodny.. maji tak pekne delany tesneni, ze se da vlastne rovnou pouzit jako zaslepka kdyz se prohodi a dopredu k trubce vratim stare.. 
image.thumb.png.5ec229cc97cadd554c67c56c3d052d9f.png

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 11 měsíců později...

Zdravim. Mam tu maly update, mozna to nekomu pomuze. Rok jsem jezdil se zaslepenym egrem. Pohoda az na tu kontrolku, no ale zacla se blizit technicka tak zacalo laborovani. Smazani chyby vydrzelo do dalsiho rozsviceni asi 300km. Readiness vse zelene ale byla tam jeste chyba 16804 - snizena ucinnost katu. Koupil jsem cistic katu + lambdy a vyjel celou nadrz. Neveril jsem ale chyba zmizela :) dale teda egr.. sondoval jsem jakou znacku, nakonec jsem zvolil Wahler - 3ti misto v recenzich znacek Egru. Cena 1400 i s postou. Zapojil, udelal zakladni nastaveni, vse v poradku. Za 80 km mrknu na chyby a tam chyba nizky prutok vedeni zpetnych vyfukovych plynu.. tak jsem hledal a zase, ze to bude zanesena trubka k egru.. takze znova rozebiracka, trubka uplne v pohode.. dale procisteni klapky (jenom otevrena plynem a co vyskrabal kartacek) no ale porad si rikam, co ta blba podtlakova hadicka... Ono totiz original egr ma vystupni trubicku na hadicku prumer cca 6mm.. tento od Wahleru a predtim od Maxgearu cca 4mm. Takze jsem trubicku nastavil na prumeru mensi hadickou a dal teflonovou pasku a foukal a ficelo to okolo. Tak jsem pridal teflon dokud to nebylo uplne tesne. A ejhle, najeto 140km, readiness vsechny zeleny a zadna chyba :) volnobeh krasne drzi a pri jizde zadny cukani :) takze jestli nekdo taky porad laborujete, mozna to muze pomoct. Jeste to tedy po technickr dotunim redukci na hadicky a bude :)

Editováno: , autor: Pr3datoR
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...