Publikováno Srpen 31, 200619 r Na Fabii 1,4 50kW, r.v. 2001, se mi začal špatně zahřívat motor. Ručička teploty chlad. kapaliny stoupá jen pomalu nahoru a do středu se dostane jen ve městě, kde se často stojí na semaforech. Pokud jedu z kopce za chvíli klesne, když se motor zatíží zase trochu vystoupá. Myslíte, že je to termostat nebo čidlo (čidlo bych dokázal vyměnit sám)? Já myslím, že je to termostat.
Říjen 23, 200618 r Odešel mi teremostat, nechtělo se mi kupovat kompletní sadu i s čidlem, tak jsem trošku zapátral a podařilo se mi koupit termostat s víčkem za 480kč. Teď už se zase ohřívá jak má
Říjen 24, 200618 r A jak ti odešel? Neotevíral, takže si vařil, nebo zůstal viset otevřený, takže se ti neohřál motor?
Říjen 24, 200618 r Zůstal viset otevřenej.S novým mi klesla spotřeba o cca 0.5 l/100km. Hm, hm, hm, mě se stalo úplně to samý ze dne na den. Ráno zůstal otevřenej a už se nezavřel. Vyměnili mi ho celej i s čidlem za 1.804 Kč, viz příspěvky níže Ale už to auto aspoň necuká při jízdě se studeným motorem. Asi už i to čidlo bylo nějaký nakřáplý, protože než se zahřál motor (cca 5 km) tak zejména při jízdě do kopce pod plynem to cukalo a škubalo jako studená Š120.
Říjen 24, 200618 r mám pořád podobný problém. Než se pořádně zahřeje motor, tak při akceleraci (zátahu) se auto jakoby přidušuje, přiškubává, jakoby se propadá výkon (už nevím, jak to ještě lépe napsat ) Mám nové svíčky, vzduchovej filtr, vyčištěnou klapku a pořád stejný. Když se motor pořádně zahřeje, tak se to neprojevuje.. chjo,chjo..
Říjen 25, 200618 r me taky vlastne odesel ze dne na denm cena ve skodovce me taky zaskocila protoze oni to prodavaji proste cele i s cidlem teploty
Říjen 25, 200618 r hele chlapíci, já mám fakt stejný problémy jako "XP3", ale jak poznám, že to je ten termostat? Teplota mi ukazuje naprosto normálně.. Ale jinak stejný, studenej motor, kopec, cukačka, přidušuje se.. hrůůza
Říjen 25, 200618 r No ona je Fabia zajímavá tím, že od určité teploty budík zobrazuje 90 stupňů, tedy prostřední rysku. Tom
Říjen 25, 200618 r No ona je Fabia zajímavá tím, že od určité teploty budík zobrazuje 90 stupňů, tedy prostřední rysku.Tom tusim od 75 - 105 ? toto ked niekto dokaze zobrazovat realne, dam mu svoju dceru za zenu a polovicu kralovstva...
Říjen 25, 200618 r hele chlapíci, já mám fakt stejný problémy jako "XP3", ale jak poznám, že to je ten termostat? Teplota mi ukazuje naprosto normálně..Ale jinak stejný, studenej motor, kopec, cukačka, přidušuje se.. hrůůza No já bych zkusil vyměnit ten termostat, ale bohužel stojí 1.140 Kč protože je včetně čidla, samotnej ho prostě škodováci nedaj z ruky, s prací to vyšlo na 1.804 Kč Jinak před výměnou se studeným motorem s autem pod plynem (nejlépe do kopce) do škubalo, cukalo a cyklicky nastávaly enormní propady ve výkonu, že jsem v tom autě celej poskočil . Teď zatím OK. Uvidíme. Hlavně, že samotné čidlo (bez termostatu) bylo měměno pod vlajkami před 25 měsíci, takže o jeden jedinný měsíc skončila záruka
Říjen 25, 200618 r Proč celej termostat s víčkem komorou a čidlem? Stačí víčko s termostatem, já ho kopil za 480 kolega za 350...
Říjen 26, 200618 r bezny obchody s autodilama ci vrakace ktery prodavaj i neco novejch dilu ti ho proste s deklikem za 350 prodaj jinak ja tu jeden navic mam termostat kdyby byl zajem ale bez dekliku, jen cistej termostat
Říjen 26, 200618 r mám pořád podobný problém. Než se pořádně zahřeje motor, tak při akceleraci (zátahu) se auto jakoby přidušuje, přiškubává, jakoby se propadá výkon (už nevím, jak to ještě lépe napsat )Mám nové svíčky, vzduchovej filtr, vyčištěnou klapku a pořád stejný. Když se motor pořádně zahřeje, tak se to neprojevuje.. chjo,chjo.. já to mam za studena.. prvních 10 vteřin. Čistil jsem klapku, i v servisu a nic. Tak nevím. Lambda taky nová.. Hold je to...
Říjen 30, 200618 r zase ze sebe udělám hlupáka, ale když teda chci vyzkoušet jestli to není termostatem, tak co přesně mám koupit? CO je vlastně "celej" termostat a co je potom to "víčko s čidlem" ? Hi, já vím, jsem asi hodně mimo, ale snad to někde vysvětlí... ještě doplním: má vůbec smysl si myslet, že by to mohlo být tím termostatem, když mě to subjektivně žádné problémy nedělá? Ručička pomalu leze nahoru, po cca 3-5 min je na půlce a už se ani nehne. Ale auto se v zátahu hlavně do kopce dusí, jsou tam propady a cukáto... Upraveno Říjen 30, 200618 r od luckyluck
Říjen 30, 200618 r Celej termostat je: Komora termostatu ( přišroubovaná na hlavě ), čidlo, víčko termostatu a vlastní termostat. Pak jde sehnat za více než poloviční cenu pouze víčko s termostatem. U tebe bych řekl, že je termostat v pořádku, když se ti ohřeje za cca 3-5 min. Zajeď na diagnostiku do Škoda Service.
Listopad 16, 200618 r Ak necham auto po nastartovani stat asi 2-3 minutky mam hned teply chladic. Znamena to ze je vadny termostat a ostava otvoreny? Nevsimol som si za ako dlho je rucicka v strede ale zvysila sa mií spotreba.
Listopad 16, 200618 r Mě se motor neohříval ani při delší jízdě. Podle toho co ty hovoříš máš termostat ok, já jsem ho koupil za 480kč termostat s víčkem, kolega tady psal že jde sehnat i za 350. Jinak origo sada v Šáde service stojí kolem 1200kč.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.