cluck Vloženo 23. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 23. Říjen 2006 Mám problém u své fabky 1.9 TDI PD ELEGANCE: prestaly mi svítit kontrolky na ostřikovače, prasklou žárovku a otevřené dveře, vše se nachází ve sředovém panelu. Neví někdo co by mohlo být přičinou???? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OloZX6R Vloženo 23. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 23. Říjen 2006 nebude to pojistka?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cluck Vloženo 23. Říjen 2006 Autor Sdílet Vloženo 23. Říjen 2006 Pojistky jsem postupně všechny zkontroloval. Při 15000Km jsem měl auto na 1 servisní nprohlídce a nechal jsem si odblokovat akustický signál na zamykání a otvíraní auta a od té doby mi kontrolky nejdou. mám strach aby mi nějak nepodělali řidící jednotku... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
profor Vloženo 23. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 23. Říjen 2006 Pojistky jsem postupně všechny zkontroloval. Při 15000Km jsem měl auto na 1 servisní nprohlídce a nechal jsem si odblokovat akustický signál na zamykání a otvíraní auta a od té doby mi kontrolky nejdou. mám strach aby mi nějak nepodělali řidící jednotku... vyzerá to teda len na budíky - kontrola žiaroviek je jedna krabička a ta nevyzera byť diagnostikovatelná podla schémy, má len dva výstupy na kontrolku čo idú do budíkov. ostrekovače sú napojené priamo na budíky, dajú sa nakódovať a otvorenie dverí to posiela BSG po CANe tak teda...máš určite tie isté budíky čo si tam mal?... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cluck Vloženo 23. Říjen 2006 Autor Sdílet Vloženo 23. Říjen 2006 ja jsem nic něměnil kontrolky mi přestaly fungovat samy osdsebe žádný zásh z mé strany nebyl. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rkonf Vloženo 23. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 23. Říjen 2006 Překódovali ti panel přístrojů a špatně Vypůjčím si obrázek z jiného tématu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
profor Vloženo 23. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 23. Říjen 2006 Překódovali ti panel přístrojů a špatně Vypůjčím si obrázek z jiného tématu. akok píše rkonf - nenakódovali ti to správne, ale otázka je prečo? s tým nemali nič robiť predsa, iba ak to boli nejake lamy a skušali to najprv na budikoch... choď niekomu na VAG a malo by sa ti kkodovanie začinať číslom 28xxx Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cluck Vloženo 23. Říjen 2006 Autor Sdílet Vloženo 23. Říjen 2006 Překódovali ti panel přístrojů a špatně Vypůjčím si obrázek z jiného tématu. A pak si dej auto do značkovýho servisu, snad to uhraju na záruku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
profor Vloženo 23. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 23. Říjen 2006 Překódovali ti panel přístrojů a špatně Vypůjčím si obrázek z jiného tématu. A pak si dej auto do značkovýho servisu, snad to uhraju na záruku čo máš čo uhrávať...normál tam choď a povedz čo je vo veci a že sa to stalo po navšteve garančky. musia ti to nakodovať veď je to otazka 5minut... ale predtym by som išiel niekomu na VAG a pozrel si to terajšie kodovanie aby ti to nahodou neurobili a povedali že nič neurobili - to by potom z teba urobili blbca. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cluck Vloženo 23. Říjen 2006 Autor Sdílet Vloženo 23. Říjen 2006 Překódovali ti panel přístrojů a špatně Vypůjčím si obrázek z jiného tématu. A pak si dej auto do značkovýho servisu, snad to uhraju na záruku čo máš čo uhrávať...normál tam choď a povedz čo je vo veci a že sa to stalo po navšteve garančky. musia ti to nakodovať veď je to otazka 5minut... ale predtym by som išiel niekomu na VAG a pozrel si to terajšie kodovanie aby ti to nahodou neurobili a povedali že nič neurobili - to by potom z teba urobili blbca. OK díky za radu ve středu tam zajedu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Xp3 Vloženo 2. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 2. Listopad 2006 Nebudu zakládat nové téma, šoupnu to sem Ráno byl v LBC mráz a žřejmě byl celý mechanismus stěračů zatuhlý. Během jízdy jsem si stíral stěračema až přestaly z ničeho nic jít a místo toho za začal hýbat zadní stěrač . První co mě napadlo je shnilý svazek, nakonec to byla jen přepálená pojistka předních stěračů. Docela mě zarazilo že když odejde pojistka předních stěračů, tak se páčkou při přitáhnutí k sobě (tj. ostřikovač čelního skla) ovládá zadní stěrač. Tak jen kdyby se to stalu i někumu z vás, tak ať nejste vyjevení Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Majk Vloženo 2. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 2. Listopad 2006 Překódovali ti panel přístrojů a špatně Vypůjčím si obrázek z jiného tématu. A pak si dej auto do značkovýho servisu, snad to uhraju na záruku Taky jsem byl na první garančce a od té doby mi blbne palivoměr.Když nastartuju ukazuje 1/2 pak3/4 potom rezervu.Natankuju plnou a ukazuje jen půl.Než jsem to dal na prohlídku tak to bylo dobrý.Nevíte co by to mohlo být? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.