Přejít na obsah

Kontrolky ostřikovače, žárovky.......


cluck

Doporučené příspěvky

Pojistky jsem postupně všechny zkontroloval. Při 15000Km jsem měl auto na 1 servisní nprohlídce a nechal jsem si odblokovat akustický signál na zamykání a otvíraní auta a od té doby mi kontrolky nejdou. mám strach aby mi nějak nepodělali řidící jednotku...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pojistky jsem postupně všechny zkontroloval. Při 15000Km jsem měl auto na 1 servisní nprohlídce a nechal jsem si odblokovat akustický signál na zamykání a otvíraní auta a od té doby mi kontrolky nejdou. mám strach aby mi nějak nepodělali řidící jednotku...

vyzerá to teda len na budíky - kontrola žiaroviek je jedna krabička a ta nevyzera byť diagnostikovatelná podla schémy, má len dva výstupy na kontrolku čo idú do budíkov.

ostrekovače sú napojené priamo na budíky, dajú sa nakódovať a otvorenie dverí to posiela BSG po CANe tak teda...máš určite tie isté budíky čo si tam mal?...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Překódovali ti panel přístrojů a špatně :angry:

Vypůjčím si obrázek z jiného tématu.

akok píše rkonf - nenakódovali ti to správne, ale otázka je prečo?

s tým nemali nič robiť predsa, iba ak to boli nejake lamy a skušali to najprv na budikoch...

choď niekomu na VAG a malo by sa ti kkodovanie začinať číslom 28xxx

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Překódovali ti panel přístrojů a špatně  :angry:

Vypůjčím si obrázek z jiného tématu.

A pak si dej auto do značkovýho servisu, snad to uhraju na záruku

čo máš čo uhrávať...normál tam choď a povedz čo je vo veci a že sa to stalo po navšteve garančky. musia ti to nakodovať veď je to otazka 5minut...

ale predtym by som išiel niekomu na VAG a pozrel si to terajšie kodovanie aby ti to nahodou neurobili a povedali že nič neurobili - to by potom z teba urobili blbca.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Překódovali ti panel přístrojů a špatně  :angry:

Vypůjčím si obrázek z jiného tématu.

A pak si dej auto do značkovýho servisu, snad to uhraju na záruku

čo máš čo uhrávať...normál tam choď a povedz čo je vo veci a že sa to stalo po navšteve garančky. musia ti to nakodovať veď je to otazka 5minut...

ale predtym by som išiel niekomu na VAG a pozrel si to terajšie kodovanie aby ti to nahodou neurobili a povedali že nič neurobili - to by potom z teba urobili blbca.

OK díky za radu ve středu tam zajedu...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Nebudu zakládat nové téma, šoupnu to sem -_-

Ráno byl v LBC mráz a žřejmě byl celý mechanismus stěračů zatuhlý. Během jízdy jsem si stíral stěračema až přestaly z ničeho nic jít a místo toho za začal hýbat zadní stěrač :o . První co mě napadlo je shnilý svazek, nakonec to byla jen přepálená pojistka předních stěračů.

Docela mě zarazilo že když odejde pojistka předních stěračů, tak se páčkou při přitáhnutí k sobě (tj. ostřikovač čelního skla) ovládá zadní stěrač. Tak jen kdyby se to stalu i někumu z vás, tak ať nejste vyjevení -_-

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Překódovali ti panel přístrojů a špatně  :angry:

Vypůjčím si obrázek z jiného tématu.

A pak si dej auto do značkovýho servisu, snad to uhraju na záruku

Taky jsem byl na první garančce a od té doby mi blbne palivoměr.Když nastartuju ukazuje 1/2 pak3/4 potom rezervu.Natankuju plnou a ukazuje jen půl.Než jsem to dal na prohlídku tak to bylo dobrý.Nevíte co by to mohlo být?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...