Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Ahojte mozem poprosit nazor ? ( skusenosti ) 

 

Uvazujem o Karoq Sportline len sa neviem rozhodnut ktory motor vybrat 

2.0 TDI 140kW alebo 2.0 TSI 140 kW 

oba su 4x4 DSG

rocne najazdim cca 12-15 tis km

dakujem 

Pri tom rocnim najezdu benzin (TSI).

Taky bych byl asi pro TSI , ale pokud nebudeš dělat krátké trasy tak i to TDI bude v pohodě. Já volil TSI, najedu 12000-14000km ale většinou couračky kolem města a po městě, sem tam výlet do dáli.

Jednoznacne TSI

  • Autor

Teraz som pozeral ze sme za poslednych 7 mesiacov najazdili 4700km. Vacsina na kratke trasy 3-4km ( jedna cesta )obcas nieco dlhsie 20 km :-) a raz za rok max do Chorvatska. Teraz mam O3 TDI 110kW a priemernu spotrebu okolo 6l. 

TSI je o 1600€ lacnejsie 

rozdiel v spotrebe ( WLTP 8,4 vs 6,7 ) je  1,7l co teoreticky znamena v mojom pripade ze by sa to v prospech TDI zacalo otacat pri cca 65000km co je u mna cca 5-6 rokov a to uz bude auto po zaruke.

Takže rozhodnuto ve prospěch TSI. Ano benzín bude žravější, ale motor krásně tichoučký a dostatečně výkonný.

  • Autor

Bol som na skusobnej jazde na 2.0 TSI a idem do toho ☺️ Dakujem

Přesunuto do odpovídající sekce a v tomto smyslu upraven název tématu. ;)

Ked mozem vediet preco karoq pre tak maly najazd?

  • Autor
před 18 minutami, velkepeni napsal:

Ked mozem vediet preco karoq pre tak maly najazd?

❤️

  • 4 týdny později...

Ahoj, může mi někdo říct, zda je poznat rozdíl mezi 2.0 TDI 140kW a 110kW?

Mám totiž zkušenost, že například u superbu ten rozdíl byl minimální a nevyplatilo si za to připlácet.

 

Chtěl jsem 2.0 TSI 140kW, ale auto bude na operativní leasing do firmy a leasingovka tuto motorizaci nenacenila příliš dobře (i kodiaq TDI 140kW v L&K vyšel levněji). Tak to chci zkusit s dieselem. Díky.

Upraveno od mytrix

Ahoj, nejel jsem sice ve 140kW Karoqu, jen v Kodiaqu (vím, nelze kvůli velikosti a váze srovnávat), ale rozhodoval jsem se před nákupem stejně jako ty a slova prodejce byla "když vás střídavě posadím do 110kW a 140kW TDI Karoqu a předem vám neřeknu který je který, tak ten rozdíl nepoznáte". Z vlastní zkušenosti nemohu porovnat, pouze prodávám jak jsem nakoupil.

 

Nakonec jsem vzal 110 kW.

benzin stale rozoznas od dieslu mensim/inym krutakom ale zas tichsim a nie hrkotajucim autom. nezavidim vyber ale siel by som teda do kodiaqa l&k

  • 1 měsíc později...

Já jsem poslední tři Škodovky měl Tdi a ted jsem se nechal zblbnout šílenstvím proti naftě a moc toho lituji ‼️?Mám uskákanou 1,5 a ten výkon 110 kw nevím kde naměřili , možná při 6 tis.ot. Takže benzín už ne. Stejně už budeme v budoucnu asi jen nabijet baterky. ?

ja mam opacnu skusenost s tdi 110kw kde som ja osobne hladal tie kw kde ze su.  ja som 1,5tsi dsg spokojny.zatim 36tis km

2.0Tsi, velmi svizny motor. Som nadmieru spokojny, ci po dynamickej stranke, ale aj pri spotrebe.

  • 6 měsíců později...

Dobrý den,

 

rád bych slyšel názor majitelů Karoqů 1,5 TSI zdali nelitují koupě tohoto vozu v této motorizaci, především těch co potkala některá z výše zmíněných závad jako "klokání nemoc".

 

Stále váhám mezi koupí Octavie III 1,5 TSI / Octavie IV 1,5 TSI a Karoqu 1,5 TSI, který asi zvítězí v mé volbě. Rád bych benzínový agregát, ale Škoda toho momentálně moc nenabízí. 1,0 TSI je tříválec kterého se bojím, ale když to tak vezmu 1,5 TSI je vlastně "částečně dvouválec". Rád bych své nové auto vlastnil 10 a více let s nájezdem cca 20 až 30k km / rok, a proto hledám agregát na který bude spoleh. Na dlouhý interval výměny oleje nevěřím. Co by jste budoucím majitelům Karoqu dporučili? Pokud litujete motorizace, jaký další agregát by jste zvolili? Rád bych si nový vůz zadal do výroby již příští týden, dokud běží akce 125 let Škoda na Karoqa, ale po přečtení tohoto fora jsem opět trochu znejistil. Myslíte si že problém z cukáním byl již odstraněn. Děkuji předem za Vaše názory a rady. Věřím že to může v budoucnu pomoci při rozhodování i dalším lidem.

 

 

Mám 1.5 tsi manual a taky klokan. Ale po aktualizaci softwaru jsem max spokojen. Možná bych ted zvolil k tomuto motoru automat...

Upraveno od Tondula

mám 1,5 TSI automat, zatím 10 000km, nikdy žádné skákání, 100 %  spokojenost, spotřeba dlouhodobá 6,4, 

@Eurorealtor Mam 1,5 TSI s automatem a plna spokojenost. Zadne skakani a problemy, ktere se projevovaly na zacatku vyroby motoru. Presel jsem z motoru 1,2 TSI v oktavce a rozdil je obrovsky.

Pises, ze by jsi chtel auto vlastnit 10 a vice let. Myslim si, ze nikdo nyni nevi, jestli stavajici auta a jejich motory tech 10 let vydrzi. 

A proč nejdeš do nafty? S tím nájezdem bych to zvážil.

Mám 1,5 tsi 4x4 DSG, najeto 13000 km, maximální spokojenost.

11 hours ago, Martin Rušaj said:

A proč nejdeš do nafty? S tím nájezdem bych to zvážil.

 

Momentálně mám 2012 VW Crafter 2,0 TDI 100 KW který má najeto téměř 400,000 km a měnilo se pouze: 2x rozvody, klínový řemen, altík, chladič výfukových plynů, a před měsícem MAF sensor. Bojím se že takový dobrý dieselový motor už se asi dnes nedělá. U diesela bude možná pár let klid ale pak začnou oproti benzínu nákladnější opravy dle mého názoru. Dále se bojím že diesel není vhodný na denní studené jízdy, auto hodlám hlavně využívat na cestu do práce a zpět cca 70 km / denně. Pokaždé kdy jedu z práce hned najíždím "se studeným motorem" v Praze na kbelskou do prudkého stoupáku a je mi opravdu líto ten dieselový motor hned tůrovat do dlouhého prudkého kopce.

No ono s těma s dnešníma tsi - čkama to není taky moc slavné. Měl jsem 1,2 81 kw ve F3 a byl supr.

Ono zásadní problém je, že když chce člověk 110kW a DSG, tak v podstatě má na výběr jen 1.5 TSI, 2.0 TDI 110kW DSG je jen v 4x4 a to pak už rozdíl ve spotřebě ve prospěch TDI není až tak výrazný a rozdíl v ceně přes 100tis...

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.