stastikp Vloženo 25. Květen 2019 Vloženo 25. Květen 2019 (editace) Ahoj, chtěl jsem se zeptat. Objevuje se mě rez okolo zadních kotoučů. Upozornil mě na to známý automechanik, který mě měnil pneu. Je to pouze vzadu, v předu nic. Divil se a tvrdil, že asi jezdím s autem naloženým pouze vpředu a zadní kotouče tak tolik nebrzdí. Jak tomuto předejít ? Najeto mám 56t km, stáří auta je 3 roky. Docela mě to vyděsilo, když jsme nad tím stáli u auta k milionu. Je pravda taky, že auto je negarážované a stojí klidně několik dní bez pohybu před domem, jeslti se brzdy zanesou a nejsou dostatečně obruošvané. Díky za rady Editováno: 26. Květen 2019, autor: Pawouk Upraven název tématu. Citovat
atlan Vloženo 25. Květen 2019 Vloženo 25. Květen 2019 (editace) Obcas pri jazde dole kopcom zatiahni zlahka rucnu, hlavne bacha ak za tebou niekto pojde. Editováno: 25. Květen 2019, autor: atlan Citovat
deto Vloženo 25. Květen 2019 Vloženo 25. Květen 2019 @stastikp Zial, bezny problem S3. Ja som menil komplet zadne brzdy v 37t km. Momentalne to vyzera celkom okej, ale je pravda, ze som zacal jazdit viac ofenzivne. @atlan Na S3 zlahka nejde zatiahnut nic. S3 ma elektronicku rucnu brzdu. Citovat
qwertyx64 Vloženo 25. Květen 2019 Vloženo 25. Květen 2019 Uz to tu je rozoberane v inej teme. Ja mam aktualne 39 000km a su uz na vymenu. A to ze by som jazdil ofenzivne? Na O2 som mal zadne brzdy cca 290 000km bez vymeny. Citovat
bojler Vloženo 25. Květen 2019 Vloženo 25. Květen 2019 Je to bohuzel normalni jak u SIII, tak u Kokodaku. Citovat
Kuchar7 Vloženo 25. Květen 2019 Vloženo 25. Květen 2019 Občas jdi tvrdě na brzdy nebo ostřeji do zatáčky (zásah ESC), aby se trochu zapotily zadní kotouče. Pak se taky vyleští. Citovat
Wittmann Vloženo 25. Květen 2019 Vloženo 25. Květen 2019 už se s tím toho moc dělat nedá. Hrubý povrch má na svědomí rychlejší úbytek destičky a tím pádem na daném místě hůře dosedá, čímž to má prostor reznout. Ta koroze je také hloubková - rozleštit se podaří maximálně povrchová vrstva, která časem odpadne zcela. Jediné, co se dá dělat jsou nové destičky + kotouče stočit na soustruhu - ale to má význam pokud je soustruh k dispozici zdarma. Citovat
Martin18 Vloženo 25. Květen 2019 Vloženo 25. Květen 2019 A pokud na kotoucich zbyva rezerva na minimalni normovanou mocnost, a pokud kotouc take soustruznik rozlesti (vetsinou neudela), jinak zustane hruby a pokud se rychle nezalesti brzdenim, opet tam vznikne hloubkova koroze. Citovat
5icz Vloženo 25. Květen 2019 Vloženo 25. Květen 2019 A co podrzet tu rucku za jizdy? Ja uz to na chvili zkousel (musi se tam to tlacitko drzet) a vypada to, ze to brzdi hodne. Treba by to pomohlo. Citovat
Martin Bednář Vloženo 26. Květen 2019 Vloženo 26. Květen 2019 Jinak "rucka" u S3 funguje za jizdy na vsechny 4 kola, ne pouze na zadni, jako u klasicke rucni brzdy. Citovat
McMatej Vloženo 26. Květen 2019 Vloženo 26. Květen 2019 Já to vzal na hulváta flexou. Ale pak to chce upravit i destičku, aby bzdila i na té obroušené ploše. Citovat
LiveBomb Vloženo 26. Květen 2019 Vloženo 26. Květen 2019 To je asi "nemoc" škodovek, na O3 jsem to měl také. Nakonec jsem vyměnil za děrovaná Bremba a mám klid. Citovat
McMatej Vloženo 26. Květen 2019 Vloženo 26. Květen 2019 Já si myslím, že je to spíš problém destičky. Je moc měkká, rezavá tečka v ní vydře drážku a pak už se to jen zhoršuje. Pomohly by tvrdší destičky, ale jak je poznat? Nikde jsem žádné údaje o tvrdosti nenašel. Já teď mám nějaké Roadhouse a docela dobrý. Citovat
Patrik1971 Vloženo 26. Květen 2019 Vloženo 26. Květen 2019 Staci si precitat a zistis,kde je pes zakopany.Ferda to tam vysvetluje a ma snad aj riesenie. Citovat
stastikp Vloženo 26. Květen 2019 Autor Vloženo 26. Květen 2019 (editace) Zkusil jsem to projet a probrzdit i pres rucku jak to slo elektronickou. Neprijde me to lepsi spis me prijde, ze se vytvorily nove ryhy. Nejhorsi je stav vlevo vzadu. Zatim nepozoruju zadny piskani, huceni brzd ani jiny projevy. Spis jsme na to zatim prisli opticky. Dik za odkaz proctu tema. Editováno: 26. Květen 2019, autor: stastikp Citovat
5icz Vloženo 26. Květen 2019 Vloženo 26. Květen 2019 To reseni maji byt desky od textaru a to řada Textar Q? Epad zatím nikdo nezkoušel, ne? Citovat
bojler Vloženo 26. Květen 2019 Vloženo 26. Květen 2019 Q+ bych podle vseho mel mit. Ale jsou tam jenom chvilku, asi ctvrt roku a za tu dobu najely par km. Citovat
xtrack Vloženo 26. Květen 2019 Vloženo 26. Květen 2019 (editace) 5icz už máš také S3?? Textar Q+ má pouze antivibrační podložku, ale určitě budou lepší něž originál Ferodo. https://textar.com/osobni-automobily/tlumici-podlozka-textar-q/?lang=cs Na EPAD mám zálusk, ale zatím po 4500km je zadek OK, jak to začne reznout, dávám zmíněný EPAD. https://textar.com/osobni-automobily/textar-epad/?lang=cs Editováno: 26. Květen 2019, autor: xtrack Citovat
5icz Vloženo 26. Květen 2019 Vloženo 26. Květen 2019 Pred mesicem jsem koupil rocniho S3 2.0tsi 162kW primo z Boleslavi, najeto 8tis km a pripada mi, ze zadni brzdy nejsou uplne ok. Na S2, co jsem mel predtim, jsme menil brzdy po vic jak 200tis km. Citovat
McMatej Vloženo 27. Květen 2019 Vloženo 27. Květen 2019 Alespoň ten tmavší flek by to chtělo očistit, oškrabat, ten je vyšší než okolí a vydírá destičku a ta pak dělá celý kruh na kotouči. Destička by taky chtěla srovnat do roviny. Ale myslím, že by se to dalo zachránit. Citovat
Petula Vloženo 27. Květen 2019 Vloženo 27. Květen 2019 Ahoj, moje zkušenost se zadními kotouči: 2015, 2.0TDI 140kW 4x4 AP, L&K V 9/2018 při cca 85.000 km měněny zadní kotouče+destičky v autorizáku. Trochu brzo, na staré oktě to bylo v 200k, na S II 2010 při 150.000 stále ty původní, ale co už. V 4/2019 při 99.600 (stále záruka) se mě zdálo, že to vzadu hodně drhne, zvláště při brždění při rychlosti nad 50km/h. Pohledem stav stejný, jako popisováno výše. Po 15.000 km na nových kotoučích! Takže reklamace, ještě zbývá 400 km do konce záruky :-). A ano, prý mě to v autorizáku vymění v rámci záruky. Sice neměli skladem a já musel zase odcestovat, ale přislíbena výměna na záruku až se ozvu, což bude tento týden. P. Citovat
HONZAV1 Vloženo 1. Červen 2019 Vloženo 1. Červen 2019 Jak jsem již psal jinde, s kotouči jsem měl problém od nova. Nejprve se kroutily/vibrovali, po nátlaku na asi 15tis vyměněny, bohužel před zimou. Na jaře byly už zase hlučné, ale jen hlučné, tak jsem poprosil při výměně kol o "vyčištění", ale auto jsem při 27tis. dostal opět s novými kotouči a deskami, což mě potěšilo. Od té doby najeto ca 10tis a zatím ok, problém příjde až v zimě. H Citovat
Petula Vloženo 7. Červen 2019 Vloženo 7. Červen 2019 V 28. 5. 2019 na 0:33, Petula napsal: Ahoj, moje zkušenost se zadními kotouči: 2015, 2.0TDI 140kW 4x4 AP, L&K V 9/2018 při cca 85.000 km měněny zadní kotouče+destičky v autorizáku. Trochu brzo, na staré oktě to bylo v 200k, na S II 2010 při 150.000 stále ty původní, ale co už. V 4/2019 při 99.600 (stále záruka) se mě zdálo, že to vzadu hodně drhne, zvláště při brždění při rychlosti nad 50km/h. Pohledem stav stejný, jako popisováno výše. Po 15.000 km na nových kotoučích! Takže reklamace, ještě zbývá 400 km do konce záruky :-). A ano, prý mě to v autorizáku vymění v rámci záruky. Sice neměli skladem a já musel zase odcestovat, ale přislíbena výměna na záruku až se ozvu, což bude tento týden. P. Tak včera jsem byl v autorizáku, zadní kotouče i destičky vyměněny v rámci záruky. 2 Citovat
qwertyx64 Vloženo 12. Červen 2019 Vloženo 12. Červen 2019 Ja som do 40 000km nemal problem (11 mesiacov) a poslednych 3 000km zacali problemy ako popisujete vyssie. Dosiel som do servisu a bez slova na zaruku (a na pockanie) vymenili. Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.