e1. Vloženo 23. Červenec 2023 Sdílet Vloženo 23. Červenec 2023 Prečo sa nepozrieš do technického preukazu? Prípadne CoC... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miziov Vloženo 24. Červenec 2023 Sdílet Vloženo 24. Červenec 2023 Nebo na kryt motoru. Ale výroba 1/2019 a modelový rok 2020 se navzájem vylučuje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
f.r.a.n.t.a Vloženo 24. Červenec 2023 Sdílet Vloženo 24. Červenec 2023 Nebo podle expanzky na chladící kapalinu, neEVO - by měl mít takovou ti klasickou kouli, EVO má jiný tvar Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Adam Rýpar Vloženo 24. Červenec 2023 Sdílet Vloženo 24. Červenec 2023 Já evo mám a expanzku mám kouli... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Migen1 Vloženo 24. Červenec 2023 Sdílet Vloženo 24. Červenec 2023 Ja auto nevlastnim...Jen chci EVO a divam se na inzeraty a abych jel 250km a zjistil na miste ze to EVO neni nechci riskovat. Potrebuji kody motoru pro EVO pro supa 3 a pak si necham zaslat sken technicaku a bude jasno. Jenze ty kody neznam...Myslel sem ze to musi jit poznat dle VIN ale asi nejde. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Migen1 Vloženo 25. Červenec 2023 Sdílet Vloženo 25. Červenec 2023 Tak kod motoru toho Supa je DSRB, to bude asi EVO. Tak ok. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Robosek Vloženo 30. Červenec 2023 Sdílet Vloženo 30. Červenec 2023 DSRB je Evo… Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Migen1 Vloženo 31. Červenec 2023 Sdílet Vloženo 31. Červenec 2023 Ještě jeden dotaz....Co jsem se díval tak Superb 3 s EVO motorem ma pro 110kw verzi kod motoru bud DSRB nebo DTSB. Když jsem procházel internet tak jsem našel protichůdné informace. Některé weby říkají, že DSRB má pouze 340 Nm (1700 - 2750 ot) a DTSB má 360 Nm (1600 - 2750 ot). Některý web zase říká, že DSRB má 360 Nm. Měl jsem za to, že EVO 110kw má vždy už 360 Nm. Bohužel údaj o kroutícím momentu není v technickém průkazu. Neví zde někdo, jak to tedy doopravdy je? Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 31. Červenec 2023 Sdílet Vloženo 31. Červenec 2023 340Nm byl manuál a 360Nm DSG, aspoň to tak vypadá dle: 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Migen1 Vloženo 31. Červenec 2023 Sdílet Vloženo 31. Červenec 2023 V 23. 7. 2023 na 23:17, r_e_n_e napsal: To by mohlo bejt, ja nasel toto: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
honza-marek Vloženo 1. Srpen 2023 Sdílet Vloženo 1. Srpen 2023 Ten druhý kod motoru neznám (DTS). Mám DSR a opravdu to je EVO. 360Nm má DSG a verze s manuálem má 340Nm tak jak jse psáno výše Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clerfayt Vloženo 29. Srpen 2023 Sdílet Vloženo 29. Srpen 2023 Ahoj, mám DTSB EVO 110kw a DSG. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vendyvan1 Vloženo 27. Září 2023 Sdílet Vloženo 27. Září 2023 Mám EVO DTSB 110kw v manuálu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Klocek Vloženo 4. Listopad 2023 Sdílet Vloženo 4. Listopad 2023 Má někdo porovnání 2.0 TDI Evo 110 kw u Superba s manuálem a automatem? Hlavně spotřeba, kolik točí otáček při dálniční 130 km/h, atd. Díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
deto Vloženo 5. Listopad 2023 Sdílet Vloženo 5. Listopad 2023 S manualom pri 135km/h tacho tocim cca 2200ot. Obecne velky rozdiel v spotrebe pri manuale a DSG nebude. Budeme sa bavit mozno o nejakej zanedbatelnej desatinke v zavislosti od toho ako nechas DSG podtacat.... 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miziov Vloženo 5. Listopad 2023 Sdílet Vloženo 5. Listopad 2023 135 km/h točí automat těsně pod 2000. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
deto Vloženo 5. Listopad 2023 Sdílet Vloženo 5. Listopad 2023 Ked som to spocital pre 2,0 TDI 110kW podla prevodovych pomerov, tak pri 135km/h je rozdiel 100ot medzi manual (6q) a DSG (7q). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miziov Vloženo 6. Listopad 2023 Sdílet Vloženo 6. Listopad 2023 To mi nevychádza… Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin_V Vloženo 6. Listopad 2023 Sdílet Vloženo 6. Listopad 2023 Tak skor 200-250otacok a to je rozdiel. Ale to je potom isto citit viac v spotrebe z dlhodobehu hladiska alebo pri dlhsej ceste.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miziov Vloženo 6. Listopad 2023 Sdílet Vloženo 6. Listopad 2023 To se těžko porovnává, musel bys vzít dvě auta, jedno s manuálem a druhé s automatem, a jet ve stejný čas stejnou trasu... Ale aspoň malý rozdíl při dálničním provozu bych očekával. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
e1. Vloženo 19. Listopad 2023 Sdílet Vloženo 19. Listopad 2023 Okrem otáčok treba myslieť aj na to, že "mokré" DSG oproti manuálu majú v sebe aj výrazne viac oleja, čo zvyšuje vnútorný odpor prevodovky, a všeobecne všetky DSG prevodovky sú o desiatky kíl ťažšie ako manuálne. Aj toto má vplyv na spotrebu, nie len otáčky motora. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Adam Rýpar Vloženo 19. Listopad 2023 Sdílet Vloženo 19. Listopad 2023 V 4. 11. 2023 na 21:51, Klocek napsal: Má někdo porovnání 2.0 TDI Evo 110 kw u Superba s manuálem a automatem? Hlavně spotřeba, kolik točí otáček při dálniční 130 km/h, atd. Díky. Manuál/DSG....dlouhodobě nepodstatný rozdíl. Stačí, aby byl protivítr, déšť, větší provoz... a spotřeba ti bude lítat i tak. Sám to vidím na stejné trase. Jde spíš o ne/pohodlí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 19. Listopad 2023 Sdílet Vloženo 19. Listopad 2023 Dle uživatelů rozdíl cca 1dcl: https://www.spritmonitor.de/en/overview/45-Skoda/400-Superb.html?fueltype=1&constyear_s=2020&power_s=150&power_e=150&gearing=4&powerunit=2 https://www.spritmonitor.de/en/overview/45-Skoda/400-Superb.html?fueltype=1&constyear_s=2020&power_s=150&power_e=150&gearing=1&powerunit=2 tedy v podstatě zanedbatelný. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
e1. Vloženo 23. Listopad 2023 Sdílet Vloženo 23. Listopad 2023 Odporúčam nastaviť filter na autá s meraným nájazdom aspoň 15 tisíc km a nie 1500 km. Rozdiel medzi manuálom a DSG je zhruba rovnaký, akurát nemiešajú tam karty autá s malým nájazdom. Okrem toho je dobré sa pozrieť aj na "automatickú" prevodovku, nie len na "DSG". Veľa ľudí to zadáva zle na spritmonitor.de a tam je aj prekvapivo vysoký rozdiel v spotrebách. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 23. Listopad 2023 Sdílet Vloženo 23. Listopad 2023 Ano, chce se to tím trochu proklikat, ale jde si potom z toho udělat nějaký obrázek. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.