Červenec 24, 20232 r Nebo na kryt motoru. Ale výroba 1/2019 a modelový rok 2020 se navzájem vylučuje.
Červenec 24, 20232 r Nebo podle expanzky na chladící kapalinu, neEVO - by měl mít takovou ti klasickou kouli, EVO má jiný tvar
Červenec 24, 20232 r Ja auto nevlastnim...Jen chci EVO a divam se na inzeraty a abych jel 250km a zjistil na miste ze to EVO neni nechci riskovat. Potrebuji kody motoru pro EVO pro supa 3 a pak si necham zaslat sken technicaku a bude jasno. Jenze ty kody neznam...Myslel sem ze to musi jit poznat dle VIN ale asi nejde.
Červenec 31, 20232 r Ještě jeden dotaz....Co jsem se díval tak Superb 3 s EVO motorem ma pro 110kw verzi kod motoru bud DSRB nebo DTSB. Když jsem procházel internet tak jsem našel protichůdné informace. Některé weby říkají, že DSRB má pouze 340 Nm (1700 - 2750 ot) a DTSB má 360 Nm (1600 - 2750 ot). Některý web zase říká, že DSRB má 360 Nm. Měl jsem za to, že EVO 110kw má vždy už 360 Nm. Bohužel údaj o kroutícím momentu není v technickém průkazu. Neví zde někdo, jak to tedy doopravdy je? Díky
Srpen 1, 20232 r Ten druhý kod motoru neznám (DTS). Mám DSR a opravdu to je EVO. 360Nm má DSG a verze s manuálem má 340Nm tak jak jse psáno výše
Listopad 4, 20231 r Má někdo porovnání 2.0 TDI Evo 110 kw u Superba s manuálem a automatem? Hlavně spotřeba, kolik točí otáček při dálniční 130 km/h, atd. Díky.
Listopad 5, 20231 r S manualom pri 135km/h tacho tocim cca 2200ot. Obecne velky rozdiel v spotrebe pri manuale a DSG nebude. Budeme sa bavit mozno o nejakej zanedbatelnej desatinke v zavislosti od toho ako nechas DSG podtacat....
Listopad 5, 20231 r Ked som to spocital pre 2,0 TDI 110kW podla prevodovych pomerov, tak pri 135km/h je rozdiel 100ot medzi manual (6q) a DSG (7q).
Listopad 6, 20231 r Tak skor 200-250otacok a to je rozdiel. Ale to je potom isto citit viac v spotrebe z dlhodobehu hladiska alebo pri dlhsej ceste....
Listopad 6, 20231 r To se těžko porovnává, musel bys vzít dvě auta, jedno s manuálem a druhé s automatem, a jet ve stejný čas stejnou trasu... Ale aspoň malý rozdíl při dálničním provozu bych očekával.
Listopad 19, 20231 r Okrem otáčok treba myslieť aj na to, že "mokré" DSG oproti manuálu majú v sebe aj výrazne viac oleja, čo zvyšuje vnútorný odpor prevodovky, a všeobecne všetky DSG prevodovky sú o desiatky kíl ťažšie ako manuálne. Aj toto má vplyv na spotrebu, nie len otáčky motora.
Listopad 19, 20231 r V 4. 11. 2023 na 21:51, Klocek napsal: Má někdo porovnání 2.0 TDI Evo 110 kw u Superba s manuálem a automatem? Hlavně spotřeba, kolik točí otáček při dálniční 130 km/h, atd. Díky. Manuál/DSG....dlouhodobě nepodstatný rozdíl. Stačí, aby byl protivítr, déšť, větší provoz... a spotřeba ti bude lítat i tak. Sám to vidím na stejné trase. Jde spíš o ne/pohodlí.
Listopad 19, 20231 r Dle uživatelů rozdíl cca 1dcl: https://www.spritmonitor.de/en/overview/45-Skoda/400-Superb.html?fueltype=1&constyear_s=2020&power_s=150&power_e=150&gearing=4&powerunit=2 https://www.spritmonitor.de/en/overview/45-Skoda/400-Superb.html?fueltype=1&constyear_s=2020&power_s=150&power_e=150&gearing=1&powerunit=2 tedy v podstatě zanedbatelný.
Listopad 23, 20231 r Odporúčam nastaviť filter na autá s meraným nájazdom aspoň 15 tisíc km a nie 1500 km. Rozdiel medzi manuálom a DSG je zhruba rovnaký, akurát nemiešajú tam karty autá s malým nájazdom. Okrem toho je dobré sa pozrieť aj na "automatickú" prevodovku, nie len na "DSG". Veľa ľudí to zadáva zle na spritmonitor.de a tam je aj prekvapivo vysoký rozdiel v spotrebách.
Listopad 23, 20231 r Ano, chce se to tím trochu proklikat, ale jde si potom z toho udělat nějaký obrázek.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.