Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

máš pravdu asi nesouvisí. Na druhou stranu verze 200kW  350 Nm se dodávala relativně krátce a jinou položku týkající se DSG7 u této verze jsem neviděl, nebo si nevšiml. Aktualní verze 208kW má krouticí moment zvýšený na 400 Nm a snad i posílenou převodovku, první stupeň.

Vloženo
15 hours ago, homy said:

já to dnes zkoušel a mám pocit, že mi to dělá taky. najeto 44tkm. Zjistím ještě, zda na to měla vliv provozní teplota motoru

 

No ked uz je motor zahriaty, tak to citit menej, alebo skoro vobec, cca tak od tych 80°C oleja.

 

Takze to je mozno featura, aby sa zahriala aj prevodovka? :D 

  • o 4 měsíce později...
Vloženo

Dvakrat mi dolievali v servise max deci a ja teraz tiez max deci. Ale bolo centimeter pod ciarkou  a ked som otvoril nadrzku vystupilo to medzi ciarky max a min. Tak som dolial do max ani nie deci fakt. 

Vloženo

Tak tymto sa neplas,dolievaj vzdy v studenom stave medzi rysky,v teplom vystupi o nieco vyssie.Ak dolejes do cca 0,5 na30tis km tak sa urcite nieje preco plasit.Auto ma prirodzene urcitu spotrebu vody okolo vodnej pumpy,vyparenie a pod.

Vloženo

Tiez som musel dolievat mam teraz tak 36k km a asi tak pol litra od nova som dolial. Najviac minulu zimu ked som dost casto pouzival nezavisle topenie. Teraz mi pride, ze sa to celkom ustalilo.

 

V Servise tiez tvrdil, ze to je takto normalne.

  • o 3 měsíce později...
Vloženo

Je možné dať lpg do toho motora? 

Áno je! 

Cena? 

1800 € aj s prihlásením! 

Značka prins.

Rozdiely  po motorickej stránke?

áno!!

Lepšie ťahá nízkych otáčkach. 

Pri vysokých otáčkach  je spomalený minimálne ale je. Aj tak sa nevyužívajú 

V nádrži je klasický 100 oct 

Na lpg je motor určite tichší a určite radí plynulejšie

s plnou nádržov od benzínu a plnou lpg je auto vyrovnanejšie a lepšie tlmí nerovnosti celkovo je jazda lepšia.) 

 

 

Vloženo

To je reklama, anebo to máš udělané ve vlastním autě? 

Vzhledem k vlastnostem a charakteru motoru a také s přihlédnutím k pořizovacím nákladům samotného vozu s 200 kW benzínem mi to tedy moc k sobě nejde. 

  • o 6 měsíců později...
  • o 9 měsíců později...
Vloženo

Dnes už mám najeto skoro 90k.

olej menim dle servisního plánu a mezitím vždy jednou u známého v garáži.

příští servis (za dva měsíce) řeším zda krom druhé výměny svíček měnit i cívky. Už je asi i čas na olej v diferenciálu a řeším zda preventivně vyměnit i separator oleje.

Chtěl bych zkontrolovat i saní zda není zakarbonovane, kilometry to už na to má. 
spotreba klasická. Město 13. Dálnice podle stylu jizdy 10-13

  • o 1 měsíc později...
Vloženo

Zdravim, pred 2 tyzdnami som si kupil S3 fl 200kw. Trosku mi vadi reakcia na plynovy pedal, bud to nic neurobi a pomaly sa rozbieha alebo to podradi o 3 stupne a vystreli ma to. Tiez som si vsimol, ze ked idem ustalenou rychlostou napr. 90km/h v D7 a prepnem do S (stale idem 90km/h) tak to nepodradi a ostane mi S7. Mate to aj vy tak? Lebo na O3 1.8tsi ked som mal napr. D6 tak pri prepnuti do S mi to okamzite podradilo a tym padom aj ta reakcia na plyn bola taka zivsia.

Vloženo (editace)

@sik k prvnimu problem - nech si nastavit primou odezvu plynu misto casove. dost to u tohohle motoru pomuze prave s tim, co pises.

 

a D->S na 7 -  ano, u razeni to dela to, co pises. staci malinko proslapnout plyn a uz podradi ... a drzi, co ma. 

Editováno: , autor: hamoun
Vloženo

Dakujem za odpoved.

A na tu zmenu mi staci prist do autorizovaného servisu a oni mi to zmenia?

Skoda, dufal som, ze to podradovanie pri prepnuti do S vyriesi nejaka aktualizacia. Takze si asi budem musiet podradovat manualne.

Vloženo (editace)

ne, bud sam nebo poptej nekoho tady

 

je to tohle

Throttle response behavior
nastavit z    Gradual, controlled by time
    na     Direct, controlled by threshold

 

jaky je problem prošlápnout lehce po prerazeni plyn a dal jet normlane? Je to rychlejsi, nez se pak zbavit manuálního modu ... 

pripadne upravit razeni DSG. ale to se resi v jinych tematech.

 

Editováno: , autor: hamoun
Vloženo

Ale auto mam este v zaruke a za takuto upravu na vlastnu past by sa potom mohli tym ohradzat keby sa nieco pokazi (teda neviem, ci by im tam takato uprava nejak vyskakovala).

Ja len ze ked som isiel na O3 za niekym koho som chcel predbehnut tak mi to napr. preradilo z D6 do S4 (a drzalo to tam) a ked sa naskytla moznost predbehnut tak som mohol okamzite ist na skoro plny vykon a neriesit/necakat este na podradovanie.

Dakujem za odpovede.

  • o 8 měsíců později...
Vloženo

Podla servisnych instrukcii Skoda nikdy,su dozivotne.Podla skusenosti uzivatelov vtedy ked pocut po starte chrastenie retaze,vtedy treba zacat riesit.Je mozne zmerat aj natiahnutie retaze,ale medznu hodnotu asi lahko nezozenies.

  • o 4 měsíce později...
Vloženo

zdravim, naskytla sa mi moznost upgradnut 206kw predlift za 200kw lift s matrixami, 7kvaltom, atd

 

aky velky strasiak je ten GPFilter ?

 

kolko to vydrzi a kolko stoji novy ?

 

mal s tym uz niekto realne nejake specificke problemy?

 

vdaka

Vloženo

Síce GPF slúži na to isté čo DPF, ich spôsob fungovania je našťastie trochu iný, vďaka čomu GPF nie je tak problémové, ako tomu je u naftových áut. A pravdu povediac, ešte som nepočul o žiadnom modernom benzínovom aute, že by s tým bol problém a bolo by v ňom treba meniť GPF. Skôr nastáva otázka, že prečo chceš robiť ten upgrade? Síce dostaneš modernejšiu prevodovku s nižšou spotrebou a k tomu aj Matrix LED, ale zároveň prídeš v motore o nepriame vstrekovanie paliva a nakoľko kupuješ jazdené auto, tak je tam aj možnosť, že vozidlo má nejakú skrytú vadu o ktorej nevieš. Ak už upgrade, ja osobne by som išiel rovno do 206 kW verzie (po facelifte), tam máš už aj vyšší krútiaci moment.

Vloženo (editace)

206kW facelift za 16000 nezozenies

a ked namontujes LPG, tak je ti nepriame vstrekovanie na pritaz

na skryte vady je zaruka zo zakona aj na pouzite veci

(uz som tak vyreklamoval nefunkcnu klimu na jednom a vzduchovy podvozok na druhom aute)

 

Editováno: , autor: denial

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...