Koprpe Vloženo 9. Prosinec 2019 Sdílet Vloženo 9. Prosinec 2019 Dobrý den, mám nově nainstalované Webasto do vozu Škoda Fabia III (r.v. 2017, obsah 1.2,benzín, automatická klimatizace, manuální převodovka ) od autorizované firmy. Ohřev funguje dobře. Jen mám problém, že se mi tak v 70% sepnutí zřejmě neotevřou klapky, které pouští do kabiny vzduch. Nebo alespoň tak si to vysvětluju, autum moc nerozumím. V těch 70% přijdu třeba po 20 minutách, kdy je ohřev zapnut, odemknu vuz a je cítit, že v něm je teplo, ale ne moc. Pokud poté otočím klíčkem do první polohy, začne do kabiny proudit vzuch mnohem víc. Před otočením například z horního průduchu teplo pouze sálalo. Po celou dobu, je ale slyšet, že se větrák točí. Původně jsem měl mít namontovaný comfort kit (nebo tak nějak), který by asi tyto věci řešil. Nicméně mi bylo později řečeno, že do mého vozu nainstalovat nepůjde. Dostal jsem tedy školení, že musím nechat vždy teplo na maximum a foukání na horní okno (později bylo doplněno, že by zároveň mělo být směrováno i na řidiče). Nicméně jsem již vyzkoušel snad všechny kombinace a stav je pořád stejný. Jak jsem tedy říkal, někdy se klapky otevřou a teplý vzduch naplno proudí do kabiny, ale většinou jen "prosakuje" a začne, až po zapnutí elektřiny vozu otočením klíčku. Nevěděl by někdo čím by to mohlo být, nebo nesetkal se s tím někdo? Moc děkuji za rady. P.s. U firmy jsem to zkoušel řešit, ale bylo mi řešeno, že to není možné, že to musí fungovat a montážní firma sídlí daleko, tak se prvně ptám tady, jestli neexistuje nějaký "fígl" nebo nedělám něco špatně, než se tam vypravím.. Děkuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milda.J Vloženo 10. Prosinec 2019 Sdílet Vloženo 10. Prosinec 2019 Nevím jakou máš sestavu, na fabii by možná mělo fungovat buď komplet ovládání tzn topení si bude samo regulovat úplně vše (octavia III Tak funguje), nebo varianta kterou ti asi popisovali- topení rozpohybuje ventilátor ale rychlost ventilátoru a poloha klapek bude závislá na tom jakou si zvolíš před zaparkováním. Test: dej ventilátor na max, foukani na nohy, teplotu na max. Pak auto "chcípni" a pusť topení. Topení pojede a když ohřeje vodu (cca30 stupňů) sepne ventilátor v tom režimu jako sis nastavil? POZOR TOTO NASTABENI NENI VHODNE NA BĚŽNÝ PROVOZ. podle toho zjistíš, které parametry ti topení je schopno ovládat.Běžné nastavení je teplota na max, foukani na okno (kvůli rozmrznutí), ventilátory třeba na 2. (když budou foukat moc= více tepla.ale baterka kaput ;-) ) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sovan Vloženo 22. Květen 2020 Sdílet Vloženo 22. Květen 2020 V 9. 12. 2019 na 18:10, Koprpe napsal: Dobrý den, mám nově nainstalované Webasto do vozu Škoda Fabia III (r.v. 2017, obsah 1.2,benzín, automatická klimatizace, manuální převodovka ) od autorizované firmy. Ohřev funguje dobře. Jen mám problém, že se mi tak v 70% sepnutí zřejmě neotevřou klapky, které pouští do kabiny vzduch. Nebo alespoň tak si to vysvětluju, autum moc nerozumím. V těch 70% přijdu třeba po 20 minutách, kdy je ohřev zapnut, odemknu vuz a je cítit, že v něm je teplo, ale ne moc. Pokud poté otočím klíčkem do první polohy, začne do kabiny proudit vzuch mnohem víc. Před otočením například z horního průduchu teplo pouze sálalo. Po celou dobu, je ale slyšet, že se větrák točí. Původně jsem měl mít namontovaný comfort kit (nebo tak nějak), který by asi tyto věci řešil. Nicméně mi bylo později řečeno, že do mého vozu nainstalovat nepůjde. Dostal jsem tedy školení, že musím nechat vždy teplo na maximum a foukání na horní okno (později bylo doplněno, že by zároveň mělo být směrováno i na řidiče). Nicméně jsem již vyzkoušel snad všechny kombinace a stav je pořád stejný. Jak jsem tedy říkal, někdy se klapky otevřou a teplý vzduch naplno proudí do kabiny, ale většinou jen "prosakuje" a začne, až po zapnutí elektřiny vozu otočením klíčku. Nevěděl by někdo čím by to mohlo být, nebo nesetkal se s tím někdo? Moc děkuji za rady. P.s. U firmy jsem to zkoušel řešit, ale bylo mi řešeno, že to není možné, že to musí fungovat a montážní firma sídlí daleko, tak se prvně ptám tady, jestli neexistuje nějaký "fígl" nebo nedělám něco špatně, než se tam vypravím.. Děkuji Ahoj Koprpe, Mam uplne to samy auto (2017, 1.2 TSI, climatronic) a mam s Webastem (TT-EVO) uplne ten samej problem! Presne,jak popisujes. Servis tvrdi,ze je to normalni,ale normalni to neni. Topeni bezi 20 minut, sklo zmrzly a kdyz zapnes zapalovani,motor ma 90 a do interieru jde okamzite teplo. Bude tam nejaka zrada s klapkou. Kde ti to montovali? Mne v MB (Milos Bukvicka) servis v Praze Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milanxx Vloženo 23. Květen 2020 Sdílet Vloženo 23. Květen 2020 Climatronic v 99% případů po vypnutí auta zavře klapku přívodu vzduchu do auta. proto pak nic nefouká. Snad by pomohlo vypnout auto v poloze vnitřní recirkulace. Tuhle konfiguraci topení co máte by s manuální klimou fungovalo jedna báseň ale s elektronickou klimatizací potřebuje komunikační modul. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sovan Vloženo 6. leden 2022 Sdílet Vloženo 6. leden 2022 Zdravíčko, problém není v tom, že climatronic zavře klapku přívodu do auta (z venka/recirkulace), ale přestaví zpět mísicí klapku (V68) z "HI" na "LO". Ohrátá voda v radiátoru topení pak nemůže do interiéru. Takže se sice rychleji ohřeje chladicí kapalina v motoru, ale v autě je zima. To je vcelku o ničem. Věděl by někdo z vás, jak nakódovat HVAC jednotku, aby se mísicí klapka V68 po odstavení auta nepřestavovala do polohy "LO", ale zůstala, kde je v okamžiku vypnutí zapalování? Díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.