Listopad 9, 200618 r Zeptam se jeste jednou - ten problem co tu popisujete se projevuje pri kazdem startovani ? Jak pri studenem motoru tak pri teplem ? Ja mam podobny problem (zarachoceni po startu), jen se to projevuje u auta, ktere stalo dele nez cca6-7 hod. Resil jsem to kdysi tady - http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=9411&hl=zvuk Dělá mi to taky.
Listopad 10, 200618 r no pánové promazat ..sice asi pomůže.. ale to je otázka pra málo nastartování a problm je tu zase.. takže.. bud ložisko.. či jinej startér...
Listopad 12, 200618 r Mel jsem taky tento problem.Starter vyndat, ocistit,poradne promazat a vymenit kluzne lozisko jak perfektne popisuje i s obrazky "PETAN" a je po problemu.Mam to zatim 14 dni a stater slape jak novy.
Listopad 21, 200618 r Mel jsem taky tento problem.Starter vyndat, ocistit,poradne promazat a vymenit kluzne lozisko jak perfektne popisuje i s obrazky "PETAN" a je po problemu.Mam to zatim 14 dni a stater slape jak novy. Tak jsem to chtel zkusit...holt spodni sroub starteru jsem nepovolil a zalomit sroub v motoru nechci... Mam smulu.
Listopad 22, 200618 r Spodní šroub má nejjednudušší přístup - zespoda. Když je auto na rampě, ráčnou je tam dost míst. Horší je zadní, je potřeba kloub. Mluvím o 1.6 55kW, jak je to u jiných motorů, nevím
Listopad 22, 200618 r Spodní šroub má nejjednudušší přístup - zespoda. Když je auto na rampě, ráčnou je tam dost míst. Horší je zadní, je potřeba kloub. Mluvím o 1.6 55kW, jak je to u jiných motorů, nevím Pristup je ok, proste jsem to nemohl povolit - visel jsem na tom vsi svou vahou (90kg) a nic.... Ten horni sel v pohode.
Listopad 25, 200618 r Hm, to chce trubku na ráčnu (páka alespoň 0,5 metru), ale s "citem"... Jak myslíš, že to udělá mechanik? Myslím, že nemá zázračný sprej, který na to stříkne a jde to jako po másle...
Listopad 25, 200618 r Hm, to chce trubku na ráčnu (páka alespoň 0,5 metru), ale s "citem"... Jak myslíš, že to udělá mechanik? Myslím, že nemá zázračný sprej, který na to stříkne a jde to jako po másle... Ale kdyz to urve on, neni to muj problem ...sice by se to nemelo rikat , ale...
Listopad 25, 200618 r Tak po promazani planet. prevod. a loziska nacuc. olejem vse oky. Uz pul roku oky. A cekam od te me prace vice.
Listopad 26, 200618 r mě to dálá občas taky hlavně ráno pak už né,byla tady rada aby se jelo mezi 5 až 6tis. otáček tak deset min já to zkusil po dálnici a stále beze změn mě to dělá hlavně když se ochladilo.
Prosinec 19, 200618 r mě to dálá občas taky hlavně ráno pak už né,byla tady rada aby se jelo mezi 5 až 6tis. otáček tak deset min já to zkusil po dálnici a stále beze změn mě to dělá hlavně když se ochladilo. Byl jsem dnes v AUTOHORAK - maji tam v nabidce OPRAVA STARTERU za 500, tak jsem to zkusil Menili REDUKTOROVE KOLO a NEJAKE POUZDRO, zaplatil jsem 830Kc a je po problemu. Rad bych ale vedel, co to je REDUKTOROVE kolo
Červen 27, 201015 r Ahoj ,tak já jsem neměl,ani jeden popsaný problém ,po rozebrání startéru vše namazané a stejný problém se opakoval ,lepily kontakty relé ,které ovládá cívku startéru,poznal jsem to když jsem připojil paraelně žárovku k cívce startéru a při povolení klíčku spínačky z polohy start žárovka svítila ještě cca 2sekundy,to už motor běžel a otáčel pastorkem startéru i když ten měl být už ze záběru.Pomohla výměna relé a vše OK.
Listopad 2, 201113 r Můj problém je , že něco zarachotí před startem na první polohu klíče, tudíž nepředpokládám že by to mělo něco společnýho s výše uvedenými problémy... Možná je to jen můj pocit ale jak kdyby to zarachotilo pokaždý na jiný straně, je to možný ? něco s centrálem třeba ? divný nějaký postřehy ? Jinak je to na F1. Upraveno Listopad 2, 201113 r od codlman
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.