DušanV Vloženo 2. Duben 2021 Sdílet Vloženo 2. Duben 2021 No jestli začnou prodávat a nabízet F4 v počátku jen s výbavou Style a motorem 1.0 Tsi, tak asi ano, těch 400.000.- by snad mohlo odpovídat, jinak pokud to má být prozatimní základ v Active a s mototrem 1.0 Mpi, tak to by pro fabriku asi nebyl moc dobrý začátek. Ta cena by byla hodně přemrštěná (to už je začátek cen u Scaly). Moc té sumě nevěřím, bude v tom pravděpodobně nějaký háček, třeba s tím počátkem v nabídce jen vyšších výbav a motorů. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 2. Duben 2021 Sdílet Vloženo 2. Duben 2021 Stále bych se držel cen u Ibizy, tu tipuji cenově blízko. Ta začíná na 374 900 za Reference a 1.0 TGI a 392 900 za Style (sice ocelová kola, ale už AutoAC, dešťový a světený senzor a pod.) a 1.0 TSI 70kW. Xcellence (to už je obdoba Style u ŠA) potom začíná na 425 900kč za 70kW TSI. Očekával bych tedy ceny FIV na podobné notě. https://www.havex.cz/?download=_/seat-cenik/cenik_ibiza_9.3.2021.pdf Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 2. Duben 2021 Sdílet Vloženo 2. Duben 2021 Seat mívá tradičně obecně vyšší ceny než Škoda. Tak vysoko i kvůli existenci Scaly nepůjdou. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 2. Duben 2021 Sdílet Vloženo 2. Duben 2021 Jo, Fabia bývala ceníkově o něco levnější než Ibiza, ale zase to nebývali nikdy vyšší desítky tisíc, reálně tak 10-30tis pod Ibizou by to mohlo být. Co jsme tím chtěl říct, tak že za těch 400tis to asi nebude MPI Active... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dixik2 Vloženo 7. Duben 2021 Sdílet Vloženo 7. Duben 2021 Ví se už SOP ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PetriCZECH Vloženo 9. Duben 2021 Sdílet Vloženo 9. Duben 2021 @DušanV Cena 400 000,- by byla sebevražda. Ano, Junior už nás asi nečeká, protože nová auta už musí mít spousty bezpečnostních prvků, které nařizuje EU. Dacii bych zde nezmiňoval, protože pokud si někdo s klidem v srdci koupí auto, které v EuroNCAP dostane 3*, a pak v něm vozí i rodinu, děti apod., je to pro mě nepochopitelné. Šetřit, ok, ale na bezpečnosti sebe a ostatních - díky nechci. Btw: co jsem četl, i Dacii končí její roky levných aut. Ať už kvůli emisním požadavkům, nebo právě povinnosti určitých bezpečnostních prvků. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Twisted Vloženo 9. Duben 2021 Sdílet Vloženo 9. Duben 2021 V 2. 4. 2021 na 7:27, Martab napsal: Stále bych se držel cen u Ibizy, tu tipuji cenově blízko. Ta začíná na 374 900 za Reference a 1.0 TGI a 392 900 za Style (sice ocelová kola, ale už AutoAC, dešťový a světený senzor a pod.) a 1.0 TSI 70kW. Xcellence (to už je obdoba Style u ŠA) potom začíná na 425 900kč za 70kW TSI. Očekával bych tedy ceny FIV na podobné notě. https://www.havex.cz/?download=_/seat-cenik/cenik_ibiza_9.3.2021.pdf Já si myslím, že to tolik vypovídající není. Ibiza byla od začátku jedno z nejdražších aut segmentu, Fabia naopak maximálně cenový průměr. Na rozdíl od Seatu Škoda umí dobře poskládat výbavu a mívá akce. A Scala nemůže o mnoho s cenou nahoru, dokud i30 stojí 329 tisíc. @PetriCZECH Zapomínáš na to, že je tu nové Sandero, které zatím žádné hvězdičky nemá. V dobré výbavě stojí 300 tisíc Kč. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 10. Duben 2021 Sdílet Vloženo 10. Duben 2021 @Twisted Ano, a právě proto je základní cena 400tis za FIV s MPI dle mého nesmysl, když už by i ta Ibiza potom vycházela levněji... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dixik2 Vloženo 15. Duben 2021 Sdílet Vloženo 15. Duben 2021 Ibiza facelift-Tisková zpráva: SEAT Ibiza (seat-mediacenter.com) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dixik2 Vloženo 22. Duben 2021 Sdílet Vloženo 22. Duben 2021 VW Polo facelift: VW představuje modernizované Polo. Opět má blíž Golfu a zatím sází na tříválce | auto.cz Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dixik2 Vloženo 22. Duben 2021 Sdílet Vloženo 22. Duben 2021 Nová Škoda Fabia iV (2021): Design odhalují první skici | auto.cz Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DušanV Vloženo 22. Duben 2021 Sdílet Vloženo 22. Duben 2021 Tak je to již oficiálně z automobilky potvrzené a 4. května 2021 se máme těšit na oficiální premiéru FIV. Doufám, že to bude v přímém přenosu i na webu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Habi001 Vloženo 22. Duben 2021 Sdílet Vloženo 22. Duben 2021 před 5 hodinami, Dixik2 napsal: VW Polo facelift: VW představuje modernizované Polo. Opět má blíž Golfu a zatím sází na tříválce | auto.cz nebylo by tohle lepší dávat do jiné kategorie??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan R. Vloženo 26. Duben 2021 Sdílet Vloženo 26. Duben 2021 Další nákres https://www.autorevue.cz/nova-skoda-fabia-2021-na-prozatim-nejlepsich-ilustracich-muze-z-ni-byt-krasne-auto?fbclid=IwAR1AJ1yBocdDX-VKP4ABrxfLyPwxKgOcvCQltmD0faSB67tG_a1z00AO9vU Nějaká normální kola a třeba červená Velvet by to bylo pěkný Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan R. Vloženo 29. Duben 2021 Sdílet Vloženo 29. Duben 2021 (editace) To nebude mít vůbec žádná fyzická tlačítka pod tabletem, otočný ovladač světel z O1 nechají a ten lesklý plast kolem kulatého výdechu na zrcadlení ve sklech, el. ručku to jako mít nebude ... Mlhovka jde zapnout jen zadní Editováno: 29. Duben 2021, autor: Jan R. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
brrrrm Vloženo 29. Duben 2021 Sdílet Vloženo 29. Duben 2021 (editace) Hmmm... čiže prístrojovka bude takmer identická s aktuálnou Ibizou po FL.. Tlačidlá mi nebudú chýbať, je ich stále dosť na volante aj na paneli klimatizácie, na odrazy nie som alergický - najväčšie sklamanie je však z toho ovládača svetiel. Editováno: 29. Duben 2021, autor: brrrrm Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DušanV Vloženo 29. Duben 2021 Sdílet Vloženo 29. Duben 2021 Co je na tom ovladači špatně, že je to ten starý, jednoduchý a již x-krát použitý? Čekal jsi ten nový a dotykový? Jsem stará škola, ale nač měnit něco, co dobře funguje a jen design měnit nebudou, holt někde se ušetřit musí. 4 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DušanV Vloženo 29. Duben 2021 Sdílet Vloženo 29. Duben 2021 před 55 minutami, Jan R. napsal: To nebude mít vůbec žádná fyzická tlačítka pod tabletem, otočný ovladač světel z O1 nechají a ten lesklý plast kolem kulatého výdechu na zrcadlení ve sklech ... Tak fabrika dala k dispozici určitě fotku té nejvyšší výbavy, takže jiné výbavy mohou mít tu přístrojovku trochu jinak. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
brrrrm Vloženo 29. Duben 2021 Sdílet Vloženo 29. Duben 2021 Najväčší fail tohto ovládača svetiel je nemožnosť zapnúť zadné hmlovky bez predných hmloviek. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lancelot Vloženo 29. Duben 2021 Sdílet Vloženo 29. Duben 2021 před 11 minutami, DušanV napsal: Co je na tom ovladači špatně, že je to ten starý, jednoduchý a již x-krát použitý? Čekal jsi ten nový a dotykový? Jsem stará škola, ale nač měnit něco, co dobře funguje a jen design měnit nebudou, holt někde se ušetřit musí. Přesně, pokud to bude jak v Ibize, tak bych o ní uvažoval. Bude-li to dotyková patlanina jako golf, tak nemám zájem. Dotykové ovládání, ještě navíc ve spojení s nedotaženým SW, je zlo. 1 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DušanV Vloženo 29. Duben 2021 Sdílet Vloženo 29. Duben 2021 před 44 minutami, brrrrm napsal: Najväčší fail tohto ovládača svetiel je nemožnosť zapnúť zadné hmlovky bez predných hmloviek. Hm, zajímavá logika, vždycky jsem si myslel, že je dobré nejen být vidět, ale zároveň i sám v mlze vidět, nebo snad máš potíže s viděním, když si zapneš přední mlhovky? Na druhou stranu doposavad se dali koupit i Fabie bez předních mlhovek, nebo se ty žárovky z předních mlhovek nechají vymontovat a snad se to dá i nakódovat, aby to neukazovalo chybu. Beru to tak, že když je mlha a musím zapnout zadní mlhovku, tak chci/potřebuji i ty přední, snad jen z těch nějakých optických/zdravotních důvodů bych to nechtěl, ale to by bylo tak na vyšetření u lékaře jestli bych pak mohl řídit. Napiš, jaký máš důvod, to tak mít, klidně se dám poučit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan R. Vloženo 29. Duben 2021 Sdílet Vloženo 29. Duben 2021 To co má Octavie4 je moderní, funkční, poslepu se to dá nahmatat. Zřejmě aby jim to ladilo s kruhovými výdechy alá 105. Uvidíme, jak bude vypadat základ PUR volantem. Snad aspoň ta palubka a tapeci jsou měkčené za tu cenu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luďa Vloženo 29. Duben 2021 Sdílet Vloženo 29. Duben 2021 DušanV to není o tom, že bys pak blbě viděl, ale třeba jako poslední auto v řadě nemusím mět přední mlhovky. Nebo když jedeš po dálnici, nemáš zástěrky a za tebou stříká ta vodní mlha, taky nepotřebuješ přední mlhy bo ani nepoznáš že svítí. 3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan R. Vloženo 29. Duben 2021 Sdílet Vloženo 29. Duben 2021 Také používám jen zadní mlhovku - když je mlha třeba na 30m nepotřebuji vpředu přisvěcovat ale na dálnici při rychlém provozu aby mě ten za mnou viděl z větší dálky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Čečulák Vloženo 29. Duben 2021 Sdílet Vloženo 29. Duben 2021 Hm, a ten pred tebou Te videt jako nemusi v zrcatku jo... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.