Speeder Vloženo 11. Květen 2007 Vloženo 11. Květen 2007 jazdím dosť často s ťažkým kufrom tak do zadu 3 a do predu asi 2,3 Citovat
Romariooo Vloženo 11. Květen 2007 Vloženo 11. Květen 2007 jazdím dosť často s ťažkým kufrom tak do zadu 3 a do predu asi 2,3 A když jezdiš sám? Citovat
Speeder Vloženo 11. Květen 2007 Vloženo 11. Květen 2007 hej skoro stále, ale myslím že keď to nebudeš zaťažovať tých 2,3 bude vpohode, toľko mám normálne predpísaných ja na 15" Citovat
Jirik.DC Vloženo 11. Květen 2007 Vloženo 11. Květen 2007 jazdím dosť často s ťažkým kufrom tak do zadu 3 a do predu asi 2,3 A když jezdiš sám? Předpokládám,že asi nebude pořád dofukovat a upouštět kola Já to mám tuším na nějakých 2,1 vpředu i vzadu.. PneuMix Citovat
Romariooo Vloženo 11. Květen 2007 Vloženo 11. Květen 2007 [Děkuju Jiřiku.My snad budeme kamarádi!... Citovat
Jirik.DC Vloženo 11. Květen 2007 Vloženo 11. Květen 2007 [Děkuju Jiřiku.My snad budeme kamarádi!... Až tak? Já to plus mínus beru podle toho víčka nádrže..střední zatížení a k tomu tak tu desetinku navíc. Hlavně vždycky dávám předek i zadek stejně,ale je pravda,že auto nijak zvlášť nepřetěžuju,že bych zadek tahal po zemi.. Citovat
superfatty Vloženo 11. Květen 2007 Vloženo 11. Květen 2007 já jsem minulý pátek nafoukal na 2,3 a 3 páč jsem jí měl v plné náloži ale pak jsem to nechal.. myslim, že to ničemu nevadí... Citovat
Romariooo Vloženo 11. Květen 2007 Vloženo 11. Květen 2007 Chlapi a neni to moc??? 3 vzádu to je docela brutálni atmosféra,ne?Nesjižději se ty gumy pak vic?Nechám tam asi obě nápravy na 2,3 a tim asi nic nezkazim.Každopádně díky za info.Až budete v Hradci Králové tak máte u mě jednu Plzen! Citovat
Speeder Vloženo 11. Květen 2007 Vloženo 11. Květen 2007 no ja to mám na nádrži napísané že pre max. zaťaženie mám fúkať dozadu 3atm. Citovat
Diamant Vloženo 13. Květen 2007 Autor Vloženo 13. Květen 2007 Mne sa osvedčilo hustiť zadné gumy o trochu menej, než je na viečku a predné o trochu viacej. Jazdím prevažne len sám, resp. dvaja vpredu. Pri takomto hustení sú pneumatiky aj opticky nahustené zhruba rovnako a hlavne sa zadok úplne skľudnil. Mám 17". Citovat
mischicka Vloženo 14. Květen 2007 Vloženo 14. Květen 2007 Chlapi a neni to moc??? 3 vzádu to je docela brutálni atmosféra,ne?Nesjižději se ty gumy pak vic?Nechám tam asi obě nápravy na 2,3 a tim asi nic nezkazim.Každopádně díky za info.Až budete v Hradci Králové tak máte u mě jednu Plzen! no ja to mám na nádrži napísané že pre max. zaťaženie mám fúkať dozadu 3atm. Mne sa osvedčilo hustiť zadné gumy o trochu menej, než je na viečku a predné o trochu viacej. Jazdím prevažne len sám, resp. dvaja vpredu. Pri takomto hustení sú pneumatiky aj opticky nahustené zhruba rovnako a hlavne sa zadok úplne skľudnil. Mám 17". Já na 18" dávám na předek 2,3 a na zadek 2,5 a to jezdím sám, vyjímečně ve dvou a osvědčilo se mi to, jinak se totiž na zadku celkem sjížděly boky a i servisáci mi to potvrdili, že se dává víc. Citovat
mischicka Vloženo 14. Květen 2007 Vloženo 14. Květen 2007 A jinak mám gumy Conti a ty jsou dělané na takové tlaky, takže bych se tam 3 nebál dát. Citovat
Diamant Vloženo 16. Květen 2007 Autor Vloženo 16. Květen 2007 No 3,0 je tlak, na ktorý sa gumy hustia priamo z výroby, ale to je preto, aby sa pri dlhšom státí nezležali. Tak si myslím, že hoci guma to v pohode vydrží, tak 3 je už príliš. To sa už pneumatika nebude temer vôbec deformovať, čo určite zmenší stačnú plochu s vozovkou a zhorší stabilitu v zákrutách aj brzdnú dráhu. Len pre zaujímavosť vyskúšaj brzdnú dráhu povedzme zo 130 na 3,0 a na nižšom tlaku. Citovat
mischicka Vloženo 17. Květen 2007 Vloženo 17. Květen 2007 No 3,0 je tlak, na ktorý sa gumy hustia priamo z výroby, ale to je preto, aby sa pri dlhšom státí nezležali. Tak si myslím, že hoci guma to v pohode vydrží, tak 3 je už príliš. To sa už pneumatika nebude temer vôbec deformovať, čo určite zmenší stačnú plochu s vozovkou a zhorší stabilitu v zákrutách aj brzdnú dráhu. Len pre zaujímavosť vyskúšaj brzdnú dráhu povedzme zo 130 na 3,0 a na nižšom tlaku. Taky tam nemám 3, jen asi 2,5 ale kdybych jel s plně naloženým autem, dal bych to tam. A k té deformaci pneu, včera jsem to na Okince pěkně poznal, jak byl v pondělí híc a auto stálo, bylo to včera chvíli jak trakař Citovat
Diamant Vloženo 17. Květen 2007 Autor Vloženo 17. Květen 2007 Tak toto sa mi ešte nestalo, že by sa gumy natoľko zležali. Hoci bolo vonku 30 a auto som odstavil do garáže na pár dní. Citovat
pjenicka Vloženo 11. Březen 2008 Vloženo 11. Březen 2008 Tak jsem pátral jak tedy na to TPM a celkem vyčerpávající návod je tady: http://team-dezent.at/homepage/umbauanleit...stem_Golf_V.pdf případně na fóru o VAGCOM zde: http://forums.fourtitude.com/zerothread?id...4840&page=1 Je to návod na GOLF V - vypadá to že Octavia II bude podobná... V podstatě jde o to přivést "chybějící" kablík od konektoru ABS a zapojit spínač TPM (propoji se od spinace ESP) Nenasel jsem ze u OCII by tam jiz konektor byl :-( V kódování je to jednotka 3 (ABS brzdy) a bit 14 na 0, nebo odečíst 16384 (dec) Moje jednotka ABS by to umet mela (1K0 907 379 AC) v tech odkazech jsou nektery jednotky uvedeny... seznam dílů dle toho německýho návodu - upraveno dle ETKA: 1x 1Z0 927 127A Tlacitko pro kontrolni system tlaku pneumatik 225 1x 4D0 971 636B svorkovnice plocheho kontaktu (konektor) 108 2x 000 979 002 1 sada samostatneho vedeni vzdy 2kontakty 5ks v sacku 60 (120) 1x 000 979 131A 1 sada samostatneho vedeni vzdy 2kontakty 5ks v sacku 60 2x 000 979 941 narazova spojka, vodotesna 52 (104) kabel 0,5mm nebo 0,75mm kabelova odbocka 3ks (treba stualarm.cz) Takze naklady odhadem cca 650Kc Pokud bude cas, tak to zkusim udelat, tlacitko uz mam :-) Citovat
Zoro55 Vloženo 11. Březen 2008 Vloženo 11. Březen 2008 To mě zajímá. Až to budeš mít, tak napiš, jak to provést a jak naprogramovat. Dík. Citovat
lubfle Vloženo 23. Březen 2008 Vloženo 23. Březen 2008 Mě by to také zajímalo. Před týdnem mi někdo prořezal pravou zadní pneumatiku a aniž bych si toho všimnul, tak jsem odjel. Poznal jsem to asi po 1 km, když jsem zastavil a zkontroloval to, ale kontrolka tlaku ani nezareagovala... Citovat
omicron Vloženo 25. Březen 2008 Vloženo 25. Březen 2008 Mě by to také zajímalo. Před týdnem mi někdo prořezal pravou zadní pneumatiku a aniž bych si toho všimnul, tak jsem odjel. Poznal jsem to asi po 1 km, když jsem zastavil a zkontroloval to, ale kontrolka tlaku ani nezareagovala... Proc te zajima doinstalace TPM, kdyz jak pises, TPM jiz mas ? Nebo jakou "kontrolku tlaku" mas na mysli ? Spravne funkcni TPM me po 0,5-1 km poznalo vymenu letnich gum za zimni, takze pokud ti to nepoznalo prazdnou prorezanou gumu, je jiste neco spatne... Citovat
kvaki Vloženo 25. Březen 2008 Vloženo 25. Březen 2008 (editace) Tak jsem pátral jak tedy na to TPM a celkem vyčerpávající návod je tady: http://team-dezent.at/homepage/umbauanleit...stem_Golf_V.pdf případně na fóru o VAGCOM zde: http://forums.fourtitude.com/zerothread?id...4840&page=1 Je to návod na GOLF V - vypadá to že Octavia II bude podobná... V podstatě jde o to přivést "chybějící" kablík od konektoru ABS a zapojit spínač TPM (propoji se od spinace ESP) Nenasel jsem ze u OCII by tam jiz konektor byl :-( V kódování je to jednotka 3 (ABS brzdy) a bit 14 na 0, nebo odečíst 16384 (dec) Moje jednotka ABS by to umet mela (1K0 907 379 AC) v tech odkazech jsou nektery jednotky uvedeny... seznam dílů dle toho německýho návodu - upraveno dle ETKA: 1x 1Z0 927 127A Tlacitko pro kontrolni system tlaku pneumatik 225 1x 4D0 971 636B svorkovnice plocheho kontaktu (konektor) 108 2x 000 979 002 1 sada samostatneho vedeni vzdy 2kontakty 5ks v sacku 60 (120) 1x 000 979 131A 1 sada samostatneho vedeni vzdy 2kontakty 5ks v sacku 60 2x 000 979 941 narazova spojka, vodotesna 52 (104) kabel 0,5mm nebo 0,75mm kabelova odbocka 3ks (treba stualarm.cz) Takze naklady odhadem cca 650Kc Pokud bude cas, tak to zkusim udelat, tlacitko uz mam :-) dobry ,kdyby slo schema a preklad? tak se na to vrhnu seš dobrej pátrač Editováno: 27. Březen 2008, autor: kvaki 1 Citovat
Katovac Vloženo 5. Květen 2008 Vloženo 5. Květen 2008 Caute mne to tiez vrta hlavou, len nie som si isty, tak sa radsej opytam. Pri tej kontrole tlaku v pneumatikach ...... nie je zaroven na diskoch resp. v diskoch neaky dalsi snimac (mislim ventil so snimacom)? ktory komunikuje s ABS? Diki Citovat
mischicka Vloženo 5. Květen 2008 Vloženo 5. Květen 2008 Ne, pokles tlaku v pneu se indikuje na základě změny v obvodu kola a změny otáček, žádný snímač navíc tam není. Citovat
waikiki Vloženo 6. Květen 2008 Vloženo 6. Květen 2008 To co tu píšete s tím obvodem pneu se mi nějak nezdá. Mám zkušenost úplně odlišnou. Projeví se mi to asi po 5 km, rozdíl v tlaku z 2.5 spadl na 2,3 tj 0,2 rozdíl. Po resetování tlačítkem na plubce se to ozvalo opět po cca 5 km a byl opět pokles tlaku o cca 0,2. Po zalepení a dohuštění na 2,5 opět po pár km svítí kontrolka a po resetování se už nerozvítila. Stejný případ se opakoval při druhém defektu,ale tam byl únik velice malý cca 0,1 za týden tak jsem myslel že elektronika zase něco vyvádí,ale pak jsem objevil hřebíček. Takže už tomu systému věřím. Citovat
waikiki Vloženo 7. Květen 2008 Vloženo 7. Květen 2008 (editace) Ten nájezd spousty km aby se to uložilo do paměti když se to po stisku tlačítka celé vyresetuje a musí se najet X desítek km aby se to opět spočítalo a uložilo do paměti. Myslím jak Diamant píše těch 300 km co mu řekli. Cituji : V skutočnosti sa ale stlačením tlačidla na prístrojovke uložený obvod kolies vymaže a až po prejdení 100-500 km sa obvody kolies znova uložia do pamäti. Po tom co to stlačím, tak se to rozsvítí během 5 km pokud to stále utíká,takže žádných 100 km kvůli novým hodnotám. Možná to jen špatně chápu.... Editováno: 7. Květen 2008, autor: waikiki Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.