Publikováno Březen 10, 20205 r Ahoj, uvazuji o Scale. Situace je takova, ze z o tridy vyssiho a rychlejsiho auta bych presedal do Scaly (1.5 DSG) jednoduse proto, ze auto, co mam ted, vubec nepotrebuju. Zajimalo by mne: 1) Zda byste si Scalu koupili znovu? 2) Pokud ne, tak proc? 3) Pokud jste si nepriplatili, za nejakou polozku a ted si rvete vlasy, co to bylo? 4) Pokud jste si priplatili za neco, co ted vyhodnocujete jako uplne zbytecne, co to je? Vidim tady plno drobnejsi problemu, ovsem krom padajicich sedacek nic, pres co bych se nedokazal prenest, tak me zajima, jak svoji koupi s odstupem casu vidite Vy? Predem diky za postrehy! Upraveno Březen 10, 20205 r od Franta Novak
Březen 10, 20205 r Já jsem s mojí scalou moc spokojený! Určitě bych do toho šel znovu. Mám 1.0 tsi 85kw Style, paket extra. Bral jsem skladovku, takže jsem si nemohl moc vybírat. Ale co mi jediné asi chybí je bezdrátový CarPlay + bezdrátové nabíjení, do toho bych šel hned bez přemýšlení. A trochu mě štve, že nejde zatím trvale deaktivovat start/stop přes kódování u MR2020, ale to se snad ještě časem nějak vyřeší.
Březen 10, 20205 r 1. Nekupil. Osobne si uz vw skupinu nikdy nekupim 2. Caste vady, hlucny a odskakujuci podvozok, lacne spracovanie niektorych casti, absencia nahradneho vozu v servisoch, male odkladacie miesta na dverach, cena 3. Vyhrievany volant 4. Nepriplacal by som za full led predne svetla a vyhrev okna Je to auto pre menej narocnych, co toleruju skode to, co by pri inej znacke vytkli.
Březen 10, 20205 r Autor csabac: u tebe mam pocit, ze se sesly snad vsechny neduhy tohoto modelu, takze rozladeni chapu.
Březen 11, 20205 r Mam 1,0 , 85KW kupenu hned v zaciatku s očakavanim kvality noveho auta. Po tych všetkých maličkostiach už by som do Škody nešiel. (tá istá skúsenosť kamaráta s kúpov O III) moje chyby - zamrzanie radia (odstranenie) - vytočný volant do strany (v servise nedoakžu odstrániť) - operadlo sedadla sa sklápa (servis nechce uznať chybu ani sa nesnažili) - vrzganie a klepanie pred spolujazdcom - servis to nepočuje - plastova krytka zadnych svetiel vypadáva (servis to neuznal) - vrzganie klucky zadnych dvery (ešte som nebol v servise) Osobne mam zlu skusenost so servisom, čo je najbližšie k bydlisku. Budem to riešiť navštevou noveho servisu ale ten je najlbližší 100km tam +100km spať. Myslim, že jedine čo je na Scale dobre je dobry priestor pre ludi v zadu čo sa tyka kolien. Na širku je to klasika. Ak by som mal na vyber ešte raz, Scalu by som už nekupil. Hlavne som sklamany z prístupu servisu.
Březen 11, 20205 r Scalu bych si koupil klidně znovu, není důvodto auto pomlouvat. Pár prvních vlaštovek špatnej model nedělá :) Měl jsem 2x novinku z koncernu, vždy první kousky a nějaký drobnosti tam samozřejmě byly, s tím se musí počítat. Druhá věc je problémový kousek a to se může stát u všech automobilek.
Březen 11, 20205 r Scala 1.5 DSG style, nyní 4000km, jedna z prvních vyrobených, spotřeba 6.4 vypočtená 1) Koupil bych si ji klidně znovu. Po delší době mě baví řídit, když teda vypnu lane assist. 2) 3) Nic mi tam nechybí, ale nemám asi takové nároky. 4) Neobjednal bych si automatické otevírání pátých dveří, nemám pro to zvláštní důvod, jen mě to neoslovilo. Bylo to součástí paketu ve skladovce.
Březen 11, 20205 r Před hodinou, vormen napsal: Scalu bych si koupil klidně znovu, není důvodto auto pomlouvat. Pár prvních vlaštovek špatnej model nedělá :) Měl jsem 2x novinku z koncernu, vždy první kousky a nějaký drobnosti tam samozřejmě byly, s tím se musí počítat. Druhá věc je problémový kousek a to se může stát u všech automobilek. Pri kupe Scaly som bol presvedčený, že proste kvalita bude vyžšia ako u korejca. Možno resp. na 100% najbližší servis Škody je v mojom prípade neochotný a asi aj rozumovo nezdatný, keďže ako som písal vyžšie nedostatky nevedia odstrániť a špekuluju okolo toho. Ak Škoda auto vie o problemových operadlách, krytkách zad. svetiel už automaticky mali informovať servis a riešení (možno maličkosť ale predsa). Na iných fórach píšu o pomere cena a kvalita a o Scale to nieje najlepšie. Před hodinou, vormen napsal:
Březen 11, 20205 r Mám 1.5 TSI Style DSG a som veľmi spokojný. Auto mám 2,5 mesiaca, 3600km. 1) áno jednoznačne, kúpil by som si. Najlepšie auto, aké som kedy mal, resp. šoféroval. Podľa mňa v danej triede nemá Scala konkurenciu. 2) - 3) kupoval som skladovku, takže som nemal možnosť ovplyvniť výbavu. Jediná vec, čo mi chýba je Wireless Smartlink (CarPlay). Nechápem prečo to nie je v Style výbave automaticky. 4) - Jediný problém ktorý som registroval je sedačka na mieste vodiča, o ktorej sa tu na fóre už písalo. Čakám kým bude potvrdené, že Škoda problém vyriešila a nové sedačky sú už OK. Potom to budem riešiť na mojej Scale.
Březen 11, 20205 r Já mám 1.0 TSI (85kw) Style a po 17000 km bych určitě kupoval znova. 1) Určitě ano, hodně se mi líbí design. Červená jí sluší a s prosklenou střechou je to fakt paráda :) 2) - 3) Kupoval jsem skladovku, protože jsem po tom co mi umřelo předchozí auto (citroen c4), tak jsem potřeboval rychle nové. Ale určitě bych bych bezdrátový car play a bezdrátové nabíjení a možná virtual cockpit, který vypadá zajímavě. Jo a vlastně příprava na kouli by byla fajn, protože asi za dva roky budeme stavět, takže vozík by se šiknul, ale co už teď :) 4) Nic mě nenapadá Jinak já se třeba nesetkal s problémy zde prezentovanými, kromě padání sedačky, ale ještě jsem s tím v servise nebyl. Jinak třeba podvozek mi rozhodně nebouchá a i na špatných silnicích je výrazně (opravdu výrazně) tišší než zmíněná c4.
Březen 11, 20205 r Zdarec, mám Scalu necelé dva měsíce. Najeto 3000km. Výbava Style, motor 1.5 TSI DSG. Vyrobeno Leden 2020. 1) Zda byste si Scalu koupili znovu? Určitě ano. Možná je ještě brzo na nějaké velké hodnocení, ale nezaznamenal jsem jediný problém, neduh (a že jich bylo a je), které se tady na foru řeší. V interiéru nic neklepe, nevrže, co nemá být pohyblivé, se nehýbe. Je to moje první auto s automatem a i přesto, že jsem byl zarytý zastánce manuálů, s touhle DSG mě neskutečně baví jezdit. Pokaždý, když zaparkuju, ohlídnu se po Scale a vykouzlí mi úsměv na tváří. Ano, je to stylovka. Jsem velice příjemně překvapený i co se týče prostoru. Já jako řidič 186cm nemám problém a za mě si pohodlně sedne kolega, který má taky téměř 190cm. 3) - 4) Co se týče výbavy nad rámec Style, koupil jsem Dynamic paket, přípravu na tažný spolu s rezervou, hlídání mrtvýho úhlu a vyhřívaný přední sklo. Ten interiér a sportovní sedačky jsou neskutečný a cesta na východ Slovenska cca 6 - 8 hodin mi nedělala problém ujet na jediný zátah. Opravdu pohodlné. Dlouho jsem váhal, jestli připlácet za adaptivní tempomat, teď jsem rád, že jsem se nakonec rozhodl ho vzít. Na delší cesty fakt skvělý a vystupuju z auta 2 - 3x méně znavený než když musím plyn korigovat celou cestu. Ano, Lane assist automaticky všude mimo dálnici vypínám, jinak všechny asistenty fungují a slouží jak mají. Není to tak, že bych se s autem pral.
Březen 11, 20205 r jen k LA, já z toho měl dost obavy, ale teď to nevypínám nikdy a skoro o něm nevím, nefunguje to tak, že by to strhlo volant do svodidel
Březen 11, 20205 r Mám 1.0 66kw CNG, najeto 1600 km , šedá steel, paket dynamic, vyhřívané sklo a kola propus aero černý , drive mode select 1) ano, naprosto spokojenej, vše funguje, nic nevrzá, žádnej kostitřas se 17" kolama , propojení s mobilem napoprvé ( kabel), výkon 66 kw s CNG naprosto v pohodě ( měl jsem strach, jak mě tu hodně lidí strašilo, že to nepojede) , dojezd cca 400 km CNG a cca 200 km benzín . Plná nádrž za 385 kč, ježdění za korunu/ km , luxus, nic necuká, nesmrdí, o CNG ani nevím, motor je asi i tišší jak u benzínu. Plničky CNG dostačující, nejbližší mám 300 m od práce. Já jsem zatím s CNG nadmíru spokojenej a s autem taky, líbí se mě . 2) --- 3) no chtěl jsem ještě kameru( ale to je dalších 7 tisíc) a ono se to pořád zvyšovalo ta cena , ale rvát si vlasy kvůli tomu nebudu, naopak jsem udělal dobře s těma kolama propus aero( měl jsem z nich rozpaky, ale jsou na autě pěkný ), určitě jsem udělal dobře s dynamic paketem za 16 tisíc panorama , černý interier a hliníkový pedály bylo ok. Hlavně ta střech se mě i dětem moc líbí a určitě bych šel do toho znova a vyhřívaný sklo taky super 4) jedině ten drive mode select- nastavení jízdních modů ( ekonomy, sport , individual atd) no nevím, nějak to nepoužívám a rozdíl v jízdě nevidím , asi zbytečný za 2400,-Kč Navíc má ze mě Gréta radost, neb mám z Vás nejmenší uhlíkovou stopu :) Upraveno Březen 11, 20205 r od Skodascalacng
Březen 12, 20205 r Pánové Vám všem VELKĚ DÍKY za postřehy a komentáře, tohle téma tady chybělo a mě jako zájemci o Scalu velmi Vaše názory pomáhají. Díky a prosím pokračujte dále???
Březen 12, 20205 r 1.0 85kw, style, bezdratovy smartlink, paket extra, seda steel, prevzato v listopadu. Jsem spokojeny. Neprojevujou se mi zadne z problemu, ktere tady resi obzlaste ti s autama z drivejsi vyroby. Nemenil bych nic, jsem hlavne rad ze jsem zvolil tu sedou, protoze se mi i memu okoli hodne libi :) Sere me vlastne jedna vec - chybejici vzdaleny pristup. Myslel jsem ze to tam bude, jsem hracicka, chtel jsem si s tim hrat v mobilu. Klidne bych si platil ten rocni subscription, ale aktualne to nelze dokoupit i prestoze tam nechybi hardware. Tak je obcas prudim na infolince a doufam ze se toho jednou dockam.
Březen 12, 20205 r s tím vzdáleným přístupem to mám naprosto stejně a hlavně pořád nechápu co a kde jsem měl udělat pro dokoupená, když to v konfigurátoru není...
Březen 12, 20205 r vzdálený přístup není samostatná položka v konfigurátoru, jediná možnost je bohužel packet Connectivity, Navi, nebo samostatný amundsen, jiná možnost není. Kamiq to má stejně..
Březen 12, 20205 r Jenže já chci mít vzdálený přístup na Swingu nebo Boleru, na nich to samozřejmě jde, ale musí se to "nějakým" způsobem nahlásit před začátkem výroby, možná jen prodejci, ale není to fér, když to není předem nikde uvedeno.
Březen 12, 20205 r @Kallath nechci tady rozjizdet offtopic, ale prave ze jsem nasel na internetu lidi, kteri tvrdili ze jim to funguje i bez toho aniz by meli neco ze zminenych. Samozrejme nevim jestli to je pravda...
Březen 12, 20205 r No já kupoval skladovku, takže jsem nic vybírat nemohl a nejdříve mi tvrdili, že to tam nikdy zprovoznit nepůjde. Pak mi psal prodejce, že měli návštěvu ze škody a že to umožní v budoucnu zprovoznit i na autech, která to z výroby neměla. Takže uvidíme jestli to tak nakonec dopade. Taky by se mi to líbilo, protože jinak je ta aplikace škoda connect vlastně úplně na ....
Březen 13, 20205 r Ahoj, přidám pár svých poznatků do mlýna. Mám 1.5 TSI s manuálem, ve Style. Auto mám od konce října a najeto mám aktuálně čerstvě 7 tisíc km. 1) Za mne na 95% rozhodně ano. 2) Kdybych měl vytknout něco, co mne na mém autě vyloženě štve, tak by to byl Lane Assist. Přijde mi, že ten systém je nedokončený a v některých ohledech dokonce nebezpečný. Naučil jsem se s ním žít, takže aktuálně mi to už nevadí tolik jako na začátku, ale kdyby si systém automaticky držel vypnutí/zapnutí po nastartování byl bych mnohem nadšenější (vím, že se to dá udělat, ale podle mého názoru to mělo takto být už automaticky). 3) Nepřiplácel jsem si za vyhřívané čelní sklo a vzhledem k tomu, že auto je přes noc venku, tak jsem měl za tuto zimu velmi mnoho možností si v duchu vynadat, že jsem si to tam nakonec nedal. Navíc, když obvykle vyjíždím po páté z domu. Toto je však věc hodně závislá na tom, zda garážuješ nebo ne. 4) Šel jsem spíše po praktických věcech (tažné, multifunkční vyhřívaný volant, paket extra...), takže v tomto ohledu jsem s výběrem spokojený. Někdy se odhodlám a udělám si vlastní téma, kde se rozepíšu víc. To auto rozhodně není špatné i když, jak čtu fórum je to taky trochu o štěstí na kus.
Květen 11, 20205 r Ahoj. Mám tuto Škodovku od ledna (vyrobena v srpnu 2019). 1.0 TSI 85 kW, manuál, výbava Style, plus paket Extra, DAB příjem, rezervní kolo neplnohodnotné (15ka v plechu), Wireless SmartLink+, příprava pro tažné a modrá race metalíza. Byla to skladovka, jelikož jsem potřeboval auto hned (Mondeo y roku 2001 dosloužilo a jelo už jen na 3 válce, takže jsem nemohl čekat na výrobu, jelikož jsem každou chvíli čekal, že mi Fordík udělá papa). 1) Za mě s největší pravděpodobností ano. Ale zase, jak jsem psal. Tlačil mne čas, já auto potřeboval, tak jsem moc ostatních automobilek nekoukal (porovnal jsem jen Kia Ceed SW, Hyundai i30 combi, Opel Astra combi, Peugeot 308 SW). A ze všech porovnávaných co se cenou a technologiemi týče vyšla nejlépe Scala... 2) - 3) Kdybych mohl, tak bych si priplatil ještě za paket Komfort - hlavně el. ovládaný kufr. Mám malou dceru a když jedeme z výletu a jedeme na nákup a malá spí, tak to třísknutí, aby se kufr zavřel, ji skoro vždy probudí. Elektrika je tišší. A takz ten adaptivní tempomat by mohl být super (ale já jsem rád i za normální tempomat, hehe, když jsem předtím á let vlastnil auto bez něj). A pro pohodlí vzadu - loketní opěrka (docela mě sklamalo, že není standardem ve výbavě Style, škoda.) 4) Nevím o ničem. Ještě stále si musím zvykat na vypnutí Lane Assist na okreskách, protože tam mě to docela štve, ale na dálnici je to fajn (pokud to sleduje čáry a nevzhodnotí to stín svodidel jako čáru a cpe mě ten systém někam, kam nechci..). Naštěstí se můj kus ani nedělal v pátek nebo v pondělí, protože žádné extra vady na měm voze nepociťuji. Třeba samovolné sklápění opěradla, odpadávající krytky, bouchání od kol, jiné pazvuky a tak. Jediné co, tak se mi zdá, že mi auto svítí nízko a tudíž ne moc daleko - jet v noci bey dálkových mi přišlo hodně nebezpečné. Ale to už budu řešit se servisem. To samé z výroby špatný sklon velkého stěrače, kdy při cestě dolů skáče (špatně nastaven sklon - vyřeší servis) a pak pískající brzdy - taky známá závada (prý jiný dodavatel destiček - tak jsem zvědavý, co mi na to řeknou - chci se objednat, až trochu víc pomine ten humbuk ohledne pandemie a více se to rozvolní). Tak snad jsem trochu pomohl.
Květen 11, 20205 r Na tie brzdy som zvedavy. Lebo vada to nie je, len je to nekomfortne piskat a oznamovat kazdemu na okolo brzdoami pred domom, ze som dorazil :D Robi to i mne, ale neverim, ze toto sa da vyreklamovat. Ak hej, budem rad ak das vediet na zaklade coho to uznali.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.