Publikováno Březen 26, 20205 r Na Scalu je vydána servisní akce - dle vlákna z Kamiqu půjde zřejmě o aktualizaci řídící jednotky OCU - systém eCall. Zadal jsem VIN svojí Scaly (výroba 10/2019) a vyskočilo to na mě také.
Březen 26, 20205 r Toto tu už niekto písal v inom vlákne. Ja som sa toho i dožadoval, keďže moja mala stále chybu eCall a auto mi pod toto nespadalo.
Březen 27, 20205 r Autor @csabac Serviska má být update řídící jednotky, absolvuji příští týden. Je to čerstvá záležitost, při přebírce auta týden zpět to tam ještě neměli.
Březen 27, 20205 r co jsem zkousel zadavat ruzny VIN, tak mne prijde, ze se tohle tyka jen vybavy Style a Ambition ne, takze to mozna souvisi s necim, co logicky ambition, napada me startovaci tlacitko, nebo tak, ale je to jenom moje domnenka.
Březen 27, 20205 r @Michal Tvrdík aha, lebo na ecall prehratie softwaru bola tiez zvolavacka, aj som im doniesol cislo z clanku, ze to chcem tiez. Nakoniec mi prehrali len soft radia a az teraz dalsi servis meni RJ pre ecall
Březen 27, 20205 r A za akych podmienik SA vydava zvolavacku? Kolko reklamacii v %, ci podla coho to je? Ci sa dozijeme i sedaciek a inych veci vramci zvolavacky.
Březen 28, 20205 r Svolává se pouze u závad, které ohrožují zdraví a bezpečnost, nebo mají negativní vliv na životní prostředí. Svolávací akce všech atumobilek najdeš v systému RAPEX. RAPEX získává informace o svolávacích akcích automobilek od Národních autorit z 31 evropských zemí, jimž hlásí nebezpečné závady na vozidlech příslušné dozorové orgány. Ty se o nich dozvědí buď od samotných automobilek, nebo dalších subjektů jako jsou stanice technické kontroly, autorizované zkušebny či dopravní policie. V České republice je Národní autoritou pro RAPEX Ministerstvo průmyslu a obchodu, dozorovým orgánem Ministerstvo dopravy. Další spekulace zde nemají žádný význam, detaily ti žádná automobilka nikdy nesdělí.
Březen 28, 20205 r Ta tvoja prva veta je divna "Svolává se pouze u závad, které ohrožují zdraví a bezpečnost, nebo mají negativní vliv na životní prostředí." Snad kazda chyba je chyba a tu treba odstranit a ak je automobilka seriozna tak sa tomu venuje a snazi sa odstranit.
Březen 28, 20205 r Logika toho je naprosto čistá a jasná. Například když se odírá lak na zadním podběhu blatníku, protože je příliš tvrdé těsnění dveří (známý případ u OII), tak to nikoho a nic neohrožuje, tudíž nikdo nikoho nebude svolávat, takže na takovouto závadu je servisní akce, případně se vydá nějaké to TPI, a problém se řeší při nejbližší návštěvě autorizovaného servisu. Takže už konečně rozlišujte servisní a svolávací akce. Případně se na to vykašlou - buď se to vyřeší v záruce, nebo to přejde přes záruční dobu a zaplatíš to, stejně tak, jako každý jiný výrobce čehokoli (viz všelijaká kurvítka v bílé elektronice, etc.).
Březen 31, 20205 r Svolavacku, ne servisni akci, mate dalsi tady: https://svolavacky.cz/svolavaci-akce/skoda-scala-2019/
Březen 31, 20205 r Vyborne, takze uz i tak ked sa bude babrat sedacka, budem tlacit i na to samovolne uvolnovanie. Zatial to ale na skoda stranke nehlasi zvolavacku podla VIN Upraveno Březen 31, 20205 r od csabac
Květen 7, 20205 r Auto je v záruce, takže nic a i kdyby bylo po záruce, tak za svolávačky se nic neplatí, výrobce opravuje jeho průser na jeho náklady.
Květen 7, 20205 r Jeho průser na jeho náklady, stačí, že tam musíš dojet a ještě ve svém volném čase, nedej bože si na to brát dovolenou :-)
Červenec 30, 20205 r Platí i na jiné modely https://svolavacky.cz/vw-skoda-seat-1-0-tsi-netesne-vstriky/
Červenec 30, 20205 r Nechápu ten rozptyl 2018 - 2020 a "pouze" 9 192 vozů za celý koncern. Kdyby to byla vadná série, tak se toto množství dostane do několikadenní produkce motorů. Ale jak to mohlo postihnout 2 roky produkce 1.0 TSI?
Červenec 30, 20205 r Mohli to líp spacifikovat, já jsem k mému VIN nic nenašel. https://recall.skoda-auto.com/260/cs-cz
Srpen 4, 20205 r Tak těch Škodovek s těma ventilama, je v ČR minimum. https://www.autosalon.tv/novinky/nova-auta/motory-1-0-tsi-maji-problem-celosvetova-svolavaci-akce-se-muze-tykat-i-majitelu-vozu-skoda
Srpen 4, 20205 r Tak ze start prebehne prakticky na sucho, takto sa ten motor 100tis km nedozije. Riedenie oleja benzinom, pripadne benzinom umyty olej z stien valca. Sup sup menit.
Srpen 5, 20205 r Ano, proto v testu 1.0 tsi v Rapidu po 100 tis. je motor kaput. Upřímně si myslím, ze na tenhle motor se bude jednou ještě vzpomínat, jak se povedl.
Srpen 6, 20205 r Mozno tam boli dobre vstrekovace. Proste ked je moznost, radsej vymenit ako potom banovat. Upraveno Srpen 6, 20205 r od atlan
Srpen 19, 20205 r @atlan: myslis ze tym ze to vymenia nemozu nic pokazit? Upraveno Srpen 19, 20205 r od Shorty193
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.