Publikováno Říjen 31, 20204 r Dobrý deň Chcem sa spýtať na takúto chybu motora: Mám Fabiu 1,2 TSI rok výroby 2014. Motor má normálny chod, spotreba nie je zvýšená, no pri zrýchlení mi trhá motor (slabé škubnutie). Toto sa deje pri otáčkach v rozmedzí od 1800 až 2200. Auto pri diagnostike nevykazuje žiadnu chybovú hlášku. Ak by mal niekto takúto skúsenosť ozvite sa čo by to mohlo byť za chybu. Za odpoveď ďakujem.
Říjen 31, 20204 r Autor Dik, skúšal som. Tankujem Shell, každý druhý mesiac dávam V Power. Maximálne dávam OMV benzín.
Říjen 31, 20204 r V jinych otackach skubnuti taky je? popr do 1800 nebo 2300 a vice? Problem muze byt v tom zapnuti turba na plno. @Stanislav Mačák Lip bude kdyz budes davat maxxmotion od omv. Nejlip kazdou nadrz. Upraveno Říjen 31, 20204 r od TOMUS
Říjen 31, 20204 r Turbo nebo hadice kolem něj, nebo klasický problém přímovstřiku... karbon v sání, na sacích ventilech nebo ve válci... zjistit lze skrz svíčku endoskopem nebo tak. Shell si jen na premiovku hraje, spíš bych se držel Vervy (95/100), Maxxmotion, Eurooil Optimal, případně VIF.
Říjen 31, 20204 r Přesně to co popisuješ se mi také stávalo. Nedělalo to vždy někdy to škublo jednou někdy dvakrát. Tato příčina byla načnutý zapalovací kabel. Zjistil jsem to tak když kabel odešel úplně a motor šel na 3 válec. Kabel byl totálně zoxidovaný v místě kontaktu se zapalovacím modulem. Kontakt v modulu jsem vyčistil koupil nový kabel a vše zase ok. Upraveno Říjen 31, 20204 r od voltys
Říjen 31, 20204 r Autor Dik, za rady kluci. Pozriem sa na to od toho kábla a uvidíme čo sa bude diať.
Únor 28, 20223 r Mam podobny problem s VW golf 1.4 TSI 2010 rocnik. Trha/Cuka az ked prejdem cca 100km predpokladam ze sa vtedy natlakuje turbo- napr ked idem do kopca a samozrejme mam plynovy pedal naplno. Ak je pedal len v polovici ziadne cukanie nie je. Diagnostika nic nezistila. S autom som spravil uz 60tisic km a ziaden problem s autom nebol no momentalne mam 205tisic km. Myslim si ze je to problem samostatneho turba a jeho obtokovom vedeni pricom pri raznom dupnuti na pedal vznikne tlak do turba tak ako je uvedene na obrazku. Samozrejme je to len moja domienka takze budem vdacny za uzitocne rady a tipy.
Únor 28, 20223 r Autor Dobrý deň Problém ktorý som mal s motorom bol v tomto ventile: klikni sem: a ešte mi tam menili samostatné vedenie: klikni sem odvtedy auto šlape ako hodinky. Ak pomôže táto rada budem aj ja rád. Pekný deň
Květen 8, 20223 r VID_20220508_191835.mp4 Zdravím, taky mi začal občas trhat motor a dnes mi začal dělat tohle. Neví někdo co by to mohlo být? Díky
Leden 18, 20232 r V 31. 10. 2020 na 10:51, Stanislav Mačák napsal: Dobrý deň Chcem sa spýtať na takúto chybu motora: Mám Fabiu 1,2 TSI rok výroby 2014. Motor má normálny chod, spotreba nie je zvýšená, no pri zrýchlení mi trhá motor (slabé škubnutie). Toto sa deje pri otáčkach v rozmedzí od 1800 až 2200. Auto pri diagnostike nevykazuje žiadnu chybovú hlášku. Ak by mal niekto takúto skúsenosť ozvite sa čo by to mohlo byť za chybu. Za odpoveď ďakujem. Zapalovacia cievka robí diví mal som s nou asi 20 rôznych príznakov opotrebovania vás problém je nedostatočná iskra
Březen 7, 20232 r V 8. 5. 2022 na 20:03, Recler napsal: VID_20220508_191835.mp4 77 MB · 0 stažení Zdravím, taky mi začal občas trhat motor a dnes mi začal dělat tohle. Neví někdo co by to mohlo být? Díky Zistili ste čo bol problém? Ďakujem za odpoveď.
Březen 7, 20232 r Než bych se pustil do nějakého hlubšího bádání, zkontroloval bych, v jakém stavu jsou svíčky.
Duben 7, 20232 r mam presne ten isty problem... vymenil som hydrosteli a aj sviečky a problem pretrváva. Asi dalšie na rade budu kable, cievka, vstrekavacie čerpadlo a ak nepomože to tak vahadla a vačka. Ak nepomože ani toto tak už asi podpalim to auto! :/
Květen 30, 20241 r Mne to tiez tak rapkalo a nikto si nevedel dat rady az kym jeden mechanik z fachu prisiel na to ze su natiahnute ventily a po vymene pradie krasne tichucko
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.