Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Dobrý deň

 

Chcem sa spýtať na takúto chybu motora: Mám Fabiu 1,2 TSI rok výroby 2014. Motor má normálny chod, spotreba nie je zvýšená, no pri zrýchlení mi trhá motor (slabé škubnutie). Toto sa deje pri otáčkach  v rozmedzí od 1800 až 2200. Auto pri diagnostike nevykazuje žiadnu chybovú hlášku.

Ak by mal niekto takúto skúsenosť ozvite sa čo by to mohlo byť za chybu.

Za odpoveď ďakujem.

 

Zkusil bych vyjet nádrž a vzít premiérové palivo a chvíli pozorovat.

  • Autor

Dik, skúšal som. Tankujem Shell, každý druhý mesiac dávam V Power. Maximálne dávam OMV benzín.

V jinych otackach skubnuti taky je? popr do 1800 nebo 2300 a vice?

Problem muze byt v tom zapnuti turba na plno.

 

@Stanislav Mačák Lip bude kdyz budes davat maxxmotion od omv. Nejlip kazdou nadrz.

Upraveno od TOMUS

Turbo nebo hadice kolem něj, nebo klasický problém přímovstřiku... karbon v sání, na sacích ventilech nebo ve válci... zjistit lze skrz svíčku endoskopem nebo tak.

Shell si jen na premiovku hraje, spíš bych se držel Vervy (95/100), Maxxmotion, Eurooil Optimal, případně VIF.

1792970521_2019-05-1509_39_02.thumb.jpg.8af90df6de1c31abcf40f4a2d546e4ab.jpgPřesně to co popisuješ se mi také stávalo. Nedělalo to vždy někdy to škublo jednou někdy dvakrát.

Tato příčina byla načnutý zapalovací kabel. Zjistil jsem to tak když kabel odešel úplně a motor šel na 3 válec.

Kabel byl totálně zoxidovaný v místě kontaktu se zapalovacím modulem. Kontakt v modulu jsem vyčistil koupil nový kabel a vše zase ok.

Upraveno od voltys

  • Autor

Dik, za rady kluci. Pozriem sa na to od toho kábla a uvidíme čo sa bude diať.

  • 5 měsíců později...

Poriesili ste to sklbanie/trhanie?

  • 10 měsíců později...

Mam podobny problem s VW golf 1.4 TSI 2010 rocnik. Trha/Cuka az ked prejdem cca 100km predpokladam ze sa vtedy natlakuje turbo- napr ked idem do kopca a samozrejme mam plynovy pedal naplno. Ak je pedal len v polovici ziadne cukanie nie je. Diagnostika nic nezistila. S autom som spravil uz 60tisic km a ziaden problem s autom nebol no momentalne mam 205tisic km. Myslim si ze je to problem samostatneho turba a jeho obtokovom vedeni pricom pri raznom dupnuti na pedal vznikne tlak do turba tak ako je uvedene na obrazku. Samozrejme je to len moja domienka takze budem vdacny za uzitocne rady a tipy.

 

Schema_motoru_a_turbodmychadla_2_II.JPG

  • Autor

Dobrý deň

 

Problém ktorý som mal s motorom bol v tomto ventile: klikni sem: 

a ešte mi tam menili samostatné vedenie: klikni sem odvtedy auto šlape ako hodinky. Ak pomôže táto rada budem aj ja rád.

Pekný deň

  • 2 měsíce později...

 

Zdravím, taky mi začal občas trhat motor a dnes mi začal dělat tohle. Neví někdo co by to mohlo být? Díky

  • 8 měsíců později...
V 31. 10. 2020 na 10:51, Stanislav Mačák napsal:

Dobrý deň

 

Chcem sa spýtať na takúto chybu motora: Mám Fabiu 1,2 TSI rok výroby 2014. Motor má normálny chod, spotreba nie je zvýšená, no pri zrýchlení mi trhá motor (slabé škubnutie). Toto sa deje pri otáčkach  v rozmedzí od 1800 až 2200. Auto pri diagnostike nevykazuje žiadnu chybovú hlášku.

Ak by mal niekto takúto skúsenosť ozvite sa čo by to mohlo byť za chybu.

Za odpoveď ďakujem.

 

Zapalovacia cievka robí diví mal som s nou asi 20 rôznych príznakov opotrebovania vás problém je nedostatočná iskra

  • 1 měsíc později...
V 8. 5. 2022 na 20:03, Recler napsal:

 

Zdravím, taky mi začal občas trhat motor a dnes mi začal dělat tohle. Neví někdo co by to mohlo být? Díky

Zistili ste čo bol problém? Ďakujem za odpoveď. 

Než bych se pustil do nějakého hlubšího bádání, zkontroloval bych, v jakém stavu jsou svíčky. 

  • 5 týdnů později...

mam presne ten isty problem... vymenil som hydrosteli a aj sviečky a problem pretrváva. Asi dalšie na rade budu kable, cievka, vstrekavacie čerpadlo a ak nepomože to tak vahadla a vačka. Ak nepomože ani toto tak už asi podpalim to auto! :/

  • 1 rok později...

Mne to tiez tak rapkalo a nikto si nevedel dat rady az kym jeden mechanik z fachu prisiel na to ze su natiahnute ventily a po vymene pradie krasne tichucko

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.