suri. Vloženo 6. Duben 2021 Sdílet Vloženo 6. Duben 2021 býva tam vazelína aj z výroby hlavne na predku , nové je to zinkované a pekné , po zime vyhrdzavené a zoxidované ... preto sa dáva pasta aby ti to po vyčistení nezhdzavelo do mesiaca a aby sa platne hýbali .. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Catexcavator Vloženo 8. Říjen 2023 Sdílet Vloženo 8. Říjen 2023 Už jste někdo řešil u 4x4 že zadní brzdy více brzdí než přední? Dávám foto , čistý disk je předek, špinavý zadek. Destičky a kotouče jsou původní, najeto 78 000 km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MIgráček Vloženo 8. Říjen 2023 Sdílet Vloženo 8. Říjen 2023 Jak jsi z tohoto odvodil, že zadek brzdí více? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Catexcavator Vloženo 16. Říjen 2023 Sdílet Vloženo 16. Říjen 2023 Tak dneska jsem měnil kola a zadní destičky skoro na prach a přední vydrží ještě tak 40k. Nechápu??? Budu měnit tak bych uvítal radu jak vyměnit kotouče a destičky vzadu bez diagnostiky prosím. Děkuji. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tonda-B Vloženo 16. Říjen 2023 Sdílet Vloženo 16. Říjen 2023 Proč bez diagnostiky? To je nějaká hra? Zadní brzdové třmeny mají elektrické motorky. Takže je třeba pístky třmenů elektricky zasunout a zbytek zamáčknot (nemusí se zašroubovat). Po výměně destiček zase vysunout. Musíš mít nezabržděnou ruční brzdu a vypnutý Hill Holder (pokud ho auto má). Když odpojíš konektory třmenů a přineseš si 12V baterii s drátky, tak při jednom zapojení do pinů ve třmenu se motorky roztočí tak, že se pístky zasunou a když to přepóluješ, zase se vysunou. Lepší by ale bylo použít diagnostiku a jejím prostřednictvím udělat pak i základní nastavení tlouštěk nových destiček. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Catexcavator Vloženo 16. Říjen 2023 Sdílet Vloženo 16. Říjen 2023 No protože jsem si ji zatím nepořídil, ale asi budu muset a nevím jakou, né moc drahou a v češtině😀. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tonda-B Vloženo 16. Říjen 2023 Sdílet Vloženo 16. Říjen 2023 Levnější by bylo nechat si zadní destičky vyměnit v servisu. Nebo u kamaráda, který diagnostiku má. Diagnostik je hodně - pouze pro koncernová auta, nebo multiznačková. Přijde na to jakou vlastně chceš. Pokud ji mermomocí chceš. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Catexcavator Vloženo 7. Listopad 2023 Sdílet Vloženo 7. Listopad 2023 Tak jsem se do toho pustil s diagnostikou OBDeleven. Elektronická parkovací brzda odjištěna na jedno kliknutí👍. Jedna strana je hotová , ale může e k těm šroubům držáku brzdičem celkem dost špatně🤔. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dafro Vloženo 9. Listopad 2023 Sdílet Vloženo 9. Listopad 2023 Dnes při přezouvání kontrola. Po 3 letech a 30t km vypadají zadní kotouče zatím v pohodě 😁 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Catexcavator Vloženo 9. Listopad 2023 Sdílet Vloženo 9. Listopad 2023 Ta vlečná náprava má nepřirozeně umístěný brzdy, to vidím prvně. Tak ve 30 k musí vypadat k světu👍. Já mám skoro 80k a ještě by něco možná dali, ale destičky se už dost sypaly, byly rozežraný od solí a kotouče zevnitř taky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
alex.333 Vloženo 15. Listopad 2023 Sdílet Vloženo 15. Listopad 2023 ATE dobrá značka - na kolik ta sranda přišla? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Catexcavator Vloženo 21. Listopad 2023 Sdílet Vloženo 21. Listopad 2023 Omlouvám se za pozdní odpověď,ale nějak se mi sekl mail a nezobrazilo se mi upozornění na dotaz😉 Sada kotoučů a destiček stála 2700,- Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
alex.333 Vloženo 10. Března Sdílet Vloženo 10. Března Ty nějak ošetřuješ třmeny proti korozi? Na ten nájezd vypadají velice hezky. Jinak pěkná práce a koukám i na nářadí - ty máš servis? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martt Vloženo 26. Března Sdílet Vloženo 26. Března Od zimy lehké vrnění při brzdění ve volantu dál horší a horší před 14 dny na D1 brzda ze 130 do nuly jak na zoraném poli...reklamace v origo servisu...technik suše prohlásil že to Bolka neuzná...Karoq 10/22 najeto 9tis...stejně jsem je tam nechal přední kotouče vyměnit...původní kotouče byly ze vnitřní strany jak malé zrezlé oraniště...tak uvidím co Bolka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dafro Vloženo 29. Března Sdílet Vloženo 29. Března Pravidelná údržba před letní sezónou … 4 roky - 40t km. Kotouče zatím stále jako nové 😉 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marhor Vloženo 5. Dubna Sdílet Vloženo 5. Dubna (editace) Pro info - najeto 76 000 km, výměna všech kotoučů a předních destiček, cena 21.700 Kč včetně DPH (včetně montáže). Editováno: 5. Dubna, autor: marhor Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Catexcavator Vloženo 5. Dubna Sdílet Vloženo 5. Dubna A proč nebyly vyměněny i zadní když jsou nové kotouče? Jinak cena dost brutální, ale beru to s pohledu, že tyto práce si dělám sám. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marhor Vloženo 5. Dubna Sdílet Vloženo 5. Dubna Zadní byly měněny před rokem (hodně používám tempomat). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martt Vloženo 19. Dubna Sdílet Vloženo 19. Dubna Viz. víše...Bolka to neuznala...servis chtel zaplatit jen matroš 4356,- s DPH za dva kotouče Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
informator Vloženo 19. Dubna Sdílet Vloženo 19. Dubna Nabízí se otázka proč dávat auto do autorizovaného servisu a osazovat originální díly, když nevydrží o nic víc než nejlevnější náhrada z Číny za zlomek ceny. Neřežou si tak trochu sami pod sebou větev? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
alex.333 Vloženo 19. Dubna Sdílet Vloženo 19. Dubna Spousta lidí bude řešit jen originální brzdy. Jednak mají auto ještě v záruce, takže si nedovolí dát něco jiného a druhak mají (v tomto případě falešný) pocit, že originál je nejlepší. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
alex.333 Vloženo 26. Července Sdílet Vloženo 26. Července Bolka šla nejspíš do sebe a zrevidovala zadní brzdy. Včera jsem rozebral, vyčistil a namazal zadní brzdy na 4x4. Najeto 20 tkm, výroba 9/2023. Zadní kotouče jsou z pohledové strany viz. foto. Z vnitřní strany jsem měl obavu, jak budou vypadat, ale kupodivu jsou ještě v lepším stavu než zvenčí. Použité desky mají jedno z označení PAGID PA4357. Krásně sjeté všechny 4 bez jakýchkoliv drážek - obložení odhadem 90%. Vodící čepy taky v krásném stavu, pouze jeden na každé straně je ze strany závitu asi 3mm orezlý - nejspíš je příliš venku. Za mě s brzdami spokojenost. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
alex.333 Vloženo 28. Července Sdílet Vloženo 28. Července A ještě přední brzdy na 4x4 po 20 tisících km: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.