Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Servis nepremluvis, ale ak ti to vrze v zatackach a mas TDI, tak si nemyslim, ze to budu tie puky.

Daj si skontrolovat podvozok. Ja som mal zaseknuty kamienok napriklad a odvtedy mam klud , co ho z napravy vybrali.

  • o 1 měsíc později...
Vloženo
před 4 minutami, Dodi 15 napsal:

Ahoj, nechci kecat, ale mám pocit, ze už je nám i na 2020, zítra schválně kouknu na obě auta. 

Díky

já to celé srovnávám s Octavií, tam ještě klasika. Vidím to prvně.

F566DDD6-D68E-4220-9BDF-BD6C0CAE5E99.jpg

  • o 4 týdny později...
Vloženo

Tak mne zacali klepat pravdepodobne tycky stabilizatora. Nic ine to but nemoze, aj kolega nezaväzne na mne, ked sa viezol Scalou, hned povedal, ze mi klepu tycky. Motor 1.6 TDI nabeh 48 tis. km

Vloženo
V 6. 4. 2022 na 21:20, Jan R. napsal:

Mohl by se někdy podívat @barnaknebo @Petr AMF co máte r.v. 22 jestli místo plechových táhel stabilizátoru jsou plastové výlisky? Zajímavá změna výroby ani jsem nepostřehl.

64754F1F-2362-4008-8D4A-732365DB4E95.jpg7A488D9D-78AF-40B0-B580-3AD9FB3DE3E2.jpg

Scala 1.6 TDI - taktiež plastové tyčky v predu

  • o 1 měsíc později...
Vloženo

Tak se připojuji s negativní zkušeností také. 05/2022 a přejet nerovnost je utrpení. Tam kde Octavia nebo Fabia jenom drcnou, tam se ve stejné rychlosti snad tlumiče snaží vyskočit přední haubnou. Nájezd 2000 km :-( Pojedu do servisu si to nechat vysvětlit :-(  

Vloženo (editace)

Dík z info. Tak nafoceno a myslím, že je to bez těch transportních podložek. Blbý je, že 90% jízdy se to chová kulturně a někdy prostě nerovnost kterou přejede Fábka nebo Oktávie bez problémů a bez zvuků a tady prostě jako když někdo vezme dřevěnou palici a flákne zespoda do podvozku :-( Tak nafoceno . barevné značení pružin tři tečky bílá-zelená-zelená. Nenašel jsem bohužel slušnou tabulku, abych zjistil, co to znamená. Ještě mě napadlo zainvestovat a vyměnit přední pružiny a tlumiče. Ale sakra u nového auta? :-(

PXL_20220619_183613119.jpg

PXL_20220619_183649439.jpg

Editováno: , autor: Fuzo
Doplnění fotek.
  • o 1 měsíc později...
Vloženo

Psychicky jsem to nevydržel a objednal auto do servisu. Příští týden to snad bude hotovo. Byl jsem upozorněn, že Scala v automatu je o 50 kg těžší a má stejné tlumiče a pružiny jako manuál. A tím pádem je "měkčí". To jsem zvědav, co tam najdou :-(

Vloženo

Mne kontrolovali prednu napravu koli hluku a buchotaniu. Menili sa tycky, alebo capy. Tiez som upozornil na ten kovovy, taky plechovy zvuk. Nue je to stale, len sem-tam. Naprava je uz OK, buchot stichol, ale to kovove klepkanie tam je stale. Neodstranili to. Som zvedavy, co urcia ako pricinu tebe.

Vloženo
On 6/19/2022 at 11:35 AM, Dodi 15 said:

Podíval bych se raději již doma, jsou schopni to zapřít. A pokud tam jsou, tak auto jedině vrátit. A hlavně dobre nafotit.

Myslíš tohle? Včera jsem si to po týdnu vyzvednul ze servisu. Dle servisu "Nic tomu není".

PXL_20220728_130337121.jpg

Vloženo
V 20. 6. 2022 na 22:44, Dodi 15 napsal:

Asi ne, ale hodně dělají taky prehustene pneu

Při reklamaci nového rapida po 500 km když bylo auto i na geo zjistili že jsou pneu lehce přes max hodnoty. Co jezdím na střední je klid.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...