alexgala2 Vloženo 14. Únor 2022 Sdílet Vloženo 14. Únor 2022 Zdravicko, neviete mi poradiť čím to je že pri DObrzďovaní mi stále pískajú brzdy? Je to neznesiteľne otravne a púta to zbytočne pozornosť. Auto ma najazdené 20 000km nemyslim si že sú brzdy opotrebované. Pravidelne umývam. Myslel som si že to je hrdza a že sa to vysucha ale prešiel mesiac dva a nic stále to píska. Prikladám fotky bŕzd Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rapid1.0 Vloženo 14. Únor 2022 Sdílet Vloženo 14. Únor 2022 Jak brzdíš? Jezdíš v prašném prostředí? Já spoustu let žil v představě, ze když budu brzdy šetřit, déle vydrží. Destičky možná, ale kotouče naopak. Pak jsem destičky měnil i s kotoučema, nikdy mi kotouče nevydržely déle než destičky. Kotouče potřebuji aby si jim dal občas na prdel. Jinak ti dam zůstává prach, polétavá rez a jiný bordel, který pak má za následek rýhy, rez a i to pískání a dost se snižuje jejich životnost. OT: Taky se smířit s tím, ze brzdy jsou spotřební materiál a dávno nevydrží 100K km jako kdysi. Třeba když jsem v roce 2020 dával po 5 letech pryč Yetinu s 120 tis km, tak měla má sobě 3. sadu brzd, 1. z výroby a pak 2x komplet výměna. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
alexgala2 Vloženo 14. Únor 2022 Autor Sdílet Vloženo 14. Únor 2022 Mne nerobi problém kúpiť nové, ale po 20 000km mi príde naozaj skoro. Jazdím a brzdim dosť svižne a nešetrim to nejak. Jazda normálne po meste / diaľnica. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
alexgala2 Vloženo 14. Únor 2022 Autor Sdílet Vloženo 14. Únor 2022 A ta hrdza je dosť už na tých brzdách vyzera to auto jak keby malo neviem koľko rokov :D a je zanedbávané Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
iMe1980 Vloženo 14. Únor 2022 Sdílet Vloženo 14. Únor 2022 Jak píše @Rapid1.0 ve většině případech je to nepořádek, binec, bordel, který se tam někde usadil. Jedna věc je, ze to začne pískat. Pak jsou i extrémy z druhé strany, ze začne vibrovat a vyvolává dojem zvlnenych kotouču, což se muže stát též, ale to už vyžaduje trochu jiné zacházení. Nepořádek se pak usazuje a usazuje a jak plocha není dále hladká, začne vibrovat při brzdění. Asi bych zkusil brzdam trochu dat, probrzdit “to”, pokud nepomůže, vycistit, pak až výměna asi. Dnes jsem se zrovna díval na své brzdy a po 10 000 km jsou na polovině své životnosti. A to jsem si zrovna začínal myslet, ze jsem se uklidnil. :/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
alexgala2 Vloženo 14. Únor 2022 Autor Sdílet Vloženo 14. Únor 2022 Ako sa to dá vizuálne skontrolovať , že či ešte niečo vydržia alebo nie ? Poprípade z kade objednať nové brzdy aká značka ? Alebo ako nájdem rozmer. Nechcem to riešiť Asi cez škodu lebo tam mi objednajú taktiež len origo brzdy sériové Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
iMe1980 Vloženo 14. Únor 2022 Sdílet Vloženo 14. Únor 2022 Etka, ale pro Tebe by mohlo být nejsnazší použit například aplikaci moje garáž od auto kelly, myslím. Tam vyspecifikuj svůj vůz včetně VIN. Lze se pak s těmito parametry dostat do obchodu, kde Ti to vyfiltruje relevantni díly na Tvůj typ vozu od no name druhovyroby, přes “originál” až po brembo například. Prvně bych sundal ale kola a zkusil vycistit. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OpelInsi Vloženo 17. Únor 2022 Sdílet Vloženo 17. Únor 2022 Hoši, ako je riešená u O4 signalizácia opotrebených brzdových doštičiek? U iných značiek namiesto predtým používaných snímačov, ktoré potom rozsvietili signálku na palubovke sa používa pliešok zalisovaný do doštičiek. Keď sa to zošúcha až na tento pliešok začne vydávať najprv pískavý zvuk a potom neznesiteľný plechový rachot. @alexgala2 opotrebenie doštičiek predsa vidíš z pohľadu ako na tej prvej fotke. vidíš predsa kovovú časť doštičky a "obloženie". Pokiaľ je tam niečo tak je to OK, keď derieš kotúč kovovou časťou tak bolo načase to vymeniť minulý mesiac. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MarekSedlak Vloženo 26. leden 2023 Sdílet Vloženo 26. leden 2023 Ahoj. Já jsem dělal přední kotouče ve 20k km. Říkal jsem si že to snad není ani možný tak brzo. Byl jsem zvyklí z RS dvojkové Octávky dělat brzdy přibližně každých 80-100k (delal jsem tedy dvakrát) a teď. Pořídil jsem 4ku a při výrazném brždění při dálničních rychlostech mě tak vybrovalo auto že jsem se až bál. Takže výměna. Teď mám najeto 36k a začíná to podobně jak při 20ti. Pískání při dobržďování fakt nepříjemné a čekám kdy to začne zas brutálně vybrovat. No doufám že nebudu měnit brzdy každých 20k to by me fakt jeblo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rapid1.0 Vloženo 26. leden 2023 Sdílet Vloženo 26. leden 2023 @MarekSedlak Jednoduché řešení - 3. sadu už nedávej originál :-) Evidentně to stojí za prd, což mě moc netěší.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lucky.jack Vloženo 26. leden 2023 Sdílet Vloženo 26. leden 2023 (editace) Známý problém u O4, pískání při dobržďování. Škodovka se k tomu zatím nemá, co vím, a sbírá podklady k řešení :-D Začínají pískat po cca 15000 km. Nebo podle stylu brždění. Editováno: 26. leden 2023, autor: lucky.jack Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.