Přejít na obsah

Dotazeni disku kol z vyroby, kontrola dotazeni


MirekM

Doporučené příspěvky

Nové auto před prodejem ještě prochází předprodejní kontrolou, tak tam bych to neřešil...

Tak z te predprodejni kontroly, na kterou jsem spolehal jsem vyleceny.

Dle kodu vozu jestli tomu dobre rozumim, nebyl kontrolovan ve vyrobe tlak v pneumatikych (7K0 = Bez kontroly tlaku v pneumatikách). Spolehal jsem na predprodejni kontrolu. Bylo mne divne, ze predek skace na dirach jak koza, myslel jsem si, ze je to vlastnost vozu. Po 3 mesicich mne to nedalo i kdyz mne kolegove ujistovali, ze bezdusove pneu v podstate neuchazi a dofukuji je tak jednou za pulroku az rok, zkontroloval jsem tlak: leva predni mela jeste po tech 3 mesicich 2,7atm misto 2,2atm!!! 2.7atm ma mit zadni pri plnem zatizeni :-(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mozna jsem to jiz psal, kdyz jsem jeste nebyl registrovan.

Nevim jaka kontrola, vystupni v MB ci predprodejni u prodejce, mela prijit na to, ze neni "pritomna" vlozka vzduchoveho filtru!!!

Ty voe, hustý... :unsure: Ale tohle by si měli dořešit v MB, prodejce před prodejem nerozebírá auto do šroubků, kontrolních úkonů tam mají jen pár...

2 MirekM: ale kontrola tlaku v pneumatikách mezi ně patří <_<

Editováno: , autor: Wassermann
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ona zminena kontrola tlaku neznamena kontrolu po vybehnuti z linky, ale "on-board" kontrolu tlaku.

Nebo snad "4A0 = Bez vyhřívání sedadel" znamena, ze ti nevyhrali sedadla? :-)

btw, vyssi tlak nameris po jizde, takze pokud ti to nekde "skakalo" a po zastaveni jsi nameril 2,7, tak ve studenym stavu tam bude zarucene mene (presto nepopiram, ze mohlo byt lehce rozhozeno vuci ostatnim kolum).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já když jsem koupil auto, tak byly gumy taky přehuštěné, asi výrobce počítá s tím, že když si přivezeš domů nové auto, tak hned naložíš celou rodinu a pojedete na výlet. :D Jinak kontrolu utažení šroubů po výměně kol dělám po ujetí několika desítek km. Kamarád se na to jednou vykašlal, a když to šel po delší době zkontrolovat, tak čtyři šrouby měl povolené a pátý tam už nebyl vůbec - a to mu prosím ty kola měnili v pneuservisu. Já si kontroluju i jak mi to pneuservis nahustí - teď při přezouvání mi je nahusili stylem 2 kola 2,5Atm, 1 kolo 2,6Atm a poslední dokonce 2,9Atm! :angry:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to pocujem prvy raz , aby som sa staral ako o male decko , je to normalne , naco je ten servis , aby my povedali ze po 5 km si mam dotiahnut kola to je riadna facina

Správně by se to mělo po pár km zkontrolovat, servisy si tímto upozorněním jen kryjí záda ;) To, že tu kontrolu většina lidí neprovede, je už jejich problém, ale asi s tím počítají i samotné servisy a tak dotahují kola větší silou, než je předepsané výrobcem <_< - 240 Nm, jak píše Maverick...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ona zminena kontrola tlaku neznamena kontrolu po vybehnuti z linky, ale "on-board" kontrolu tlaku.

Nebo snad "4A0 = Bez vyhřívání sedadel" znamena, ze ti nevyhrali sedadla? :-)

btw, vyssi tlak nameris po jizde, takze pokud ti to nekde "skakalo" a po zastaveni jsi nameril 2,7, tak ve studenym stavu tam bude zarucene mene (presto nepopiram, ze mohlo byt lehce rozhozeno vuci ostatnim kolum).

Do Fabie lze namontovat i "on board" mereni tlaku v kolech?

Tlak jsem meril na studenych pneu!!!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mirek: Ne, nejde, ale kódy jsou stejný pro celou výrobní paletu, tzn. že kódy používají všechny modely, ale jen některý tu výbavu "umí" ;) Proto tam taky bylo "bez".

K těm kolům a huštění ve fabrice - spíš mám pocit, že hustí na max, aby nemuseli hlídat motorizaci...prostě to naperou jako pro težkej motor než aby podhušťovali...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mirek: Ne, nejde, ale kódy jsou stejný pro celou výrobní paletu, tzn. že kódy používají všechny modely, ale jen některý tu výbavu "umí" ;) Proto tam taky bylo "bez".

U osobaku me vubec nenapadlo, ze by bezne vyrabene osobni vozy neco takoveho jako kontrolu tlaku v pneu mely. Je ten system totozny s dofukovanim kol za jizdy?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mirek: Ne, nejde, ale kódy jsou stejný pro celou výrobní paletu, tzn. že kódy používají všechny modely, ale jen některý tu výbavu "umí" ;) Proto tam taky bylo "bez".

U osobaku me vubec nenapadlo, ze by bezne vyrabene osobni vozy neco takoveho jako kontrolu tlaku v pneu mely. Je ten system totozny s dofukovanim kol za jizdy?

Není, protože při téhle kontrole tě to jenom upozorní, ale nic se nedofoukne. Funguje to tak, že když se ti sníží tlak v pneumatice, tak se zmenší obvod kola a tutíž se to kolo musí točit rychleji aby stíhalo ostatním. Čidla ABS to zaznamenají a tebe pak upozorní kontrolka.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Není, protože při téhle kontrole tě to jenom upozorní, ale nic se nedofoukne. Funguje to tak, že když se ti sníží tlak v pneumatice, tak se zmenší obvod kola a tutíž se to kolo musí točit rychleji aby stíhalo ostatním. Čidla ABS to zaznamenají a tebe pak upozorní kontrolka.

Je to teda dobre jen pri snizeni tlaku v "jedne pneu"? A kdyz bych mel podhustene vsechny ctyri stejne tak system nic nepozna? Jsem v obraze?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...