Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

tak keď máš smer na okno, vyriešili sme asi väčšinu otázok:

1. nezapneš vnútorný okruh (je to aj v návode)

2. klíma sa zapína automaticky

3. vzduch je chladnejší, pretože auto/panel kúrenia si myslí, že máš zamlžené čelné sklo. preto beží klíma a studenší vzduch...

 

stačí smerovanie o pár stupňov presunúť doľava (alebo doprava, no budeš sa sťažovať na fúkanie do ksichtu) a:

1. môžeš zapnúť vnútorný okruh

2. nezapne sa klíma (ak nepretočíš na úplne minimálnu teplotu, viď návod)

3. vzduch budeš môcť skôr regulovať

 

čo z toho si vyberieš a kedy sa podelíš s výsledkom?

Vloženo

kvôli otočeniu na čelné sklo. aj keď ju tlačidlom AC "vypneš", beží stále. zistiť sa to dá jednoducho počúvaním zvuku od motora, alebo ak trpí aj tvoje auto pískajúcou klímou...preto pootočenie smerom doľava. iné riešenie nemáš. teda sorry, iné ma nenapadá

Vloženo

Tak pokud to opravdu takhle funguje tak to se omlouvám, to jsem opravdu nečekal. V F2 když jsem klimu vypnul tak se prostě vypla. Podle zvuku jsem nic nepoznal. Asi si budu muset koupit kapky do očí abych mohl řídit.

Vloženo

skús si otvoriť návod k autu, strana 96:

 

Citovat

Ak sa pri zapnutom ventilátore otočí ovládač rozvodu vzduchu do pozície prúdenia na sklá, potom sa zapne chladiace zariadenie. Chladiace zariadenie sa opätovne vypne tým, že sa ovládač rozvodu vzduchu otočí mimo pozíciu prúdenia na sklá.
Ak sa pri zapnutom ventilátore otočí ovládač rozvodu vzduchu mimo pozície prúdenia na sklá, potom sa pri zapnutí recirkulácie zapne chladiace zariadenie.

 

Vloženo

A co nastavit foukání na okno a "výdechy na palubce", ale ty výdechy manuálně zavřít? To by pak mohlo zmizet to omezení z ofuku jen čelního skla a nefoukalo by to do obličeje?

Jinak ten Climatic co jsi měl v F2 je opravdu o mnoho úrovní dále než manuální klimatizace v F3 (v F3 je čistý manuál, ale Climatic v F2 nebo F1 má mnohem blíže k automatické klimatizaci než k té manuální, byl to taky mimo jiné důvod proč jsem u F3 trval na automatické klimatizaci). Bohužel jinak to asi řešení opravdu nemá. Nebo pak vypnout ventilátor (s vypnutým ventilátorem se klimatizace nespustí).

Vloženo

Mam nastastie automaticku klimu v F3, ale mal som moznost par krat vyskusat kamaratov manual a bol to des. Asi najhorie je, ze manualna klima mysli za teba a ked das ofuk celneho skla tak spusti klimu bez toho, aby ti to auto oznamilo. Tieto veci, ked auto mysli za teba su dost zradne. Neberiem ani argument, ze je to v manuali niekde na 128 strane v jednej vete. 

Vloženo (editace)

Urcite by som nevypinal ventilator! Je o tom tusim zmienka opat v navode, skor sa ti zamlzi celne sklo. A vratane bocnych. To iste vnutorna cirkulacia, je len na kratkodobe pouzitie

Editováno: , autor: wirer
Vloženo
Před hodinou, camarena napsal:

Tieto veci, ked auto mysli za teba su dost zradne....

hlavne že máš automatickú klímu :D tá asi za teba nemyslí, že? a predpokladám svetelný/dažďový senzor, front assistant, či nebodaj adaptívny tempomat...

Vloženo

Tak ono spíš jde o to že u některých věcí tak nějak člověk čeká, že mu vnucují svůj vlastní názor a s tím k nim přistupuje. Ale jsou věci u kterých to prostě nečekáš :D

Vloženo (editace)

Ano front asisten mam a viem co odneho cakat a viem co roby, ale zeby sa manualne ovladana klima rozhodla ze sa sama zapne bez toho, ze ti zasvieti kontrolka iba preto, ze das prudenie vzduchu na celne sko, tak to je dost divne. PS: a bez hejtov prosim ...

PS2: a ano mam automaticku klimu, ktora funguje tak ako ma bez skopicin, FA funguje perfektne. Aj svetelny a dazdovy s malymi vyhradami, ale to sa da vypnut na rozdiel od ficurin manualnej klimy.

Editováno: , autor: camarena
Vloženo

Manuální klima se v Flll sama zapne minimálně ve dvou případech: když máš otočný volič rozvodu vzduchu otočený na ofuk čelního skla,(pohnutím voliče vpravo nebo vlevo od polohy "čelní sklo" se klima vypne. Stačí s ním pohnout opravdu je o kousíček.), nebo máš otočený levý otočný volič topení nadoraz vlevo do modrého pole, tehdy se klima sama zapne bez ohledu na pozici pravého voliče ofuku. Tuhle situaci vyřeší neotáčet voličem topení  nadoraz doleva. Tak jsem to alespoň vypozoroval u své Flll já.

  • o 2 týdny později...
Vloženo

Ahote,

taky sem se ze zacatku divil proc se mi klima zapina sama?

Pak jsem casem pochopil ze je to tim studenym dorazem, ale  porad se mi nezapina zpetna klapka při zpátečce.

Zlata F1 kdy klima fungovala jen tehdy kdy jsem chtěl a jak sem chtěl  :D

  • o 2 roky později...
Vloženo

Trochu oživím téma. Mám fabii combi r.v.2018 1.0 Mpi /55 kW. Má manuální klimatizaci. A zdá se mi že to moc nechladí, byl jsem zvyklí z OII na automatickou a to byla jiná liga, ale to bylo auto za jiný peníze.....

 

Jak poznám, že mi fábie klimatizuje jak má? Je ještě v záruce, tak není problém to reklamovat, jen se mě tam nechce jezdit, pokud je vše ok. Na internetu píšou, že teplota vzduchu z výdechu při zaplé klimatizaci by měla být cca 5 - 10 °C.  ještě jsem to neměřil, změřim. Mám odpojený konektor u baterky aby to normálně nabijelo a nestopstartovalo, nemohlo by to mít vliv na klimu? Dík za postřehy. 

Vloženo

Mám úplně to samé auto, rok výroby, motorizaci i manuální klimu jako ty a taky ten chladící výkon není podle mne nějak velký, ale při preventivní  prohlídce v servisu bylo údajně vše v pořádku (množství náplně, možný únik apod.).  Jo a konektor mám také u baterky odpojený a i před jeho odpojením mi klima jela pořád stejným výkonem jako nyní.  Na druhou stranu automatickou klimu jsem nikdy nevlastnil a tak srovnávat s ní nemohu. 

Vloženo
před 22 minutami, lemra79 napsal:

Jak poznám, že mi fábie klimatizuje jak má?

Dal bych minimální teplotu, větší otáčky větráku a za jízdy v parnu (ideálně dnes :) ) by ti měla být zima. Je to subjektivní hodnocení, záleží, kdes předtím byl...

Vloženo

Mě osobně se zdá, že se auto rychleji vychladí, když se ještě do toho zapne vnitřní okruh. Ostatně v určitém režimu (stavu) se mi vnitřní okruh zapíná v Rapidu sám. Vyzkoušej.

Vloženo

No aspoň "někdy". Osobně tipuju tak 5 min, pokud je auto hodně rozpálené. teď sedím pod AC, mám studené nohy, pak 35°C, pak 50°C v autě  klima. Jen než nastoupím a nastartuji, tak to bude rána.

Vloženo

Taky se mi zdá, že manuál méně chladí, ale ono je to spíše v "logice ovládání". Automat dává mnohem více otáček, navíc má jemnější odstupňování otáček ventilátoru (takže umí dát např. 2,5 "na manuální škále".

Kdežto u manuální klimy mám já osobně tendenci spíše otáčky ubírat a málokdy mívám větrák na více jak 2. Když to osolím na 4 tak je v autě taky kosa.

 

Vloženo

Mám oboje. U klimatroniku nastavím požadované stupně a můžu na něj zapomenout. U manuálu pořád točím knoflíky. Kolega mi strčil u manuálu právě koupený teploměr do bazénu do bočního výdechu a bylo tam cca 7°

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...