Červenec 8, 20205 r Protože ten model je spíše snaha odlišit a takové cestovní GT na dlouhé vzdálenosti. Na primární kroužení v Mostě jsou jiná auta za mega. Častěji se v tom uvidí rodina v HR nebo Řecku.
Červenec 12, 20205 r V prípade TDI RS to nezmysel podľa mna nieje akurát ten názov by mal byť skôr Sportline alebo také niečo. Vzhľad by mohol kľudne aj zostať len ten názov by mal byť umiernenejší. Škoda, že pri benzinovej verzi znova nieje 4x4 kľudne aj s Automatom nech je. Podľa toho čo som sa dočítal tak TSI a iV verzia by mala ísť do výroby už teraz niekedy. To sa dá niekde akože objednať už ?
Červenec 12, 20205 r Pokud vím stále se nedá objednat. Ale někde jsem četl, že tenhel týden by měli jít ven ceníky a možnost objednat iV a Benzin + Automat
Červenec 13, 20205 r Těžko říct jak moct se dá tomuto věřit, ale při porovnání jsou i ceny. Ale technické údaje někdy nesedí.
Červenec 14, 20205 r @Habi001 Když zkoušís porovnat různé verze octavie Tady je odkaz:https://car-comparison.skoda-auto.com/260/cs-CZ/?mbv1=NX3&carline1=38800&mbv2=NX3&carline2=38600
Červenec 14, 20205 r tak tam mají ještě chybu. Nesedí výkony obou motorů. Vyskočil tam i cenový paskvil
Červenec 14, 20205 r přesně tak. U G-TEC se jim ukazuje motor 1.0TGI 66kW ze Scaly a Kamiqa. Je vidět, že to zatím připravují.
Červenec 14, 20205 r Jinak to vypadá, že brzo bude v konfigurátoru. Protože na stránkách RS modelů už není odkaz na přehled, ale přímo na konfigurátor.
Červenec 16, 20205 r https://m.autorevue.cz/skoda-octavia-rs-iv-2020-cena-vybava-motory-nejlevnejsi-verze Upraveno Červenec 16, 20205 r od hnatik
Červenec 16, 20205 r Ještě větší šleha než se čekalo... Z příplatků bych chtěl jenom adaptivní tempomat, jako to mám v trojkové, a to lze jenom v balíčku za 34papírů! s head-up displejem, automatickým parkováním, ropoznáváním dopravních značek, asistentem změny jízdního pruhu, adaptivním vedením v jízdním pruhu, asistentem při jízdě v koloně a nouzovým asistent. Jako proč si nemůžu vybrat jen to co chci ?
Červenec 17, 20205 r Náběh motorizací: iV- 36KT/20 2.0 TSI 180 KW man- 44KT/20 2.0 TSI 180 KW DSG- 36KT/20 2.0 TDI 147 KW DSG- 41KT/20 2.0 TDI 147 KW 4x4 DSG- 41KT/20
Červenec 17, 20205 r před 15 hodinami, Jan R. napsal: Nová politika na podporu prodeje, ,,hodně za málo”. V tomhle má Škoda trochu svázané ruce. Za tím trendem "balíčků" často leží přechod na nové měření WLTP, protože se do tohoto testování promítá spousta prvků s příplatkové výbavy, tudíž to automobilky nutí "osekat" počet možných konfigurací na minimum (samozřejmě u věcí, co mají vliv na jízdu/emise/spotřebu)... vidět to můžete např. u politiky kol. Pokud si koupíte vozidlo s 17" koly, větší si už nenasadíte (menší ano), protože v TP nebudou zaspána (jestli to jde stále dodatečně dopsat, netuším). Nebo např. u tažného zařízení - pokud si nekoupíte vůz přímo s tažným, nebo s přípravou pro tažné zařízení, není možné jej dodělat dodatečně, jak to šlo dříve.... ono se to někomu možná nezdá, ale spousta těch nepopulárních kroků, co Škoda musí dělat je z důvodu emisí, ne proto, že by chtěli někoho odrbat ( i když někde se může zdát, že tomu tak je)....
Červenec 17, 20205 r Jakože RS si vezmu na 18" kolech, tak v TP nebudou zapsány 19" - To je jako jistá potvrzená věc ? Ty balíčky trochu chápu ale zrovna třeba head-up displej ? to je podle mě věc, zakterou by si málo kdo dobrovolně připlatí.... Jinak slevu na IČ v případě odběru jednoho auta mám nabídnuto 9%. Před 6ti lety na O3RS bylo 13%. Upraveno Červenec 17, 20205 r od -Martin-
Červenec 17, 20205 r Za mě je ta cena nesmysl. 1 060 000 za Octavii mi nepřijde adekvátní. Počkám s čím přijde Seat. Ale asi budu čtyřočko opečovávat dlouho.
Červenec 17, 20205 r před 3 hodinami, -Martin- napsal: Jakože RS si vezmu na 18" kolech, tak v TP nebudou zapsány 19" - To je jako jistá potvrzená věc ? Ty balíčky trochu chápu ale zrovna třeba head-up displej ? to je podle mě věc, zakterou by si málo kdo dobrovolně připlatí.... Jinak slevu na IČ v případě odběru jednoho auta mám nabídnuto 9%. Před 6ti lety na O3RS bylo 13%. Osobně nevím, jestli to FAKT je a dopsat nejdou, ale lecos jsem už o tom četl, tady na fóru můžeš taky najít spoustu info, kdy se někteří podivují, že dříve např. Kamiq měl v TP 18" kola, teď je tam nemá apod. Mně auto vyrobí začátkem září a pro jistotu tam mám 19" kola, takže se bude muset s osobní zkušeností vyjádřit někdo, kdo si koupí malá kola v základu. Jinak informace např. tady v článku o WLTP a Škodě Auto, tam to zpovídaný říká jasně.:https://www.idnes.cz/auto/zpravodajstvi/rozhovor-martin-hrdlicka-skoda-auto-konstrukter-emise-normy-co2-nox-oxid-dusiku-oxid-uhlicity.A180821_181736_automoto_fdv Upraveno Červenec 17, 20205 r od PetriCZECH
Červenec 17, 20205 r já se v tom maličko ztrácím, v základu jsou ty sedačky celé v látce, nebo polokožené ? A adaptivní tempomat je teda už v základu, ale v tom paketu navíc čte mapové podklady a umí jezdit v kolonách, což bez toho paketu se třeba po zastavení před kruháčem znovu automaticky nerozjede ? Maximání rychlosti jsou stejné 210 ? nebo jen 160 ? A zadní kameru to má ? Upraveno Červenec 17, 20205 r od -Martin-
Červenec 17, 20205 r Kamery dle předchozích příspěvků přijdou později, v ten adapťák doufám. před 7 hodinami, PetriCZECH napsal: tudíž to automobilky nutí "osekat" počet možných konfigurací na minimum Aha, takže výsledek bude, že když bytostně nechci jednu položku z balíčku, tak si zaplatím ty zbylé možná 30% nárůstem ceny. Jak logické. Jak typické. Osobně by mi jediná verze ftopu asi nevadila, pokud by se věci daly vymontovat, deaktivovat.
Červenec 17, 20205 r před 8 hodinami, PetriCZECH napsal: V tomhle má Škoda trochu svázané ruce. Za tím trendem "balíčků" často leží přechod na nové měření WLTP, protože se do tohoto testování promítá spousta prvků s příplatkové výbavy, tudíž to automobilky nutí "osekat" počet možných konfigurací na minimum (samozřejmě u věcí, co mají vliv na jízdu/emise/spotřebu)... vidět to můžete např. u politiky kol. Pokud si koupíte vozidlo s 17" koly, větší si už nenasadíte (menší ano), protože v TP nebudou zaspána (jestli to jde stále dodatečně dopsat, netuším). Nebo např. u tažného zařízení - pokud si nekoupíte vůz přímo s tažným, nebo s přípravou pro tažné zařízení, není možné jej dodělat dodatečně, jak to šlo dříve.... ono se to někomu možná nezdá, ale spousta těch nepopulárních kroků, co Škoda musí dělat je z důvodu emisí, ne proto, že by chtěli někoho odrbat ( i když někde se může zdát, že tomu tak je).... Toto už bylo minulý rok že např. do Kodiaqa nešlo 7 sedatel, tažné a panorama auto by se nevešlo do limitu atd.
Červenec 17, 20205 r Ocenil bych chudsi vybavu a k tomu set akcnich paketu tak, aby se dalo poskladat auto podle potreby. Napriklad vyhrivane sklo bych si normalne neporidil atd.
Červenec 17, 20205 r 4 hours ago, -Martin- said: já se v tom maličko ztrácím, v základu jsou ty sedačky celé v látce, nebo polokožené ? A adaptivní tempomat je teda už v základu, ale v tom paketu navíc čte mapové podklady a umí jezdit v kolonách, což bez toho paketu se třeba po zastavení před kruháčem znovu automaticky nerozjede ? Maximání rychlosti jsou stejné 210 ? nebo jen 160 ? A zadní kameru to má ? Aktuálně je to bez kamery
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.