Ibe Vloženo 17. Duben 2023 Sdílet Vloženo 17. Duben 2023 @tom01 ano chápeš správně zkoušel sem je dotáhnout a už nešlo, s naším nájezdem bych se toho zatím asi moc nebál, zkontrolovat jestli není olej v rozvodech, jinak by to mělo být ok, co sem se bavil dneska s technikem v AS říkal, že většinou jsou to motory 1.2 nájezd 200tis vic olej v rozvodech a když to člověk neřeší (nezkontroluje) vypadnou šrouby... :) 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Míša Vloženo 17. Duben 2023 Sdílet Vloženo 17. Duben 2023 před 8 hodinami, Alma napsal: Dej printscren z té příručky prosím. "Ale jistě, proč ne ?" Ozvalo se ze sluchátka: 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
shmaic Vloženo 18. Duben 2023 Sdílet Vloženo 18. Duben 2023 Dnes kontrola, šrouby nebyly povoleny, olej žádný, označil jsem si je. V trubce mastnota. Hádám, že toto je stejné téma: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
shrek_85 Vloženo 29. Duben 2023 Sdílet Vloženo 29. Duben 2023 Utažení šroubů na přestavovači vačky jsem kontroloval dva roky zpátky a všechno bylo v pohodě (po dvou letech a 21 000km). Není potřeba kvůli tomu sundávat trubku vedení vzduchu. Akorát bylo potřeba otočit klikou, abych se dostal k jednomu z těch pěti šroubů. @shmaicNe, není to stejné téma. Tam se mluví o šroubech, co drží vačkový hřídel (pod víkem ventilů). 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkasta3 Vloženo 2. Září 2023 Sdílet Vloženo 2. Září 2023 Chci si koupit bazarovku FIII a z tohodle mám trochu mrákoty. Myslel jsem si, že se na tuhle kontrolu vyprdnu, ale vypadá to, že se nejedná o zas tak vzácnou závadu tohoto motoru. Nemusí se tedy vyndavat ani sání, stačí odmontovat jeden šroub, uvolnit dvě sponky a z boku kryt vytáhnout? Neví někdo, zda to při výkupu v áčkách či bazarech ze Škody Plus automaticky kontrolují? Velmi mě zaráží, že to není v servisním plánu prohlídek i přesto, že tato závada dokáže zničit motor. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DoubleG Vloženo 2. Září 2023 Sdílet Vloženo 2. Září 2023 Netreba mať stiahnuté polky z toho, skontrolovať sa to dá hocikedy. A nie, nikto v bazáre to nebude kontrolovať určite. Treba sa pozrieť, koľko tých motorov dnes jazdí a koľko majú toho ojazdené bez kontrol. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkasta3 Vloženo 3. Září 2023 Sdílet Vloženo 3. Září 2023 Dobrá no, tak uvidíme, v bazaru se na to poptám a kdyžtak to nechám zkontrolovat až během prohlídky v servisu. Je fakt, že se aut s tímto motorem prodá spousta a pochybuju, že by to byla běžná kontrolní činnost. Automechanik nejsem a při své šikovnosti bych to tam určitě nedal zpátky 😄 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ben06 Vloženo 3. Září 2023 Sdílet Vloženo 3. Září 2023 Co čekáš že ti v bazaru asi řeknou? 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zwan Vloženo 31. Prosinec 2023 Sdílet Vloženo 31. Prosinec 2023 (editace) V 16. 4. 2023 na 22:22, Míša napsal: Jinak pro info, na šrouby přestavovače je TPI, ale kontrola předepsaná opravdu není. TPI mluví jen o tom, že když se to podělá, má se to vyměnit, tedy komplet přestavovač, kryt, šrouby a také rozvody, ale ty jenom pokud jsou poškozené nebo zaolejované. Prosím nemáte někdo to tpi nebo alespoň jeho číslo ,název nebo indentifikator? Editováno: 1. Ledna, autor: zwan Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
elektrotechnik Vloženo 2. Února Sdílet Vloženo 2. Února Tak bohužel mne potkala tato nepříjemná závada cca 2 týdny zpět u mé Fabie rv. 2018 /60k km. Chvilku po startu motoru se z něj začaly ozývat silné bouchavé zvuky. Nechal jsem odtáhnout do servisu, tam mi řekli, že se uvolnily šrouby na přestavovači a že je třeba ho dle TPI vyměnit - rozvody byly ok. Vzhledem k tomu, že jsem měl cca 1-2dny po záruce tak mi to škodovka uznala na kulanci až na nějaké drobné. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkasta3 Vloženo 7. Února Sdílet Vloženo 7. Února Kolik by jinak stála oprava víš? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sidonio36 Vloženo 13. Srpna Sdílet Vloženo 13. Srpna Zdravím, mě se to stalo cca na 80k km. Má někdo info jak se k tomu staví Škoda jako výrobce? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lucky.jack Vloženo 13. Srpna Sdílet Vloženo 13. Srpna Škodovka se k tomu má následovně... V záruce je asi vše jasné, pakliže máš pravidelné servisy. V jiném případě, je to na výrobci zda to uzná., Po záruce... do 5 let/150000km je možnost kulance od výrobce plus podmínky výše. Potom už je to standardní komerční zakázka. Kulance je dobrovolná spoluúčast výrobce na opravě a nevztahuje se na všechny opravy, resp materiál a práci. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.