jimmy3 Vloženo 3. Březen 2015 Sdílet Vloženo 3. Březen 2015 Ahoj, máme fabii 1.4 mpi 44kw asz a máme následující problém, motoru kolísají otáčky na voloběh, po nastartování motor někdy hned chípne nebo spadnou otáčky strašně dolů, při vyšlápnutí spojky při jízdě občas taky chcípně, mechanik vyčistil škrtící klapku, skontroloval sání a prý těsní dobře. Byl vyměněn filtr benzínový,vzduchový,olejový+olej, vyměnila se 2. lambda za katem protože byla uplně mrtvá. Motor při jízdě občas zacuká v nižších otáčkách ale jinak jede dobře. Nevíte někdo co by to mohlo způsobovat?díky moc vag píše tohle: 17549 - Zjisteni zatizeni Nesmysla hodnota P1141 - 35-00 - - 16825 - System odvzdusneni palivove nadrze Chybny prutok P0441 - 35-10 - - - Sporadicky 17909 - Rele palivoveho cerpadla (J17) Zkrat ke kostre P1501 - 35-00 - - Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Popu Vloženo 4. Březen 2015 Sdílet Vloženo 4. Březen 2015 tak podle vyctu chyb je to jasny ne ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jimmy3 Vloženo 4. Březen 2015 Autor Sdílet Vloženo 4. Březen 2015 Mě to právě zas tak jasný není, mechanik říkal že to sání dokonale těsní tak proč ta chyba netěsnost sání pak že by to dělalo to relé ale zas kdyby bylo vadný motor by neměl jít nastartovat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Popu Vloženo 4. Březen 2015 Sdílet Vloženo 4. Březen 2015 zadnou chybu od sani nevidim .... vidim jenom sporadickou od aktivniho uhli, ale to je zpusobeny tim ze tankujes urcite nekdy vice jak do prvniho cvaknuti pistole,.. to bych neresil,... resil bych hlavne to relatko,.. jak je psano, zkrat na kostru, fungovat muze, prave nejak nozouve a nebo muze byt nejaky kontakt uklepany a obcas vynechava pak to zatizeni to muze souviset s tim rele,.. protoze tam vznika zkrat na kostru podle VISu si vyhledej chybi co ti to da za moznosti chyb a odstraneni pricin,.. podle toho bych se ridil,.. pokud ne, tak to dej do servisu, tam si poradi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jimmy3 Vloženo 4. Březen 2015 Autor Sdílet Vloženo 4. Březen 2015 u te chyby 17549 - vis právě píše netěsnost v sání a tu chybu to po smazání vyhodi tak za půl minuty zas, to relé tu chybu znova nappíše +- za 2-3 dny Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Popu Vloženo 4. Březen 2015 Sdílet Vloženo 4. Březen 2015 kdyz je to TRVALA zavada, tak je jasny ze se objevi znova je potreba to propatrat, jinak nevim,.. neni saci potrubi praskle ? menilo se tesneni sani ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jimmy3 Vloženo 4. Březen 2015 Autor Sdílet Vloženo 4. Březen 2015 těsnění se neměnilo, mechanik čistil škrtící klapku, po té chybě kontroloval sání a prý říkal že to těsní , zítra se nato podívám, myslíš že má cenu zkusit odpojit čidlo a vyzkoušet jak se motor bude chovat? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Popu Vloženo 4. Březen 2015 Sdílet Vloženo 4. Březen 2015 cidlo ktery ? myslis to co je pod skrtici klapkou v sacim potrubi ? .... muzes a uvidis Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radomil Vloženo 8. Duben 2015 Sdílet Vloženo 8. Duben 2015 Dobrý, jak to dopadlo, vypadá to že mám podobný problém. Mám pocit že to chcípne jen když je to zahřátý, dělá to jenom sem tam, když stojím na křižovatce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
culda.l Vloženo 11. Duben 2015 Sdílet Vloženo 11. Duben 2015 Tipoval bych že to bude dělat palivové čerpadlo už jsem se s tím setkal, když se ohřálo přestalo dávat... Jinak chyba 17549 je u motorů s jednou lambdou způsobena pravděpodobně právě vadnou sondou... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radomil Vloženo 15. Duben 2015 Sdílet Vloženo 15. Duben 2015 Ahoj díky za tip. Udělal to několikrát po sobě vždy po cestě z práce, 4 dny za sebou. Teď je klid. Jdu do servisu v pondělí ještě něco řešit, tak to s klukama nakousnu a uvidím co poradí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
culda.l Vloženo 27. Duben 2015 Sdílet Vloženo 27. Duben 2015 Dej pak vědět jak si dopadl Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MarkusDelRey Vloženo 20. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 20. Listopad 2015 Ked tak čítam tento problem mam aj ja ked zastanem a vyradim rychlost na križovatke casto zbadam ked sa idem pohnut ze motor uz nebezi, chyba tam bola prilis bohata zmes prvy valec brzdovy spinac nezmyselny signal a na B+ prinizke napatie. Skrtiacu mam cistenu pred pol rokom aj nove tesnenie a tesnenia vstrekov, ale mam podozrenie na dve mozne zavady presakuje asi palivo pri prvom valci bud spod sviecky alebo tesnenia pod hlavou a zda sa my na pocutie ze vyfuk netesni niekde za motorom musim lepsie pozriet ci to tak je. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Popu Vloženo 20. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 20. Listopad 2015 Zkus jeste vymenit cidlo teploty - stoji par korun,........... muze ti to taky jeste prisavat nekde falesny vzduch,........ skrtici klapku mas spravne nastavenou ? .... co svicky ? menil si ? co zapalovaci lista ? ... palivovy filrt si menil kdy naposledy ? je tu hodne aspektu, ale muze to byt jen blbost Prokoukni to a dej vedet Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MarkusDelRey Vloženo 21. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 21. Listopad 2015 Pal.filter je meneny asi pred 9. mesiacmi skrtiacu som dnes pozrel je stale cista a nastavena ok, no nasiel som netesnost na vlnovci hned za lambdou co je asi 15cm myslim že toto bude problem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
peetr Vloženo 22. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 22. Listopad 2015 Po nastartování se zakucká a chcípne. Jedno jestli zatepla nebo zastudena. Ale po přidání plynu se to umravní a jezdí normálně. Nové svíčky, nová baterka, nový olej, jiný benzín. Dělá mi to už několik měsíců. Spotřeba 7 litrů. Hydroštely byly všechny měněny před 20000 km - nedržely olej a cvakaly. Když odpojuji jednotlivě vstřiky, tak to nechcípne a pomale to není na chodu poznat. Vypadá to na vypadnutí aspoň dvou válců naráz. Žlutá kontrolka motoru se rozsvítila pouze jednou a pak zhasla. Při denním ježdění to startuje jen s malým zakolísáním. Po vícedenní odstávce je vždy problém. A pokud byla baterka slabá, tak jsem nesměl rozsvítit světla, hned po nastartování. Ale dobíjí na 14,5V. NĚJAKÁ INSPIRACE? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Popu Vloženo 22. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 22. Listopad 2015 Vlnovcem to nebude ten uz je daleko zkus vymenit jeste to cidlo teploty co je v termostatu Je to vsechno sporny, pokud se ti rozsvitila kontrolka, tak chyba bude ulozena, tak zkus diagnostiku a uvidis co napise Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MarkusDelRey Vloženo 26. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 26. Listopad 2015 Vcera sme menili vlnovec a dnes som pozrel chyby a ziadna tam uz nieje cize ta diera bola blizko sondy asi 15cm a ta davala riadiacej zle hodnoty. Ps: pred kupou vlnovca si ho najprv odmerajte na aute. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
peetr Vloženo 26. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 26. Listopad 2015 Já měl před lety vlnovec jak cedník. Jezdilo to normálně, jen to smrdělo dovnitř a bolela z toho hlava. Po ucpání výfuku to vpředu syčelo a motor běžel dál. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
peetr Vloženo 28. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 28. Listopad 2015 Po týdnu v garáži to bezchybně chytlo. Pak jsem za tepla několikrát startoval a vždycky to chcíplo. Nějaký problém v nastavení směsi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirka_CZE Vloženo 15. leden 2016 Sdílet Vloženo 15. leden 2016 Tak se přidávám s podobným problémem. Poslední cca 3 měsíce mi auto za jízdy když vyřadím rychlost samo chcípne. Stane se to jen občas nic pravidelného nebo opakovatelného. Ale nejčastěji to dělá když dobržďuji motorem před křižovatkou (cca 2-6s noha z plynu) a jakmile promáčknu spojku, když chci vyřadit na neutrál motor chcípne. Nebo při jízdě z kopce (brzdění motorem a pak hned spojka a chcípne to). Škrticí klapka je čistá a seřízená, vzduch. filtr nový. Ještě zkusím nechat vyměnit ten palivový filtr. Jinak mě už nic nenapadá. Jo a děje se to jak za studena tak i za tepla. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MarkusDelRey Vloženo 26. leden 2016 Sdílet Vloženo 26. leden 2016 Skuste skontrolovat vstrekovace: http://www.autoconnect.sk/www-autoconnect-sk/5-NAVODY-POSTUPY/14-Kontrola-vstrekovacov-VAG Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirka_CZE Vloženo 27. leden 2016 Sdílet Vloženo 27. leden 2016 @MarkusDelRey: To máš návod pro diesely. My máme benzínový motor. Chod motoru je jinak "pravidelný", takže vstřiky to nebudou. V pátek jsem si nechal znovu vyčistit škrtící klapku (u jiného servisu než minule) a zatím mi to nechcíplo ani jednou. Tak uvidíme. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honzikada Vloženo 22. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 22. Listopad 2016 (editace) ahoj, taky problém ohledně otáček... asi před dvěma týdny mi při studeném startu kolísali otáčky resp. jako kdyby si to samo si přidávalo plyn, cca od 1000 do 1700 otáček (odhadem)... teď v sobotu jsem sundal kryt motoru... zjistil jsem na dvou hadičkách že jsou popraskaný... všechny co vedou ke klapce, a udělal jsem výměnu... ale.. napadalo mě čidlo termostatu...tak jsem ho vyměnil za starší co jsem měl schované (používané asi 3 měsíce v autě, než odešel termostat)... ten den jsou auto nastartoval... v pondělí ráno... už jsem nenastartoval... točilo, točilo a nic. Vrátil jsem zpět čidlo termostatu...smazal chyby v ŘJ motoru přes VAG... nastartoval jsem po dlouhéé době... chudák startér... ale teď to píše jen jednu chybu - 17549 - Zjisteni zatizeni Nesmyslna hodnota ... před tím jsem se divil co to z toho vylezlo: Adresa 01: Motor Řídící jednotka: 047 906 033 D Díl: 1,4l SIMOS3PB 00HSSJ31 Kódování: 00021 Dílna #: WSC 13765 TMBPH16Y1Y3059496 SKZ7Z0Y0518173 4 závad nalezeno. 17549 - Zjištění zátěže - nesmyslná hodnota P1141 - 35-00 - - 16556 - Řada válců 1 - systém dávkování paliva - P0172 - 35-10 - FUEL TRIM SYSTEM TOO RICH - Sporadická 16500 -čidlo teploty chladící kapaliny - nesmyslný signál P0116 - 35-10 - Sporadická 17978 - Řídicí jednotka motoru zablokována/Engine Start Blocked by Immobilizer P1570 - 35-10 - Sporadická Věděl by někdo co se stalo? Že by to bylo jen tím čidlem??? A to jsem zapoměl: při tomhle se mi občas (cca jednou za týden) rozblikala a rozhoukala palubka s mazáním...a chcípnul motor... teď uvidím zda to udělá zase... zatím klid... Editováno: 22. Listopad 2016, autor: Honzikada Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SaberCZ Vloženo 9. leden 2017 Sdílet Vloženo 9. leden 2017 (editace) Dobrý den, před asi měsícem a půl jsem koupil Fabii I 1.4 MPI 50kW. Po pár najetých kilometrech jsem si všiml, že auto má při rozjezdu tendenci chcípat, tzn. musím pořád přidávat plyn, aby to nechcíplo. Toto byl první příznak. Další projev je, že volnoběh zaškytává, nebo jak to nazvat. Prostě auto co chvíli tak nepříjemně škubne. No a pak to co je nejhorší, tak to je to, že když zastavuju, stojím na spojce a pustím plyn, tak jak otáčky klesají z třeba 2500 ot./min, tak spadnou prvně klasicky na 1000 a pak se občas stane, že místo aby spadly na 900, tak spadnou třeba na 600, auto pohasne (občas se na chvíli rozsvítí kontrolka servořízení) a zase vyskočí na 900. No a dnes se mi dokonce stalo, že jsem se rozjížděl, tak za studena padaly otáčky zase extrémně pomalu (to bylo poprvé). Měl jsem 1, začal jsem přeřazovat, ale otáčky u toho nespadly tak jak je zvykem, ale pomaličku z těch 2500 klesaly jako bych pomaličku pouštěl plyn. Pak jsem zařadil dva a při puštění spojky to bylo zase v pořádku. Dnes jsem byl na parkovišti a měl jsem danou ručku, vyřazenou rychlost. Přidal jsem na 2000, pustil rychle plyn a otáčky se na chvíli sekly na 1000 a najednou spadly na 500, zhasla palubovka a zase rožla a otáčky skočily na 900. Toto se stalo 1 z asi 10 pokusů, ale za jízdy se to prostě občas stává. Předchozí majitel vozu tvrdí, že s tím nic není, ale já to měl na diagnostice a očividně je. Vím že škrtící klapka je čistá a že byly měněny lambda sondy (těžko říci za jaké, ale jelikož to ten předchozí majitel dělal na kšeft, tak asi šetřil kde se dalo). Pokud je potřeba zjistit jaké, můžu se to pokusit zjistit. Přikládám log z diagnostiky motoru, zbytek byl čistý. Po vymazání se vždy po startu tyto chyby objeví. Mockrát děkuji za jakoukoliv pomoc. Jsem celkem bezradný a předchozí majitel mě má na háku, i když to bylo jasně už před prodejem. Log-fabie.txt Editováno: 9. leden 2017, autor: SaberCZ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.