Přejít na obsah

FRS převodovka


Doporučené příspěvky

Mám FRS rv 2003, najeto cca 130tis km. Poslední dobou jsem si všimnul, že začala být docela hlučná převodovka. Při volnoběhu vydává takový klepavý zvuk, když sešlápnu spojku klepání zmizí. Jsem v tomhle lajk takže se moc nevyznám. Proto bych se chtěl zeptat, jestli má někdo podobnou zkušenost. V servisu když mi dělali silenblocky mi řekl, že by tam mohlo být vypadnuté nějaké ložisko nebo co,ale nechtěl bych auto hodit někam do servisu, kde mi řeknou že by stála oprava tolik a tolik a ve finále zjistím, že to stojí stejně za prd.

a další dotaz, kolik tak vychází koupě nové převodovky? Myslím z bouračky nebo na ND a jestli byste mi to doporučili. Díky za info

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

já mám taky podezření na ložisko spojky, po Novém roce to dám do servisu ať na to mrknou, já si myslím že spojka měněná ještě nebyla. jsem druhý majitel a je z dovozu. Kolik tak stojí oprava ložiska spojky? Se mi moc nezdálo, že by to měla být převodovka jak mi jeden dotyčný říkal. Problémy zatím žádné nejsou jenom to hučení a bouchání při volnoběhu...

Jak bych poznal, kdyby byla v háji převodovka?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
No ložisko bych viděl cca 1 000kč a práce v autorizovaném servisu cca 2500kč za převodovku šup sem šup tam zpět.

Pak se uvidí, ale snad to bude jen spojkový.

a co jiného by to mohlo být kromě toho spojkového ložiska? zdá se mi, že je ta převodovka i dost hlučná...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Závadu na převodovce poznáš když sešlápneš spojku a přestane to.Většinou to ale dělá spojkové ložisko.Vadné je když hučí při sešláolé spojce.Někdy chrastí i při volnoběhu a to pak poznáš tak,že spojku jen lehce přitlačíš až ucítíš odpor pružiny.Pokud hluk přestane ,je uvolněné na vidličce nebo je suché.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Závadu na převodovce poznáš když sešlápneš spojku a přestane to.Většinou to ale dělá spojkové ložisko.Vadné je když hučí při sešláolé spojce.Někdy chrastí i při volnoběhu a to pak poznáš tak,že spojku jen lehce přitlačíš až ucítíš odpor pružiny.Pokud hluk přestane ,je uvolněné na vidličce nebo je suché.

takže když mě to dělá tak, že to na volnoběh hučí a klepe a po sešlápnutí spojky vše přestane....

jinak při řazení vše bez problému. jediný problém je ta nadměrná hlučnost a to i při vyšších otáčkách.

co by to mohlo být? jde mi o to, jestl jde o to ložisko nebo o převodovku.

já jako lajk si myslím, že převodovka by špatná být neměla, když řazení je v pořádku

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Logicky z toho vyplývá že převodovka protože se po vyšlápnutí netočí.To ložisko poznáš jak jsem psal prve.Přitlač jen lehce ale .jen aby jsi cítil opření ložiska.První hřídel převodovky se stále točí.Pokud to přestane je to ložisko.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...