Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Inak, je pravda ze sa motor BWA furt sere, ja mám v mojom aute už pomaly vymené všetko. Furt nejaký nový zvuk či problem ked sa predtým nejaký vyriešil.

tak si chytil nějakou křaksnu nebo tak ;) bwa sou neskutečný držáci. o tom si ty novější TSI ve FL mohli nechat zdát ;)

Presne jak pise kokta7 BWA je posledni dobrej motor to co vyplodili po něm uz stoji za hovno ...jinak mam zakaznika passat s timto motorem a ma najeto 280tis a mimo vymeny PCV ventilu se na tom nic nedela

Upraveno od chipmann

Kecko, ještě BYD :-)

Zdraviim mam vyměnu oleje mit za 6500 jezdim normalně 15 000 nebo rok vyměna mam 5w30 castrol edge a ted se mi začalo i když jedu pomalu či rychle zobrazovat kontrolka stop tlak oleje vypnout motor olej je full tak nevim jestli třeba nemuže olej už mit menši vizkozitu nebo olejove čerpadlo třeba

Spíše to druhé :-(

  • 5 týdnů později...

Ahoj, mám asi týden O II 2.0 tfsi. Krom problému s kontrolkou výfukových plynů (chyba na 3. válci vymazána a zatím 300km v pohodě) jsem spokojen. Jen mě trošku překvapuje průběh výkonu motoru. Zátah je citelný cca od 2000 ot., ale cca ve 4500 dostane auto kopanec a vystřelí kupředu je svižněji. Jen se chci ujistit, že to je OK a že třeba není problém s váhou vzduchu nebo turbem. díky

Inak, je pravda ze sa motor BWA furt sere, ja mám v mojom aute už pomaly vymené všetko. Furt nejaký nový zvuk či problem ked sa predtým nejaký vyriešil.

Vážně? Já na něj nedám dopustít.

 

Krom PCV a vyměněných zapalovací modulů (servisní akce) nic.

 

Ahoj, mám asi týden O II 2.0 tfsi. Krom problému s kontrolkou výfukových plynů (chyba na 3. válci vymazána a zatím 300km v pohodě) jsem spokojen. Jen mě trošku překvapuje průběh výkonu motoru. Zátah je citelný cca od 2000 ot., ale cca ve 4500 dostane auto kopanec a vystřelí kupředu je svižněji. Jen se chci ujistit, že to je OK a že třeba není problém s váhou vzduchu nebo turbem. díky

Koukni na graf výkonu a kroutícího momentu, leccos Ti napoví.

 

Koukni na graf výkonu a kroutícího momentu, leccos Ti napoví.

 

Na grafy jsem koukal a nezdá se mi, že by tomu odpovídal projev mého motoru :-) nejlepší asi bude zajet někam na válec, udělat si křivku vlastního motoru a porovnat

  • 3 týdny později...

Chce to diagnostiku něco tam bude špatně už kvůli te kontrolce

  • 10 měsíců později...

Ahoj, mám asi týden O II 2.0 tfsi. Krom problému s kontrolkou výfukových plynů (chyba na 3. válci vymazána a zatím 300km v pohodě) jsem spokojen. Jen mě trošku překvapuje průběh výkonu motoru. Zátah je citelný cca od 2000 ot., ale cca ve 4500 dostane auto kopanec a vystřelí kupředu je svižněji. Jen se chci ujistit, že to je OK a že třeba není problém s váhou vzduchu nebo turbem. díky

 

Měl jsem podobnej problém a problém byl v tom, že váha nedostávala napětí a jela nonstop na průtoku vzduchu 270g/s. Vem to někam do Škodovky na diagnostiku a řeknou ti přesně v čem je problém :)

  • 2 měsíce později...

ma TFSI stejne tenky pist.kroužky jak novejši TSI ?

  • 4 týdny později...
  • 4 týdny později...

Ahojte, chcel by som si kúpiť Octaviu RS s týmto motorom po FL, tj. od roku 2009. Kamarát ma od tohto motoru odrádza, kvôli problémom s reťazou a napinákom, prípadne mi spomínal veľkú spotreba oleja. Prešiel som si celé toto fórum, no väčšina dotazov sa týkala motoru BWA v predFL Octavke. Čítal som aj fórum u 1,8 TSI a tam ľudia písali, že im kvôli tomu menili aj celý motor. Preto by som sa chcel spýtať na váš názor, prípadne odporúčanie? Bola od roku 2011 takisto novšia konštrukcia ako pri 1,8 TSI? Ďakujem za každú radu a pripomienku.

  • 4 týdny později...

Stačí vyměnit napínák s řetězem a budeš mít klid.

  • 9 měsíců později...

MarekSiUrčitě si s sebou vem někoho, kdo problémy škodováckých turbomotorů řeší, zná různý pazvuky a trable, a má diagnostiku. 

1.8 měly nějaký problémy s těsněním/pístníma kroužkama či co, v důsledku čehož to žralo olej, u dvoulitrů jsem o tom nic neobjevil na třech fórech, takže asi cajk. Konstrukčně jsou to motory, který mají stejnej základ, ale spousta dílů je tam odlišných (seznam si nepamatuju, projdi fóra a dočteš se).

Z výroby to má vadnej napínák jak píše kolega nade mnou, takže po koupi si připrav tak desítku na výměnu rozvodů a oleje, a pak bys měl být v pohodě :) 

Já si po dvou měsících a 3.5tkm nemůžu stěžovat, motor i auto je perfektní, ale taky jsem objel 3 vraky RS, než jsem našel jedno dobrý... neber první co uvidíš, pokud si nebudeš jistej. 

  • 4 týdny později...

Ahojte, jsem zde novej a chtěl bych to tu trochu oživit. Chystám se koupit svoji první octavii s tímto motorem. OII RS 2,0tfsi. Moc jich sice v ČR v nabídce není, ale nemám problém si pro nějaké zajet do Německa. Tyto motory mají už něco najeto, poohlížím se po kusech co mají do 200 000km. A cenově do 200 000KČ. (kdyby někdo prodával může nabídnout :)   ) Při totom nájezdu by měly být už vyřešeny problémy popisující se v předešlích stránkách?? (rozvody v 180 000km, něco gumového a podobně) je mi jasné že kupuju né zrovna málo ojeté auto. Měl bych se obávat něčeho zásadního? (máte s těmito motory najeto už přes 200 000km???) O spotřebě jsem tu toho načetl už mraky. Doufám tedy, že se průměrně budu pohybovat do těch 9 litrů benzínu. Nejsem závodník, ale ani brzda provozu. Jezdím převážně okresky, málo města a zřídka dálnice. Najedu do těch 30 000km za rok a jsem zvyklý měnit 2x ročně olej. Měl jsem doteď samou naftu 2x bmw e46 330d 135kw a teď výkřik do tmy mondeo 2008 1,8tdci 92kw. Se vším jezdím do 7l nafty. Mám trochu obavy aby mě RS nesežralo, jak mi spousta lidí říká. Ale naftu už nechci. Také mě zajímá co dotohoto motoru tankujete? Dočetl jsem se všemožně - N95+aditiva, N98, 100Verva.. S opravama nemám problém, jsem zvyklí auta poctivě servisovat. Budu rád za jakoukoliv odpověď a jakýkoliv postřech. Opravdu nemám žádnou zkušenost s RS.

  • 1 rok později...

Zdravim. Chcem sa opytat. Mam tento motor 2,0 TFSi (147kw) kod motora BPY.
co sa tyka mojho problemu tak to su zimne starty (v lete je vsetko OK). Auto nastartuje v pohode ale hned po nastartovani klesnu otacky na volnobezne a auto sa dusi... Ak mu pridam plyn tak to pekne drzi ale v momente ked pustim pedal tak to opet klesne na volnobezne otacky a auto sa trasie a niekedy aj zdochne. Ak mu drzim otacky na cca 1300 ot/min priblizne 2 minuty tak uz pri uvolneni pedalu je setko OK. Auto drzi pekne otacky a netrasie sa. Viete mi s tym niekto pomoct ako zistim pricinu ?? .. To iste mi robi aj s motorom 1,6i 75kw AVU. tam je to to iste a fakt neviem kde je chyba .. pomozte prosim :) 
Dakujem :)

  • 6 let později...

Zdravím mám na Vás prosbu mám 2.0 tfsi 147kw a už dlouho řeším problém s netěsností v sacím systému samozřejmě s tím spojené otáčky nahoře plus systém příliš chudý máte někdo zkušenost čím by to mohlo být nebo co nejčastěji způsobuje tuto závadu vyměnil jsem lambda sondy a vše okolo ale přetrvává to moc děkuji 

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.