losllanos1 Vloženo 23. Června Sdílet Vloženo 23. Června Zdravim . Po najazdeni 205000km na scale sa tesne pred vymenou rozvodov objavila chyba motora najprv to len blikalo a potom svietilo dokonca v niektorych pripadoch zasvieti aj kontrolka EPC V servise mi vymenili rozvody a sviecky a chyba sa po troch dnoch vratila ,auto slo zase do servisu a vymenili separator oleja . Poslali mi fotky ze v hlave je karbonizacia . Tak sa chcem spytat ci je mozne ze taka karbonizacia ako je na fotke moze sposobovat takuto chybu ? Popripade ak niekto vie co by mohol byt problem bol by som rad keby poradil WhatsApp Video 2024-06-23 at 10.18.46.mp4 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 23. Června Sdílet Vloženo 23. Června No a co píše diagnostika za závadu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
losllanos1 Vloženo 24. Června Autor Sdílet Vloženo 24. Června Zaseknuta vodna pumpa ale to nie je pretoze je vymenena z rozvodmi a potom hlasi Cylinder 3 P0303 00 [237] - Misfire Detected Cylinder 2 P0302 00 [237] - Misfire Detected Misfire Detected -- Fueling Disabled P0363 00 [096] Random/Multiple Cylinder Misfire Detected P0300 00 [237] Mam podozrenie na cievky a sviecky uz som kupil , Auto je po vymene komplet rozvodov ale tato chyba uz bola pred tym ako sa menili rozvody ,v servise vymenili puzdra neviem coho a aj separator oleja ,nakoniec mi vratili peniaze za separator aj za robotu aj za puzdra pretoze mi povedali ze chybu odstranit nevedia /servis v holandsku / V spanielsku do servisu ist nema zmysel lebo ty tam vyberu co je dobre a daju stare veci . takze si ako vzdy clovek musi poradit sam . Ja si len myslim ze znackovy servis skoda by mal vediet detekovat chybu a aj ju odstranit . No takze tu pripadaju do uvahy len tri veci si myslim ja kedze detekuje chybu zapalovania respektive vynechava zapalovanie . Takze bud su to sviecky alebo cievky na svieckach alebo modul zapalovania . cievky a sviecky mi pridu tento tyzden a po ich vymeme sa uvidi ci to bude pokracovat . No neviem .a myslim si ze ta karbonizacia nie je az taka obrovska aby to mohlo robit tym ze nedoviera ventili . Je vsak zaujmave ze ked sa po prvom studenom nastartovani tato chyba vymaze potom auto nastartuje normalne a jazdi tiez normalne az do dalsieho studeneho startu . Niekedy to vydrzi aj tri styri dni . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
losllanos1 Vloženo 30. Června Autor Sdílet Vloženo 30. Června Takze som vymenil sviecky aj cievky zapalovania problem stale neodstrany . Tak uz neviem co mam robit vie niekto poradit ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bouchy01 Vloženo 30. Června Sdílet Vloženo 30. Června Může karbonizace způsobovat chyby zapalování? Může. Jak to řešit? Asi skořápky a modlit se, že se dílo podaří. Prevence? Asi neexistuje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 30. Června Sdílet Vloženo 30. Června A co vstřiky? Pokud je to zakarbonované. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
didoop Vloženo Pondělí v 10:17 Sdílet Vloženo Pondělí v 10:17 uplne bezna vec u priamovstrekoveho benzinaku a 200 000kkm je praveze super, pretoze audi V6 a V8 to casto nezvladnu ani 100kkm bez cistenia. Da sa to cistit viacerymi sposobmi ale zvycajne to ludia robia "orieskami" alias "walnut blasting" kombinovane s chemickym cistenim tu to rozoberaju youtube kanal nasa garaz od 5tej minuty 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.