dadacek Vloženo 18. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 18. Srpen 2009 NO asi ju rozhodil hodně, páč se teda nalejvá pěkně ale asi to necháme na servisu Stejně tam musí skrz nějaký věci, takže.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ViktorMPI Vloženo 18. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 18. Srpen 2009 (editace) Jinak omezovače se mi snad ani nepodařilo dosáhnout to leda tak při překročení 200 spíš tak k 220 (takže dálnice z kopce jinak to nevidím..) Já už jsem se s omezovačem pozdravil, občas se to protáhnout musí , ale při maximálce se ti to nepovede. A olej mi to teda nežere skoro vůbec. Editováno: 18. Srpen 2009, autor: ViktorMPI Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dadacek Vloženo 18. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 18. Srpen 2009 Mě taky nežral do týto doby.. Najednou prc bum a žere jak divej.. moc náhod najednou.. Ale mi to je jedno, jezdím teď s Fábií s Oktou sem naposledy jel do Hradce za Romarie, což bude už měsíc a něco.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lancelot Vloženo 18. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 18. Srpen 2009 Já už jsem se s omezovačem pozdravil, občas se to protáhnout musí , ale při maximálce se ti to nepovede.A olej mi to teda nežere skoro vůbec. Že? Je potřeba to protáhnout, protože to pak zleniví. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marios Vloženo 19. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 19. Srpen 2009 Omezovače se dá v klidu dosáhnou na 1;2;3 a 4 převodový stupeň, na pětku je jasný že ho nedosáhneš... K tomu pujčování : takže to chápu dobře že nemáš problém pujčit ženu bráchovi jo... : Když chtěl u nás někdo z rodiny auto aby se někam přemístil, tak jsem ho tam zavezl, ale auto jsem z ruky nikdy nikomu nedal... a k těm servisům, já jezdím do Olomouce a tam s tím nemají problém abych auto zavezl na dílny byl u auta během kontroly a pak si ho zas sam vyvezl na parkoviště. Dokonce je to tam úplná normálka, bo se jím aspoň trochu urychlí servis, technik nemusí chodit pto auto na parkáč, strkat si na sedačku igelit a pak zas s autem vyjíždět a vracet se na dílnu. Hold lepší servis Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
thomkho Vloženo 20. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 20. Srpen 2009 Zdravim Vas MPIckari. Chcel by som sa opytat, kolko mate nabehazne na OII s tymto motorom. Zvazujem kupu jazdenej OII s tymto motorom co ma okolo 120.000 km. Kolko mozem pocitat ze to vydrzi (bezne jazdenie). Zachytil som tu ze sa zhruba pri tychto kilometroch menia rozvody, vsak? Diki Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dadacek Vloženo 20. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 20. Srpen 2009 Tome ano rozvody jsou na výměnu.. pokud se tak již nestalo.. a co se týče životnosti.. tohle je nesmrtelný motor Prověřený mnoha léty.. Spíš je to pak o tom, kdo s tím jak jezdil.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bitttpower Vloženo 20. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 20. Srpen 2009 Zdravim Vas MPIckari. Chcel by som sa opytat, kolko mate nabehazne na OII s tymto motorom. Zvazujem kupu jazdenej OII s tymto motorom co ma okolo 120.000 km. Kolko mozem pocitat ze to vydrzi (bezne jazdenie). Zachytil som tu ze sa zhruba pri tychto kilometroch menia rozvody, vsak? Diki Na tento motor 120 tis.nic neni ,zaleži jak minuly majitel zachazel s autem,jaky mělo servis,jestli s nim bylo zachazeno řekněme přijatelně tak bych jse toho určitě nebal,viděl jsem Octavku 1.6 s naběhanymi 450 tis.km a naprosto v pohodě,chce to jen vybirat s rozumem a hlavně se neukvapit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vendys Vloženo 23. Září 2009 Sdílet Vloženo 23. Září 2009 Taky přiložím,souhlas s Davidem kdo se sveze s DSG nechce nic jiného mám Octu v combiku r.v. 2008 najeto 38000 km,-čip a maximální spokojenost spotřeba 6,2l. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sumeragi Subaru Vloženo 1. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 1. Říjen 2009 zdravím, chtěl bych se zeptat, zda je možné(no ono to možné určitě je,ale spíš mě zajímají ty věci okolo) pichnout do OII 1,6MPI 6Q převodovku(počítám, že asi z benzínového dvoulitru) Jaké součástky jsou tam ještě potřeba(kromě samotné převodovky) a kde se pohybuje jejich cena(montáž nepočítám) pokud má někdo představu.. jo a jaké převodovky by tam pasovaly(myslím třeba z VW nebo jiných koncernových aut VW) proč se ptám.. nechci s tím nikde závodit,jde jen o udržení rychlosti po dálnici aby to tolik nežralo benzín, přecejen 8l/100km je dost a když člověk jezdí po dálnici, je to znát díky za odpověď :help: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marios Vloženo 1. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 1. Říjen 2009 Spíš než z 2.0 FSI bych tam radši šoupnul převodovku z 1.6 FSI z pětkovýho Golfa. Ale jinak nevím jaké ostatní věci jsou k tomu potřeba, to ti poradí ti co se v tom dnes a deně šťourají Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lancelot Vloženo 1. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 1. Říjen 2009 Podle mně vyhozené peníze, ta suma kterou za to dáš se ti tou nižší spotřebou nikdy nevrátí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sumeragi Subaru Vloženo 2. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 2. Říjen 2009 Podle mně vyhozené peníze, ta suma kterou za to dáš se ti tou nižší spotřebou nikdy nevrátí. tak mě ani tak nejde o to tam dát novou převodovku..snad by se dala sehnat někde zánovní.. jen fakt nevím co všechno je k tomu potřeba kromě ní.. a myslím, že pokud bych snízil spotřebu při jízdě po dálnici i o jeden litr na sto(počítám, že pokud bych jel opravdu jen jako udržovací tempo, tak by to mohlo být i víc, jak tu čtu za kolik jezdí lidi) tak to za dva roky při tom co jezdím teď mám zpátky(samozřejmě zálezí na tom kolik by ta převodovka +ty další věci stály,ale případnou montáž mam domluvenou za pakatel,takže mě fakt zajímá CO V3CHNO do toho musím dát a Z JAKÝCH aut ji lze použít Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marios Vloženo 2. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 2. Říjen 2009 No jeste k te spotrebe, ja jezdim se svoji 1.6 dalnici pri 140km/h (tacho) v "udrzovacim tempu" do 7l/100km a jsem spokojen Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
drastys Vloženo 2. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 2. Říjen 2009 No Ja jezdim kolem tech 7 :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 4. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 4. Říjen 2009 no já jezdím kolem 9 l a taky jsem spokojenej... :smich: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dadacek Vloženo 4. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 4. Říjen 2009 M8m 7,5 dlouhodobku podle exelu, co je v autě netuším, tam je myslím 8,2.. A zdá se mi, že na dálnici to celkem žere, dejte si někdy pánové aktuálku, při těch 140 myslím že budete valit i víc jak oči, žere to spíš 11-13 a ne 7.. jak se domníváte, to možná průměrově, když sundáte plyn z kopečka, na rovince chvilku plyn chvilku nic.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sumeragi Subaru Vloženo 5. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 5. Říjen 2009 (editace) mě také přijde,že to musí být víc.. protože kdyz vidím jak tem benál mizí,tak se mi moc nechce věřit,že by tam bylo 7l, jako když nejedu po dálnici, tomu věřím.. že i mírně dynamičtější jízdě se kolem těch 7l budu pohybovat..ale dálnice je něco jiného, nemám sice přesný ukazatel přes pal.poč. ale i z té analogové měrky je to patrné teda hodně.. proto bych rád věděl,jaké jsou možnosti přidání 6.rychl.stupně..proto ještě jednou prosím o radu..co tam pichnout a co všechno se musí k samotné převodovce ještě přikoupit díky Editováno: 5. Říjen 2009, autor: dadacek necituj prosím předchozí příspěvky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marios Vloženo 5. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 5. Říjen 2009 Ja mam na maxiku aktualku porad pustenou a jen obcas prepnu na dalsi udaje jen tak pro zajimavost. Takze vim zcela presne kolik mi to dle MD aktualne zere pri 140 a vim ze to je do 7l/100, do kopce samosebou to je vic, ale po rovince ustalenou rychlosti se to pohybuje mezi 6,6 - 7 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sumeragi Subaru Vloženo 6. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 6. Říjen 2009 nj.. tak pokud vím FSI má menší spotřebu a při vyšších otáčkách se to ještě umocňuje(jak jsem se teda dočetl) MPI si vezme holt víc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
skater Vloženo 6. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 6. Říjen 2009 Pokud budeme uvažovat čistě ekonomicky, tak nám asi vyjde lépe TDI, ale já bych se zastal TSI, který je pro dálniční provoz vybaven velmi dobře. Převodovka (jak DSG, tak manuál) udržuje motor v nízkých otáčkách (130 km/h – cca 2800 ot.) a motor Vás tím pádem na dálnici vůbec neruší - paráda. Ani se spotřebou to není žádná tragédie, pokud jezdíte rozumně. Dálnici jezdím skoro denně a se spotřebou kolem 6,5 (rychlosti většinou do 130 km/h, vyšší jen krátkodobě). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 7. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 7. Říjen 2009 za 6,5 l při 130 ??? tak tomu nevěřím... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 7. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 7. Říjen 2009 nj.. tak pokud vím FSI má menší spotřebu a při vyšších otáčkách se to ještě umocňuje(jak jsem se teda dočetl) MPI si vezme holt víc při nižšcíh otáčkách! ale to se týká jenom aut s vrstveným spalováním a to bohužel 1.6 FSI není... jinak spotřeba 7 litrů při 140 km/h se mi moc nechce věřit, ale nebudu to radši komentovat.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
:Petr Vloženo 7. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 7. Říjen 2009 7l se mi zdá taky na spodní hranici... při 140km/h to točí určitě nějak těsně 4.000ot/min, tak bych to tipnul na 7,5-8l. Ale moc se na dálnici nevyskytuju a pokud ano, tak už si okamžitou spotřebu nepamatuju. Ale já si nepamatuju ani co jsem měl včera k obědu.. takže normálka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sumeragi Subaru Vloženo 7. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 7. Říjen 2009 (editace) Petr: tak při 100km/h(na rychloměru) to točí přesně 3000rpm takže při 140km/h je tam 4200/4300rpm 7l při téhle rychlosti po dálnici je možné dosáhnout jedine v případě že dálnice je opravdu rovinka kdy nohou jen lechtám plyn a nikoho nepředjížím(i třeba kamiony) ale jinak je podle mě dle toho co jsem na dálnici odjezdil dolní hranice, kdy se dá jakž takž jet "normálně" 8l a více na 100km ale spíš opravdu více.. ty otáčky uz jsou opravdu dost znát.. škoda jen že i u takových aut jako je OII(které považuju ve své třídě za kvalitu) chybí v základu 6Q převodovka(nepočítám verzi 1.4,tam je ten motor uz na takové veliké auto malý,ale 1.6 si myslím by to v pohodě utáhla i na tu šestku) otáčky nejsou ale jediným kriteriem důležité také samozřejmě je kolik paliva se dostane do válce. Nevím teď přesně jak to tam je dávkované.. zda si to dávkuje pořád stejně nebo při "lechtáni" plynu jde jen opravdu málo benzínu do motoru..na to musí odpovědět povolanější.. Editováno: 7. Říjen 2009, autor: Sumeragi Subaru Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.