Přejít na obsah

Motor 1.6 MPI 75 kW


petrenka

Doporučené příspěvky

Jinak omezovače se mi snad ani nepodařilo dosáhnout :) to leda tak při překročení 200 spíš tak k 220 (takže dálnice z kopce jinak to nevidím..)

Já už jsem se s omezovačem pozdravil, občas se to protáhnout musí :), ale při maximálce se ti to nepovede.

A olej mi to teda nežere skoro vůbec.

Editováno: , autor: ViktorMPI
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Omezovače se dá v klidu dosáhnou na 1;2;3 a 4 převodový stupeň, na pětku je jasný že ho nedosáhneš...

K tomu pujčování : takže to chápu dobře že nemáš problém pujčit ženu bráchovi jo... :laugh.gif

Když chtěl u nás někdo z rodiny auto aby se někam přemístil, tak jsem ho tam zavezl, ale auto jsem z ruky nikdy nikomu nedal...

a k těm servisům, já jezdím do Olomouce a tam s tím nemají problém abych auto zavezl na dílny byl u auta během kontroly a pak si ho zas sam vyvezl na parkoviště. Dokonce je to tam úplná normálka, bo se jím aspoň trochu urychlí servis, technik nemusí chodit pto auto na parkáč, strkat si na sedačku igelit a pak zas s autem vyjíždět a vracet se na dílnu. Hold lepší servis :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravim Vas MPIckari. Chcel by som sa opytat, kolko mate nabehazne na OII s tymto motorom. Zvazujem kupu jazdenej OII s tymto motorom co ma okolo 120.000 km. Kolko mozem pocitat ze to vydrzi (bezne jazdenie). Zachytil som tu ze sa zhruba pri tychto kilometroch menia rozvody, vsak?

Diki

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravim Vas MPIckari. Chcel by som sa opytat, kolko mate nabehazne na OII s tymto motorom. Zvazujem kupu jazdenej OII s tymto motorom co ma okolo 120.000 km. Kolko mozem pocitat ze to vydrzi (bezne jazdenie). Zachytil som tu ze sa zhruba pri tychto kilometroch menia rozvody, vsak?

Diki

Na tento motor 120 tis.nic neni lol ,zaleži jak minuly majitel zachazel s autem,jaky mělo servis,jestli s nim bylo zachazeno řekněme přijatelně tak bych jse toho určitě nebal,viděl jsem Octavku 1.6 s naběhanymi 450 tis.km a naprosto v pohodě,chce to jen vybirat s rozumem a hlavně se neukvapit :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

zdravím,

chtěl bych se zeptat, zda je možné(no ono to možné určitě je,ale spíš mě zajímají ty věci okolo) pichnout do OII 1,6MPI 6Q převodovku(počítám, že asi z benzínového dvoulitru)

Jaké součástky jsou tam ještě potřeba(kromě samotné převodovky) a kde se pohybuje jejich cena(montáž nepočítám) pokud má někdo představu..

jo a jaké převodovky by tam pasovaly(myslím třeba z VW nebo jiných koncernových aut VW)

proč se ptám.. nechci s tím nikde závodit,jde jen o udržení rychlosti po dálnici aby to tolik nežralo benzín, přecejen 8l/100km je dost a když člověk jezdí po dálnici, je to znát

díky za odpověď :help: :help:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Podle mně vyhozené peníze, ta suma kterou za to dáš se ti tou nižší spotřebou nikdy nevrátí.

tak mě ani tak nejde o to tam dát novou převodovku..snad by se dala sehnat někde zánovní.. jen fakt nevím co všechno je k tomu potřeba kromě ní.. a myslím, že pokud bych snízil spotřebu při jízdě po dálnici i o jeden litr na sto(počítám, že pokud bych jel opravdu jen jako udržovací tempo, tak by to mohlo být i víc, jak tu čtu za kolik jezdí lidi) tak to za dva roky při tom co jezdím teď mám zpátky(samozřejmě zálezí na tom kolik by ta převodovka +ty další věci stály,ale případnou montáž mam domluvenou za pakatel,takže mě fakt zajímá CO V3CHNO do toho musím dát a Z JAKÝCH aut ji lze použít

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

M8m 7,5 dlouhodobku podle exelu, co je v autě netuším, tam je myslím 8,2.. A zdá se mi, že na dálnici to celkem žere, dejte si někdy pánové aktuálku, při těch 140 myslím že budete valit i víc jak oči, žere to spíš 11-13 a ne 7.. jak se domníváte, to možná průměrově, když sundáte plyn z kopečka, na rovince chvilku plyn chvilku nic..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mě také přijde,že to musí být víc.. protože kdyz vidím jak tem benál mizí,tak se mi moc nechce věřit,že by tam bylo 7l, jako když nejedu po dálnici, tomu věřím.. že i mírně dynamičtější jízdě se kolem těch 7l budu pohybovat..ale dálnice je něco jiného, nemám sice přesný ukazatel přes pal.poč. ale i z té analogové měrky je to patrné teda hodně..

proto bych rád věděl,jaké jsou možnosti přidání 6.rychl.stupně..proto ještě jednou prosím o radu..co tam pichnout a co všechno se musí k samotné převodovce ještě přikoupit

díky

Editováno: , autor: dadacek
necituj prosím předchozí příspěvky
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja mam na maxiku aktualku porad pustenou a jen obcas prepnu na dalsi udaje jen tak pro zajimavost. Takze vim zcela presne kolik mi to dle MD aktualne zere pri 140 a vim ze to je do 7l/100, do kopce samosebou to je vic, ale po rovince ustalenou rychlosti se to pohybuje mezi 6,6 - 7

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud budeme uvažovat čistě ekonomicky, tak nám asi vyjde lépe TDI, ale já bych se zastal TSI, který je pro dálniční provoz vybaven velmi dobře. Převodovka (jak DSG, tak manuál) udržuje motor v nízkých otáčkách (130 km/h – cca 2800 ot.) a motor Vás tím pádem na dálnici vůbec neruší - paráda. Ani se spotřebou to není žádná tragédie, pokud jezdíte rozumně. Dálnici jezdím skoro denně a se spotřebou kolem 6,5 (rychlosti většinou do 130 km/h, vyšší jen krátkodobě).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nj.. tak pokud vím FSI má menší spotřebu a při vyšších otáčkách se to ještě umocňuje(jak jsem se teda dočetl) MPI si vezme holt víc :)

při nižšcíh otáčkách! ;) ale to se týká jenom aut s vrstveným spalováním a to bohužel 1.6 FSI není... jinak spotřeba 7 litrů při 140 km/h se mi moc nechce věřit, ale nebudu to radši komentovat....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

7l se mi zdá taky na spodní hranici... při 140km/h to točí určitě nějak těsně 4.000ot/min, tak bych to tipnul na 7,5-8l. Ale moc se na dálnici nevyskytuju a pokud ano, tak už si okamžitou spotřebu nepamatuju. Ale já si nepamatuju ani co jsem měl včera k obědu.. takže normálka :smich:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Petr:

tak při 100km/h(na rychloměru) to točí přesně 3000rpm

takže při 140km/h je tam 4200/4300rpm

7l při téhle rychlosti po dálnici je možné dosáhnout jedine v případě že dálnice je opravdu rovinka kdy nohou jen lechtám plyn a nikoho nepředjížím(i třeba kamiony) ale jinak je podle mě dle toho co jsem na dálnici odjezdil dolní hranice, kdy se dá jakž takž jet "normálně" 8l a více na 100km ale spíš opravdu více..

ty otáčky uz jsou opravdu dost znát.. škoda jen že i u takových aut jako je OII(které považuju ve své třídě za kvalitu) chybí v základu 6Q převodovka(nepočítám verzi 1.4,tam je ten motor uz na takové veliké auto malý,ale 1.6 si myslím by to v pohodě utáhla i na tu šestku)

otáčky nejsou ale jediným kriteriem důležité také samozřejmě je kolik paliva se dostane do válce. Nevím teď přesně jak to tam je dávkované.. zda si to dávkuje pořád stejně nebo při "lechtáni" plynu jde jen opravdu málo benzínu do motoru..na to musí odpovědět povolanější..

Editováno: , autor: Sumeragi Subaru
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...