Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Všechny Octavie Tour II s touto 1.6kou splňují normu Euro5.

Tohle mám v návodu:Octavie Tour II 5/2012

 

Zážehové motory
a) Náplň oleje s výměnou olejového filtru. Hladina náplně se musí při plnění kontrolovat, nesmí
se přeplnit. Hladina náplně se pohybuje mezi ryskami  strana 132.
1,4 l/59 kW - EU5 VW 503 00, VW 504 00 3,2
1,6 l/75 kW - EU5 / EU4, EU2 VW 503 00, VW 504 00 4,5

Upraveno od zdezajh

OII Tour s 1,6 MPi má už EURO 5 - vždy!

 

jinak EGR ventil byl u 1,6 MPi pouze u motoru s kódem BGU - to je hlavní rozdíl mezi těmi 1,6 MPi v OII, ostatní už EGR neměly, ptž plnit E4 šlo i bez něj :-)

Jinak v technicaku je:

EHS/ES c. 566/2011F coz je jen nazev normy

dale:

CO2(g.km-1) - 230/135/168

Dost nechapu jak to v technicaku je mysleno kdyz Euro1 bylo 3g/km a Euro5 je 1g/km.

Ledaze by v technicaku melo byt mg/km.

230/135/168 ???

Ze to je mesto/okresky/kombinovana jizda v co2/km chapu.

Pozrem zajtra som zvedavi mam aj rozdelenie motorov z DP ale BSE tam nie je je pravda ze egr ma iba kod BGU .Ja mam combi a to uz nesplnuje EURO 5?

  • 2 týdny později...

EGR má i BFQ ale nevím či se dával do OII

V OII určitě ne...tam to začalo 6/2004 motorem BGU s EGR... pak už byly novější bez EGR

K tomu "novýmu" 1.6MPI... co jsem slyšel, tak tenhle motor bude určenej jen pro východní trhy... čili pešek..

Tak to je skoda 1.6 MPI je drzak

Tak to je škoda.No následující auto bude opět jetina zhruba 3-5 let.Rapid atmosféru nemá + TSI se tam dodávají ty staré s řetězem a štamgasta v servisu být nechci.Takže nezbýva než hledat OII s 1,6

Tak nějake dvojkove Octy s 1.6 MPi se vždycky najdou ;).No rapid ma 1.2 MPI

Upraveno od bitttpower

Tourek s 1.6 bude taky dost, a i na nějaké s OEM LPG určitě člověk časem narazí.

Ahoj, může někdo poradit jaký se dávaj svíčky po přestavbě na E85? Octavia 1.6 75 kw.

  • 3 týdny později...

ahoj,

nemáte někdo návod pro 1.6MPI rok 2007 v pdf ??

Jirka 2106 : zdravím, v rodině máme taky Oct II FL s motorem BSE (1,6/8V) a mohu potvrdit slova, že to auto je prostě zdechlý. Před tím jsme měli Oct I FL též s motorem 1,6/8V 75 kW. Výkonově stejný akorát je problém v hmotnosti auta Octavia I FL 1205 kg, Oct II FL 1255 kg (pohotovostní). Čili výkon zůstal stejný a narostla hmotnost. A aby se to auto vůbec "nějak" pohybovalo a reagovalo aspoň trochu na plyn, tak tomu ještě zkrátili převody. Takže třeba na V. při 80 km/h 2400 r.p.m., místo 2000 r.p.m. původně (Oct I FL), při 130 km/h 4200 r.p.m. Jedině, kde to trochu jede je na II. převodový stupeň při 2500 r.p.m. jinak nikde. na tak těžký auto špatnej motor.

kdyz chces jet rychle u kolika otacek radis ?

Pri 140 4200 otaciek sa mi zda vela mozem pozriet ..ale co viem presnetak pri 120 to ma 3500 otaciek beriem tachometer . Pokial ho dobre roztiahnes tak ide .

Je to těžký, protože mezi 960 - 3750 a 4100 - 5600 to prostě nejede

Tak nevím mě to tahne nejlíp 3000 - 4500 .

u mě je to stejně. 2800-4500 bych řekl.

Tie rozjazdy su hrozne neviem si nato nijak zvyknut netaha to clovek musi  stale tlacit na plynovy pedal ked presadnem do fabie radost sa  rozbiehat  toto mohli mohli lepsie doriesit na octavii

Tak to mas s motorom nieco spatne.Mne taha od 2500 do 4500 otacok uplne perfektne.Ja som s tymto motorom spokojny, napr.dneska trasa 200km s priemernou spotrebou podla PP 5,6l na 17" kolesach.A to niesom brzda premávky.Mal som tento motor aj v O1,ale v O2 je jazda s ním svižnejšia.Asi som ho dobrel zabehol :kol-28:

no já mám zatím tento motor 2 týdny a taky si nemůžu stěžovat, že by to bylo nějak líný. Prostě jede to tak jak na to šlapu, každopádně od 2 tis ot. už tam jakýsi tah je.

 

Jel jsem 600 km ve dvou lidech, taky jsem to moc nešetřil, většinou po dálnici 130km/h a výsledná spotřeba 6,3 l/100km

Dá se někde vygůglit tabulka s převodovejma poměrama pětikvaltu spojenýho s motorem BSE ?? Já to nemožu nikde najít

prostě je potřeba si na ten motor zvyknout a naučit se s ním jezdit, tak jako s každým jiným motorem. Je možné s ním jezdit s velmi slušnou spotřebou, ale taky na rozdíl od nafty s velmi velkou spotřebou, záleží holt na řidiči... Dynamika myslim dostačující, 75kw musí stačit...

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.