Únor 25, 201312 r Tohle mám v návodu:Octavie Tour II 5/2012 Zážehové motorya) Náplň oleje s výměnou olejového filtru. Hladina náplně se musí při plnění kontrolovat, nesmíse přeplnit. Hladina náplně se pohybuje mezi ryskami strana 132.1,4 l/59 kW - EU5 VW 503 00, VW 504 00 3,21,6 l/75 kW - EU5 / EU4, EU2 VW 503 00, VW 504 00 4,5 Upraveno Únor 25, 201312 r od zdezajh
Únor 25, 201312 r OII Tour s 1,6 MPi má už EURO 5 - vždy! jinak EGR ventil byl u 1,6 MPi pouze u motoru s kódem BGU - to je hlavní rozdíl mezi těmi 1,6 MPi v OII, ostatní už EGR neměly, ptž plnit E4 šlo i bez něj :-)
Únor 25, 201312 r Jinak v technicaku je: EHS/ES c. 566/2011F coz je jen nazev normy dale: CO2(g.km-1) - 230/135/168 Dost nechapu jak to v technicaku je mysleno kdyz Euro1 bylo 3g/km a Euro5 je 1g/km. Ledaze by v technicaku melo byt mg/km. 230/135/168 ??? Ze to je mesto/okresky/kombinovana jizda v co2/km chapu.
Únor 25, 201312 r Pozrem zajtra som zvedavi mam aj rozdelenie motorov z DP ale BSE tam nie je je pravda ze egr ma iba kod BGU .Ja mam combi a to uz nesplnuje EURO 5?
Březen 14, 201312 r V OII určitě ne...tam to začalo 6/2004 motorem BGU s EGR... pak už byly novější bez EGR
Březen 17, 201312 r K tomu "novýmu" 1.6MPI... co jsem slyšel, tak tenhle motor bude určenej jen pro východní trhy... čili pešek..
Březen 27, 201312 r Tak to je škoda.No následující auto bude opět jetina zhruba 3-5 let.Rapid atmosféru nemá + TSI se tam dodávají ty staré s řetězem a štamgasta v servisu být nechci.Takže nezbýva než hledat OII s 1,6
Březen 27, 201312 r Tak nějake dvojkove Octy s 1.6 MPi se vždycky najdou .No rapid ma 1.2 MPI Upraveno Březen 27, 201312 r od bitttpower
Duben 2, 201312 r Ahoj, může někdo poradit jaký se dávaj svíčky po přestavbě na E85? Octavia 1.6 75 kw.
Duben 25, 201312 r Jirka 2106 : zdravím, v rodině máme taky Oct II FL s motorem BSE (1,6/8V) a mohu potvrdit slova, že to auto je prostě zdechlý. Před tím jsme měli Oct I FL též s motorem 1,6/8V 75 kW. Výkonově stejný akorát je problém v hmotnosti auta Octavia I FL 1205 kg, Oct II FL 1255 kg (pohotovostní). Čili výkon zůstal stejný a narostla hmotnost. A aby se to auto vůbec "nějak" pohybovalo a reagovalo aspoň trochu na plyn, tak tomu ještě zkrátili převody. Takže třeba na V. při 80 km/h 2400 r.p.m., místo 2000 r.p.m. původně (Oct I FL), při 130 km/h 4200 r.p.m. Jedině, kde to trochu jede je na II. převodový stupeň při 2500 r.p.m. jinak nikde. na tak těžký auto špatnej motor.
Duben 26, 201312 r Pri 140 4200 otaciek sa mi zda vela mozem pozriet ..ale co viem presnetak pri 120 to ma 3500 otaciek beriem tachometer . Pokial ho dobre roztiahnes tak ide .
Duben 26, 201312 r Tie rozjazdy su hrozne neviem si nato nijak zvyknut netaha to clovek musi stale tlacit na plynovy pedal ked presadnem do fabie radost sa rozbiehat toto mohli mohli lepsie doriesit na octavii
Duben 26, 201312 r Tak to mas s motorom nieco spatne.Mne taha od 2500 do 4500 otacok uplne perfektne.Ja som s tymto motorom spokojny, napr.dneska trasa 200km s priemernou spotrebou podla PP 5,6l na 17" kolesach.A to niesom brzda premávky.Mal som tento motor aj v O1,ale v O2 je jazda s ním svižnejšia.Asi som ho dobrel zabehol
Duben 27, 201312 r no já mám zatím tento motor 2 týdny a taky si nemůžu stěžovat, že by to bylo nějak líný. Prostě jede to tak jak na to šlapu, každopádně od 2 tis ot. už tam jakýsi tah je. Jel jsem 600 km ve dvou lidech, taky jsem to moc nešetřil, většinou po dálnici 130km/h a výsledná spotřeba 6,3 l/100km
Květen 2, 201312 r Dá se někde vygůglit tabulka s převodovejma poměrama pětikvaltu spojenýho s motorem BSE ?? Já to nemožu nikde najít
Květen 2, 201312 r prostě je potřeba si na ten motor zvyknout a naučit se s ním jezdit, tak jako s každým jiným motorem. Je možné s ním jezdit s velmi slušnou spotřebou, ale taky na rozdíl od nafty s velmi velkou spotřebou, záleží holt na řidiči... Dynamika myslim dostačující, 75kw musí stačit...
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.