Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo (editace)

Tak fmic objednany,tesim sa

Nevem ci som sa to uz pytal,ale kebyze vymenim aj intake do filtrboxu z ibizi cupry,pocitim nieco?

Niekde som cital,ze ked sa to zmeni za to druhe sanie tak je potrebny remap,alebo chip

Lenze ja uz mam,musel by som to znovu dat nacipovat?

CHcel by som to uz naraz aj ten FMIC aj to sanie z tej cupry

na tejto stranke je to napisane,,http://www.autohificlub.cz/forum/10/1677811-modifikace-tdi/150, len nevem ci je to pravda:D

ale vas nazor si beriem viac k srdcu:D

Editováno: , autor: 20niceboy20
Vloženo

je to tak vaha vzduchu ma nastavenou maximalni hodnotu kterou kdyz prekrocis tak si s tim neumi poradit a budes jezdit s prebytkem vzduchu
chce to upravit hodnoty v ridici jednotce nemusis zakonite delat chip ale sehnat nekoho kdo ma software aby ti upravil jen tu konkretni mapu

ja mam taky chip a ted sem si jen nechal upravovat mapu kuli odpojeni EGR

Vloženo

ok

Necham to tak

NAmontujem si len ten FMIC,sa nevem uz dockat:D

A po case ked mi odide turbo,co bude o chvilu lebo popiskuje viac aj na neutrale,tak by som tam hodil turbo z ARL,,GT1749VB,, a upravil aj to sanie a potom vsetko upravil

Vloženo

Tak spíš pro tu rezervu bych místo GT1749VB dal GT1749VC (2.0TDI) to má ten potenciál těch 200koní, ono VB je na 200 strop si myslím...  A hlavně aby trysky to unesly, jasně ALka mají rezervu ale ne asi o tolik..

Vloženo

A dávali jste si závod, nebo jste to auto jen někde potkali?

Jednou se se mnou hádal kluk, že fabka rs výrazně neujede Golfu 1.9tdi 66kw. Že prej jí v pohodě stihali. To, že fabka měla min o 30kw víc, což je skoro půlka výkonu Golfu si nenechal vysvětlit. Stejně tak nechápal, že fabka si mohla jet pohodu, zatímco z Golfa zdimali krev.. :D

Vloženo (editace)

zkouseli sme rovinky na letisti
ta fabka ma odbrzdenych 207 koni a kolem 400 nm to uz vazne nevim presne
tak podle me neni problem ten vykon na VB mit ale zalezi jak dlouho to vydrzi jezdi s tim chvili
jinak fabka je klasika rs plus velkej cooler vstriky turbo vyrazeny egr a trubka od turba az dozadu

Editováno: , autor: kortyzon
Vloženo

Jojo už jsem to dohledal, dávalo se do víc druhl ale hlavní je Audi 2.7

 

Podle DP je na VK + alka a cooler tak 200-215hp a 400-450nm 

 

Navíc ty VK mají různé vnitřnosti, jedny jsou z 2.7TDI ale z 132kw verze a druhý z 140kw verze... 

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...