jirkaK Vloženo 31. leden 2007 Vloženo 31. leden 2007 takže dnešním dnem mi končí záruka, tak bych rád zrekapituloval všechny reklamace, pokud si na všechny vůbec vzpomenu. Omezím se pouze na věci podstatný, kde se muselo něco měnit. Nějaký seřizování a jiný banality, nad kterýma jsem na konec už rezignoval, vynechám. Takže natvrdo: 1) Rozlepený čelní sklo po cca 10 t. 2) Voda v L světlometu, netěsnost již z výroby 3) Totální destrukce pneu na vnitřních hranách až na plátno, vlivem špatný geometrie zadní nápravy (tvrdím, že z výroby) po cca 20 t. 4) Vadný teplotní čidlo chladicí kapaliny, cca 80 t. 5) Vadné vstřikovače, po cca 50 t. (výměna po dlouhé anabázi v cca 75 t.) 6) Vadné turbo (hvízdání), cca 82 t. 7) A perla na závěr : vadná hlava motoru, 85 t. Poslední závada se projevila náhlou ztrátou chladicí kapaliny ze systému. Tato vada je výrobní, jedná se o jakousi mikroporéznost materiálu. Chci tady veřejně prohlásit, že jsem stále ještě příznivec zn. Škoda. Měl jsem už dodnes 9 aut této značky. Tolik závažných reklamací, jako s tímto posledním "špičkovým" modelem jsem ale neměl ani u Š105 nebo Favorita. Takže čeho je moc, toho je příliš. Jen tak dál soudruzi. Citovat
Hany Vloženo 31. leden 2007 Vloženo 31. leden 2007 Jiriku, kdy to prodavas? Predpokladam, ze to jeste budes rok "smazit" nez ji odepises z firmy? H. Citovat
jirkaK Vloženo 31. leden 2007 Autor Vloženo 31. leden 2007 (editace) prodat to nemůžu, protože je to leasing. Ještě k tý hlavě. Teď jsem byl v servisu, kde jí právě vyměnili. Tento týden tam na dvoulitrech dělali i s tou mojí 3 ks. Mění se kompletně osazená hlava i s ventilama a vačkama. Když to tak suma sumárum sčítnu, motor už je skoro novej já vidím jádro problému u toho dvoulitru. Myslím, že 1,9 se to netýká. Editováno: 31. leden 2007, autor: jirkaK Citovat
jELDA Vloženo 31. leden 2007 Vloženo 31. leden 2007 tywe je aby nebyl problem v chipu mam kamarada co ma 2,0 TDI a odesla mu hlava a po zjisteni ze ma chipnuty auto ... mu to chteli nauctovat .. jeste ze jsou znamy atd ... i kdyz jetli delali 3 ks za tyden ... asi bude problem nekde jinde ... Citovat
jirkaK Vloženo 31. leden 2007 Autor Vloženo 31. leden 2007 ten problém není asi, ale na 110%. Pokud z Bolky rozešlou info, že jsou hlavy vadný, tak to v ničem jiným nebude. Citovat
Alexas Vloženo 31. leden 2007 Vloženo 31. leden 2007 Mohu potvrdit,že je to problém vadných hlav od výroby.Švára dělá mechanika ve značkovém servisu Audi a už jich tam měnili na dvoulitrech v záruce hafo.Ty nový už by prej měli být v pohodě. Citovat
Boco Vloženo 31. leden 2007 Vloženo 31. leden 2007 No do prdele. Mne konci zaruka v maji - je na to dielenska akcia??? Kto to viete potvrdit? Citovat
jirkaK Vloženo 31. leden 2007 Autor Vloženo 31. leden 2007 no asi si zatím hlídej jen vodu, protože akcia nastane, až když ti začne ubejvat. Jinak hladina vody má kontrolku a signál. Citovat
jirkaK Vloženo 1. Únor 2007 Autor Vloženo 1. Únor 2007 musím konstatovat jednu podstatnou věc a sice, že po výměně makovice se vrátily do normálu starty za tepla, který se začaly dost v poslední době prodlužovat. V podstatě je to ale logický, pokud se díky netěsnosti hlavy ztrácel tlak. Na výkonu to ovšem nijak znát nebylo, i když mám teď jakýsi subjektivní pocit, že to je ostřejší. Ostatně jsou nový i ventily a vačky. Citovat
cosby Vloženo 1. Únor 2007 Vloženo 1. Únor 2007 No to se mám s tou hlavou tedy na co těšit.Teď jsem se ale dostal ke zdělení škoda as. a píšou,že po první ztrátě vody se mění těsnění+osazovací kroužky pod hlavou,teprve potom-nepomůže-li to hlava.Kolik máte najeto vy co máte s hlavou problémy??Dík Citovat
jirkaK Vloženo 1. Únor 2007 Autor Vloženo 1. Únor 2007 No to se mám s tou hlavou tedy na co těšit.Teď jsem se ale dostal ke zdělení škoda as. a píšou,že po první ztrátě vody se mění těsnění+osazovací kroužky pod hlavou,teprve potom-nepomůže-li to hlava.Kolik máte najeto vy co máte s hlavou problémy??Dík to mi neřekli, ale pravděpodobně vzhledem k četnosti tý závady už ten mezikrok s těsněním vynechávaj. Každopádně by se to prej jako výrobní vada mělo uznat i po skončení záruky. Nechtěl bych být v kůži těch, co ty makovice vyráběj. Ty se prohnou. Citovat
Brumla Vloženo 1. Únor 2007 Vloženo 1. Únor 2007 S tou hlavou je to fakt síla, taky pevně doufám, že se to 1.9 netýká Citovat
jirkaK Vloženo 1. Únor 2007 Autor Vloženo 1. Únor 2007 netýká, protože čím víc ventilů, tím víc problémů. To je z historie motorismu celkem známá věc. Citovat
Jilek Vloženo 2. Únor 2007 Vloženo 2. Únor 2007 Nazdar vespolek, taky mám 2.0 TDI (51 tkm, 07/2005), téma vadné hlavy mě zaujalo. Mně voda neubývá, ale poslední dva měsíce mi nezvykle kolísá její hladina. Po delší jízdě poklesne o 1 cm a když druhý den vyšroubuju víčko, tak to zasyčí, v motoru zabublá a hladina vyskočí do původní polohy. Nevím, jestli je to normální. Dříve jsem si ničeho nevšiml, obávám se, že fouká do vody..... Citovat
Luke288 Vloženo 2. Únor 2007 Vloženo 2. Únor 2007 tohle mi dělal GIII, na vině byla blbě odvzdušněná soustava(nebo jak se tomu rozvodu kapaliny říká) Citovat
jirkaK Vloženo 2. Únor 2007 Autor Vloženo 2. Únor 2007 to je jen podtlakem v systému. To nic není. Citovat
Host Surio Vloženo 7. Únor 2007 Vloženo 7. Únor 2007 Planuju koupi OII 2.0 TDI a chtel jsem se zeptat jestli tento problem pretvava i nove vyrobenych aut, nebo je to uz z vyroby spravne? Diky Citovat
cosby Vloženo 7. Únor 2007 Vloženo 7. Únor 2007 U nových aut je to určitě vyřešeno.Jinak já mám OII krátce jak víte a zatím co mě trápí bylo lepání někde vzadu,tak jsem rozdělal všechny plasty kufru na právé straně(mám combi),postrkával jsem tam molitan a je klid a ještě mě trápí,že když přejedu nerovnost,lupne něco v palubce-asi uprostřed. Jinak tedy si na to nemůžu nějak zvyknout,hodl Superb je Superb,to pohodlí se nedá rovnat.Teď jsem jel v OI Tour 2005 a zas takový skok kupředu se mi ta OI nezdá.Je znát úspory ve výrobě formou tvrdých plastů(OI je má měkčí).Také lícování některých plastů není ideál(u mě třebas plasty na 5 dveřích,v rožcích nesedí). Citovat
jirkaK Vloženo 7. Únor 2007 Autor Vloženo 7. Únor 2007 Planuju koupi OII 2.0 TDI a chtel jsem se zeptat jestli tento problem pretvava i nove vyrobenych aut, nebo je to uz z vyroby spravne?Diky asi bybylo špatně, kdyby dál vyráběli vadný díly. Ale čert ví. Citovat
rostama Vloženo 7. Únor 2007 Vloženo 7. Únor 2007 U nových aut je to určitě vyřešeno.Jinak já mám OII krátce jak víte a zatím co mě trápí bylo lepání někde vzadu,tak jsem rozdělal všechny plasty kufru na právé straně(mám combi),postrkával jsem tam molitan a je klid a ještě mě trápí,že když přejedu nerovnost,lupne něco v palubce-asi uprostřed.Jinak tedy si na to nemůžu nějak zvyknout,hodl Superb je Superb,to pohodlí se nedá rovnat.Teď jsem jel v OI Tour 2005 a zas takový skok kupředu se mi ta OI nezdá.Je znát úspory ve výrobě formou tvrdých plastů(OI je má měkčí).Také lícování některých plastů není ideál(u mě třebas plasty na 5 dveřích,v rožcích nesedí). To lupnutí může být problém v té liště na palubce nahoře. Je na to nějaké sdělení, mění se tam nějaké plastové držáky té lišty nebo něco takového. Tak jestli to máš v záruce není problém ne ? Citovat
cosby Vloženo 7. Únor 2007 Vloženo 7. Únor 2007 V záruce to asi je,ale znáš servisy.Raději tam dám molitan,než jim to nechám na pokusy.Ale díky za radu,poptám se na to. Citovat
Diamant Vloženo 8. Únor 2007 Vloženo 8. Únor 2007 Cosby, asi tak, radšej si to spravím sám (hlavne interiér), a mám istotu, že nebudú dolámané plasty. Hoci som mnoho vecí nukdy nerozoberal, stále som presvedčený, že narobím menej škody ako niektoré "odborné" servisy, ktorým za za to platia veľké prachy (resp. MB im platí). Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.