Přejít na obsah

Klíma vo Fabii a ovládanie kompresora


tibi

Doporučené příspěvky

Kto by mi vedel vysvetliť spôsob ovládania samotného turbokompresora v klíme. teplota vzduchu do kabíny sa podľa môjho vedomia nastavuje miešaním studeného vzduchu z klímy s teplým vzduchom z kúrenia. Ale j :unsure: e regulovaný aj výkon samotného kompresora,či už v závilosti od teploty kabíny , alebo od iných parametrov?Keď áno,tak čím ? Som totiž zvedavý,či znamená pre motor stále rovnakú záťaž ,alebo nie. A ešte, asi koľko má príkon? počul som že približne 5kW. Môže byť? Ďkujem za odpoveď. :unsure:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

podla schémy som pozeral a videl som len jeden "regulační ventil kompresoru klimatizace" ale nie som si istý či ten ventil vie aj kompresor odstaviť keď je klima vypnutá, skôr by som to videl tak že udržuje konštantný tlak v potrubí klimatizácie ktorý by sa strejme rôznymi otáčkami motora a teda aj kompresoru menil..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Regulační ventil i "odpojuje" kompresor. Když je regulační ventil úplně otevřený, tak kompresor točí jen asi 2% média a to je stav, kdy je klima vypnutá. Jinak kompresor je myslím šesti-pístový s proměnlivým zdvihem pístů. A jde opravdu o "inteligentní" regulaci, je to fyzika. Kdo má klimu a slabší motor, tak ví, že když se hodně chladí, tak to málo jede...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...