Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo (editace)

Cavte odborníci.Prosím vás o jednu radu. Potrebujem na 100% vediet kadieal vedie kabeláž zo stropového svetla a zistit ktorý kábel to je za odpoved dakujem!! Je to na fábiu 2.

Editováno: , autor: ingjony
  • o 4 týdny později...
Vloženo

Dobrý den

Potřeboval bych radu. Mám fabii I 2007 1,2. Občas mi nefunguje pár věcí, závady se projevý současně. Při teplotě nižší než 5 C se počítač přepne na teplotu, ale nezazní varovný signál, nesvítí kontrolka bezpečnostních pásů a vůz se nezamkne při zvýšení rychlosti. Chtěl bych se poradit než zavítám do servisu.

Děkuji za odpověď

  • o 1 měsíc později...
Vloženo

kablovej svazek mám odmotanej a vyvěšenej ale když jedu v dešti a podívám se stejně je mezi drátama voda?je to normální?dá se to nějak zaopatřit?začal jsem se zabívat díky tomu že mi občas problikli světla......

Jak odmontuju baterku a vzduch filtr???abych něco nezk.....díky

  • o 2 týdny později...
Vloženo

Ja mám zväzok asi v pôvodnom stave,aj keď som si myslel že ho mám odmotaný.Neviem či od výroby bol celý zabandážovaný,môj vyzerá takto,trochu som očistil ten kanálik a odtokovú dierku,s káblami som moc nechcel hýbať a ani to veľa nešlo,no neležia priamo v kanáliku sú trochu nad ním no aj tak neviem od čoho tam bolo toľko bordelu.Akurát ako som to čistil tak sa odlupoval nejaký akokeby vosk,alebo čo to bolo z toho miesta napravo od odtok dierky,čo to bolo ,nejaký tmeliaci vosk?

V serviske žiaden záznam nemám,auto je r.v.3/2004.

J e to od novoty takto dobre alebo to treba odmotať a vyvesiť.

post-43820-0-20713900-1331479495_thumb.j

post-43820-0-24057300-1331479510_thumb.j

post-43820-0-29879900-1331479519_thumb.j

post-43820-0-23948300-1331479526_thumb.j

Vloženo

rozmotej tu izolačku,zkontroluj dráty jestli není nějakej načatej v izolace a vyvěs to pomocí stahovačky umělá spona nad ten šroub na té poslední fotce.prostě aby to neleželo v kanálku

Vloženo

Chlapi je možný že mi při měření drátu k lambda sondě před katem ukazuje kontakt č3 na třech místech v ŘJ motoru. Podle el.schématu to je vyhřívání k oběma sondám. Ostatních pět kontaktů je v pořádku.

Vloženo

Tak dnes som sa pustil do káblového zväzku,lebo som ho nemal upravený servisnou akciou 97J7.Takže som odmotal tú izokačku,káble sa mi zdali ok,len boli trochu zaprášené,vyčistil som ten kanálik a vyvesil umelou eskapáskou.Len dúfam že bude všetko fungovať ok,tu sú fotky pred a po:

post-43820-0-53827100-1332161277_thumb.j

post-43820-0-54780000-1332161293_thumb.j

post-43820-0-91178900-1332161315_thumb.j

  • o 2 měsíce později...
Vloženo

Už jsem to asi našel. Pět kontaktů jde ze sondy do ŘJ motoru a jeden kontakt jde na pojistku č 9! Je to to vyhřívání pro ty dvě sondy. Může mi to někdo potvrdit, že to tak je nebo není! Díky moc

Vloženo

Chlpatú izolačku nemám,ale urobil som to takto.

Tak to žes to odmotal, tím si nic nepokazil. Ale kdybys to nechal tak , bylo by to taky v pohodě. Odmotávaly se svazky, které byly úplně komlet zamotané a voda neodtékala a kábly shnily. Já když jsem to odmotával tak to bylo plné vody. Takto jak to máš (měls) zamotané ty to mají už i novější auta.

  • o 3 týdny později...
Vloženo

Minulý týden jsem dodělaval na sve fabii signalizaci směrovek při odemčení auta před neorigo dalku. Všimnul jsem si že na konci kabelovém svazku vedoucím do BGS jsou čtyři oranžové vodiče, kde dva jsou zapojeny do BGS konektoru a dva jsou volný. Určitě nejsou od neorigo jednotky DO, k čemu teda slouží? Nevíte to někdo? Fábii mám 2003 classic, bez PP, bez ABS, je holá. Děkuju

  • o 2 měsíce později...
  • o 3 měsíce později...
Vloženo

jak je to s těmi problémy s kabelovým svazkem? Hnije tento svazek jen u vozů do určitého roku výroby nebo u všech vozů Fabia? U vozů Fabia II nebo u ostatních vozů Škoda (Octavia, Roomster atd.) hnije také nebo ne?

  • o 5 měsíců později...
Vloženo

Tak potřebuješ piny-konektory a konektorové kleště. Ale při troše šikovnosti se dá vystačit i z kombinačkama na stlačení konektoru. Ale moc profi to není.

dik, skúsím

Vloženo

Tak pani doslo aj na mna. Fabia rv. 2000, stav tacho 95000km takmer stale garazovana. Zacalo to blikanim pristrojovky za dazda a naposledy zacalo vypadavat servo. Mechanik to dal na VAG a vypisalo mu kontrolu vedenia CAN-BUS tak bolo jasne ze ide o zvazok. Z 10tich okom urcenych kablov bolo 8 v prdeli...pre istotu ale pozrie vsetky co tam su.

2zhegpw.jpg

24blwtu.jpg

2zrp649.jpg

2rptrp1.jpg

34fy3uu.jpg

Vloženo

Vyzera to ako crevo pretoze prva vrstva je na fotkach uz stiahnuta, bolo to nieco medzi gumou a lepenkou ale velmi sa to lamalo...vidiet  to na druhej fotke trosku dalej...inak kable su vymenene takmer vsetky ale servo este stale troska blbne...:-(

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...