Květen 30, 200916 r Elektrice nerozumim (a ani nechci), ale trippling bych rad. Nenasel by se tu nekdo z Prahy nebo Turnova a okoli, kdo by to byl schopnej zamontovat "end to end" (tj. vcetne sestaveni stavebnice atd.)? Kdyztak napiste SZ. Diky
Květen 30, 200916 r Lepsi je koupit si hotovy tripling od VW, das za to sice 1000Kč ale je to origo ;-) Procti si cely tema a uvidis..
Květen 31, 200916 r V bazaru ho borec nabíz kolem 600kč.Za 100kč ti ho i namontuje.Je z Mladé Boleslavi
Červen 9, 200916 r Tak jsem se nakonec odhodlal a taky dodělal trippling. Chodí to luxusně. Díky všem za příspěvky s odbornou pomocí.....
Červen 10, 200916 r Taky jsem ho origo pořidil je to super. Jenom mám kontrolní otázku zda-li jde nějak vyřešit ten počáteční dvojblik, aby byl jednoblik?
Červen 10, 200916 r Taky sem nad tím nějak přemýšlel, ale postupem času sem se nějak naučil tu páčku přidržet tak akorát že ten počáteční blik pěkně naváže na ty následující, tak jsem to řešit přestal ... Upraveno Červen 10, 200916 r od FilipV
Červenec 10, 200916 r Lepsi je koupit si hotovy tripling od VW, das za to sice 1000Kč ale je to origo ;-) Procti si cely tema a uvidis.. mám koupeny VW komfortní relé 000 953 227 ale žádné kabely ani nic dalšího.Bylo by možno poradit se zapojením, případně jestli je nekdo v dosahu nechat si to zapojit?jsem od Uh.Hradiště.Dík
Červenec 11, 200916 r TU... si pozri co potrebujes... 000 971 123 A to je ta kabelaz. Len si daj pozor. Na rele je cislovanie pozicii 4 a 6 opacne voci tej rele patici. Na nej je to naopak. najprv som myslel ze som zbzytocne vyhodil 50 € ale napokon som to rozchodil. Proste cislovanie na tej zasuvke rele nepozeraj ale sa riad cislovanim co je napisane na rele a podla toho aj treba zapojit kabliky.
Červenec 11, 200916 r Kdyby nekdo montoval tenhle tripling, mozna mu prijde vhod navod:Za vystraznym trojuhlenikem se nachazi vsechny potrebne vodice: +, -, L a P blinkr a comm. Mam tazne a zapojeni se s nim nijak nelisi. Jestli koupite verzi A tak to dostanete i s konektory, takze bude potreba vypichovak. Ja sem nakonec konektory uriznul a naletoval. V baleni se nachazi i navod, barvy jsou stejne jako v pripade Golfa, ale oznaceni pinu je jine, navic maji chybu v barve vodice v prilozenem schema! V moji octavce - m.r. 2001 jsou barvy nasledujici: funkce, oznaceni na rele - barva vodice v aute, barva vodice na rele comm, 49a - cerno-bilo-zelena, bilo-zelena pravy blinkr, 49R - cerno-zelena, zelena levy blinkr, 49L - cerno-bila!!!, bila kostra, 31 - hneda, hneda stale plus, 15 - cerno-bila!!!, cerno-bila U te cerno-bile je jediny problem, oba vodice jsou identicke, ale jeden je stale plus pri zapnutem klicku a druhy je levy blinkr, tohle je potreba zmerit voltmetrem. Plusy vedou do spinace dva - jeden cerveny drat kde je plus i bez klicku a uz zminovany cerno-bily s plusem spinanym, na ten je potreba zapojit rele. Jelikoz je za vystraznym trojuhlenikem jen 7dratu a zadne kriticke vedeni, neni snad co znicit v nejhorsim pripade vyhori pojistka. tak sem to zkusil kabely napajene na rele a v aute natvrdo nasunute v a svete div se FUNGUJE to!!!jen vyresit uchyceni kabelu a je to
Květen 5, 201015 r Ahojte,tak už to mam namontovane,velice jednoducha montaž ,je to super věcička,doporučuji všem!!!! :palec2:
Leden 5, 201114 r Já myslím, že ano, tohle celkem archaické řešení blinkrů se zachovalo v Octavii do konce výroby.
Leden 13, 201114 r Nazdar chlapi. Tiez som si zakupil tu sadu kde je rele aj zo zväzkom kabov. Precital som cele tema ale co mam vypichnut a co zase vpichnut nato som neprisiel nerozumiem tomu. Vie mi niekto neako podrobnejsie popisat ktore kable kde idu,hlavne podla farieb. Zevraj je tam neaka zrada v farebnom znaceni a cislovani. Toto som nasiel ale co kde napchat? Napojit to chcem na Supa. Vsetkym zatial vdaka. Niesom volaako zdatni najster v elektrike.
Leden 18, 201114 r Prosím tě, výbornej návod, jenom se zeptám: když mám zapojenou kontrolu blikačů přívěsu (auto je z SRN), funguje to také po přepojení na tripling? Jenom tolik - díky.
Únor 4, 201114 r Tak se připojuji k těm, komu se trippling (origo VW) podařil úspěšně zapojit. Vyrobil jsem si vypichovák a šlo to jak po másle, zejména díky Olisoftovu pinoutu - je bezvadný, jen jsem si podle Tominova upozornění před vypíchnutím označil jeden ten černobílý vodič a zapsal si to do vytištěného pinoutu, člověk strašně rychle zapomene, který byl který. Díky všem průkopníkům.
Únor 11, 201114 r Carlo: Už delší dobu koukám, kde by se dalo relé a kabeláž koupit. Odkud se to povedlo Tobě a za kolik? Kujííí
Březen 7, 201114 r Ahoj chtěl jsem se zeptat na origo tripling Mám v octě dodělaný DO kde od origo kabeláže jsou propojeny 2 piny a zase vráceny zpět . DO je orig příslušenství (klíčenka do 2 zelený čudlíky) Mohu to zapojit jak píšete ? Bude to fungovat? Prosím o rychlou odpověd mám to rozebraný. Díky Macc
Březen 9, 201114 r od DO vedou draty rovnou na blinkry (za packou blinkru), ty pouzit muzes, jeste musis pouzit drat co vede od prerusovace k pacce blinkru, ten u kabelaze DO nebude
Září 16, 201113 r Taky jsem ho origo pořidil je to super. Jenom mám kontrolní otázku zda-li jde nějak vyřešit ten počáteční dvojblik, aby byl jednoblik? Vcera som ho namontoval aj ja.Je to ta verzia s pickom od Galaxyho,ale ten pociatocny dvojblik sere aj mna.Riesil to z vas niekto?Mna napadla uprava vystrazneho trojuholnika,myslim ze tam je tiez nejaka elektronika.Oneskorit trojuholnik na zaciatocny blik posunuty o cca 400ms.Co myslite?
Září 17, 201113 r Nemyslím. Je to vlastnost toho udělátka. On prostě musí vyhodnotit "startovní" impuls. Moc krátký nebo moc dlouhý ho nespustí. Takže to přerušit prostě musí! Musel bys přepsat sw aby to blikalo vždy. Třeba v FI bliká vždy. I když vypneš páčku po druhém bliku doblikne ještě potřetí. Od Galaxy-ho ne. Možná bych ještě zkrátil minimální délku pro aktivaci tripplingu, páč se mi někdy stane, že se nespustí. Bliknu a nic. A abych pravdu řekl, už jsem si na to zvykl a ten úvodní "dvojblik" mi už nevadí. Nech mu čas. Zvykneš si taky .
Září 17, 201113 r No ja s tim skusim este polaborovat.Nieco snad vymyslim.Skoda ze nemam k dispozicii to origo relatko od Volkswagenu.V pondelok na vecer napisem k comu som dospel. :-)
Září 18, 201113 r Pochybuji, že s tím něco uděláš. Je to prostě vlastnost Galaxy-ho obvodu. Aby mohl "změřit" impuls, MUSÍ prostě přerušit. Jinak funguje trippling od VW. Ten 3x blikne vždy i když je startovací impuls krátký nebo dlouhý. V autě kde je origo trippling vypni páčku blinkrů po druhém bliku. Doblikne sám ještě potřetí. U Galaxy-ho obvodu se to nestane.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.