Thomas_HTP Vloženo 6. Duben 2007 Sdílet Vloženo 6. Duben 2007 Zdarvím.. Jelikož mi minulý týden na 2 měsíce starém autě Fabia Combi naměřili špatnou geometrii zadní nápravy (auto táhne do prava), chtěl jsem se zeptat, jestli už jste to náhodou někdo z Vás neřešil. Gumama to není, přehazoval jsem z prava doleva a zepžedu dozadu a při všech variantách to táhlo pořád na pravou stranu. ten technik co to měřil se s tím ještě nesetkal a když mi navrhoval možné způsoby opravy, dodělání nějaké vzpěry, nebo převrtání, popřípadě vyhnutí nápravy, tak jsem se zhrozil. Nechat si udělat si takovéto úpravy na novém autě se mi vůbec nechce, i z toho důvodu až to budu jednou prodávat, tak každý pozná že je tam něco navíc a třeba si budou myslet že je i auto bourané. Neměli jste tedy někdy podobný problém, nebo co by jste mi navrhovali? Samozřejmě já bych byl nejradši kdyby si to auto Škodovka vzala zpátky a dali mi nové, pořádně udělané, ale takové štěstí mít asi nebudu.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rkonf Vloženo 6. Duben 2007 Sdílet Vloženo 6. Duben 2007 Po cca 20.000 km jsem si nechal udělat geometrii a zjistil jsem, že zadní náprava má malou sbíhavost (mimo toleranci). Žádnou větší díru jsem nevymetl a o reklamaci nechtěli ve škodovce vůbec slyšet. Holt se s tím nedá nic dělat. Je to znát jen trošku, když zatáčím a přejedu nějakou větší nerovnost, potom je cítit, že si zadek trošičku odskočí. Je to stále ale lepší, než kdyby sbíhavost byla moc velká a žralo to pneu. Zajímalo by mě, jestli existuje nějaká firma, kde by na stolici uměli nápravu srovnat. Jinak tátovi na Octavii I. měnili celou zadní nápravu (šlo to na pojišťovnu), musí se vyměnit i obě ložiska a pokud si dobře vzpomínám, tak to vyšlo asi na 40.000 Kč. Myslím, že jsi někde psal, že máš najeto pouze 1000 km. Pokud je to pravda, tak bych trval na výměně celé nápravy. Zkus popsat svůj problém na info@skoda-auto.cz. Někdy to pomůže. Přikládám část protokolu z geometrie. Zajímavé jsou i rozdílné hodnoty před seřízením a po... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas.cz Vloženo 6. Duben 2007 Sdílet Vloženo 6. Duben 2007 Na zadní nápravě jsou veškeré rovnací práce zakázány, pokud je geometrie mimo toleranci je nutná výměna nápravy. Toť DP Škoda auto... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Thomas_HTP Vloženo 6. Duben 2007 Autor Sdílet Vloženo 6. Duben 2007 Ano, psal jsem že mám teď najeto něco kolem 1100km. Na info@skoda-auto.cz jsem psal, tak jsem zvědav co mi odpoví. Na té geometrii mi naměřili cca 00°05' mimo toleranci a mám tam jet ještě na jedno kontrolní měření s jinými disky. Co je to DP Škoda auto?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jargoon Vloženo 6. Duben 2007 Sdílet Vloženo 6. Duben 2007 Dílenský postup. No tak to zase není důvod k výměně nápravy. To táhnutí bude něčím jiným. Každá pevná zadní náprava má nějaká čísilka červená. Ačkoliv jsem zažil novou Fabii, která po pár tisících totálně sežrala vnější část běhounu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rkonf Vloženo 6. Duben 2007 Sdílet Vloženo 6. Duben 2007 Co je to DP Škoda auto?? DP je dílenská příručka. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Thomas_HTP Vloženo 6. Duben 2007 Autor Sdílet Vloženo 6. Duben 2007 Díky, zase jsem o něco moudřejší. Předpokládám že ji v tom servise mají a že ji i četly.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pava Vloženo 6. Duben 2007 Sdílet Vloženo 6. Duben 2007 Něco podobného jsem absolvoval na Favoritu, kterého jsem koupil jako staršího. Sbíhavost tam byla tak velká (po nehodě - vjetí do příkopu na námraze), že po 10 tkm byly boky gum ojeté až na plátno. Měnil jsem tenkrát nápravnici, zbytek komponentů se přehodil. Nebylo to tenkrát drahé i s prací do 2500,- Kč. Na Fabii bude cenovka asi poněkud vyšší, ale v každém případě bych na výměně nápravnice trval. Pokud neuspěješ, napiš, nebo zavolej do škoda auto, já si myslím, že nakonec uspěješ. Možná by nebylo od věci provést ještě jedno kontrolní nezávislé měření (někde jinde) na laserové stolici a mít v ruce dva papíry (protokoly), kopie poslat se stížností přímo do škodovky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mr.Pavka Vloženo 4. Duben 2016 Sdílet Vloženo 4. Duben 2016 Mam sice F2 ale 22 tisíc kilometrů je pořád dost málo na to, aby si člověk furt pamatoval kde vymet jakou díru a co ho "bolelo". Poté, co do mě jedna ženská drbla předkem ze strany (nic vážnýho) sem si jem tak po dvou a půl letech zajel na geo. Přední náprava měla všechno v normě. Ale zadek je nějakej nemocnej. Levý zadní kolo mi o dvě minuty (chápej-1 stupeň-šedesát minut) jede do zbíhavosti a 2 minuty přez odklon mimo toleranci. Ukázaly to červený čísla a může to mít vliv na sjíždění pneu sníženou bezpečnost a jízdní vlastnosti. Jenomže s timhle kolem si nepamatuju, že bych někde serval nějakou velkou díru. Na geometrii mi řekl-to je prostě blbej svařenec zadní vlečený nápravy. No, naštěstí je to "jen" zadní náprava, na gumách sem to nějak nezaregistroval a v zatáčkách ani velkých rychlostech mě to nikdy nezradilo. Asi taky proto jakým způsobem jezdim-nemusim bejt všude první a do zatáček to pouštim s rozmyslem. Ale zamrzí to. Je to auto jednoho řidiče ježděný od nova jenom mnou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.