Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

ono třeba u Rapida to tak růžové nebude,ale myslím,že např. u OIII prostor pro výraznější slevu bude..když projevím snahu objednat a popřípadě složit zálohu,budou se snažit..

pocitej z cenikove ceny tak tech devět,to me rekli na rovinu,ze niz nepujdou a pak prave rekli ze by slo zkusit levnejsi ten uver,tak asi tak nejak,ale akci nabídky to nevim,ja jsem si chtěl auto vybavit podle svého,urcite cim drazsi auto tim vetsi sleva,ale dnes muze byt situace jina,tak bude zalezet jen na tobe,jedna rada k nezaplaceni,az budes s cenou spokojenej tak kup :kol-28: ,tak nejak jsem kupoval ja,hodne stesti

Přišla mi meilem nabídka skladového vozu Rapid fresh 1.2 tsi 77kw ambition MR2013+ modrá denim  319.000,-  :kol-72:

  • 1 měsíc později...

Chci se zeptat,dostanu větší slevu na model který není akčním modelem? děkuji,.. strýc dostal 5% na Fábii a akční model se jmenoval Fresh

Upraveno od rapidmenn

Na AM Fabie se nedá sehnat o moc větší sleva, než 5 %, i těch 5 % při platbě v hotovosti je velmi slušné.

taky jsem dostal 5% na akční model,myslím že třeba na OIII by bylo podstatně víc.. :kol-47:

Upraveno od manfroto

áááááá už jsou tu zase akční modely a z nich ještě slevy !  Ale nakonec proč ne. Byl bys blbej, v dnešní době, kdybys to aspoň nezkusil. 

Upraveno od jirkaK

když v pohodě dostaneš 5% na akční,tak proč ne 8-9% na neakční.. :kol-47:

  • 4 měsíce později...

Zdravím, taky napíšu me zkušenosti. Byl jsem s manželkou rozhodnut, že si koupíme novou Octavii III 1.4 TSI, tak jsme zašli do Škodovky, tam bohužel Octavia 1.4 TSI hned na prodej nebyla, jen na objednávku, prý do jednoho měsíce  by byla. S tím jsme souhlasili a dali zálohu 40000 Kč. Ješte ten den jsem si přečetl forum  jak dlouho čekali na Octavii, tam psali, že čtyři až sedm měsíců. Tak jsem s manželkou zašel na druhý den do Škodovky, jestli to bude fakt do jednoho měsíce , že jsem četl, že čekají delší dobu a ja takovou dobu nechci čekat. Prý ano, tak jsem to chtěl písemně, že ne. Tak jsme chtěli zálohu zpět a že si koupíme Octavii někde jinde. Oni na to, že buď si počkáme nebo odejdeme bez zálohy. A nebo ať si vememe co mají na prodejně. Měli tam  dva Yeti a dvě Fabie. A už se chovali úplně jinak, měli moji zálohu. Tak jsme asi po hodině se rozhodli s manželkou, že tak dlouho čekat na Octavii nechceme a o zálohu taky nechceceme přijít., tak jsme vzali Fabii combi Ambiente 1.2 TSI 63 kW. To je co??? jdete si pro Octavii a odcházíte s něčím co vůbec nechcete. A na Fabii nám nedali ani korunu slevu a ani zdarma blbou povinou výbavu. Když ptáčka lapají pěkně mu zpívají, ale jak měli naší zálohu tak se chovali ..... .   Lituji ten den kdy jsme vstoupili do Škodovky,  navíc když tady čtu o problémech těch řetězů,  Mimochodem můj syn má Octavii III 1.6 TDI, 77 kW s nejvyší výbavou a taky na ní nadává a lituje, že si ji koupil, všecho vrže, podvozek tvrdý, zkrátka nic moc. Měl před ní Octavii II 1.9, 77kw a tvrdí, že v jízních vlastnostech byla lepší. No ona ta Škodovka už není jak byla.  Omlouvám se, jestli to sem nepatří.

Jinak plně souhlasím s Hans

Upraveno od dagbetmen

Tak to je goool. Budou Ti volat z linky péče o zákazníky a budou s tebou vyplňovat takový dotazník po telefonu ohledně spokojenosti na tohle na tamto atd. Tak jim to tam pěkně popiš a vůbec napiš stížnost. Pokud si tam přišel hned že to chceš zrušit, O3 stejně ještě zdaleka nebyla zadaná do výroby a zrušit to určitě šlo. jinak v nějakých papírech se píše předpokládaný termín při objednávce nebo ne? Nevím já kupoval skladovku. Při tom jednání bych zmínil, že si na ně budeš stěžovat, protože se mají snižovat počty showroomů Škoda až o 30% a tohle není prostě možné. Vědomě Ti lhali, chtěl bych vědět jak se čeká na O3 nebo vůbec na jakýkoliv auto, který se zadává do výroby 1 měsíc. Možná si mohl zavolat přímo na linku péče o zákazníky a možná by pomohli. Už kvůli tomu, že si chtěl u nich nechat větší prachy za O3 než co stojí F2. Podle mého si to vzdal předčasně. a ten druhý den sis ten rozhovor měl třeba nahrát, bych tam udělal takovej bordel, že by se divili. Ale toto sem nepatří, zde se řeší jiné téma.  

Nemá cenu to řešit.  Zapoměl jsem uvézt , že se to stalo před čtyřma měsíci.

Upraveno od dagbetmen

Ale ma to cenu resit. Tady jde o princip kdyz uz o nic jineho. Kdyz budou lidi furt drzet huby, nikdy se nic nezmeni. Tohle si proste dovolit nesmi. Obzvlaste nejakej zapadlej prodejce nekde se 4 auty na sklade. Ja kupoval na Jarove kde maji desitky skladovek kdyz uz by k takove situaci doslo a to to mam 150 km na Jarov. No zase vse zle je k necemu dobre alespon si usetril a mozna mas doma kvalitnejsi auto nez co by byla ta O3 jak pises. Ja mel o Rapidu taky jiny iluze. Jsem spokojen, ale od noveho auta jsem cekal trochu vic co se hlavne ve spolehlivosti a kvalite zpracovani tyce. O1,2 F1,2 dle meho nazoru posledni jakz takz kvalitni auta. Vse ostani po jsou jen rychlokvazky.

... Budou Ti volat z linky péče o zákazníky a budou s tebou vyplňovat takový dotazník po telefonu ohledně spokojenosti na tohle na tamto atd. ...

To se tak děje u všech, ten dotazník? Já jsem kupoval na objednávku, čekal jsem něco přes měsíc, a dali slušnou slevu. A protože 15 let před tím jsem u nich kupoval Feldu (nic víc, ani garančky), tak mě nazvali VIP zákazníkem a ani jsem neplatil zálohu. Spokojenost. Ale ani žádný telefonát na spokojenost nebyl. Asi vytušili že spokojený jsem tak neobtěžovali.

Tak jsi byl treba dobra vyjimka. Me volali a co vim tak jinym take. Ohledne spokojenosti s kdecim pri koupi vozu. Prostory, prodejce atd. atd. Pak mi prisel jeste jeden pisemny dotaznik domu. Ten uz byl zamereny spise na auto jako takove.

No tak sorry, ale koupit si vůz co nechci, kvůli eventuelní delší čekací době a manipulaci prodejcem, bez jakékoliv porady s třeba doudenním zvážením situace a rozmyslem, kontaktování klientského centra ŠA  a podobně, mi přijde s prominutím víc než hloupé. Já měl na objednávce datum dodání v kalendářním týdnu. Ale nevím do jaké míry je to závazné a sankcionovatelné v obchodních podmínkách daného prodejce, jak to upravuje ŠA a podobně. Ale obecně je známo, že pozdní dodání prodejci nějakým způsobem mírně odškodňují(dovýbava, zimní kola, pojistka, sleva aj.) Když jsem šel kdysi objednávat auto, tak jsem se domluvil na konfiguraci, na ceně a hned sdělil, že jestli ho chtějí prodat, žádná záloha nebude, chvilku se vrtěli na židli a pak že jo, ale to byla max.krize a chtěli za každou cenu prodat, to by se mi dnes nepovedlo.

 Toť jen můj názor, nějaké postřehy a dojmy což asi nejde uznávám uplatňovat plošně a všude.

no já mám pocit, že maximální krize ve kšeftě právě probíhá. A jen čas ukáže, jestli byla skutečně maximální nebo příjde něco ještě horšího. To, že někdo chce zálohu na cokoliv, co pro zákazníka musí objednat, považuju za zcela legitimní. Bez zálohy si totiž každej myslí, že ho ta objednávka k ničemu nezavazuje. Je třeba vidět tu minci z obou stran.

jirkoK naprosto souhlasím, ale také to vyžaduje oboustrannou slušnost a korektnost v jednání což v tomto případě někde výše nebylo úplně supr. Prostě každá strana chce svoji pojistku, ale to nejde, takže jedna strana je většinou rukojmí toho druhého, ale takový je obchod. V tomto případě zálohy prodejce maximálně riskuje, že to při neodebrání objednavatelem prodá se slevou té zálohy, riziko prodělku téměř žádné. To se to podniká!  Takže asi takový mám názor druhé strany-spotřebitele !

To se to podniká ? Ten prodejce musí auto zaplatit a pak se ho horkotěžko, obvykle s velkou slevou zbavovat. Možná půjde až na samotný dno svojí marže a po celou tu dobu v tom bude mít svoje peníze, který by mohl jinde zúročit. Obchod tohoto typu by jinak samozřejmě neudělal. A to vše jenom proto, že si nějkej vyčurda a hochštapler to auto rádoby "objednal".

Tohle ale přece běžně funguje na bázi smluvní... něco objednam podpisem smlouvy, kde se zavazuju uhradit nějakou smluvní pokutu v případe odstoupení od smlouvy - tenhle způsob bych bral. Stejně tak ale prodejce garantuje nějaký termín, na kterém jsme se shodli a pokud ne, i on ma nějaké penalty. Takhle funguje obchodní vztah. Já když naposledy kupoval auto pro ženu, žádnou zálohu po me nikdo nechtěl, az jsem se divil.

to je hezká představa, s tou smluvní pokutou. Jen si v daným případě nějak neumím představit její vymahatelnost. Už totiž vidím, jak zákazník odstupuje od kupní smlouvy z důvodu nějakých vlastních překážek a nese do autohausu ještě peníze. Takhle jednoduše to bohužel nefunguje a fungovat ve kšeftě nikdy nebude. Proto je tam ta jistina předem, která by měla při nesplnění závazku kupujícího propadnout. A samozřejmě i opačně, při nedodržení termínu lze požadovat satisfakci, popř. je-li to prodlení nějak zásadní, od smlouvy pak odstoupit.

Nevidím žádný problém v sepsáni kupní smlouvy-závazné objednávky se vzájemnými podmínkami, závazky a také oboustranými sankcemi. Toto v obchodě normálně existuje a funguje. Takže to není problém ani v našem případě. Praxe je ale taková, že v drtivé případě zákazník zaplatí zálohu a prodejce se nezavazuje k n ičemu pod sankcí. Takže jirkoK nemlž tady a nemystifikuj lidi blbostma, přijde mi, že patříš k té druhé straně  :kol-16: Prostě na druhé straně není vůle se k něčemu pod sankcí zavázat, ale zálohu vybrat to není problém.

To je naprostá pravda. Problém bude totiž taky v tom, že auto nekupuje 99% z nás jako housku na krámě a když už dávám zálohu (navíc takhle velkou), předpokládám, že to auto prostě chci. A tak mě ani nenapadne sepisovat nějakou smlouvu k záloze. A pokud dávám zálohu, tak prostě počítám, že oni prostě mohu přijít v případě odstoupení od koupě. Tak to prostě je, samozřejmě ale po právní stránce by nejspíš člověk uspěl, pokud by prodejce neměl od zákazníka podepsanou platnou kupní smlouvu s uvedením VOP. A myslím, že "dagbetmen" koupi prostě uspěchal protože si nezjistil ceny a dodací termíny u jiných prodejců, pak by takhle prodejci nenaletěl a místo O III si ne odvezl jen Fabii.

Nevidím žádný problém v sepsáni kupní smlouvy-závazné objednávky se vzájemnými podmínkami, závazky a také oboustranými sankcemi. Toto v obchodě normálně existuje a funguje. Takže to není problém ani v našem případě. Praxe je ale taková, že v drtivé případě zákazník zaplatí zálohu a prodejce se nezavazuje k n ičemu pod sankcí. Takže jirkoK nemlž tady a nemystifikuj lidi blbostma, přijde mi, že patříš k té druhé straně  :kol-16: Prostě na druhé straně není vůle se k něčemu pod sankcí zavázat, ale zálohu vybrat to není problém.

do jistý míry k druhý straně patřím. Podnikám v oblasti obchodu 20 let a za tu dobu moc dobře vím, čeho jsou zákazníci schopni. I když ten můj business  nemá s automobilovým průmyslem zhola nic společnýho, ty principy jsou stejný. Nevím, co tě opravňuje k výrokům, že mlžím a mistifikuju s blbostma. Podle tvých postojů nemám pochybnost, že chodíš někam na 8 hodin do práce jako zaměstnanec a nemáš o kšeftu valnou představu. Ale to je úplně jedno. Názor jsi si řek, já taky a nebudem to tady dál ventilovat. Jen podobným lidem, jako ty, vždycky říkám, dej v práci výpověď, zřiď si živnosťák a můžeš ty svoje teorie začít uplatňovat v praxi. Schválně, jak dlouho s tím vydržíš.    

Nemíchej tady jablka s hruškama a nezaváděj téma jinam, např. jestli jsem nebo nejsem schopný podnikat. Řešíme to, že smlova není férově nastavená pro obě strany, protože jedna strana se nechce ničím zavazovat pod sankcí, ale ta druhá musí, prostě ber nebo neber ! Jestliže dávám zálohu-proč né, chápu to, tak taky chci nějaké závazky o dodání od druhé strany, to je úplně normální.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.