Přejít na obsah

spínač na spojkovym pedálu


Návštěvník

Doporučené příspěvky

Návštěvník

To si delate srandu ze nevite :t

Trosku jsem provetral znameho - proste k vyhodnoceni opt. behu motoru ------zatizeni a otacky na volnobeh se zmacknut. spojkou - a taky bez vymacknute spojky ale s neutralem - jine zatizeni motoru (maji tyto dve verze)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ale víme k čemu slouží ;) Kromě zmiňovaného tempomatu (elektronický plyn není třeba, upravena je klapka resp. ozubený segment, který je prodloužený a zvládne tak regulovat širší rozsah než pouze volnoběh) vypíná tlumení uzavírání škrtící klapky (ta zavře rychleji a zamezí tím zvýšení otáček vlivem přebytku vzduchu). Chlapi, měli jsme to přece v té brožuře! :smich:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Ale víme k čemu slouží ;) Kromě zmiňovaného tempomatu (elektronický plyn není třeba, upravena je klapka resp. ozubený segment, který je prodloužený a zvládne tak regulovat širší rozsah než pouze volnoběh) vypíná tlumení uzavírání škrtící klapky (ta zavře rychleji a zamezí tím zvýšení otáček vlivem přebytku vzduchu). Chlapi, měli jsme to přece v té brožuře! :smich:

Jak zjistim, ze mam upravenou klapku na tempomat?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník

Tak pry musime mit klapku s lankem - cislo 06A 133 066

podmínka je mít škrtící klapku pro tempomat a kabeláž se musí natáhnout až k jednotce jelikož není vyvedena do meziprostoru

Tak se jdu mrknout

Editováno: , autor: Návštěvník
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Domnívám se, že jediné co potřebuješ je přepínač na tempomat (modifikovaná levá páčka pod volant, dodává se i s kabeláží) a příslušnou škrtící klapku. Systém ovládání klapky bude stejný, jen se zvětší rozsah pohybu klapky, takže připojení k ŘJ bude totožné.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...
  • o 1 rok později...

Pokud das neutral a pridas plyn tak do 2500ot, pak ho pustis a potom zkusis to samy s zmacklou spojkou, uvidis, ze otacky padaj rychleji v pripade, ze mas zmacklou spojku. Nevim proc to tak je, ale funguje to tak, RJ rozlisuje jesi mas zmacklou spojku nebo ne a podle toho padaj pri neutralu otacky... U TDI PD je to znat jeste vic.

Kdyz sme u toho, taky by me neco zajimalo. Kdyz auto stoji s neutralem a zmackne se brzda a plyn najednou, otacky vyletej a pak pomalu spadnou cca na 1300ot. Potom, kdyz pustim plyn a brzdu tak otacky hoodne pomalu klesaj k volnobeznym... Na co je tohle? :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Signál spínače spojky ovlivnuje reg.vstřik množství paliva.Při řazení se na krátkou dobu vstřik. množství sníží,aby došlo k vylepšení hladkosti chodu motoru.Výpadek snímače se neukládá do paměti závad.

děkuji za vysvětlení,s těmi otáčkami to musím vyzkoušet jak padaj.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
Signál spínače spojky ovlivnuje reg.vstřik množství paliva.Při řazení se na krátkou dobu vstřik. množství sníží,aby došlo k vylepšení hladkosti chodu motoru.Výpadek snímače se neukládá do paměti závad.

tim padem je hur poznatelny, ze spinac je spatnej... pokud teda nevis, jak to poznat:)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...