Únor 25, 201015 r Ať jezdí, ještě tak řešit problémy s autem, existuje lepší zábava Já chtěl vyprovokovat Karlose, co dopis ..., co nový káry a kde teď bude shánět díly, když ve Vršovicích dodávají snad jen pro koncern.
Únor 26, 201015 r Nj Karlos se prodejem OII vytratil, ale mohl by se ozvat jak mu ta nova jezdi....pomalu premyslim co s tim vrzadlem co mam budu delat
Únor 28, 201015 r Nj Karlos se prodejem OII vytratil, ale mohl by se ozvat jak mu ta nova jezdi....pomalu premyslim co s tim vrzadlem co mam budu delat Ak ti to moc nevrzá, ani to nerieš. Moja firemná Vectra vrzá dosť, ale Octavie sú na tom podľa mňa veľmi dobre. Raz som sa presvedcil, že aj 4 ročný C-čkový mercedes vrzá viac ako stará Liazka, a to auto ale nebolo búrané. Takže ak to nie je kritické, ber to "športovo". Pridáš na hlasitosti a máš kľud, alebo zistíš, odkiaľ idú pazvuky a dáš to dokopy. Otec mal firemnú Octaviu I, s ktorou mal najazdených vyše 300000 km, 90 % s ňou najazdil v BA a bolo veľmi tiché, počut boli len určité časti podvozku, ale inak pohoda.
Březen 1, 201015 r No a to je prave ono, ja jsem take s OI najezdil silene kilometry a proste tyhle pazvuky neznam, nejhorsi je, ze to proste nejde najit a odstranit a ja proste nemam tolik casu abych cele auto vytlumoval Nejak me to proste uz leze na nervy. Skoda sice ted dala moc veci dohromady, ale porad tam nejake drobnosti jsou. Uvidim, necham si to projit hlavou.
Březen 9, 201015 r Takze informace po vymene jiz zminene vahy vzduchu. Tak kdo ma tyto podobne problemy tak naklusejte na servis a zadejte promereni vahy vzduchu, VAS sam pak vytiskne protokol kde je napsano: Nasavany vzduch je pod minimalni hladinou, vymente filtr nebo meric nasavaneho vzduchu Zdravim Badiku. Pročetl jsem téma o problému váhy vzduchu a nikde jsem nenašel info o hodnotách. Mám prosbu, kolik jsou cca hodnoty při měření tím Vasem? Může i někdo jiný podat k tomuto problému váhy vzduchu informaci. Moc děkuji.
Březen 10, 201015 r Ahoj, no to uz je hodne davno, to jsem mel jeste najeto sotva 4000km Ted mam uz 50tkm Ja si to fakt presne nepamatuji, ale nekde doma mam mozna jeste ten protokol co vytiskli z diagnostiky. Zkusim se ti po nem vecer podivat.
Březen 10, 201015 r To by jsi byl strašně hodný. Já mám teď najeto 5 300 km a nějak se mě to nezdá. Přesně tak, jak to popisujete, za studena pocukává a jeví se to stejně. Teď je to tak, že už asi lehčí nohu nedokáži mít a při jízdě na 200 - 400 km, to pořád nejsem schopen dost pod 8,8 - 9 l. Na dálnici při 120 - 130, jak nohou nebo na tempo, tak to jde mezi 10 - 12 l. Chci to pouze prověřit, musím do servisu s problémem stahování zadních oken (motorky jdou blbě), nějaké nastavení a přitom se chci na to zeptat. Argument, že je to nové, že si to ještě sedne atd. beru. Když známý se stejným motorem (najeto kolem 10 000 km) na okreskách jede do 7l (do 90 km/h), tak já jsem pořád za 8 a více. Díky moc. Upraveno Březen 11, 201015 r od Prochy
Březen 10, 201015 r No ta spotreba je opravdu dost vysoka, ale s timhle motorem je opravdu nutne se naucit jezdit, protoze pojedu po dalnici klidne i za tu spotrebu jak pises a s prumerkou kolem 120-ti, ale jsem schopen dat trasu Praha Zlicin - Brno s prumerkou 120 a spotrebou 7.2/100, nekde tady mam fotky teto spotreby. Jinak se pohybuju ted prumerne kolem 8l/100, ale je to bohuzel tim, ze jsem ted vice ve meste a hlavne mi v Mlade Boleslavy kompletne flesovali auto, takze vsechny adaptacni hodnoty byly v panu Jinak to pocukavani za studena resi flash RJ motoru, zalezi jaky modelovy rok mas, ale spis se poptej na to zda-li neni k tvemu motoru nejaky novy SW. Ty papiry se ti pokusim najit, doufam, ze jsou tam kde si myslim
Březen 10, 201015 r Ty papiry se ti pokusim najit, doufam, ze jsou tam kde si myslim Díky. Já jsem měl 4 roky OII 2.0 TDi Combi 140k a teď jsem šel do Supa II 1.8 TSI krátké. Po těch letech v dieslu jsem se rozhodl pro benzín. Cena včetně nadstandartní výbavy byla super a byla by hloupost to nevzít. 3 roky pojezdím a pak uvidím co bude dále. Několikrát jsem s tím motorem jel a to mě naladilo. Tehdy tam ta spotřeba byla přijatelnější, než teď co tady píši. Myslím si, že toho nalítaného mám dost. V sekci Superb nic není ohledně těchto poznatků, tak jak tady. Tak proto ta vznesená otázka. Motor by měl být skoro stejný, né.
Březen 10, 201015 r No ja nevim jaka verze je prave v SUPu, ale treba pro FL OII uz je ten motor trosku jiny, jsou tam nejake zmeny, mam takovy dojem ze lepsi plneni EU normy a mensi papirova spotreba To poznas podle kodu motoru, ktery bys mel mit uveden v technicaku, ja mam BZB.
Březen 10, 201015 r Taky je to BZB. Otázka byla dříve položena tak, jak mají vypadat tyto hodnoty měření, abych věděl jak v servisu. Na opravu zadních stahovaček jdu v pondělí a na to nastavení motoru se podívají. Prý je nějaký ECU přehrání ŘJ. Tak snad, jde pouze o to, to změřit a zda OK. Upraveno Březen 11, 201015 r od Prochy
Březen 10, 201015 r No tak jsem to tady snad cele obratil naruby a ten protokol nemuzu najit Kazdopadne kdyz ti provedou mereni vahy vzduchu pomoci VASu, tak on sam napise, ze mnozstvi nasavaneho vzduchu je pod minimalnim mnozstvim. Jeste se rano podivam jestli to neni nekde v aute, ale fakt uz nevim kde bych to nechal
Březen 11, 201015 r Klid! Já jen, abych tam pak nevypadal jako blbec, který něco chce a oni ... pane, to je v normě a v poho. Ještě se zeptám. Když jedeš delší trasu, jak vypadají roury ve výfuku. U benzínu by měly být do šeda? V pondělí po servisu budu vědět více. Prvně prý eco flasch a pak Vas (byla prý nějaká aktualizace). Upraveno Březen 11, 201015 r od Prochy
Březen 11, 201015 r Jejda, barvu vyfuku jsem jeste opravdu nesledoval covece Ten flash ti vyresi cukani za studena, pak jim rekni at ti promeri vahu vzduchu pomoci VASu, je pravdou, ze ja jsem je skoro musel navest jak to udelat, ale pak nekde vytahli prirucku a zvladli to za necelou hodku :smich:
Březen 11, 201015 r Právě, proto se pořád ptám - hodina v servisu zase asi není moc...... Ten výfuk mě napadl, jak se někdo na to ptal a dával i foto. Kdysi se říkalo, že když motor dobře maká, tak je výfuk šedý (delší dobou jízdy).
Březen 12, 201015 r A náhodou jaký data máš teď v autě nevíš? Data byly myslim na ruzjezdy po studenym startu.
Březen 12, 201015 r Data, samozřejmě nevím, proto jsem se ptal na zkušenosti. V pondělí budu vědět více. Otázka - Data byly myslim na ruzjezdy po studenym startu - tím myslíš rozjezdy? Nepochopil jsem tvoji odpověď.
Duben 29, 201015 r Ak mate OII FL 1.8 TSI, nedostali ste nahodou teraz niekedy vyzvu od Skodovky na povinnu vymenu senzora tlaku (sorry neviem akeho)? Netusim, ci sa to tyka aj aut v CZ/SK, ale mne tu vo FR prisiel taky list, volal som do servisu, bookli ma na buduci tyzden, s tym, ze mi len povedali, ze musia vymenit senzor tlaku (zdarma). Nestihol som sa ani spytat, ci ide o senzor tlaku oleja, alebo niecoho ineho...netusim, tieto drobnosti ja vobec nepoznam Kazdopadne, na aute nic nie je citit, mam ho od 5.3.2009, zatial nabehane 26000 km a maximalna spokojnost. 1.8TSI je proste super motor...
Duben 29, 201015 r Prochy: Tak ono jestli máš SUPa tak nemůžeš porovnávat spotřebu s Octou... SUP bude žrát o 1-2 litry navíc... má o nějakých odhadem 200-300kg navíc, asi širší gumy, větší čelní plochu... To vše se projeví markantně... 100kg v autě zvýší spotřebu ve městě o 1litr....
Duben 30, 201015 r Prochy: Tak ono jestli máš SUPa tak nemůžeš porovnávat spotřebu s Octou... SUP bude žrát o 1-2 litry navíc... má o nějakých odhadem 200-300kg navíc, asi širší gumy, větší čelní plochu... To vše se projeví markantně... 100kg v autě zvýší spotřebu ve městě o 1litr.... To samozřejmě vše beru, gumy 17", jezdím většinou sám atd.. V sekci SII se nic takového neřeší a já tady byl už delší dobu a tady se propíralo hodně věcí, proto ty otázky. Argumentace, že OII a SII s motorem 1.8TSI je o něčem jiném, tak tomu nevěřím. Tabulkové hodnoty pro tento motor jsou skoro stejné (to bude i tou váhou). Dále si myslím, že když bude problém s turbem, váhou vzduchu ......, projevy budou naprosto stejné, jak u OII nebo SII. Většina lidí tu píše, že hledají řešení a radu, protože v servisu je to občas lepší se raději na nic neptat a nejlepším řešením, to vyměníme a to vyměníme, když to tím není, tak ještě něco vyměníme. Kdo to zalepí, už nemusím psát. Teď třeba ještě k jedné maličkosti i když to patří jinam. Na OII, když je nakodováno denní svícení, tak při ostřiku čelní skla nejde ostřik světel. Ostřikovalo to až po 5 střikách okna, tak jednou světla a to až když byla zapnutá světla. U SII taky nakod denní světla (né mlhovky), tak vždy to osřikuje i světla. Chci to změnit a zatím bezvýsledně. Nemáte radu?
Květen 4, 201015 r Chcem pridat moju skusenost:Mam OII 1.8 TSI ,MR 2008 a mal som problem s trhanim motoru po starte okolo 2000 ot za studena.Bol som na servisnu prehliadku v autorizovanom servise a okrem ineho mi technik povedal ze je k dispozicii novy soft,ale az ked bude Skoda oficialne vyzivat na vymenu.Co je v nom nove alebo aky upgrade obsahuje nevedel... Nedalo mi to a nasiel som tuto temu na fore. Bladik mi poradil aby som isiel spet a necakal.Prijimaci technici boli dvaja.Nevedeli pochopit preco chcem flash,presviecali ze flash riesi ine,po pol hodine vysvetlovania svojej pravdy nakoniec upgrade previedli.Mozem zarucene prehlasit ze to skutocne POMOHLO!!! Ziadne trhanie - motor ide krasne.
Květen 5, 201015 r Jj v servisech je treba stat si za svem a porad do nich hucet. Nejhorsi je, ze nektery servisy jsou absolutne bez informaci ... je zajimave ze v tom jejich globalnim SW je to presne popsane co to resi
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.