Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Ať jezdí, ještě tak řešit problémy s autem, existuje lepší zábava :palec2:

Já chtěl vyprovokovat Karlose, co dopis ..., co nový káry a kde teď bude

shánět díly, když ve Vršovicích dodávají snad jen pro koncern.

Vloženo

Nj Karlos se prodejem OII vytratil, ale mohl by se ozvat jak mu ta nova jezdi....pomalu premyslim co s tim vrzadlem co mam budu delat :(

Ak ti to moc nevrzá, ani to nerieš. Moja firemná Vectra vrzá dosť, ale Octavie sú na tom podľa mňa veľmi dobre. Raz som sa presvedcil, že aj 4 ročný C-čkový mercedes vrzá viac ako stará Liazka, a to auto ale nebolo búrané. Takže ak to nie je kritické, ber to "športovo". Pridáš na hlasitosti a máš kľud, alebo zistíš, odkiaľ idú pazvuky a dáš to dokopy. Otec mal firemnú Octaviu I, s ktorou mal najazdených vyše 300000 km, 90 % s ňou najazdil v BA a bolo veľmi tiché, počut boli len určité časti podvozku, ale inak pohoda.

Vloženo

No a to je prave ono, ja jsem take s OI najezdil silene kilometry a proste tyhle pazvuky neznam, nejhorsi je, ze to proste nejde najit a odstranit a ja proste nemam tolik casu abych cele auto vytlumoval :( Nejak me to proste uz leze na nervy. Skoda sice ted dala moc veci dohromady, ale porad tam nejake drobnosti jsou. Uvidim, necham si to projit hlavou.

  • o 2 týdny později...
Vloženo

Takze informace po vymene jiz zminene vahy vzduchu.

Tak kdo ma tyto podobne problemy tak naklusejte na servis a zadejte promereni vahy vzduchu, VAS sam pak vytiskne protokol kde je napsano: Nasavany vzduch je pod minimalni hladinou, vymente filtr nebo meric nasavaneho vzduchu

Zdravim Badiku.

Pročetl jsem téma o problému váhy vzduchu a nikde jsem nenašel info o hodnotách.

Mám prosbu, kolik jsou cca hodnoty při měření tím Vasem?

Může i někdo jiný podat k tomuto problému váhy vzduchu informaci.

Moc děkuji.

Vloženo

Ahoj, no to uz je hodne davno, to jsem mel jeste najeto sotva 4000km :) Ted mam uz 50tkm ;)

Ja si to fakt presne nepamatuji, ale nekde doma mam mozna jeste ten protokol co vytiskli z diagnostiky. Zkusim se ti po nem vecer podivat.

Vloženo (editace)

To by jsi byl strašně hodný.

Já mám teď najeto 5 300 km a nějak se mě to nezdá. Přesně tak, jak to popisujete, za studena pocukává a jeví se to stejně.

Teď je to tak, že už asi lehčí nohu nedokáži mít a při jízdě na 200 - 400 km, to pořád nejsem schopen dost pod 8,8 - 9 l.

Na dálnici při 120 - 130, jak nohou nebo na tempo, tak to jde mezi 10 - 12 l.

Chci to pouze prověřit, musím do servisu s problémem stahování zadních oken (motorky jdou blbě), nějaké nastavení a přitom se chci na to zeptat.

Argument, že je to nové, že si to ještě sedne atd. beru.

Když známý se stejným motorem (najeto kolem 10 000 km) na okreskách jede do 7l (do 90 km/h), tak já jsem pořád za 8 a více.

Díky moc.

Editováno: , autor: Prochy
Vloženo

No ta spotreba je opravdu dost vysoka, ale s timhle motorem je opravdu nutne se naucit jezdit, protoze pojedu po dalnici klidne i za tu spotrebu jak pises a s prumerkou kolem 120-ti, ale jsem schopen dat trasu Praha Zlicin - Brno s prumerkou 120 a spotrebou 7.2/100, nekde tady mam fotky teto spotreby. Jinak se pohybuju ted prumerne kolem 8l/100, ale je to bohuzel tim, ze jsem ted vice ve meste a hlavne mi v Mlade Boleslavy kompletne flesovali auto, takze vsechny adaptacni hodnoty byly v panu :)

Jinak to pocukavani za studena resi flash RJ motoru, zalezi jaky modelovy rok mas, ale spis se poptej na to zda-li neni k tvemu motoru nejaky novy SW.

Ty papiry se ti pokusim najit, doufam, ze jsou tam kde si myslim ;)

Vloženo

Ty papiry se ti pokusim najit, doufam, ze jsou tam kde si myslim ;)

Díky. Já jsem měl 4 roky OII 2.0 TDi Combi 140k a teď jsem šel do Supa II 1.8 TSI krátké. Po těch letech v dieslu jsem se rozhodl pro benzín.

Cena včetně nadstandartní výbavy byla super a byla by hloupost to nevzít. 3 roky pojezdím a pak uvidím co bude dále.

Několikrát jsem s tím motorem jel a to mě naladilo. Tehdy tam ta spotřeba byla přijatelnější, než teď co tady píši.

Myslím si, že toho nalítaného mám dost.

V sekci Superb nic není ohledně těchto poznatků, tak jak tady. Tak proto ta vznesená otázka. Motor by měl být skoro stejný, né.

Vloženo

No ja nevim jaka verze je prave v SUPu, ale treba pro FL OII uz je ten motor trosku jiny, jsou tam nejake zmeny, mam takovy dojem ze lepsi plneni EU normy a mensi papirova spotreba ;) To poznas podle kodu motoru, ktery bys mel mit uveden v technicaku, ja mam BZB.

Vloženo (editace)

Taky je to BZB.

Otázka byla dříve položena tak, jak mají vypadat tyto hodnoty měření, abych věděl jak v servisu.

Na opravu zadních stahovaček jdu v pondělí a na to nastavení motoru se podívají. Prý je nějaký ECU přehrání ŘJ.

Tak snad, jde pouze o to, to změřit a zda OK.

Editováno: , autor: Prochy
Vloženo

No tak jsem to tady snad cele obratil naruby a ten protokol nemuzu najit :(

Kazdopadne kdyz ti provedou mereni vahy vzduchu pomoci VASu, tak on sam napise, ze mnozstvi nasavaneho vzduchu je pod minimalnim mnozstvim. Jeste se rano podivam jestli to neni nekde v aute, ale fakt uz nevim kde bych to nechal :(

Vloženo (editace)

Klid! Já jen, abych tam pak nevypadal jako blbec, který něco chce a oni ... pane, to je v normě a v poho.

Ještě se zeptám. Když jedeš delší trasu, jak vypadají roury ve výfuku. U benzínu by měly být do šeda?

V pondělí po servisu budu vědět více. Prvně prý eco flasch a pak Vas (byla prý nějaká aktualizace).

Editováno: , autor: Prochy
Vloženo

Jejda, barvu vyfuku jsem jeste opravdu nesledoval covece lol

Ten flash ti vyresi cukani za studena, pak jim rekni at ti promeri vahu vzduchu pomoci VASu, je pravdou, ze ja jsem je skoro musel navest jak to udelat, ale pak nekde vytahli prirucku a zvladli to za necelou hodku :smich: :smich:

Vloženo

Právě, proto se pořád ptám - hodina v servisu zase asi není moc......

Ten výfuk mě napadl, jak se někdo na to ptal a dával i foto.

Kdysi se říkalo, že když motor dobře maká, tak je výfuk šedý (delší dobou jízdy).

Vloženo

Data, samozřejmě nevím, proto jsem se ptal na zkušenosti.

V pondělí budu vědět více.

Otázka - Data byly myslim na ruzjezdy po studenym startu - tím myslíš rozjezdy? Nepochopil jsem tvoji odpověď.

  • o 1 měsíc později...
Vloženo

Ak mate OII FL 1.8 TSI, nedostali ste nahodou teraz niekedy vyzvu od Skodovky na povinnu vymenu senzora tlaku (sorry neviem akeho)? Netusim, ci sa to tyka aj aut v CZ/SK, ale mne tu vo FR prisiel taky list, volal som do servisu, bookli ma na buduci tyzden, s tym, ze mi len povedali, ze musia vymenit senzor tlaku (zdarma). Nestihol som sa ani spytat, ci ide o senzor tlaku oleja, alebo niecoho ineho...netusim, tieto drobnosti ja vobec nepoznam :) Kazdopadne, na aute nic nie je citit, mam ho od 5.3.2009, zatial nabehane 26000 km a maximalna spokojnost. 1.8TSI je proste super motor...

Vloženo

Prochy: Tak ono jestli máš SUPa tak nemůžeš porovnávat spotřebu s Octou... SUP bude žrát o 1-2 litry navíc... má o nějakých odhadem 200-300kg navíc, asi širší gumy, větší čelní plochu... To vše se projeví markantně... 100kg v autě zvýší spotřebu ve městě o 1litr....

Vloženo

Prochy: Tak ono jestli máš SUPa tak nemůžeš porovnávat spotřebu s Octou... SUP bude žrát o 1-2 litry navíc... má o nějakých odhadem 200-300kg navíc, asi širší gumy, větší čelní plochu... To vše se projeví markantně... 100kg v autě zvýší spotřebu ve městě o 1litr....

To samozřejmě vše beru, gumy 17", jezdím většinou sám atd.. V sekci SII se nic takového neřeší a já tady byl už delší dobu a tady se propíralo hodně věcí, proto ty otázky.

Argumentace, že OII a SII s motorem 1.8TSI je o něčem jiném, tak tomu nevěřím. Tabulkové hodnoty pro tento motor jsou skoro stejné (to bude i tou váhou).

Dále si myslím, že když bude problém s turbem, váhou vzduchu ......, projevy budou naprosto stejné, jak u OII nebo SII.

Většina lidí tu píše, že hledají řešení a radu, protože v servisu je to občas lepší se raději na nic neptat a nejlepším řešením, to vyměníme a to vyměníme, když to tím není, tak ještě něco vyměníme. Kdo to zalepí, už nemusím psát.

Teď třeba ještě k jedné maličkosti i když to patří jinam. Na OII, když je nakodováno denní svícení, tak při ostřiku čelní skla nejde ostřik světel. Ostřikovalo to až po 5 střikách okna, tak jednou světla a to až když byla zapnutá světla. U SII taky nakod denní světla (né mlhovky), tak vždy to osřikuje i světla. Chci to změnit a zatím bezvýsledně.

Nemáte radu?

Vloženo

Chcem pridat moju skusenost:Mam OII 1.8 TSI ,MR 2008 a mal som problem s trhanim motoru po starte okolo 2000 ot za studena.Bol som na servisnu prehliadku v autorizovanom servise a okrem ineho mi technik povedal ze je k dispozicii novy soft,ale az ked bude Skoda oficialne vyzivat na vymenu.Co je v nom nove alebo aky upgrade obsahuje nevedel... Nedalo mi to a nasiel som tuto temu na fore. Bladik mi poradil aby som isiel spet a necakal.Prijimaci technici boli dvaja.Nevedeli pochopit preco chcem flash,presviecali ze flash riesi ine,po pol hodine vysvetlovania svojej pravdy nakoniec upgrade previedli.Mozem zarucene prehlasit ze to skutocne POMOHLO!!! Ziadne trhanie - motor ide krasne.

Vloženo

Jj v servisech je treba stat si za svem a porad do nich hucet. Nejhorsi je, ze nektery servisy jsou absolutne bez informaci ... je zajimave ze v tom jejich globalnim SW je to presne popsane co to resi ;)

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...