Září 26, 200816 r Koukám objevily se tady konecne poradny materialy. Nebudu se radsi ptat na zdroj. Kdybyste necemu nerozumneli tak se zeptejte. Todle je uplne na prvni generaci motoru 1,8. Ty co se davaji do OII uz jsou druha a nemaji treba to odvetrani z vika hlavy valcu. V podstate veci je to, ale spravnea shodne. Nemcina neni nijak slozita uz jsem louskal i horsi.
Září 28, 200816 r je tu někdo kdo řídil jak OII RS tak 1.8 T(F)SI, aby zhodnotil, jestli je opravdu takovej rozdíl mezi RSem v jízdních vlastnostech, sešlápnutí plynu atd? pořád se nemůžu rozhodnout...obyč oktává se mi s tím světlým interierem líbí o dost víc nez RSa a i ten motor je úspornější jak RS a do 160ti jsou rozdíly ve zrychlení docela malý...díky za postřehy
Září 28, 200816 r Tak jsem se vratil z dovolene v Chorvatsku a mam tu nejake poznatky....Cesta tam spotreba 7,0l .... 80% cesty po dalnici 140/h. Cesta zpet ta sama trasa za 7,6 - je to preci jen vice do kopce, ale zase jsem mel o 15/hod vetsi prumernou rychlost Nevim jestli je to dobre nebo ne, ale ja jsem celkem spokojen a hezky jsem si zaridil, na dalnici se s tim krasne zrychluje i z tech 140-ti
Září 28, 200816 r no, RS bych snad volil jenom z důvodu jiného vzhledu... na běžné ježdění je tak jednavosma až až ...
Září 28, 200816 r Jo, Vorlajs ma pravdu. Rozdil hlavne ve vzhedu a pro bezne jezdeni je to vykonne az moc. Samo ze RS 2,0 TFSI je lepsi motorizace, ale za jakou cenu.... Pomer cena a vykon a kroutak. :prc: ma lepsi 1,8 TSI
Září 28, 200816 r Spotreba pekna a prumerka taky... Jak jinak bylo v Chorvatsku, nebyla tam zima.. Jj taky si myslim, bylo slunecno ale foukal velky vitr, tak jsme to prolezeli u bazenu
Září 29, 200816 r no já si právě taky říkám...ta 1.8 se fakt povedla, slusnej kroutak a hlavne ta spotreba si myslim bude o dost lepsi...a navic na natural 95, ten bych do RS asi nelil...jo jeste otazecka, jakej se vam zda ten svetlej interier? myslite ze se bude spinit? me vzhledove uplne nadchnul a interier je o 200 procent hezci, ale jestli to neni na ukor prakticnosti (spineni)
Září 29, 200816 r ty vole to sou doatazy... špinit se to bude stejně jako tmavej.. protože jestli něco ušpiníš, tak na to fakt nemá vliv barva ... samozřejmě horší to asi bude s čištěním! ale já osobně bych se toho vůbec nebal...
Září 29, 200816 r Pokud se ti libi svetly interier tak do nej bez, ja pokud nebudu mit dalsi auto RS, tak jdu urco do svetleho interieru. Jak psal vorlajz oboje se spini stejne akorat ze na svetlem to pujde vice videt!
Září 29, 200816 r Cernej se spini taky, tomu proste nezabranis, ale zalezi co v tom chces vozit pokud mas deti, tak bych radsi volil cernej interier, ale vytepovat se da vlastne vsechno. Co se tyka motorizace, v RSu jsem sedel ale neridil, pocitove to ma asi lepsi vlastnosti, ale zalezi co budes potrebovat.
Září 29, 200816 r Udrzba svetleho interieru je makacka a hlavne porod. Klidne se te zeptam za 6 mesicu az si to koupis co na to rikas.... No proste vopruz. Svetly interier je moooooc krasny ale ta udrzba.... Mne na tmavy staci vlchky hadrik a fleky nejsou, to u svetleho udelas jenom jednou a uz to z toho nedostanes... :p
Září 29, 200816 r já bych to řekl takhle, když budeš mít tmavý introš, tak budeš mít světlý fleky, a když budeš mít světlý introš, tak tmavý fleky... je to prostě úplně jedno, co si tam dáš! dej na vzhled... ... jinak děti ti auto nezadělaj... záleží na tom, co jim v autě dovolíš... já dovolím jenom rohlík, to se vysaje... nanuk už jde hůř!
Září 29, 200816 r Staci abys jednou spechal nechal jim boticky a okopou ti sedadla...velice kraaasne Zaslapanej rohlik v dolnich kobereckach taky neni nic moc...ale je fakt ze to je o tom co jim dovolis....kazdopadne myslim ze to nepatri sem ale nekam uplne jinam. Zpatky k motoru.
Září 29, 200816 r Já tvrdím, že úchyty na dětskou sedačku dělají na špatné straně. Dítě si sebe samo začne uvědomovat až v cca 5 letech tak do té doby by mohli jezdit v kufru...
Září 30, 200816 r Skusim ty moje dvojcata dat do kufru a uvidim co na to manzelka. S oduvodnenim at mi nezaspini sedadla.... :p
Září 30, 200816 r No je vidět, že netoužíš po harmonickém manželství..... To musíš zdůvodnit zvýšenou bezpečnostní...
Září 30, 200816 r Srovnání 1.8TSI vz 2.0TFSI vidím asi takhle.Dynamykou je RS bezpochyby lepší-pocit ze zrychlení je nádherný.RS má lepší podvozek, je ale tvrdší a mě třeba po 400km začala obvykle protestovat páteř.Záleží jak dlouhý cesty chceš nebo musíš jezdit v tahu a jak jsi na tom zdravotně.Jak píše kolega Vorlajz v normálním provozu se ten rozdíl moc nevyužije, jen někdy při předjíždění a hlavně při nájezdech na dálnici.1.8 má určitě navrch v zimě, když jsou sněhový jazyky-na vyšším podvozku je projíždí bez drhnutí spodku a taky krouťák RS je na čestvém sněhu spíše na škodu než k užitku.S RS jsi samozřejmě větší frajer pokud hodnotíš i tento úhel pohledu.Finanční stránku věci si mušíš zhodnotit sám.Já jsem si domů zvolil 1.8 protože mi nikdo u RS nechtěl dát normální respektivě zvýšený podvozek bez ztráty záruky na vůz.Podvozek je pro mě důležitější než motor a i 1.8 jede velmi dobře.
Září 30, 200816 r ale 4x4 ... to je v zimě vůbec nejlepší!!! nějaký sněhový jazyky... hihi.... ale zpět k tématu... já bych bral dneska 1.8 TSI... teda kdybych volil mezi RS a normál oktou... a dal bych si paket pro špatný cesty! a výbavu LaK
Září 30, 200816 r S tím palivem máš pravdu. Ale třeba bude 2,0 TSi a ta už nebude vyžadovat 98 jako TFSi. Co se týče akcelerace a dynamiky je 147 kW od 118 znat. Na rozjezdech je to pocitove o dosl lepsi. Na maximalce je to hodne znat. 1,8 uz od 180 leze pomaleji. Vmax je s 2,0 taky daleko vys. Ja osobne bych sel do 2,0. RS na 18 je to uz docela uskakany, ale ja osobně jsem obetoval taky komfor na ukor stability podvozku. 1,8 bych videl jako nejlepsi motor co se ted dava do OII ale 2,0 je proste rychlejsi.Jde o to jaky ma clovek priority.
Září 30, 200816 r Vorliku muzem se domluvit a namontovat do tveho otesanka nejake turbicko .... at mas nejaky vykon na ty snehove jazyky....... :prc: Ps: Jak jsi dopadl s tou reklamaci na kapotu..
Září 30, 200816 r ten světlý interiér obsahuje i kůži, nebo to je jen čalounění? no auto by nebylo nikam na služební cesty ani cestování...takovej ten garážovej mazel na kterýho se člověk těší celý týden, že ho o víkendu pořádně protáhne zase další požadavek je, aby když budu chtít, umělo jet i úsporněji (cca 8 l/100 kombinace dálnice, okresky, vesnice)...v tom je zase super 1.8...takže když chce člověk opravdu silný zažitek, je ten dvoulitr opravdu o poznání lepší? jo a ještě je možný subjektivně zhodnotit místa na kolena u středovýho panelu? u naší O1 Facelift je to bída (jsem vyšší postavy) a ve felicii jsem se mohl víc rozvalit... Upraveno Září 30, 200816 r od bassaqq
Září 30, 200816 r no kapotu budu reklamovat až pojedu na olej... teď při mytí jsem našel další flek a 2 kazy... + jednu malou promáčklinku... budou ze mě mít radost, ale já jim nic nedaruju! hehe ... ale zpět k motoru... řekl bych to takhle... když budu mít peněz dost... tak si koupím 2.0 TFSI... prostě je to silnější motor, pojede to líp... ale na druhou stranu... 160 koní není taky málo...
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.