Přejít na obsah

diferak 1.6-74kW(1999)


yupee

Doporučené příspěvky

Stala se mi velmi nemila vec. U techhle motoru pry zcela bezna.

Kos diferencialu je snytovany a casem se nyty vytahnou.

V lepsim pripade zacne drit o skrin v horsim napadaji nyty do prevodovky a nasleduje masakr mezi koly.

V mem pripade zacal drit a po cca. 1km kdyz jsem zastavil v servisu uz neslo ani vycouvat z rady.

Vystiple kolo zpatecky, nejaka ta loziska, srouby misto nejtu - kos to nastesti vydrzel. Oprava bratru za 20t.

Skodovka o tom pry vi a dokonce v zarucni dobe menila preventivne nyty za srouby.

To se da za 3500,- zrealizovat a clovek ma jistotu. Tohle vedet sel bych do toho.

Krajni varianta je zniceni prevodove skrine a oprava za cca. 50t. Proste parada.

Bye Yupee

Editováno: , autor: yupee
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Stala se mi velmi nemila vec. U techhle motoru pry zcela bezna.

Kos diferencialu je snytovany a casem se nyty vytahnou.

V lepsim pripade zacne drit o skrin v horsim napadaji nyty do prevodovky a nasleduje masakr mezi koly.

V mem pripade zacal drit a po cca. 1km kdyz jsem zastavil v servisu uz neslo ani vycouvat z rady.

Vystiple kolo zpatecky, nejaka ta loziska, srouby misto nejtu - kos to nastesti vydrzel. Oprava bratru za 20t.

Skodovka o tom pry vi a dokonce v zarucni dobe menila preventivne nyty za srouby.

To se da za 3500,- zrealizovat a clovek ma jistotu. Tohle vedet sel bych do toho.

Krajni varianta je zniceni prevodove skrine a oprava za cca. 50t. Proste parada.

Bye Yupee

Trochu blba otazka, ale da se nejak jednoduse zkontrolovat, v jakem ten kos je stavu? Auto jsem mel sice 8-let servisovano pouze v autorizovanych servisech, ale hodne pochybuju, ze v nasich "autorizovanych" servisech, nekdo dela neco preventivne, kdyz nemusi... kol119

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Stala se mi velmi nemila vec. U techhle motoru pry zcela bezna.

Kos diferencialu je snytovany a casem se nyty vytahnou.

V lepsim pripade zacne drit o skrin v horsim napadaji nyty do prevodovky a nasleduje masakr mezi koly.

V mem pripade zacal drit a po cca. 1km kdyz jsem zastavil v servisu uz neslo ani vycouvat z rady.

Vystiple kolo zpatecky, nejaka ta loziska, srouby misto nejtu - kos to nastesti vydrzel. Oprava bratru za 20t.

Skodovka o tom pry vi a dokonce v zarucni dobe menila preventivne nyty za srouby.

To se da za 3500,- zrealizovat a clovek ma jistotu. Tohle vedet sel bych do toho.

Krajni varianta je zniceni prevodove skrine a oprava za cca. 50t. Proste parada.

Bye Yupee

Njn, klasika, já takhle koupil auto za dobrý peníze. Když to jde tak rozebrat a opravit, těžko se cena vyšplhá někam jak ty píšeš a nebo koupit jinou z novější kde už jsou silnější nýty a tam se cena pohybuje okolo 15tis. ale je jich zatraceně málo a i ta rozbouraná skříň se dá svařit...myslím že jsem nějakou viděl v bazaru...i v annonci občas jsou.

Editováno: , autor: stihacka
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

někde jsem četl, že tento problém se týkal jenom hodně namáhaných převodovek jako je třeba hrabačka na místě nebo vyjíždění ze závěje, že se to udajně špatně maže a nastává problém. Samo od sebe nebo časem by to snad nemělo nějak dělat brikule.

Ano, když ti třeba na ledě prohrábne jen jedno kolo, tak se ozve rána a je vymalováno, ale po předělání na silnější nýty se není čeho bát, to bych tu převodovku měl urvanou dávno s těma kolama co občas musí utrhnout...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

někde jsem četl, že tento problém se týkal jenom hodně namáhaných převodovek jako je třeba hrabačka na místě nebo vyjíždění ze závěje, že se to udajně špatně maže a nastává problém. Samo od sebe nebo časem by to snad nemělo nějak dělat brikule.

Segra ma stejny motor '97 a ma 140t v pohode (ja '99 70t).

Rika se ze spousta veci se casem delala z vetsich sra.... Loziska kol, cepy...

Kontrolovat bez rozebrani to pujde asi dost tezko :-)

Ale zacalo to chvilku pred tim nenapadnym poskubavanim

myslel jsem, ze to je rizenim motoru nikoli mechanicke.

Ano, když ti třeba na ledě prohrábne jen jedno kolo, tak se ozve rána a je vymalováno, ale po předělání na silnější nýty se není čeho bát, to bych tu převodovku měl urvanou dávno s těma kolama co občas musí utrhnout...

Lupnuti se opravdu ozvalo ve chvili kdy kola prohrabla na tramvajovejch kolejich.

Pravda je ze oprava mohla byt lacinejdi, kdyby si to clovek udelal sam.

Zas na druhou stranu co s totalne nepojizdnym autem v patek vecer 100km od domova.

Takze to resil "znackovy" servis Klokocka Repy.

Nepreju vam videt jak zprzlili prahy a odreli spustu veci zespod motoru.

(TUV a ISO na fakturach pak radne pobavi).

Pro mne je to jasne "NE SEM UZ NIKDY"

Navic rozvodovka nebo neco v prevodovce ted na volnobeh kolem 30km/h trochu huci.

Nadchla mne take polozka - obtizna demontaz prevodovky - namontovane LPG.

Neznalym: Montaz LPG spociva v:

jedne trubicce pod autem

reduktor o rozmerech 12x12x8cm vedle baterky

par hadicek a kabliku k sani vedoucich podle stavajici kabelaze.

Proste parada - NIKDY VICE.

Bye Yupee

Editováno: , autor: yupee
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

někde jsem četl, že tento problém se týkal jenom hodně namáhaných převodovek jako je třeba hrabačka na místě nebo vyjíždění ze závěje, že se to udajně špatně maže a nastává problém. Samo od sebe nebo časem by to snad nemělo nějak dělat brikule.

Segra ma stejny motor '97 a ma 140t v pohode (ja '99 70t).

Rika se ze spousta veci se casem delala z vetsich sra.... Loziska kol, cepy...

Kontrolovat bez rozebrani to pujde asi dost tezko :-)

Ale zacalo to chvilku pred tim nenapadnym poskubavanim

myslel jsem, ze to je rizenim motoru nikoli mechanicke.

Ano, když ti třeba na ledě prohrábne jen jedno kolo, tak se ozve rána a je vymalováno, ale po předělání na silnější nýty se není čeho bát, to bych tu převodovku měl urvanou dávno s těma kolama co občas musí utrhnout...

Lupnuti se opravdu ozvalo ve chvili kdy kola prohrabla na tramvajovejch kolejich.

Pravda je ze oprava mohla byt lacinejdi, kdyby si to clovek udelal sam.

Zas na druhou stranu co s totalne nepojizdnym autem v patek vecer 100km od domova.

Takze to resil "znackovy" servis Klokocka Repy.

Nepreju vam videt jak zprzlili prahy a odreli spustu veci zespod motoru.

(TUV a ISO na fakturach pak radne pobavi).

Pro mne je to jasne "NE SEM UZ NIKDY"

Navic rozvodovka nebo neco v prevodovce ted na volnobeh kolem 30km/h trochu huci.

Nadchla mne take polozka - obtizna demontaz prevodovky - namontovane LPG.

Neznalym: Montaz LPG spociva v:

jedne trubicce pod autem

reduktor o rozmerech 12x12x8cm vedle baterky

par hadicek a kabliku k sani vedoucich podle stavajici kabelaze.

Proste parada - NIKDY VICE.

Bye Yupee

Řeknu ti že i kdybych byl 100km daleko, tak to radši nějak odtáhnu a udělám mezi známejma. Jinak to co ti poškodili bych jim nechal nahradit, protože aby mi zkurvili prahy při opravě převodovky, to se jen tak nevidí, znám hromadu garážovejch opravářů a tohle by si nedovolili...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Řeknu ti že i kdybych byl 100km daleko, tak to radši nějak odtáhnu a udělám mezi známejma. Jinak to co ti poškodili bych jim nechal nahradit, protože aby mi zkurvili prahy při opravě převodovky, to se jen tak nevidí, znám hromadu garážovejch opravářů a tohle by si nedovolili...

Problem byl, ze to tahnout neslo.

Zablokovaly se kola jak zapadl nyt do prevodovky, kdyz jsem zastavil u servisu.

Navic jsem zastavil v sikmo mezi auta takze asi jak to tahali ven.

Je moje chyba ze jsem si auto pri predani poradne neprohledl.

Ale gauneri, kteri si napisi to co jsem psal se nezaleknou rict ze uz to bylo.

Hele proste ja nejsem zvyklej se hadat a priste uz to tam nedam.

Znam i znackovej servis, kde mi delali plecharinu, kdyz to dostalo na prdel

a jsem naprosto spokojen.

Vsechno je o lidech - ale to je na dlouhy povidani.

Bohuzel nas divoky kapitalismus hledici pouze na to jak naryzovat

(nejlepe bez prace) ...... bez ohledu na to co si pak zakaznik mysli.

a vubec (to je sice velka zavada tyhle spolecnosti ale nepatri sem)

Bye Yupee

Editováno: , autor: yupee
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

na jiném foru někdo psal, že od roku 2000 výš už s tímto nebyl problém tak nevím. mám 2000. Kolik by případně stálo nechat udělat opravnou sadu těch nýtů??

Ano, od určitýho data začli dávat silnější nýty a bylo to OK, ale asi nikdo neví odkdy přesně, možná podle označení převodovky by se to poznalo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...