Přejít na obsah

Loketní opěrka - neoriginál - zkušenosti, montáž


Tamraton

Doporučené příspěvky

Ahoj, taky jsem chtěl origo...ale ta cena mě odradila tak jsem sehnal nahradu z Aukra na O1 a předělal držák a zatím spokojenost...mám černý interiér a barevně to "úplně" neladí trošku tmavší odstín opěrky. Uvidíme až pořádně vyčistím sedačky...celkové náklady cca 1600 Kč, přidělaná na šroubech držících ruční brzdu a v pohodě zapasovaná kam má být v tunelu,zadní držák na nápoje lze v pohodě používat....

post-66674-0-68642300-1321740330_thumb.j

Editováno: , autor: Kmotak
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Sedačky jsou classic, troufám si říct, že ty povrchy jsou stejné (barva i rýhování), prostě to tam padne jak prdel na hrnec.

Žádné nastavování opěrky jsem neobjevil, mým proporcím padne akorát, ale asi by to mohl být u někoho jiného problém.

Editováno: , autor: amissus
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já mám 189, ale to bude záležet i na tom, jak máš šouplé sedadlo a nastavenou opěrku, poměr rukou, nohou, trupu a tak, trošku loterie :-)

Kdyby se chtěl někdo kouknout v OV, jak to vypadá, tak by nebyl problém.

Editováno: , autor: amissus
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, taky jsem chtěl origo...ale ta cena mě odradila tak jsem sehnal nahradu z Aukra na O1 a předělal držák a zatím spokojenost...mám černý interiér a barevně to "úplně" neladí trošku tmavší odstín opěrky. Uvidíme až pořádně vyčistím sedačky...celkové náklady cca 1600 Kč, přidělaná na šroubech držících ruční brzdu a v pohodě zapasovaná kam má být v tunelu,zadní držák na nápoje lze v pohodě používat....

Když si předělával ten držák, bylo to hodně náročný? Protože do OI se daj sehnat za 1000,- a to je lepší než 3600,-. Už jsem dřív fórum prohlížel jak si ho tu vyráběli sami i foto přidali, ale s fotek si to doma na koleni neudělám, dalo ti hodně práce to vyladit do fábky ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak teď jsem opravdu na vážkách, tahle neorigo loketní opěrka co tu nafotil amissus vypadá opravdu dobře, řekl bych s těch neoriginálních asi zatím nejlépe. Dneska jsem si volal u nás do jedné prodejny a tam mi řekli že by mi sehnali origo loketnu Škoda za 1.700,- Kč s DPH, což by byla opravdu dobrá cena za origo, ale nebyla by hned musel bych si třeba měsíc počkat než by byla. Setkal se tu někdo s tím že by mohla být origo za tak dobrou cenu, nebo to zase bude nějaká napodobenina. Když sem se chlapa několikrát ptal jestli je to opravdu origo tak tvrdil že určitě ano. Dneska jsem koukal v mé fábce na středový tunel (přikládám foto) a za ručkou je odkládací prostor pro nápoj a na konci dalŠí odkládací místo, který jde vytáhnou pro přístup ke Štelování ruční brzdy. Zajímá mě jestli by tam ta opěrka Šla??

post-70793-0-16042000-1321642214_thumb.j

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Když si předělával ten držák, bylo to hodně náročný? Protože do OI se daj sehnat za 1000,- a to je lepší než 3600,-. Už jsem dřív fórum prohlížel jak si ho tu vyráběli sami i foto přidali, ale s fotek si to doma na koleni neudělám, dalo ti hodně práce to vyladit do fábky ?

není to težké, chce to mít běžné nářadí, flexa popř. pilka na železo, kladivo, vrtačku, svěrák a matroš... posílám hrubý nákres toho předělání, samo je lepší si to pěkně vše naměřit v autě...

post-66674-0-97274200-1321740696_thumb.j

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

kdyby někdo měl zájem:

mám originální loketní opěrku novou s veškerým příslušenstvím a návodem na montáž na Octavii I, Golf IV, Bora, při úpravě i Fabia I, Seat Leon 1.generace a Seat Toledo 2. generace za 2300,-

taky originální loketní opěrku na Fabii II, Roomster...taky originál, novou za 2300,-

a pak taky páčku tempomatu pro Fabii I, Octavia, Golf IV, Passat, Bora, Superb, atd....za 1000 tlačítkovou verzi s kabeláží....origo, nové

a možná do budoucna bude sada mlhovek pro Fabii I předfacelift, 2 mlhovky, kabeláž, přepínač za 1500,-

vše viz foto, kdyžtak SZ

post-63397-0-84004600-1321821439_thumb.j

post-63397-0-00093800-1321821483_thumb.j

post-63397-0-16423400-1321821505_thumb.j

post-63397-0-12204800-1321821612_thumb.j

post-63397-0-97161000-1321821686_thumb.j

Editováno: , autor: sipmart
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ďurih: A kdyby to nebyl velky problem, mohl bys pri tom predelavani delat prubezne fotky, at to potom zvladnu treba i ja? Byl bych ti vdecny. :kol-47:

Určitě to nebude problém, na ten stojan z O1 se přidělají ty dva díly z nákresu od kolegy Kmotaka, už to tu kluci dělali i nafotili, jen chyběl nákres. Při té montáži se pokusím to nafotit :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zatím výborně.

Doposud jsem jezdil s rukama pěkně tři čtvrtě na tři na volantu a tahle holka ve mě pěstuje neduh držet jen levou, pravou si pěkně odložit nad ruční brzdu a ukazováček opřít o plaketu řadící páky, co kdybych náhodou neprodleně potřeboval vysoký kroutící moment svého tříválce :-)

A hlavně když teď kouknu do auta, tak už to mezi sedadly nevypadá, jako by člověk vymontoval něco, co tam bylo standardně od výroby :-)

Co se týče dalších postřehů, určitě je tahle opěrka lepší pro lidi s delšíma rukama, pokud chcete řadit jen dlaní opření v lokti. Dle mě by mohla být delší nebo podélně nastavitelná. U zapínání pásů je pak trošku méně místa díky montáži, ale na to po pár zapnutích chytne člověk ten správný grif, pro spolujezdce "nováčka" radši odklopit, ať tam nešmátrá a nebrousí po plastech tím kovovým zapínacím okem.

Velmi jsem si zvykl na odkládací prostory, do horního dám tatranku z rádia, do spodního brýle na řízení. Už nemusím šmátrat a bouchat kastlíkem nebo schránkami pod sedadly, jelikož tyto úkony dělám vždy před a po každé jízdě. A znova musím vyzdvihnout ten povrch, opravdu k nerozeznání od sedadel.

Za mě spokojenost, jen zkrátka jak už jsem psal, loketka není nastavitelná, tudíž si ona vybírá spíše vás, než vy ji, já měl zrovna rozměrově štěstí.

Editováno: , autor: amissus
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To rád čtu :) popravdě jsem rád, že byl někdo tak odvážný, ochotný a koupil ji. Alespoň vše co jsem chtěl vím a můžu se líp rozhodnout. Jedinou nevýhodu oproti origo opěrce vidím jen v nastavení polohy opěrky... Teď jsou Vánoce takže dárky kupuju jiným než sobě, ale já si tenhle dárek koupím příští rok :) a jak to tak čtu, asi si vyberu tuto opěrku. Origo je origo, ale chci co nejlevnější, takže tohle je skvělý řešení :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já to původně jen chtěl jako doplněk do interiéru, nemohu si pomoci, ale prostě mi to tam na pohled chybí, hlavně když srovnám s autem, kde to je, takže pro mě byl hlavní faktor, ať to tam zapadá co do povrchové úpravy. Také jsem chtěl, aby to mělo trošku slušný úložný prostor k již zmíněné tatrance a brýlím.

Za originální jsem nechtěl dát tolik peněz a ještě to montovat nějak složitěji do středového tunelu.

To že to způsobuje větší pohodlí při řízení je už pro mě jen jaksi vedlejší příjemný efekt, se kterým jsem původně nepočítal.

Teď chci ještě vykutit osvětlení té vnitřní schránky :-)

Editováno: , autor: amissus
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vzhledem k tomu, že tu dost řešíme jak sehnat origo opěrku za nejlepší peníz, tak jsem se rozhodl si sehnat si starší z OI, ale momentálně jsou jen černý. Firma JIMO nabízí repliku z OI za 1490,-, tak jsem si ji objednal a natěšeně jsem vyndal panel, udělal tam díru, zhruba připravil nástavce pod držák z OI a čekám na opěrku, dnes jsem se dozvěděl, že bude až příští týden :kol-26: , tak holt budu chvilku jezdit bez panelu...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dnes dorazila opěrka, katastrofa, takže ji posílám zpátky, soudruzi z Polska to dělají jak to umí, okopírovat a co nejvíc ojebat. Ty připravený nástavce, co jsem měl, jsem musel převrtávat a stejně to nešlo tam pásnout,navíc provedení a barva hrůza.Myslím, že kdybych měl origo z OI, asi bych to přizpůsobil. Mám tu kolegu , který má u škodovky slevu 20 %, tak jsem si objednal origo do fábky, nebudu se s ničím prát, teda kromě ceny, no co aspoň si udělám ježíška :kol-28:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dnes dorazila opěrka, katastrofa, takže ji posílám zpátky, soudruzi z Polska to dělají jak to umí, okopírovat a co nejvíc ojebat. Ty připravený nástavce, co jsem měl, jsem musel převrtávat a stejně to nešlo tam pásnout,navíc provedení a barva hrůza.Myslím, že kdybych měl origo z OI, asi bych to přizpůsobil. Mám tu kolegu , který má u škodovky slevu 20 %, tak jsem si objednal origo do fábky, nebudu se s ničím prát, teda kromě ceny, no co aspoň si udělám ježíška :kol-28:

a na kolik te teda vyjde stou 20% slevou:-))))))))))
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

4200-800 je ca 3400,-, ale to jedno, protože opěrky nejsou, ve škodovce mi bylo sděleno, že pro malý zájem se přestali vyrábět, takže se nedají ani objednat přímo v Boleslavi. Protože jsem si dopředu vyřezal díru na origo opěrku, tak nemůžu použít tu co má Amissus. Zítra snad dorazí ta od milotec, ach jo, aspoň, že sem si udělal radost tím origo integrovaným držákem na pití vedle rádia, kuva kdyby radši člověk přemýšlel jak mít hezký vánoce a ne tyhle kravinky :kol-44::wallbash:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A proč nepoužít tu opěrku z F2?

Opětovně se samzřejmě musí udělat konstrukce od šroubů u ručky dozadu, protože ta z F2 se šroubuje rovnou dolů.

Ještě mě napadá ty držáky pod ruční brzdu mají dost podobné číslo dílu (liší se "jen" indexem - to by mohla být třeba jen ta kosmetiká úprava pro upevnění opěrky :) ) a mohly by být zaměnitelné z F2 do F1 a pak by se ta loketka namontovala rovnou bez nějakých mezikusů.

Ale to může potvrdit jen ten, kdo to měl rozdělané a měl k dispozici oba ty kusy..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...