mates87 Vloženo 14. Červen 2009 Sdílet Vloženo 14. Červen 2009 No tak tažné zařízení máme, ale zkoušeli jsme to bez toho. Máme to zapojené na CAN až u rádia. Tam se nám to zdálo nejsnažžší, protože se nemuselo nikde vrtat do kabeáže. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JasteR Vloženo 14. Červen 2009 Sdílet Vloženo 14. Červen 2009 (editace) Mel bych dotaz, znamej si koupil Novou Ibizu, rad by ode me koupil parkovak ale nevi jestli je shoda s Fabii 2 CAN 1.6 nebo uz je to Can 2.0 ? Nema nekdo zkusenost? Jinak kazdemu komu sem prodaval park. a. na FII/RM sel s radiem bez kodovani hnedka.. Editováno: 14. Červen 2009, autor: JasteR Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Igor Vloženo 14. Červen 2009 Sdílet Vloženo 14. Červen 2009 Jaster: Ibiza 6J by už mala byť CAN 2.0 - napríklad číslo dielu pre samotné čidlá je identické s tým, aké má OII po FL. mates: Jediná vec, ktorá ma napadá - ak je to správne na ten CAN pripojené, dvojica vodičov pre CAN bola zatočená, alebo len ťahaná popri sebe? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mates87 Vloženo 14. Červen 2009 Sdílet Vloženo 14. Červen 2009 No tak CAN jsme zapojili na CAN co je v radiu. Barevně se shoduje s tím, na který to má být zapojené. Tzn. or/ze a or/hn. Ještě to teda zkusíme zapojit na CAN co je u řídící jednotky, podle návodu od Vaša. Snad to pomůže. Jinak fakt nevím. Koupil jsem to na Aukru. Tak jen doufám, že je to vůbec funkční.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vaša Vloženo 15. Červen 2009 Sdílet Vloženo 15. Červen 2009 že by ibizi vymejšleli novou elektriku a nové BSG ? proč ? když u FII a Room nechali vše stejný. načíst BSG pokud je stejný s FII atd tak je tostejný Mates: zkontroloval jsi zapojení napájecího konektoru ? hodně kabeláží mělo přehozenou zem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Igor Vloženo 15. Červen 2009 Sdílet Vloženo 15. Červen 2009 Vaša: Ibiza 6J napríklad nemá samostatnú komfortku a BSG, ale má len jednu RJ, ktorá zlučuje ich funkcie. Samozrejme, pinout je tiež iný... Ibizu 6J je možné diagnostikovať len VAG-COMom od verzie 900 vyššie, 805 nechodí. Ibiza 6J je proste po elektronickej stránke nové Polo - FII/R je len evolúcia FI, bohužiaľ. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vaša Vloženo 16. Červen 2009 Sdílet Vloženo 16. Červen 2009 asi budu muset počkat až mi dojede a podívat se jak to mají zatím z těch novějších jsem měl jen Alteu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mates87 Vloženo 20. Červen 2009 Sdílet Vloženo 20. Červen 2009 Mates: zkontroloval jsi zapojení napájecího konektoru ? hodně kabeláží mělo přehozenou zem. Díky za radu. K další práci jsme se dostali až dnes a bylo to tou špatnou kabeláží. Na klonektoru u řídící jednotky parkováku byly špatně napojené napájení. Vše už je funkčí a je to super... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jtfcobra Vloženo 16. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 16. Srpen 2009 Moc prosím o radu jaké je kodování se závěsem i bez závěsu na roomstra díky? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
neros Vloženo 16. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 16. Srpen 2009 To Mr.Pecoun: prosim Te nepamatujes si postup jak jsi sundaval bocni tapec v kufru a jak jsi vyndaval pojistkovou skrin? Ztroskotal jsem na polodemontazi bocniho tapece v kufru, neprisel jsem jak povolit ty dva hacky na tasku-sitku ... (IMAG0791) Jakym zpusobem to tam je namontovane ?? A dale jak se dostat do pojistkove skrine zezadu? Po demontazi dvou sroubu které drzi celou poj.skrin je zapotrebi aby skrin propadla spodem. Ale tam je tvrzeny polistyren, ktery samo nechci zdevastovat. Diiky za konstruktivni rady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Igor Vloženo 16. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 16. Srpen 2009 (editace) jft: Kódovanie RJ parkasistu je v tvare 00abc20, kde: a = 0, ak má pípnuť pri zaradení spiatočky alebo 1, ak nemá pípnuť b = 0, ak na aute je ťažné alebo 1, ak ťažné nie je c = 0, ak má auto automatickú prevodovku alebo 1, ak má manuálnu neros: Ten polystyrén sa dá bez problémov vybrať, jemne prstom po okraji v tých dierach ho vieš vytiahnuť. Keď bude dole, bez problémov sa dostaneš do poistkovej skrinky zozadu. Editováno: 16. Srpen 2009, autor: Igor Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vaša Vloženo 19. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 19. Srpen 2009 http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=52808 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
neros Vloženo 19. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 19. Srpen 2009 (editace) http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=52808 Diky Vaso za odkaz, ale to vse uz mam proctene... Nejde mi o zapojeni jde mi jen o demontaz zadniho bocniho tapece v kufru resp. jak demontovat ty dva uchyty ktere slouzi pro uchyceni site. Nekde jsem to tady cetl..., ale mozna v jinem vlakne, ze uz se na to nekdo ptal, bohuzel zatim take bez odpovedi. Editováno: 19. Srpen 2009, autor: neros Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vaša Vloženo 19. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 19. Srpen 2009 oddělej ty úchyty na síťě a mělo by to povolit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
neros Vloženo 19. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 19. Srpen 2009 oddělej ty úchyty na síťě a mělo by to povolit No prave a na to se celou dobu ptam... Jak je povolit???? -Trhem? -Krutem? -Vypacit? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vaša Vloženo 20. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 20. Srpen 2009 aha uprostřed držáku je krytka (obdelníková) tu vyšprtni nožem a pod ní je šroubek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
neros Vloženo 20. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 20. Srpen 2009 ahauprostřed držáku je krytka (obdelníková) tu vyšprtni nožem a pod ní je šroubek Pockej Vaso, to se pletes, ty myslis asi ten vyklapeci drzak. Tam ano po vyklopeni se povoli sroub... Ale ja myslim ty na obrazku "kotva" ty jsou z jednoho kusu tak ze se asi nic loupat nebude, mrkni na ten obrazek. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Misubaro Vloženo 20. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 20. Srpen 2009 skutecne, kdyz se poradne kouknes, tak uprostred toho drzaku je krytka, kterou odloupnes a pak se dostanes na sroubek.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
neros Vloženo 20. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 20. Srpen 2009 (editace) skutecne, kdyz se poradne kouknes, tak uprostred toho drzaku je krytka, kterou odloupnes a pak se dostanes na sroubek.... Jojo, oprava... skutecne tam ten obdelnicek je, ale je tak perfektne zadelany ze vypada jako celek Vysprtnul jsem ho skalpelem... A pro ostatni zajemce se da polystyren sundat z podpojistek potlacenim ho smerem od kraje volantu od sebe k motorove casti a pak jet prstem pod volantem od radia ke dverim centimetr po centimetru a vyndavat zpoza "ranliku" palubky. Editováno: 20. Srpen 2009, autor: neros Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
neros Vloženo 23. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 23. Srpen 2009 Parkovak dopojeny, ale byla to "pakarna"... Jak uz tady spousta lidi zjistilo, tak "má "orig." kabelaz nevysla od senzoru ani na origos misto kde má být ŘJ uchycena. Jedine volné místo bylo pod světlem a chytl jsem to stahovací páskou. Když jsme to tady četl, tak všichni rozdělávali prahové lišty a "B" sloupek... Nevím, ale ja oddělal - odhrnul těsnící gumu od prahu a je tam cca 0,5cm mezera mezi karoserii a plastovou krytkou prahu a vedeni pohodlně zastrčil. To samé v "B" sloupku povolil jsme šroub nad pásem pod krytkou AIR BAG odtahl těsnění z obou stran "B" sloupku a lehce odtrhnul ale krytovaní "B" sloupku zůstalo stále na sloupku. Vložil pípák, který jsem upevnil plastovými nýty a zbytek kabeláže protáhl skrz "B" sloupku dále k řidiči. Tam bylo třeba bohužel nastavit všechny 4 kabely Nevím jak pro ostatní, ale připájet to tak aby to i nějak vypadalo byla pořádná pakárna. Všude málo místa. Po kompletním dopojení zařadím zpátečku a ?? A nic... Tak že jsem projel znova cele zapojení a nic jsem nenašel až v při samotné kontrole pinů na hnědém konektoru jsme zjistil, že je zemnící hnědý drát posunutý na svorkovnici o jeden pin teď nevím jestli z 12-ky na 13-ku nebo naopak. Každopádně parkovák funguje ale mám mám ještě menší problém... Po zařazení zpátečky se zobrazí "autíčko" na radiu Dance, dlouze pípne tón... Do téhle chvíle to je snad ještě správně, ale pak mi ten reprák piští pořád v jednom kuse aniž by za mnou někdo stál??? Tak prozatím jsem reprák odpojil v "B" sloupku jinak bych asi ohluchnul . Neví někdo v čem by mohl být problém?????? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vaša Vloženo 23. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 23. Srpen 2009 na jednotku jsou tam origo trny (myslím je to pod tím tlumením na blatníku) jde to protáhnout lajdácky podél gumy, ale já to dávám spolu s kabeláží těch pár minut na rozdělání myslím nikoho nezabije co na to diagnostika ? píše nějaký chyby ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
neros Vloženo 23. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 23. Srpen 2009 (editace) Ano na jednotku jsou tam orig trny, taky jsem je vyfotil, hned za zad.lev. zverma. Jinak nevim co je na tom "lajdackeho" položit tu kabeláž jak rikas podél gumy... Prostrednictvim odhrnuti gumy jsem polozit kabelaz hned vedle orig. kabelaze. Tak ze nevidim rozdil, mozna v případě ze jsi orig. kabelaz paskoval ke kabelazi od senzoru, ale to jsem nemel v umyslu. Navic jsem celou kabelaz senzoru vlozil do bužírky, tak ze je chranena myslim az nad míru. A k diagnostice, nevim jak ostatni, ale ja rozhodne diagnostiku k autu nedostal... A do Hellera s tim rozhodne nepujdu Jinak mne nenapada nic cim by to mohlo byt, dvoulinka na "reprak" jde rovnou z ridici jednotky... Editováno: 24. Srpen 2009, autor: Blacky pravidla rikaji - necituj posledni prispevek! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vetti Vloženo 21. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 21. Říjen 2009 prosim pekne - kde najdem niekoho kto mi s tym pomoze? pripadne - kto si s tym pomoze miesto mna do mojho auta? Brazdim to tu druhy den a nikto z okolia BA... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
alespilot Vloženo 24. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 24. Listopad 2009 Zdravím, jen tak pro úplnost z jiné strany k park. asistentu. Taky mám domontováno z orig.dílů a minulý týden mi někdo na ulici naboural zadní nárazník (je v něm díra). Auto na leasing a pojištěné,takže nahlásit + policie a šup do servisu. Nafoceno,napsáno a nárazník na výměnu. Odpoledne telefon - parkovací senzory jsou tam z výroby,nebo dodatečně montované ??? ! Skladník objednává nárazník a podle VIN mu to nechce objednat správný nárazník se senzory .... Uvidíme jak to dopadne,snad to prý nakonec problém nebude,ale příjemný pocity jsem z toho neměl :-) Máte už někdo podobnou zkušenost ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rolbař Vloženo 24. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 24. Listopad 2009 pokud je servis trošku OK a toto ti řekl, tak objedná nárazník s dírama, pokud ne, tak je hold vyvrtá Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.