Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Ta klapka to muze byt urcite. Neni to tak uplne skrtici klapka (ta je jen u benzinu). Tahle klapka ma jen 2 polohy - uplne otevreno nebo uplne zavreno. Zavira se pouze pri zdechani motoru a pokud se nezavre, tak motor nezdechne "kultivovane". Nevim, jestli tam mas elektronickou nebo podtlakovou, ale to je asi jedno. Kazdopadne u me jde zkontrolovat v pohode (mam 1.9 BJB). Proste odpojim hadici od intercooleru vedouci k ERG. Skrtici klapka je hned pred ERG a po odpojeni hadice na ni jde krasne videt. Potom uz jen staci s odpojenou hadici nastartovat a zdechnout motor. Nekdo se diva na klapku a vidi, jestli se zavrela... :kol-33:

Kde to mam já?  na BKD 2.0TDi 2005

Predpokladam, ze tady... A pokud je to tak, tak ji mas rizenou elektricky, ne podtlakem...

 

post-82761-0-07163500-1434631997_thumb.j

Upraveno od LucasCZE

Takže se do ní nedá jen tak podívat, ale já to budu mít tou dvouhmotou, dneska jsem to zkusil a při sešlápnuté spojce mi motor nezavibruje, pokud spojku nesešlápnu, zaklepe se...

Jasne, pokud na to ma vliv seslapnuti spojky, tak to klapkou nebude... :kol-47:

Je to opravdu dvouhmota... akorát mě zarazili v servisu, že prej normálně dávají jednohmotový setrvačník a lidi s tím normálně jezdí a nic se neděje... je to cca třetinová cena oproti origo dvouhmotě...máte někdo zkušenosti, či názor? 

Nazor mam, urcite dat dvouhmotu... :kol-31:

Komfort a pak taky vliv na mechaniku motoru a převodovky. Je známo dost případů, kdy 1.9-PD umřeli na zlomenou klikovku na protější straně od převodovky.

 

Dvouhmota je zlo, ale když nemůžeme mít hydroměnič...:(

No já jsem taky pro to, dát tam dvouhmotu... V servisu mi říkali jak to normálně dávají a auto jezdí jako nic (konkrétně prej hlavně passaty dělali několikrát a nikdo problém, ale proč by to tam asi bylo, kdyby to bylo jedno  :kol-32:

 

Jinak ještě dotaz k té dvouhmotě. Našel jsem od LUK a SACHS za pěkný peníz, kterou vzít? cenově na tom jsou podobně, jen LUK to má v sadě i s ložiskem, SACHS bez, tam by se muselo koupit ještě originál... 

Doporučuji dát SACHS  03L 105 266 CA ten je inovovaný a nemá vibrace.Doporučen od Sixty.Dal jsem ho tam a pohoda.

  • 5 týdnů později...

Tak bych tu měl jednu takovou mechanickou otázku na motor 2.0 TDI 103kW...

Protože jezdím převážně po rychlostkách a dálnicích, tak by mě osobně zajímal způsob jak snížit provozní otáčky motoru při dálničním limitu.

 

Sám jsem si dělal takový malinkatý výzkum a porovnával jednotlivé převodovky na základě jejich převodových poměrů.

 

Dle servisní knížky mám v autě převodovku KNS, která odpovídá GRF,HDV,JLU,KDN,KXX, Pak zde máme převodovky RS JMA,KDS,KNY,KXZ,NFN, ale ty jsou z principu kratší a nemají valný přínos na výši otáček.

 

Převodovky, které ale jsou velice zajímavé, jsou LHD/NFP které se montovaly do 2.0 TDI 103kW CR z octavie nebo superbu II.

 

http://workshop-manuals.com/skoda/octavia-mk2/power_transmission/gearbox_02q/technical_data/identification_of_the_gearbox/identification_characters_aggregate_assignment_ratios_filling_capacities_(octavia_ii)/

 

Tyto převodovky jsou zpřevodovány tak, že na limitu točí motor o ca 300 otáček méně.

 

post-89772-0-93492800-1437495447_thumb.p

 

Co mi vrtá hlavou je, zda se v tomto případě opravdu jedná o shodnou převodovku co se týká skříně a zda je možné ji zastavět do předFL auta bez nutnosti výměny poloos apod.

 

Dle pana Sixty a ETKY jsou shodné:

02Q (MQ 350) - 6st. x 2,0 l/103 a 100 kW TDi PD GRF, HDV,JLU,KDN,KNS,KXX,LHD,NFP

 

Ale dle Etky mají rozdílné číslo pro poloosy 1K0 vs 2K0.

 

Co myslíte, je tu nějaká možnost? :)

 

Je možno zjisti rozdíl mezi polosou 1K0 a 2K0?

Doporučuji dát SACHS  03L 105 266 CA ten je inovovaný a nemá vibrace.Doporučen od Sixty.Dal jsem ho tam a pohoda.

A tenhle inovovaný díl je tedy pro BKD 2.0TDi?

Ahoj mám dotaz koupil jsem origo dvouhmotku + ložisko a spojku .

Už jste někdo měnil spojku doma?

Mám bkd

Neměnil, ale čeká mě to taky - v servisu...

Ano, menil jsem si to doma. Ale na 1.9 TDI... Delal jsem to v podstate podle toho navodu od Humla na 2.0 TDI. Tady to mas i s popisem. Prvni post obrazky, druhy post popis...

Upraveno od LucasCZE

asi je to dost piplacka za jak dlouho jsi to mel vymenene cca?

Cely den (samozrejme s nejakyma pauzama) plus jeste asi hodku nasledujici den. Cisteho casu dejme tomu 10 hodin? :kol-32: Ale hodne jsem si s tim hral a delal pomalu. Slo by to urcite o dost rychleji... :kol-47:

Neznate nekoho v praze nebo okoli kdo by to udelal levne a dobre?

Na to že jsi v Praze je to celkem za dobrou cenu, mám podobné nacenění na Plzni-severu. U 2.0TDi je to údajně složitější než u 1.9TDi (co je na tom pravdy nevím) ale když si vezmu 10hod. práce, tak je to cca 350-400 kč/hod, to je standardní cena servisů ve městech... Za mě to nech udělat a máš klid a záruku, takhle si to doma rozprcáš a potom tě to vyjde jednou tak dráž...

  • 1 měsíc později...

Zdravím lidi mam octavia II a menší problem když jedu tak občas v tom skubne zda se to jako by proklouzla spojka ale spojky se vůbec nedotknu tak nevím čim to je, poradi mi někdo?

No nechci strašit,ale že by vstřikování? Nebo nehlásí chybu odezva plynového pedálu?

Nene nic mi neblika ani nesviti mám najeto 166 tis km.Ze by teda ty vstřiky jo?

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.