Přejít na obsah

LPG na 2.0 MPI


micca

Doporučené příspěvky

Pánové , tak takhle vypadá muj plyn v octávce. Je to 80lt. Dojezd 650km( použítí jen 80% nádrže). Bez vážných problému.Nádrž misto rezervy jsem nechtěl. U každého auta jsem volil tuto variantu, proto mám taky combíka :palec2:

Super věc! Já to mám misto rezervy protože nemám kombajn :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

taky to ve me hloda jestli si to mam dat do OI 18T ale ma to taky najeto dost 230000 ,jinak na plyn uz jezdim dlouho a dobre ale na jiny karce VAZ 2101 mam najeto 170tis a nafta ani nahoda ze by to bylo levnejsi , to sem si vyskousel nedavno po pul rocnim vlastnictvy F 19TDI PD 1O1ps sice to slusne tahne ale spotreba skoro 7 lt a ten kraval pri dlouhodoby zatezi ! nic pro me , mozna stary rotacaky 81, 66 to by jeste slo i ta spotreba ujde ale na plyn to nema/myslim ve spotrebe a hlucnosti/NEVM NEVIM JESTLI TO MAM DAT DO TY TURBINY nekdo radi jo nekdo ne spis by bodlo kdyby nekdo poreferoval s 18T co tam lpg ma a neco najel

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nemusíš mít strach, mám tu v poslední době udělaného Superba 1.8 T jak se zař. AutogazAC, tak se SQ 24 , Pasata 1.8T s Landi Renzo a vše jezdí velice dobře a s pěknou spotřebou/do 9l/, záleží jen na tom, kolik kdo chce do toho investovat...

Ahoj,

to 1,8T mne zajima, myslis, ze bys tady mohl v par vetach shrnout, co montaz obnasi, jak to funguje a podobne? Jak dlouho trva montaz ...

Diky moc

Mila

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Milosku, dekuju Ti za odkazy... V mem pripade nesel dotaz k Tobe, ale k tomu, koho jsem citoval a chtel jsem volnym zpusobe, trebas 3 vetama jeho popis, na zaklade ktereh bych se teprve pote zacal pidit po podrobnych informacich a popripade si sjednal osobni navstevu.

Tak ze Milosku, prosim Te, klid, trosku se zamysli, chapu toto forum jako sdileni informaci, nazoru.. ok? ... dekuju.

M.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Milosku, dekuju Ti za odkazy... V mem pripade nesel dotaz k Tobe, ale k tomu, koho jsem citoval a chtel jsem volnym zpusobe, trebas 3 vetama jeho popis, na zaklade ktereh bych se teprve pote zacal pidit po podrobnych informacich a popripade si sjednal osobni navstevu.

Tak ze Milosku, prosim Te, klid, trosku se zamysli, chapu toto forum jako sdileni informaci, nazoru.. ok? ... dekuju.

M.

Miloussku, ja jsem v pohode,ale trema vetama je to naprd.Fakt je lepsi si neco precist, snadno to pochopis, neni to o lecich a tak podobne.taky myslim, i kdyz to nebylo na mne, ze je to verejna diskuze,a ja se rozhodl ti pomoci takhle, abys to teda nemusel hledat vis?A Karel.lpg to asi pochvali a veri tomu, jinak by to asi nedelal.Ale zna vic systemu,takze poradi ohledne tohohle.Hlavne jestli te to zajima, tak si precti ruzny diskuse, kdo co ma a s cim ma problemy.Ale co ti budu radit ze jo.Jasny?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Systémy vsřikování LPG/plynné fáze/ fungují následovně: tekutý plyn jde z nádrže přes filtr kapané fáze do reduktoru/ten je od jiných systémů jednostupňový/, kde se pomocí teplé vody odpaří a vytvoří konstantní tlak např 1 atm. z něj jde přes filz plynné fáze k plynovým vstřikovačům.ŘJ plynu je ve většině případů zapojena na napětí, otáčky a je připojena ke vstřikovačům benzínu tak, aby snímala délky vstřiků benzínu a když přepne na LPG tak posílá umělý signál do ŘJ benzínu aby nepoznala, že jsou vstřikovače mimo provoz, takže zjednodušeně využívá veškerou činnost motoru, jehož výsledkem v daný okamžik je délka vstřiku, což mi si jakoby ukradnem pro naši činnost ŘJ, která má nastavený základní program, Při montáži a programování pak zadáváme údaje jako je počet cívek/stanovení otáček/, zda je motor standart nebo turbo, počet válců, teplotu pro přepnutí, otáčky pro přepnutí, typ vstřikování/sekvenční ,polosekvenční atd./ a a další hodnoty o čidlech apod.Pak se načítá samotný program, nejdřív v benzínu, pak v plynu, no a pak se vozidlo doladí na silnici. U některých systémů, např. od BRC sekvent Fast se mohou napojit i další dráty/nemusí/ snímání klapky, sondy, MAP senzor a tím se ještě zdokonalí činnost na LPG, každé začízení má své specifika, něco je lepší v tom, jiné v onom, záleží co kdo do toho jak se říká chce vrazit, je to taky spíš o tom dílenském zpracování, můžeš sebelíp ladit auto, když budeš mít třeba špatně navrtané trysky, nebo i na blbém místě navrtavý podtlak atd, tak auto pleše nenaladíš..... Už to tu taky někdo nakousl, teď se dost montuje ten polský systém autogazAC, má velikou výhodu v tom, že když se auto namontuje, ladí se na místě a při snímání ti hned napíše jestli máš průměr trysek malý nebo velký, při jízdě ti ukáže rozladění, tím pádem se dá pěkně auto dolaďovat, je tu i možnost pčepnout zař,. tak, že např. 1 a 3 válec pojede na benzín a ty ostatní na plyn, takže při závadě si vyzkouším i vstřikovače při zátěži, takže s motor který dost najeto se bezvadně naladí, prakticky tak, lidově řečeno, když pojede blbě na benzín, pojede úplně stejně blbě na plyn, je to na dlouhé vysvětlování,než bych to všechno dopodrobna vysvětlil tak za tu dobu to auto spíš namontoval, takže na závěr, dá se spolehlivě namontovat jákekoliv benzínové auto, jak klasika, tak turbo a vše FUNGUJE.... pouze FSI, kde jdou vstrřikovače přímo do spal.prostoru nelze!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

a je připojena ke vstřikovačům benzínu tak, aby snímala délky vstřiků benzínu a když přepne na LPG tak posílá umělý signál do ŘJ benzínu aby nepoznala, že jsou vstřikovače mimo provoz, takže zjednodušeně využívá veškerou činnost motoru, jehož výsledkem v daný okamžik je délka vstřiku, což mi si jakoby ukradnem pro naši činnost ŘJ

Karle, diky za informace, co jsem vyse vypichl z Tveho textu je prave to, co mi asi nejak unikalo v ruznych popisech na netu a konecne mi to zacina davat smysl.

Jeste jednou diky

Mila

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Karle.lpg, kdyz to delas, rekni, musi se jeste dnes menit nadrz po 10ti letech, nebo uz muze byt nejaka revize a jede se dal? Proc nas diskriminujou oproti napr. nadrzim na topny lpg, flaskam na PB atd?Psal si, ze flaska stoji skoro stejne, toroid vs. valec.Jak by teda mohla stat prestavba na S120 napr. 13000 vcetne nadrze, kdyz samostatny toroid na vymenu mapr. AG je za 23000? Nechapu to.Dik.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Asi takhle... na nádrž na LPG ve vozidle je 10 let, na CNG/zemní plyn/ je 15 let dle předpisu EHK, takže to není ani výmysl našeho ministerstva. Nádrže na topný plyn jsou stacionální/stojí na místě/, takže tam se kontrola dělá rentgenem po 12 letech. Lahve na LPG se revidují průběžně při plnění např.Flaga, vyráží se na límec poslední revize. Jinak když se mění nádrž v autě, tak se musí měnit i MTV, protože od r. 2001 musí být bezpodmínečně nádrž i MTV typ EHK 67-01/ do r. 2001 typ 67-00 a nemusel mít elektromagnetický ventil, pouze mechanické zavírání/, takže se musí měnit oba díly, nejen "železo", i takové firmy u nás jsou, STK má za úkol tyto výměny bez MTV brát jako nezpůsobilé. Výměna válce s MTV je od 4500-5500, toroid do 6500. Cena jakou jsi uvedl je na 100% za výměnu nádtže pro vstřikování kapalné fáze/WIALLE/, tam je v nádzži čerpadlo na LPG, na nádrži je taková asi 20-25 cm velká příruba ve velikosti schránky MTV, ale ta má vyjímku, na to má povolení autogascoubal, teď s ním jednám o zastopení pro Moravu, ten jmůže tento typ prodloužit o 5 let, stojí to do 4000. stačí...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Asi takhle... na nádrž na LPG ve vozidle je 10 let, na CNG/zemní plyn/ je 15 let dle předpisu EHK, takže to není ani výmysl našeho ministerstva. Nádrže na topný plyn jsou stacionální/stojí na místě/, takže tam se kontrola dělá rentgenem po 12 letech. Lahve na LPG se revidují průběžně při plnění např.Flaga, vyráží se na límec poslední revize. Jinak když se mění nádrž v autě, tak se musí měnit i MTV, protože od r. 2001 musí být bezpodmínečně nádrž i MTV typ EHK 67-01/ do r. 2001 typ 67-00 a nemusel mít elektromagnetický ventil, pouze mechanické zavírání/, takže se musí měnit oba díly, nejen "železo", i takové firmy u nás jsou, STK má za úkol tyto výměny bez MTV brát jako nezpůsobilé. Výměna válce s MTV je od 4500-5500, toroid do 6500. Cena jakou jsi uvedl je na 100% za výměnu nádtže pro vstřikování kapalné fáze/WIALLE/, tam je v nádzži čerpadlo na LPG, na nádrži je taková asi 20-25 cm velká příruba ve velikosti schránky MTV, ale ta má vyjímku, na to má povolení autogascoubal, teď s ním jednám o zastopení pro Moravu, ten jmůže tento typ prodloužit o 5 let, stojí to do 4000. stačí...

Dekuju ti, to se mi ulevilo.mam tam, jak jsem psal, holandskej AG SGI.Ale nadrz asi muze byt od kterekoli firmy, jestli se nemylim,jde jen o to otevrit ventil a pustit kapalnej plyn do reduktoru.Takze toroid do oktavky vcetne prace odhadujes na cca kolik? 6500?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

LPG vubec, pak to nejede je to na p..u! ;):plol

Už jsi někdy jel v autě s se sekvenčním vstřikováním?A nebo si jezdil na vysokozdvižném vozíku na LPG : A podle toho hodnotíš???????????? lol:plol:p

Nemá cenu se zabývat takovými příspěvky :) Jedinný plyn který cítil, byl z jeho zadku :D-_-

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Karle, jeste dotaz.Menil jsem zapalovaci kabely protoze motor sel nepravidelne na volnobeh(diky tomu jsem se v tom zacal vrtat) a emise jen tak tak.Dal nove svicky.A pri vymene kabelu jsem myslel, ze mam spatnej jeden, a oni byli prerusene dva.Ted to jede jak z praku.Ale ten volnobeh na plyn je trochu min pravidelnej nez na benzin, je to normalni?Podle me 120 jo,ale nevim jak u oktavky.A co svicky, nechavas odskok podle vyrobce nebo zmensujes mezeru pro LPG? Dik.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nevím jaké zařízení máš zařízení, ale já jsem na 1.6 75 kW/zař. BRC Sekvent Fast/ jsem dával origo Brisk DX15LTC-1, ty jsou třívývodové, pak jsem zkoušel plynové DR15YS ale houpaly ve volnoběhu, teď jsem tam měl tuningové DOR14LGS, ty byly super ale začalo mi to rozsvěcovat "ček", postupně jsem zjistil, že mají klouzavou jiskru a směs perfektně prohořívá, ale.... na plyn to shořelo tak dobře, že 1 sonda neměla skoro co vyhodnocovat, tudíž elktronika ji brala za "mrtvou" a hlásila poruchu, nedávno mi přišlo nové číslo časpisu Autoexpert, kde výrobce Brisk popisuje dost o plynu, tam třeba ty LGS vůbec nedoporučují, nejlepší jsou prý Yridiové/vydrží až 3000 stupňů/ ale ta cena, tak jsem tam šoupnul DR15YPP-1 ty jsou platinové, tak jsem zvědav, praxe ukáže, psali tam, že čím lepší svíčka, spíš elektrody- stříbrné, platinové, yridiové mají slabou elektrodu a kvalitní vodivost, tím se i šetří zapalovací soustava a kabely, tak uvidíme co odborníci radí....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nevím jaké zařízení máš zařízení, ale já jsem na 1.6 75 kW/zař. BRC Sekvent Fast/ jsem dával origo Brisk DX15LTC-1, ty jsou třívývodové, pak jsem zkoušel plynové DR15YS ale houpaly ve volnoběhu, teď jsem tam měl tuningové DOR14LGS, ty byly super ale začalo mi to rozsvěcovat "ček", postupně jsem zjistil, že mají klouzavou jiskru a směs perfektně prohořívá, ale.... na plyn to shořelo tak dobře, že 1 sonda neměla skoro co vyhodnocovat, tudíž elktronika ji brala za "mrtvou" a hlásila poruchu, nedávno mi přišlo nové číslo časpisu Autoexpert, kde výrobce Brisk popisuje dost o plynu, tam třeba ty LGS vůbec nedoporučují, nejlepší jsou prý Yridiové/vydrží až 3000 stupňů/ ale ta cena, tak jsem tam šoupnul DR15YPP-1 ty jsou platinové, tak jsem zvědav, praxe ukáže, psali tam, že čím lepší svíčka, spíš elektrody- stříbrné, platinové, yridiové mají slabou elektrodu a kvalitní vodivost, tím se i šetří zapalovací soustava a kabely, tak uvidíme co odborníci radí....

Diky za odpoved, mam AG sGI, holandskej.Ja tam dal NGK doporuceny, predtim Bosch super plus a traga, je to ted jine auto.Akorat jsem se ptal, jestli menis odskok nebo nechavas ten 1mm z vyroby.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...