Červenec 28, 200916 r Ahoj, tak autíčko je zpátky ze servisu. Prý dochází občas k roštelování táhel od řadící páky k převodovce, právě u této motorizace, tj. 1,6/75kW. Seřídili to a teď se ukáže, zatím vše funguje jak má. Cena opravy po slevě 20procent, auto zakoupeno u nich, 223,-kč.
Září 13, 200915 r zdravim ...rad by som sa spytal na nasledovnu vec: v octavke 1.6 74kw, benzin, r.v 2000 (construct), sa prestava vracat riadiaca paka do neutralu. Zacne to ale az po nejakej dobe - cca 20-30minut po nastartovani relativne chladneho motora napr. pokial auto stoji aspon pol hodinu. Po nastartovani "studeneho" auta to je ok, vsetko ide v pohode, nie je citit ziadne drhnutie paky. postupne zacne drhnut stupen 1-2 a po 10 minutach sa prida aj 4-5. neviete co by to mohlo sposobovat ? predpokladam ze sa nieco zahreje - roztiahne a nieco sa zablokuje. ale co ? vdaka za akykolvek tip. nasiel som zopar prispevkov na tuto temu okrem ineho aj nastavenie kulisy radiacej paky. zadny pripravek nepotrebujes.Oddelej manzetu radicky a uvidis tam takovy nalitek s dirkou a tu nasteluj na dalsi dirku co je dole pod tim nalitkem a prostrc tim vrtak 4mm tusim.Tim mas aretaci na neutral.V motoru jsou pak ty tahla a jak jdou do prevodovky tak jsou tam takove pruziny a na tom ratici cerna mala packa tou oroc a pak hybej plastama co tam jsou ty puziny.No kazdopadne se to tezko vysvetluje a jeste hur serizeju,Tak pevne nervy podivej se do dilense prirucky tam je to popsane.Tu stahnes tady na foru tusim... popis sa odvolava na nieco, co som v obrazkoch DP nenasiel - napr. tiahla s pruzinami. Zaroven sa v DP spomina merka radici paky - o tejto uz vela ludi popisalo, ze v podstate neexistuje. a teraz by som potreboval vediet - nastavenie kulis, riadenia = postup Nastaveni ovladani razeni z DP ? ak nie aky ukon by to mal byt pripadne mohol by ho tu niekto opisat trocha detailnenjsie ? Vdaka. neviete mi
Září 13, 200915 r S tim nevracenim se radici paky doprostredka mam uplne identickej problem. Mam stejnou prevodovku, jen s motorem 75kW. Tez jen za tepleho motoru. Zkousel jsem to mazat, ale zlepseni zadne... Taky by me zajimalo cim to muze byt. j. P.S. Construct nemam, takze tim to nebude. P.P.S. S podobnym problemem tady nekomu pomohlo jen namazani" http://forum.skodahome.cz/index.php?s=&...st&p=467518 Upraveno Září 13, 200915 r od Joshua
Září 13, 200915 r byva problem jeste v takovych tahlech co jsou u motoru,jendo je do boku a druhe je dopredu a dozadu (stupne) ted to budu menit..
Září 14, 200915 r byva problem jeste v takovych tahlech co jsou u motoru,jendo je do boku a druhe je dopredu a dozadu (stupne) ted to budu menit.. menis to koli podobnemu problemu ako mame my dvaja ? teda paka co sa nevracia ?
Září 16, 200915 r ANO nevraci se do neutralu. Zustane mezi 1 a 2 nebo u zpatecky a divne v tom skrci...nevim,dneska jdu na tu vymenu,tak uvidim....
Září 16, 200915 r ANO nevraci se do neutralu.Zustane mezi 1 a 2 nebo u zpatecky a divne v tom skrci...nevim,dneska jdu na tu vymenu,tak uvidim.... ok. tak potom poreferuj. dik
Září 16, 200915 r Panove,tak jsem nadseny... obe tahla vymeneny a naprosto super,radi to krasne lehce vraci se.. proste super, doporucuju,komu to dela, vymenit,je to sice docela mastne,ale stoji to za to...
Září 16, 200915 r Panove,tak jsem nadseny... obe tahla vymeneny a naprosto super,radi to krasne lehce vraci se.. proste super, doporucuju,komu to dela, vymenit,je to sice docela mastne,ale stoji to za to... este chvilu pockame ako sa ti to bude chovat :-)
Září 17, 200915 r Myslim neni duvod,ten stary mechanizmus byl uz volny a krizil se pri razeni,ukazoval mi to mechanik...byl volny v takovem valecku a tam to blbo a skrtalo... Ted je to fakt parada,daval jsem jeste radicku z RSa a jsem moc spokojeny...radi to pekne jak nase firemni 1.8T 4x4
Září 17, 200915 r Nafotit to asi moc nejde, co? Nemas alespon na uctence napsana cisla dilu? Kdyz uz vis cim to bylo, troufnul by sis na to priste sam? j.
Září 18, 200915 r Sam neee...vim co to je,cisla dilu ti muzu sehnat. Alem el sem to usveho mechanika..chtel za tu vymenu 600kč,takze se to da...
Září 24, 200915 r Byla udelana repase prevodovky DUU na 1,6 74kW V prevodovce jsem vymenil jen diferencial ktery uz byl predelan. Po tomto zakroku huci prevody - je to kdyz se brzdi motorem a kdyz se proste tocej kola ( volnobeh ) Zajede se to nebo ma nekdo jine zkusenosti ? Diky
Září 24, 200915 r Pokial to spravne chapem,tak si vymenil diferencial a nechal si povodnu "hnanu" hriadel. V tom pripade ide o klasicky jav,ked spolu pracuju suciastky,ktore neboli spolu zabehnute v jednej prevodovke.
Září 24, 200915 r Uplne jsem zapomel, ano jeste ta hridel. Takze diferak a hridel je defakto z druhe prevodovky zajete k sobe. dodano foto co bylo meneno a taky hlavne na te me hridele bylo ko lozisko, tak proto se dal jak diferak a i ta hridel z druhe - ktera uz mela repasnuty diferak Upraveno Září 24, 200915 r od Host
Září 26, 200915 r nasiel som zopar prispevkov na tuto temu okrem ineho aj nastavenie kulisy radiacej paky. zadny pripravek nepotrebujes.Oddelej manzetu radicky a uvidis tam takovy nalitek s dirkou a tu nasteluj na dalsi dirku co je dole pod tim nalitkem a prostrc tim vrtak 4mm tusim.Tim mas aretaci na neutral.V motoru jsou pak ty tahla a jak jdou do prevodovky tak jsou tam takove pruziny a na tom ratici cerna mala packa tou oroc a pak hybej plastama co tam jsou ty puziny.No kazdopadne se to tezko vysvetluje a jeste hur serizeju,Tak pevne nervy podivej se do dilense prirucky tam je to popsane.Tu stahnes tady na foru tusim... popis sa odvolava na nieco, co som v obrazkoch DP nenasiel - napr. tiahla s pruzinami. Zaroven sa v DP spomina merka radici paky - o tejto uz vela ludi popisalo, ze v podstate neexistuje. a teraz by som potreboval vediet - nastavenie kulis, riadenia = postup Nastaveni ovladani razeni z DP ? ak nie aky ukon by to mal byt pripadne mohol by ho tu niekto opisat trocha detailnenjsie ? Vdaka. bol som v servise u znameho. pozeral som co robil. Rozpojil tiahla co idu do prevodovky a namazal litiovou vazelinou vsetky puzdra co su na takej krizovej konstrukcii tiahel. klbove puzdra aj tie trubickove puzdra v DP to volaju "ulozeni" . Prave ta cast (DP - konzola ) v tychto "ulozenich" vyzerala dost sucho a mal som pocit ze aj vydrane - ale mozno je to tak od vyroby. po zlozeni ( treba riadnu silu na zasunutie klbov ) to uz islo v pohode. po dlhsom jazdeni sa ukazalo ze naozaj to pomohlo. takze mozmem potvrdit , ze problem s pakou ktora sa nevracia je prave v tychto tiahlach - "kto maze tomu to jede" :-) Ostal mi este jeden problem s prevodovkou - 1,2 a 3,4 musim niekedy radit pomerne velkou silou. Ako keby predosla rychlost zablokovala nejaky mechanizmus tej nasledovnej. mam pocit ze je to tiez po zahriati. takze je dost mozne ze tie tiahla bude treba vymenit. uvidime. Upraveno Září 26, 200915 r od pakozdy
Září 28, 200915 r Chtel bych se vaz zeptat jakou cenu ma obal prevodovky - DLP pro 1.6 74 kW + streva Mam tu v garazi jednu rozebranou prevodovku DLP - na 5 rychlosti se povolil sroub - nekdo pred tim opravoval ty nyty, ale nejak zase blbe dotahnul jeden sroubek co tedy ponicil 5 kolecko. Po doptani ve Skodovce stoji to 5 kolecko a synchro 15 tisic. Takze to nemelo cenu. Tudis se me doma vali a urcite se bude nekomu hodit obal i vsechny prevody bez te petky Jezdila a radila v poho. Nikde nic neteklo a pod. Pridavam par fotek + vyfocen jeden svar, ktery jsem objevil ( zavareny kousek obalu, na 100% kvalitne zavaren) Diky Jeste mam doma jednu na aute a tam po repasu zase huci diferak - je predelan servisem na srouby, ale zase huci prevodovka kdyz se brzdi motorem a mirne na volnobeh. Bylo me receno ze se musi ustalit diferencial, takze na ni prdim a budu schanet jinou. Upraveno Září 28, 200915 r od Host
Listopad 30, 200915 r Čau , mám problém s převodovkou. Mám v autě (1.6i 74kW) přev. DUU , začla hučet jako blázen a na zpátečku v ní něco mlátí...Mám možnost sehnat ERT , můžu ji tam dát? Nemá to jiný přev. poměry? A co problém s nýty a diferákem? Aby auto taky trochu jelo apod. Moc díky za rady Jestli to tady někde je, tak sorry nenašel sem
Prosinec 2, 200915 r čtu tuto diskuzi a chci sem jen napsat, že jsem štastným majitelem 1.6 74kw DUU r.v. 12/2000 a mám tam svorníky
Prosinec 3, 200915 r Kód ERT nepoznám. Napísal si to správne? já ano, ale jestli tenhle pán , to nevím http://www.aukro.cz/item832949419_prevodov..._golf_apod.html Ale už sem sehnal DUU po repasy
Prosinec 17, 200915 r precetl jsem cele tema, doufam ze jsem se neprekouknul, ale nikdo z vas nepotvrdil, ze na blok 1,6 74kW jde dat prevodovka z 1,8?? Jde me pouze o blok jestli je stejny v miste napojeni prevodovky? Kdyz dam setrvak+spojku, starter a poloosy s razenim z 1,8 tak by to melo pasovat?
Prosinec 18, 200915 r hosi, po sve zkusenosti s repasovanou prevodovkou, rok trapeni, reklamaci a ted mam prevodovku ktere huci loziska a celkova cena 20000,- a rok zivota v prdeli, nechte si radsi tu svou opravit. ja uz to jinak neudelam, jsem vylecen. Zamyslete se, jak muze nekdo repasovat prevodovku za 12000,-, kdyz menil par synchronu, par kolecek, vsechny loziska... a uz jste na 12 cti, a kde je prace? Upraveno Prosinec 18, 200915 r od milosk
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.