Krutil Posted September 27, 2007 Share Posted September 27, 2007 Nakolko mi v sekcii Elektrika>Cyby na VAG zatial nikto neporadil a tyka sa to motora, prosim o informaciu. V akom vztahu je chybova hlaska VAG o cisle valca motora k jeho skutocnej polohe? Cislo valca na hlave valcov pri pohlade z predu je na motore AQW nasledovne: 1-4-2-3 Plati to iste aj pre VAG, alebo VAG ma poradie valcov 1-2-3-4? Napriklad. Ak VAG zahlasi poruchu na 4-tom valci, kde sa tento nachadza? Je druhy z lava, alebo posledny? Dakujem vopred. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pava Posted September 27, 2007 Share Posted September 27, 2007 První válec je ten co je nejblíž k rozvodu. Vedle něho je druhý, třetí, čtvrtý Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krutil Posted October 2, 2007 Author Share Posted October 2, 2007 Dakujem za odpoved. Ste si 100% isty? Co znamenaju cisla na hlave valcov? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jargoon Posted October 2, 2007 Share Posted October 2, 2007 Pořadí zapalování. 1-3-4-2 První válec zapaluje jako první, potom třetí válec, potom čtvrtý válec a nakonec zapaluje druhý válec. Tedy v 1. díře je jednička, v 2. je čtverka, ve 3. je dvojka a ve 4. je trojka. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
miggy Posted January 13, 2013 Share Posted January 13, 2013 Ľudkovia, neviete mi poradiť, aké je poradie valcov pri motore 1,2 51kW BZG, keď sa naň pozriem spredu? Hlási mi totižto výpadky horenia na druhom valci a skôr ako začnem nad niečim špekulovať, rád by som vedel, ktorý vale to je. Za odpoveď vopred ďakujem Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Malta Posted January 13, 2013 Share Posted January 13, 2013 od řemenice pořadí 1, 2, 3, tedy úplně vlevo při pohledu na motor je první, uprostřed druhý a třetí napravo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
libero Posted January 13, 2013 Share Posted January 13, 2013 Hlási mi totižto výpadky horenia na druhom valci a skôr ako začnem nad niečim špekulovať, rád by som vedel, ktorý vale to je. no zrovna u tohoto to je jedno ..vždy to bude ten v strede,či zprava alebo zľava Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
miggy Posted January 14, 2013 Share Posted January 14, 2013 (edited) Pýtal som sa preto, lebo neviem, ako číslujú v škodovke valce a ak by vymysleli nejaké divoké poradie a náhodou by sa druhý valec ocitol niekde na boku, tak mi nepomôže výmena sviečky či zapaľovacieho modulu na strednom valci. Ďakujem za odpoveď. Už som prehodil zapaľovacie moduly medzi stredným a ľavým valcom, tak som zvedavý, či sa chyba objaví na niektorom inom valci ako na dvojke. Edited January 14, 2013 by miggy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
libero Posted January 14, 2013 Share Posted January 14, 2013 písal som to z humorným nádychom ....hoď to na VAG a kukni v meraných hodnotách výpadky zapalovania Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
miggy Posted January 15, 2013 Share Posted January 15, 2013 Skúšal som to cez skupinu 14 a 15, ale všade sú nulové hodnoty (teda bez výpadkov horenia) a kontrola výpadkov aktívna. No medzi chybami motora bolo to, čo som už spomínal. A je pravda, že keď zima (myslím tým okolo -10 st. C), tak motor robí problémy. Ale zatiaľ skúšam, mením a keď budem bezradný, tak... si kúpim iné auto P.S.: Je mi jasné, že si to myslel zo srandy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.