Publikováno Září 30, 200717 r Mám auto teprve měsíc a dnes problém. r.v. 01 Naj. 180000. Už jsem najel 1000 km a pohoda. Dnes při přidávání plynu auto začalo cukat. Co to může být? Předem moc díky.
Říjen 13, 200717 r musíš to napojit na diagnostiku,to poznaš nejlíp.ja jse m měl podobny problem a byl to špatny kontakt na 2 valci.
Říjen 28, 200717 r Autor musíš to napojit na diagnostiku,to poznaš nejlíp.ja jsem měl podobny problem a byl to špatny kontakt na 2 valci. Děkuju. Nechal jsem to napojit a zatím nevím . Prý by to mohli být nějaké trysky a prý jedna stojí 24 tis. Tak jsem trošku na prášky.
Říjen 28, 200717 r To jsou keci.Seženeš daleko levneji,jen se rozhlídni po netu.A taky,nemusí to být tryska
Říjen 28, 200717 r zkus si nechat přehrát soft ŘJ a pak uvidíš, jestli to bude cukat nebo ne. Může to být třeba i vadná váha vzduchu (což je běžný problém koncern motorů). Jinak 1 ks vstřiku za 24 tis. je totál nesmysl. Za ty peníze koupíš na netu komplet motor i s převodovkou.
Říjen 28, 200717 r zkus si nechat přehrát soft ŘJ a pak uvidíš, jestli to bude cukat nebo ne. Může to být třeba i vadná váha vzduchu (což je běžný problém koncern motorů). Jinak 1 ks vstřiku za 24 tis. je totál nesmysl. Za ty peníze koupíš na netu komplet motor i s převodovkou. To neni problem jako u OKT2 tady nake prehravani tezko pomuze.Muze vaznout treba EGR a pak pri prechodu z nizke zateze to skube.
Říjen 28, 200717 r musíš to napojit na diagnostiku,to poznaš nejlíp.ja jsem měl podobny problem a byl to špatny kontakt na 2 valci. Děkuju. Nechal jsem to napojit a zatím nevím . Prý by to mohli být nějaké trysky a prý jedna stojí 24 tis. Tak jsem trošku na prášky. Klasická odpověď autorizovaného servisu, zajeď za někým kdo tomu rozumí... Jinak pokud by to byly opravdu trysky, tak dieselpower.cz - tam najdeš řešení, ale samozřejmě ne jediné.
Říjen 28, 200717 r Mám auto teprve měsíc a dnes problém. r.v. 01 Naj. 180000. Už jsem najel 1000 km a pohoda. Dnes při přidávání plynu auto začalo cukat. Co to může být? Předem moc díky. no takové cukání může třeba dělat nějaká podivná nafta .... či filtr... takle těžko opravovat.... takové cukání.. se stím tady někdy dělám několik dní...
Říjen 29, 200717 r Mám auto teprve měsíc a dnes problém. r.v. 01 Naj. 180000. Už jsem najel 1000 km a pohoda. Dnes při přidávání plynu auto začalo cukat. Co to může být? Předem moc díky. no takové cukání může třeba dělat nějaká podivná nafta .... či filtr... takle těžko opravovat.... takové cukání.. se stím tady někdy dělám několik dní... Pravda pravda, dneska si budu hrát s Passatem 96kw co ho bez problémů předjede Š120 odhad je váha vzduchu, ale já mám tipovačku na fest přidřený lopatky - no uvidíme...
Říjen 29, 200717 r Autor Mám auto teprve měsíc a dnes problém. r.v. 01 Naj. 180000. Už jsem najel 1000 km a pohoda. Dnes při přidávání plynu auto začalo cukat. Co to může být? Předem moc díky. no takové cukání může třeba dělat nějaká podivná nafta .... či filtr... takle těžko opravovat.... takové cukání.. se stím tady někdy dělám několik dní... Pravda pravda, dneska si budu hrát s Passatem 96kw co ho bez problémů předjede Š120 odhad je váha vzduchu, ale já mám tipovačku na fest přidřený lopatky - no uvidíme... Moc díky všem co odpověděli. Jsem rád za každou radu. Jsem objednán do servisu ale až za týden. Předběžně vím že to má být něco kolem druhého válce. To ukázalo na připojení k PC.
Říjen 30, 200717 r Autor Tak ať první prověří elektroinstalaci k vstřikovacím jednotkám dost to tam zlbí. Děkuju. Vyřídím.
Říjen 31, 200717 r Autor Ještě jednou díky všem za rady. Včera jsem s autem opět zažil to cukání ale nedalomi to a nezpomalil jsem jako vždy. Po chvíli auto přestalo cukat a dnes také nic. Poradí někdo co mám nyní dělat . Mám dávat auto do servisu i když momentálně je v pořádku? Bojím se aby se ještě více něco nepokazilo. Předem díky
Říjen 31, 200717 r Jestli to psalo závadu kolem vstřikovací PD jednotky, tak bych sundal konektory co vedou k cívkám vstřikovačú napružil packy konektorů aby lépe drželi popřípadě proletoval kostřící bod a zase to zadělal, je to celkem častá závada.
Listopad 1, 200717 r Jestli to psalo závadu kolem vstřikovací PD jednotky, tak bych sundal konektory co vedou k cívkám vstřikovačú napružil packy konektorů aby lépe drželi popřípadě proletoval kostřící bod a zase to zadělal, je to celkem častá závada. Souhlas, protože pod to auto pojede do servisu, tak se budou pravděpodobně snažit povyměňovat kde co a to je potom k nedoplacení... (osobní zkušenost)
Listopad 4, 200717 r Autor Jestli to psalo závadu kolem vstřikovací PD jednotky, tak bych sundal konektory co vedou k cívkám vstřikovačú napružil packy konektorů aby lépe drželi popřípadě proletoval kostřící bod a zase to zadělal, je to celkem častá závada. Souhlas, protože pod to auto pojede do servisu, tak se budou pravděpodobně snažit povyměňovat kde co a to je potom k nedoplacení... (osobní zkušenost) Opětovné díky. Už to opět začalo pocukávat. V úterý jedu do servisu tak uvidím.
Listopad 9, 200717 r Autor Tak díky všem za rady. Auto proběhlo servisem. Byla vyčištěna elektroinstalace. Zatím auto šlape jak hodinky ale nechci to zakřiknout.
Prosinec 5, 200717 r Autor Tak auto proběhlo servisem. Vyčistily kontakty a 14 dní pohoda. Ale je to tu zpět. Vždy při 2200 ot. za studena to strašně cuká a je problém se přes ně dostat. Po té to přestane. Ale při klesnutí na 2200 to opět cuká. A ještě v rychlosti kolem 120 km auto přestane táhnout. Poradí opět někdo? Díky.
Prosinec 6, 200717 r Mám auto teprve měsíc a dnes problém. r.v. 01 Naj. 180000. Už jsem najel 1000 km a pohoda. Dnes při přidávání plynu auto začalo cukat. Co to může být? Předem moc díky. Myslím, že to bude tím TDi PD!!
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.