Jump to content

Octavia 1.9 TDiPD 4*4


pavliska
 Share

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
musíš to napojit na diagnostiku,to poznaš nejlíp.ja jse

m měl podobny problem a byl to špatny kontakt na 2 valci.

Děkuju. Nechal jsem to napojit a zatím nevím . Prý by to mohli být nějaké trysky a prý jedna stojí 24 tis. Tak jsem trošku na prášky.

Link to comment
Share on other sites

zkus si nechat přehrát soft ŘJ a pak uvidíš, jestli to bude cukat nebo ne. Může to být třeba i vadná váha vzduchu (což je běžný problém koncern motorů). Jinak 1 ks vstřiku za 24 tis. je totál nesmysl. Za ty peníze koupíš na netu komplet motor i s převodovkou.

Link to comment
Share on other sites

zkus si nechat přehrát soft ŘJ a pak uvidíš, jestli to bude cukat nebo ne. Může to být třeba i vadná váha vzduchu (což je běžný problém koncern motorů). Jinak 1 ks vstřiku za 24 tis. je totál nesmysl. Za ty peníze koupíš na netu komplet motor i s převodovkou.

To neni problem jako u OKT2 tady nake prehravani tezko pomuze.Muze vaznout treba EGR a pak pri prechodu z nizke zateze to skube.

Link to comment
Share on other sites

musíš to napojit na diagnostiku,to poznaš nejlíp.ja jse

m měl podobny problem a byl to špatny kontakt na 2 valci.

Děkuju. Nechal jsem to napojit a zatím nevím . Prý by to mohli být nějaké trysky a prý jedna stojí 24 tis. Tak jsem trošku na prášky.

Klasická odpověď autorizovaného servisu, zajeď za někým kdo tomu rozumí... Jinak pokud by to byly opravdu trysky, tak dieselpower.cz - tam najdeš řešení, ale samozřejmě ne jediné.

Link to comment
Share on other sites

Mám auto teprve měsíc a dnes problém. r.v. 01 Naj. 180000. Už jsem najel 1000 km a pohoda. Dnes při přidávání plynu auto začalo cukat. Co to může být? Předem moc díky.

no takové cukání může třeba dělat nějaká podivná nafta .... či filtr... takle těžko opravovat.... takové cukání.. se stím tady někdy :aggressive: dělám několik dní...

Link to comment
Share on other sites

Mám auto teprve měsíc a dnes problém. r.v. 01 Naj. 180000. Už jsem najel 1000 km a pohoda. Dnes při přidávání plynu auto začalo cukat. Co to může být? Předem moc díky.

no takové cukání může třeba dělat nějaká podivná nafta .... či filtr... takle těžko opravovat.... takové cukání.. se stím tady někdy :aggressive: dělám několik dní...

Pravda pravda, dneska si budu hrát s Passatem 96kw co ho bez problémů předjede Š120 :( odhad je váha vzduchu, ale já mám tipovačku na fest přidřený lopatky - no uvidíme...

Link to comment
Share on other sites

Mám auto teprve měsíc a dnes problém. r.v. 01 Naj. 180000. Už jsem najel 1000 km a pohoda. Dnes při přidávání plynu auto začalo cukat. Co to může být? Předem moc díky.

no takové cukání může třeba dělat nějaká podivná nafta .... či filtr... takle těžko opravovat.... takové cukání.. se stím tady někdy :aggressive: dělám několik dní...

Pravda pravda, dneska si budu hrát s Passatem 96kw co ho bez problémů předjede Š120 :( odhad je váha vzduchu, ale já mám tipovačku na fest přidřený lopatky - no uvidíme...

Moc díky všem co odpověděli. Jsem rád za každou radu. Jsem objednán do servisu ale až za týden. Předběžně vím že to má být něco kolem druhého válce. To ukázalo na připojení k PC.

Link to comment
Share on other sites

Ještě jednou díky všem za rady. Včera jsem s autem opět zažil to cukání ale nedalomi to a nezpomalil jsem jako vždy. Po chvíli auto přestalo cukat a dnes také nic. Poradí někdo co mám nyní dělat . Mám dávat auto do servisu i když momentálně je v pořádku? Bojím se aby se ještě více něco nepokazilo. Předem díky

Link to comment
Share on other sites

Jestli to psalo závadu kolem vstřikovací PD jednotky, tak bych sundal konektory co vedou k cívkám vstřikovačú napružil packy konektorů aby lépe drželi popřípadě proletoval kostřící bod a zase to zadělal, je to celkem častá závada.

Souhlas, protože pod to auto pojede do servisu, tak se budou pravděpodobně snažit povyměňovat kde co a to je potom k nedoplacení... (osobní zkušenost)

Link to comment
Share on other sites

Jestli to psalo závadu kolem vstřikovací PD jednotky, tak bych sundal konektory co vedou k cívkám vstřikovačú napružil packy konektorů aby lépe drželi popřípadě proletoval kostřící bod a zase to zadělal, je to celkem častá závada.

Souhlas, protože pod to auto pojede do servisu, tak se budou pravděpodobně snažit povyměňovat kde co a to je potom k nedoplacení... (osobní zkušenost)

Opětovné díky. Už to opět začalo pocukávat. V úterý jedu do servisu tak uvidím.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Tak auto proběhlo servisem. Vyčistily kontakty a 14 dní pohoda. Ale je to tu zpět. Vždy při 2200 ot. za studena to strašně cuká a je problém se přes ně dostat. Po té to přestane. Ale při klesnutí na 2200 to opět cuká. A ještě v rychlosti kolem 120 km auto přestane táhnout. Poradí opět někdo? Díky.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...