pavliska Posted September 30, 2007 Share Posted September 30, 2007 Mám auto teprve měsíc a dnes problém. r.v. 01 Naj. 180000. Už jsem najel 1000 km a pohoda. Dnes při přidávání plynu auto začalo cukat. Co to může být? Předem moc díky. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mk2 Posted October 13, 2007 Share Posted October 13, 2007 musíš to napojit na diagnostiku,to poznaš nejlíp.ja jse m měl podobny problem a byl to špatny kontakt na 2 valci. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pavliska Posted October 28, 2007 Author Share Posted October 28, 2007 musíš to napojit na diagnostiku,to poznaš nejlíp.ja jsem měl podobny problem a byl to špatny kontakt na 2 valci. Děkuju. Nechal jsem to napojit a zatím nevím . Prý by to mohli být nějaké trysky a prý jedna stojí 24 tis. Tak jsem trošku na prášky. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DIAGNOSTIK Posted October 28, 2007 Share Posted October 28, 2007 To jsou keci.Seženeš daleko levneji,jen se rozhlídni po netu.A taky,nemusí to být tryska Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xstorm Posted October 28, 2007 Share Posted October 28, 2007 zkus si nechat přehrát soft ŘJ a pak uvidíš, jestli to bude cukat nebo ne. Může to být třeba i vadná váha vzduchu (což je běžný problém koncern motorů). Jinak 1 ks vstřiku za 24 tis. je totál nesmysl. Za ty peníze koupíš na netu komplet motor i s převodovkou. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TDIfun Posted October 28, 2007 Share Posted October 28, 2007 zkus si nechat přehrát soft ŘJ a pak uvidíš, jestli to bude cukat nebo ne. Může to být třeba i vadná váha vzduchu (což je běžný problém koncern motorů). Jinak 1 ks vstřiku za 24 tis. je totál nesmysl. Za ty peníze koupíš na netu komplet motor i s převodovkou. To neni problem jako u OKT2 tady nake prehravani tezko pomuze.Muze vaznout treba EGR a pak pri prechodu z nizke zateze to skube. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lukash Posted October 28, 2007 Share Posted October 28, 2007 musíš to napojit na diagnostiku,to poznaš nejlíp.ja jsem měl podobny problem a byl to špatny kontakt na 2 valci. Děkuju. Nechal jsem to napojit a zatím nevím . Prý by to mohli být nějaké trysky a prý jedna stojí 24 tis. Tak jsem trošku na prášky. Klasická odpověď autorizovaného servisu, zajeď za někým kdo tomu rozumí... Jinak pokud by to byly opravdu trysky, tak dieselpower.cz - tam najdeš řešení, ale samozřejmě ne jediné. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
garny Posted October 28, 2007 Share Posted October 28, 2007 Mám auto teprve měsíc a dnes problém. r.v. 01 Naj. 180000. Už jsem najel 1000 km a pohoda. Dnes při přidávání plynu auto začalo cukat. Co to může být? Předem moc díky. no takové cukání může třeba dělat nějaká podivná nafta .... či filtr... takle těžko opravovat.... takové cukání.. se stím tady někdy dělám několik dní... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lukash Posted October 29, 2007 Share Posted October 29, 2007 Mám auto teprve měsíc a dnes problém. r.v. 01 Naj. 180000. Už jsem najel 1000 km a pohoda. Dnes při přidávání plynu auto začalo cukat. Co to může být? Předem moc díky. no takové cukání může třeba dělat nějaká podivná nafta .... či filtr... takle těžko opravovat.... takové cukání.. se stím tady někdy dělám několik dní... Pravda pravda, dneska si budu hrát s Passatem 96kw co ho bez problémů předjede Š120 odhad je váha vzduchu, ale já mám tipovačku na fest přidřený lopatky - no uvidíme... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pavliska Posted October 29, 2007 Author Share Posted October 29, 2007 Mám auto teprve měsíc a dnes problém. r.v. 01 Naj. 180000. Už jsem najel 1000 km a pohoda. Dnes při přidávání plynu auto začalo cukat. Co to může být? Předem moc díky. no takové cukání může třeba dělat nějaká podivná nafta .... či filtr... takle těžko opravovat.... takové cukání.. se stím tady někdy dělám několik dní... Pravda pravda, dneska si budu hrát s Passatem 96kw co ho bez problémů předjede Š120 odhad je váha vzduchu, ale já mám tipovačku na fest přidřený lopatky - no uvidíme... Moc díky všem co odpověděli. Jsem rád za každou radu. Jsem objednán do servisu ale až za týden. Předběžně vím že to má být něco kolem druhého válce. To ukázalo na připojení k PC. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fantik Posted October 29, 2007 Share Posted October 29, 2007 Tak ať první prověří elektroinstalaci k vstřikovacím jednotkám dost to tam zlbí. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pavliska Posted October 30, 2007 Author Share Posted October 30, 2007 Tak ať první prověří elektroinstalaci k vstřikovacím jednotkám dost to tam zlbí. Děkuju. Vyřídím. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pavliska Posted October 31, 2007 Author Share Posted October 31, 2007 Ještě jednou díky všem za rady. Včera jsem s autem opět zažil to cukání ale nedalomi to a nezpomalil jsem jako vždy. Po chvíli auto přestalo cukat a dnes také nic. Poradí někdo co mám nyní dělat . Mám dávat auto do servisu i když momentálně je v pořádku? Bojím se aby se ještě více něco nepokazilo. Předem díky Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fantik Posted October 31, 2007 Share Posted October 31, 2007 Jestli to psalo závadu kolem vstřikovací PD jednotky, tak bych sundal konektory co vedou k cívkám vstřikovačú napružil packy konektorů aby lépe drželi popřípadě proletoval kostřící bod a zase to zadělal, je to celkem častá závada. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lukash Posted November 1, 2007 Share Posted November 1, 2007 Jestli to psalo závadu kolem vstřikovací PD jednotky, tak bych sundal konektory co vedou k cívkám vstřikovačú napružil packy konektorů aby lépe drželi popřípadě proletoval kostřící bod a zase to zadělal, je to celkem častá závada. Souhlas, protože pod to auto pojede do servisu, tak se budou pravděpodobně snažit povyměňovat kde co a to je potom k nedoplacení... (osobní zkušenost) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pavliska Posted November 4, 2007 Author Share Posted November 4, 2007 Jestli to psalo závadu kolem vstřikovací PD jednotky, tak bych sundal konektory co vedou k cívkám vstřikovačú napružil packy konektorů aby lépe drželi popřípadě proletoval kostřící bod a zase to zadělal, je to celkem častá závada. Souhlas, protože pod to auto pojede do servisu, tak se budou pravděpodobně snažit povyměňovat kde co a to je potom k nedoplacení... (osobní zkušenost) Opětovné díky. Už to opět začalo pocukávat. V úterý jedu do servisu tak uvidím. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pavliska Posted November 9, 2007 Author Share Posted November 9, 2007 Tak díky všem za rady. Auto proběhlo servisem. Byla vyčištěna elektroinstalace. Zatím auto šlape jak hodinky ale nechci to zakřiknout. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pavliska Posted December 5, 2007 Author Share Posted December 5, 2007 Tak auto proběhlo servisem. Vyčistily kontakty a 14 dní pohoda. Ale je to tu zpět. Vždy při 2200 ot. za studena to strašně cuká a je problém se přes ně dostat. Po té to přestane. Ale při klesnutí na 2200 to opět cuká. A ještě v rychlosti kolem 120 km auto přestane táhnout. Poradí opět někdo? Díky. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Komárek Posted December 6, 2007 Share Posted December 6, 2007 Mám auto teprve měsíc a dnes problém. r.v. 01 Naj. 180000. Už jsem najel 1000 km a pohoda. Dnes při přidávání plynu auto začalo cukat. Co to může být? Předem moc díky. Myslím, že to bude tím TDi PD!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fantik Posted December 6, 2007 Share Posted December 6, 2007 A co je v paměti závad teď ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.