Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Rád bych věděl, jaký je rozdím mezi těmity vstřiky:

Injectors for the PD130/150 part number is 038 130 073 AL or 038 130 079 BX

Taky jestli se dají kombinovat. Např:odešel mě vtřikovač na prvním válci a chci nový. MUSÍ být stejného typu?

Díky

Rád bych věděl, jaký je rozdím mezi těmity vstřiky:

Injectors for the PD130/150 part number is 038 130 073 AL or 038 130 079 BX

Taky jestli se dají kombinovat. Např:odešel mě vtřikovač na prvním válci a chci nový. MUSÍ být stejného typu?

Díky

Ano,musí.

A trochu to specifikuj PROC? Jaky je rozdil mezi BX a AL.Taky by me to zajimalo. :) OT a aby si "kolegove" z DP fora nemyslely,tak tohle bylo mysleno uplne jinac...A je krasne jak nekdo pozoruje nenapadne deni na netu..

Upraveno od Wojnar

  • Autor

Díky za odpovědi.

Mám ale další otázky:

1. Co se na těch vstřikovačích se°e? Nejde to vyčistit?

2. Proč mě ten posr.. vstřik funguje za studena a až se motor zahřeje tak vypne? Proč má na něj vliv teplota?

3. Když se motor zahřál asi na 70°, proč se rozsvítila kontrolka ASR???!!! a v tu ránu motor běžel na tři válce...

4. Mám maxidot, proč něco nezařval něco jako "porucha na motoru"? Proč místo maxi dotu řve kontrolka ASR? Proč se vyplo ASR?

Díky za odpovědi, jsem laik a strašně mě to zajímá.

Rád bych věděl, jaký je rozdím mezi těmity vstřiky:

Injectors for the PD130/150 part number is 038 130 073 AL or 038 130 079 BX

Taky jestli se dají kombinovat. Např:odešel mě vtřikovač na prvním válci a chci nový. MUSÍ být stejného typu?

Díky

No, chlapci z DP ti moc neporadili, co? No je to asi proto, že o tom taky mnoho nevědí....

Ale já ti aspoň řeknu co vím. Rozdíl mezi AL a BX není 130 a 150 koní, ale emisní normna EURO3 a EURO4.

AL se dávaly do 130 i 150 s EURO3 a BX do 130 i 150 s EURO4.

AL mají větší trysky než BX. Proto BX dosáhnou vyššíhího vstřikovacího tlaku a tím nižších emisních hodnot. Mají však menší průtok, proto musí být jiná délka vstřiku.

AL můžeš použít místo BX, ale samozřejmě všechny čtyři! Musíš však přehrát software z motoru EURO3!!! Aby vstřiky fungovaly jak mají. Potom se můžeš úpravou softwaru dostat na vyšší hohnoty výkonu než se vstřikovači BX.

Snad je to srozumitelné. Jestli k tomu je někdo schopen říct víc, budu jen rád.

no ja cekal na vyjadreni Dukese.A ted jsi mi to pokazil. lol

Upraveno od Wojnar

Tak to sorry...ale stejně by ses nedočkal asi.....Dukes umí jen 3 slova: ANO, MUSÍ a DIESELPOWER...... takže ten ti toho moc neřekne.... :feve:

Ale rád se nechám přesvědčit o opaku.....možná nastuduje a překvapí ;)

Jaster už se ani neobtěžuje psát....na všechno dá link na DP...tentokrát jsem to ale nepochopil.... :kuk: Jako že si má koupit nové trysky, když mu odešel vstřikovač???? Bóóóóóže :aggressive:

TOTO NENÍ ZAMĚŘENO PROTI FIRMĚ DIESELPOWER! Jen vyslovuji nespokojenost s příspěvky Jastera a Dukese (které nepovažuji za zástupce firmy DIESELPOWER), kteří sice každý řekli, co věděli, ale jako obvykle tazateli asi moc nepomohli....

Je to čistě osobní, ať v tom nikdo nehledá nic víc!!!!

Vím, že chlapi z DP (Reesha, Venca) jsou odborníci a v této problematice kovaní! Proto mě mrzí, že jim někdo tímto způsobem může kazit renomé. Ne nadarmo se říká MLČETI ZLATO....

Upraveno od Wojnar

to je normalne ze ziadne varovanie na maxidote nevypisalo?

Upraveno od mcsolle

No jo , zase zvědavý mistři z Tešína se ozývají :)

Objevili jste věc všeobecně známou, že rozdíl v těchto 2 typech vstřikovačů je EURO 3 a EURO 4, což je napsáno v každé příručce nebo na dieselpower fóru odkud jste to možná i vyčetli :palec2: .

Umim i víc slov než je ANO,MUSIM , ovšem dle mého jsem odpověděl stručně a správně nebo snad ne?

I když píšeš, že tvůj osobní názor není zaměřen proti DIESELPOWER, tak mě trochu uráží.S DIESELPOWER spolupracuji delší dobu a oni o mých aktivitách vědí a podporují mě v nich.

Je mi jasné, že vy byste se o PD vstřikovačích moc rádi dozvěděli více informací, které byste mohli zúročit pro svůj vlastní úspěch či prodat, ale tu radost vám neudělám, jen bádejte...

Nebo jestli jste mistři na jaké si hrajete, tak zkuste odpovědět ne mojí otázku:Vysvětlete jaký je rozdíl ve vstřikovačích běžné řady 1,9TDI PD např. AD a AL nebo T, zda jsou při montáži jednoho typu trysek záměnné-ano či ne(pokud ne, tak proč)?

Omlouvám se za OT.

Upraveno od Dukes

Hele Tdipowere o tom, ze nesouhlasis s mejma prizpevkama at jsou jakekoli, to uz kazdej vi, nemusis se opakovat v kazdem druhem prizpevku a to, ze je nekdo tak dementni, ze nepochopi inzerat s jasne danejma kontaktama, to snad neni treba rozebirat, nebo to ze sem se nikde neprohlasoval jako zastupce f. DP, to nejsem ani nebudu... (ja vim pro tebe sem placenej za reklamu pro DP :) ..)

Dal jsem jen odkaz na varianty vstrikovacich trysek.. o PD se moc nezajimam, proto jsem ani nic dalsiho nepsal..jak pises mlcti zlato....

..podle me jedinej kdo se snazi poskozovat f. DP jses hlavne ty...rozhodne ne ja..

Upraveno od JasteR

Ahoj, ten díl s indexem x je tzv. výměnej díl. jeho cena je nižší, podmínkou je vrácení poškozeného dílu. AL vstřikovač je shodný pro 1,9 96/110. Bosch ozn. je P1043

Upraveno od Remus by skoda

Dukes: Kdybych ten rozdíl věděl, tak ho určitě dám k dobru, aby se lidi dověděli více. Nevím to. Ale ani jsem to nikdy netrvrdil.

A ty to samozřejmě taky nevíš, protože jinak nevidím důvod, proč by ses na to ptal....když to vůbec nesouvisí s tématem :feve:

Ale bohužel ti neporadím, protože sám teprv budu bádat.....

Leda že by ti to poradili chlapi s Dieselpoweru a ty by ses tu chtěl s námi podělit o tvé znalosti, aby z toho taky někdo něco měl....

tu na fore kazdy prispevok o dieslakoch skonci takto ... :blink:

To samé bylo kolem normálních TDI trysek a vstřikovačů.

Super je jak někdo našprtá a pak dělá chytrého, když něco vím tak se podělím,když se někdo zeptá.

Na druhou stranu chápu DP,Bosch a podobně, že na informacích sedí, protože ty musí firmy těžce zaplatit.

Tak nezbude než bádat a pak to profláknout, to bude potom chytráku(to vím už rok a proč jsi se nezeptal).

Tak bádáni zdar. :kol-140:

  • Autor

Prosím Vás, Mooc prosíím!!

Pro mě jsou důležité skutky, ne slova... Tak prosím nepište kdo kolik ví či neví a kdo kolik napíše či nenapíše.

Stále tady zůstávají otázky:

1. Co se na těch vstřikovačích se°e? Nejde to vyčistit?

2. Proč mě ten posr.. vstřik funguje za studena a až se motor zahřeje tak vypne? Proč má na něj vliv teplota?

3. Když se motor zahřál asi na 70°, proč se rozsvítila kontrolka ASR???!!! a v tu ránu motor běžel na tři válce...

4. Mám maxidot, proč něco nezařval něco jako "porucha na motoru"? Proč místo maxi dotu řve kontrolka ASR? Proč se vyplo ASR?

5.Vysvětlete jaký je rozdíl ve vstřikovačích běžné řady 1,9TDI PD např. AD a AL nebo T, zda jsou při montáži jednoho typu trysek záměnné-ano či ne(pokud ne, tak proč)?

Koukám, že kamarád měl pravdu, že ty 96kW motory se serou, jak cip! Dobře, že sem tehdy do něj nešel.

To vše je mimo mísu. Jinak přeju, ať máš auto co nejdřív v pořádku! Sorry, poradit nedokážu

p.s.: tak kup novej vstřikovač, jestli ti zlobí a máš po starosti.

  • Autor

no ono uz se to mění, stojí mě 11t.

Ty odpovědi stejně chci slyšet. A přibyla další: Proč chce škodovka ten špatný? Že by to opravovali?

1 vstřik za 11.000? přehnanost, i když už sem viděl i 1 za 20tis., takže to ještě je v normě.. Škodovka chce ten starý, aby ho mohli zrepasovat = tomu se říká tzv. recyklace v automobilovém průmyslu. :)

Upraveno od Wojnar

Prosím Vás, Mooc prosíím!!

Pro mě jsou důležité skutky, ne slova... Tak prosím nepište kdo kolik ví či neví a kdo kolik napíše či nenapíše.

Stále tady zůstávají otázky:

1. Co se na těch vstřikovačích se°e? Nejde to vyčistit?

2. Proč mě ten posr.. vstřik funguje za studena a až se motor zahřeje tak vypne? Proč má na něj vliv teplota?

3. Když se motor zahřál asi na 70°, proč se rozsvítila kontrolka ASR???!!! a v tu ránu motor běžel na tři válce...

4. Mám maxidot, proč něco nezařval něco jako "porucha na motoru"? Proč místo maxi dotu řve kontrolka ASR? Proč se vyplo ASR?

5.Vysvětlete jaký je rozdíl ve vstřikovačích běžné řady 1,9TDI PD např. AD a AL nebo T, zda jsou při montáži jednoho typu trysek záměnné-ano či ne(pokud ne, tak proč)?

Tohle jsi měl napsat hned.

Vstřik chcou zpět, jelikož ti dají X-kový(repas), proto to máš za 11 jinak stojí kolem 20.

Chtělo by to výpis závad z Vag-u.

Něco podobného se řešilo myslím na DP fóru a klučina měl prasklou pružinu na ventilu.

ASR se rožne proto, že jednotka ABS dostává nevěrohodný signál o chodu motoru a neví jak má regulovat záběr kol.

Já jen doplním,že né každý "X" díl je repas!!!!!!

Já se účastnit nebudu,ale teď stojím za TDipowerem.Napsal alespoň něco.No a pokud to odněkut okopíroval??-No a co,ale snažil se

  • 3 týdny později...

pravdu mas taky stojim za TDipowerem :) kluci to uz zenou moc do extremu

Upraveno od Wojnar

  • 3 roky později...

No, chlapci z DP ti moc neporadili, co? No je to asi proto, že o tom taky mnoho nevědí....

Ale já ti aspoň řeknu co vím. Rozdíl mezi AL a BX není 130 a 150 koní, ale emisní normna EURO3 a EURO4.

AL se dávaly do 130 i 150 s EURO3 a BX do 130 i 150 s EURO4.

AL mají větší trysky než BX. Proto BX dosáhnou vyššíhího vstřikovacího tlaku a tím nižších emisních hodnot. Mají však menší průtok, proto musí být jiná délka vstřiku.

AL můžeš použít místo BX, ale samozřejmě všechny čtyři! Musíš však přehrát software z motoru EURO3!!! Aby vstřiky fungovaly jak mají. Potom se můžeš úpravou softwaru dostat na vyšší hohnoty výkonu než se vstřikovači BX.

Snad je to srozumitelné. Jestli k tomu je někdo schopen říct víc, budu jen rád.

viem ze je to stary topic uz ,ale nieje to tak ako pises.

No ten topic ja fakt starý.

Starý dost na to abys tu přišel, něco ze sebe vypotil a ještě k tomu nám vůbec nic neřekl.

Takže pro příště si takovéto příspěvky odpusť!

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.