PetrC Posted November 20, 2007 Share Posted November 20, 2007 Rád bych věděl, jaký je rozdím mezi těmity vstřiky: Injectors for the PD130/150 part number is 038 130 073 AL or 038 130 079 BX Taky jestli se dají kombinovat. Např:odešel mě vtřikovač na prvním válci a chci nový. MUSÍ být stejného typu? Díky Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JasteR Posted November 20, 2007 Share Posted November 20, 2007 http://dieselpower.cz/bosio/index.php?id=4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dukes Posted November 21, 2007 Share Posted November 21, 2007 Rád bych věděl, jaký je rozdím mezi těmity vstřiky:Injectors for the PD130/150 part number is 038 130 073 AL or 038 130 079 BX Taky jestli se dají kombinovat. Např:odešel mě vtřikovač na prvním válci a chci nový. MUSÍ být stejného typu? Díky Ano,musí. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TDIfun Posted November 21, 2007 Share Posted November 21, 2007 (edited) A trochu to specifikuj PROC? Jaky je rozdil mezi BX a AL.Taky by me to zajimalo. OT a aby si "kolegove" z DP fora nemyslely,tak tohle bylo mysleno uplne jinac...A je krasne jak nekdo pozoruje nenapadne deni na netu.. Edited April 6, 2011 by Wojnar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PetrC Posted November 23, 2007 Author Share Posted November 23, 2007 Díky za odpovědi. Mám ale další otázky: 1. Co se na těch vstřikovačích se°e? Nejde to vyčistit? 2. Proč mě ten posr.. vstřik funguje za studena a až se motor zahřeje tak vypne? Proč má na něj vliv teplota? 3. Když se motor zahřál asi na 70°, proč se rozsvítila kontrolka ASR???!!! a v tu ránu motor běžel na tři válce... 4. Mám maxidot, proč něco nezařval něco jako "porucha na motoru"? Proč místo maxi dotu řve kontrolka ASR? Proč se vyplo ASR? Díky za odpovědi, jsem laik a strašně mě to zajímá. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tdipower Posted November 24, 2007 Share Posted November 24, 2007 Rád bych věděl, jaký je rozdím mezi těmity vstřiky:Injectors for the PD130/150 part number is 038 130 073 AL or 038 130 079 BX Taky jestli se dají kombinovat. Např:odešel mě vtřikovač na prvním válci a chci nový. MUSÍ být stejného typu? Díky No, chlapci z DP ti moc neporadili, co? No je to asi proto, že o tom taky mnoho nevědí.... Ale já ti aspoň řeknu co vím. Rozdíl mezi AL a BX není 130 a 150 koní, ale emisní normna EURO3 a EURO4. AL se dávaly do 130 i 150 s EURO3 a BX do 130 i 150 s EURO4. AL mají větší trysky než BX. Proto BX dosáhnou vyššíhího vstřikovacího tlaku a tím nižších emisních hodnot. Mají však menší průtok, proto musí být jiná délka vstřiku. AL můžeš použít místo BX, ale samozřejmě všechny čtyři! Musíš však přehrát software z motoru EURO3!!! Aby vstřiky fungovaly jak mají. Potom se můžeš úpravou softwaru dostat na vyšší hohnoty výkonu než se vstřikovači BX. Snad je to srozumitelné. Jestli k tomu je někdo schopen říct víc, budu jen rád. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TDIfun Posted November 24, 2007 Share Posted November 24, 2007 (edited) no ja cekal na vyjadreni Dukese.A ted jsi mi to pokazil. Edited April 6, 2011 by Wojnar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tdipower Posted November 25, 2007 Share Posted November 25, 2007 (edited) Tak to sorry...ale stejně by ses nedočkal asi.....Dukes umí jen 3 slova: ANO, MUSÍ a DIESELPOWER...... takže ten ti toho moc neřekne.... Ale rád se nechám přesvědčit o opaku.....možná nastuduje a překvapí Jaster už se ani neobtěžuje psát....na všechno dá link na DP...tentokrát jsem to ale nepochopil.... Jako že si má koupit nové trysky, když mu odešel vstřikovač???? Bóóóóóže TOTO NENÍ ZAMĚŘENO PROTI FIRMĚ DIESELPOWER! Jen vyslovuji nespokojenost s příspěvky Jastera a Dukese (které nepovažuji za zástupce firmy DIESELPOWER), kteří sice každý řekli, co věděli, ale jako obvykle tazateli asi moc nepomohli.... Je to čistě osobní, ať v tom nikdo nehledá nic víc!!!! Vím, že chlapi z DP (Reesha, Venca) jsou odborníci a v této problematice kovaní! Proto mě mrzí, že jim někdo tímto způsobem může kazit renomé. Ne nadarmo se říká MLČETI ZLATO.... Edited April 6, 2011 by Wojnar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mcsolle Posted November 25, 2007 Share Posted November 25, 2007 (edited) to je normalne ze ziadne varovanie na maxidote nevypisalo? Edited November 25, 2007 by mcsolle Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dukes Posted November 25, 2007 Share Posted November 25, 2007 (edited) No jo , zase zvědavý mistři z Tešína se ozývají Objevili jste věc všeobecně známou, že rozdíl v těchto 2 typech vstřikovačů je EURO 3 a EURO 4, což je napsáno v každé příručce nebo na dieselpower fóru odkud jste to možná i vyčetli . Umim i víc slov než je ANO,MUSIM , ovšem dle mého jsem odpověděl stručně a správně nebo snad ne? I když píšeš, že tvůj osobní názor není zaměřen proti DIESELPOWER, tak mě trochu uráží.S DIESELPOWER spolupracuji delší dobu a oni o mých aktivitách vědí a podporují mě v nich. Je mi jasné, že vy byste se o PD vstřikovačích moc rádi dozvěděli více informací, které byste mohli zúročit pro svůj vlastní úspěch či prodat, ale tu radost vám neudělám, jen bádejte... Nebo jestli jste mistři na jaké si hrajete, tak zkuste odpovědět ne mojí otázku:Vysvětlete jaký je rozdíl ve vstřikovačích běžné řady 1,9TDI PD např. AD a AL nebo T, zda jsou při montáži jednoho typu trysek záměnné-ano či ne(pokud ne, tak proč)? Omlouvám se za OT. Edited November 26, 2007 by Dukes Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JasteR Posted November 26, 2007 Share Posted November 26, 2007 (edited) Hele Tdipowere o tom, ze nesouhlasis s mejma prizpevkama at jsou jakekoli, to uz kazdej vi, nemusis se opakovat v kazdem druhem prizpevku a to, ze je nekdo tak dementni, ze nepochopi inzerat s jasne danejma kontaktama, to snad neni treba rozebirat, nebo to ze sem se nikde neprohlasoval jako zastupce f. DP, to nejsem ani nebudu... (ja vim pro tebe sem placenej za reklamu pro DP ..) Dal jsem jen odkaz na varianty vstrikovacich trysek.. o PD se moc nezajimam, proto jsem ani nic dalsiho nepsal..jak pises mlcti zlato.... ..podle me jedinej kdo se snazi poskozovat f. DP jses hlavne ty...rozhodne ne ja.. Edited November 26, 2007 by JasteR Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Remus by skoda Posted November 26, 2007 Share Posted November 26, 2007 (edited) Ahoj, ten díl s indexem x je tzv. výměnej díl. jeho cena je nižší, podmínkou je vrácení poškozeného dílu. AL vstřikovač je shodný pro 1,9 96/110. Bosch ozn. je P1043 Edited November 26, 2007 by Remus by skoda Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tdipower Posted November 26, 2007 Share Posted November 26, 2007 Dukes: Kdybych ten rozdíl věděl, tak ho určitě dám k dobru, aby se lidi dověděli více. Nevím to. Ale ani jsem to nikdy netrvrdil. A ty to samozřejmě taky nevíš, protože jinak nevidím důvod, proč by ses na to ptal....když to vůbec nesouvisí s tématem Ale bohužel ti neporadím, protože sám teprv budu bádat..... Leda že by ti to poradili chlapi s Dieselpoweru a ty by ses tu chtěl s námi podělit o tvé znalosti, aby z toho taky někdo něco měl.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mcsolle Posted November 26, 2007 Share Posted November 26, 2007 tu na fore kazdy prispevok o dieslakoch skonci takto ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Indi Posted November 26, 2007 Share Posted November 26, 2007 To samé bylo kolem normálních TDI trysek a vstřikovačů. Super je jak někdo našprtá a pak dělá chytrého, když něco vím tak se podělím,když se někdo zeptá. Na druhou stranu chápu DP,Bosch a podobně, že na informacích sedí, protože ty musí firmy těžce zaplatit. Tak nezbude než bádat a pak to profláknout, to bude potom chytráku(to vím už rok a proč jsi se nezeptal). Tak bádáni zdar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PetrC Posted November 27, 2007 Author Share Posted November 27, 2007 Prosím Vás, Mooc prosíím!! Pro mě jsou důležité skutky, ne slova... Tak prosím nepište kdo kolik ví či neví a kdo kolik napíše či nenapíše. Stále tady zůstávají otázky: 1. Co se na těch vstřikovačích se°e? Nejde to vyčistit? 2. Proč mě ten posr.. vstřik funguje za studena a až se motor zahřeje tak vypne? Proč má na něj vliv teplota? 3. Když se motor zahřál asi na 70°, proč se rozsvítila kontrolka ASR???!!! a v tu ránu motor běžel na tři válce... 4. Mám maxidot, proč něco nezařval něco jako "porucha na motoru"? Proč místo maxi dotu řve kontrolka ASR? Proč se vyplo ASR? 5.Vysvětlete jaký je rozdíl ve vstřikovačích běžné řady 1,9TDI PD např. AD a AL nebo T, zda jsou při montáži jednoho typu trysek záměnné-ano či ne(pokud ne, tak proč)? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Komárek Posted November 27, 2007 Share Posted November 27, 2007 Koukám, že kamarád měl pravdu, že ty 96kW motory se serou, jak cip! Dobře, že sem tehdy do něj nešel. To vše je mimo mísu. Jinak přeju, ať máš auto co nejdřív v pořádku! Sorry, poradit nedokážu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Komárek Posted November 27, 2007 Share Posted November 27, 2007 p.s.: tak kup novej vstřikovač, jestli ti zlobí a máš po starosti. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PetrC Posted November 27, 2007 Author Share Posted November 27, 2007 no ono uz se to mění, stojí mě 11t. Ty odpovědi stejně chci slyšet. A přibyla další: Proč chce škodovka ten špatný? Že by to opravovali? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Komárek Posted November 27, 2007 Share Posted November 27, 2007 (edited) 1 vstřik za 11.000? přehnanost, i když už sem viděl i 1 za 20tis., takže to ještě je v normě.. Škodovka chce ten starý, aby ho mohli zrepasovat = tomu se říká tzv. recyklace v automobilovém průmyslu. Edited April 6, 2011 by Wojnar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Indi Posted November 27, 2007 Share Posted November 27, 2007 Prosím Vás, Mooc prosíím!!Pro mě jsou důležité skutky, ne slova... Tak prosím nepište kdo kolik ví či neví a kdo kolik napíše či nenapíše. Stále tady zůstávají otázky: 1. Co se na těch vstřikovačích se°e? Nejde to vyčistit? 2. Proč mě ten posr.. vstřik funguje za studena a až se motor zahřeje tak vypne? Proč má na něj vliv teplota? 3. Když se motor zahřál asi na 70°, proč se rozsvítila kontrolka ASR???!!! a v tu ránu motor běžel na tři válce... 4. Mám maxidot, proč něco nezařval něco jako "porucha na motoru"? Proč místo maxi dotu řve kontrolka ASR? Proč se vyplo ASR? 5.Vysvětlete jaký je rozdíl ve vstřikovačích běžné řady 1,9TDI PD např. AD a AL nebo T, zda jsou při montáži jednoho typu trysek záměnné-ano či ne(pokud ne, tak proč)? Tohle jsi měl napsat hned. Vstřik chcou zpět, jelikož ti dají X-kový(repas), proto to máš za 11 jinak stojí kolem 20. Chtělo by to výpis závad z Vag-u. Něco podobného se řešilo myslím na DP fóru a klučina měl prasklou pružinu na ventilu. ASR se rožne proto, že jednotka ABS dostává nevěrohodný signál o chodu motoru a neví jak má regulovat záběr kol. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cosby Posted November 27, 2007 Share Posted November 27, 2007 Já jen doplním,že né každý "X" díl je repas!!!!!! Já se účastnit nebudu,ale teď stojím za TDipowerem.Napsal alespoň něco.No a pokud to odněkut okopíroval??-No a co,ale snažil se Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
silarm Posted December 15, 2007 Share Posted December 15, 2007 (edited) pravdu mas taky stojim za TDipowerem kluci to uz zenou moc do extremu Edited April 6, 2011 by Wojnar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
1soda Posted April 6, 2011 Share Posted April 6, 2011 No, chlapci z DP ti moc neporadili, co? No je to asi proto, že o tom taky mnoho nevědí.... Ale já ti aspoň řeknu co vím. Rozdíl mezi AL a BX není 130 a 150 koní, ale emisní normna EURO3 a EURO4. AL se dávaly do 130 i 150 s EURO3 a BX do 130 i 150 s EURO4. AL mají větší trysky než BX. Proto BX dosáhnou vyššíhího vstřikovacího tlaku a tím nižších emisních hodnot. Mají však menší průtok, proto musí být jiná délka vstřiku. AL můžeš použít místo BX, ale samozřejmě všechny čtyři! Musíš však přehrát software z motoru EURO3!!! Aby vstřiky fungovaly jak mají. Potom se můžeš úpravou softwaru dostat na vyšší hohnoty výkonu než se vstřikovači BX. Snad je to srozumitelné. Jestli k tomu je někdo schopen říct víc, budu jen rád. viem ze je to stary topic uz ,ale nieje to tak ako pises. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wojnar Posted April 6, 2011 Share Posted April 6, 2011 No ten topic ja fakt starý. Starý dost na to abys tu přišel, něco ze sebe vypotil a ještě k tomu nám vůbec nic neřekl. Takže pro příště si takovéto příspěvky odpusť! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.