Jump to content

2 typy vstřiků na TDI PD 96 KW


PetrC
 Share

Recommended Posts

Rád bych věděl, jaký je rozdím mezi těmity vstřiky:

Injectors for the PD130/150 part number is 038 130 073 AL or 038 130 079 BX

Taky jestli se dají kombinovat. Např:odešel mě vtřikovač na prvním válci a chci nový. MUSÍ být stejného typu?

Díky

Link to comment
Share on other sites

Rád bych věděl, jaký je rozdím mezi těmity vstřiky:

Injectors for the PD130/150 part number is 038 130 073 AL or 038 130 079 BX

Taky jestli se dají kombinovat. Např:odešel mě vtřikovač na prvním válci a chci nový. MUSÍ být stejného typu?

Díky

Ano,musí.

Link to comment
Share on other sites

Díky za odpovědi.

Mám ale další otázky:

1. Co se na těch vstřikovačích se°e? Nejde to vyčistit?

2. Proč mě ten posr.. vstřik funguje za studena a až se motor zahřeje tak vypne? Proč má na něj vliv teplota?

3. Když se motor zahřál asi na 70°, proč se rozsvítila kontrolka ASR???!!! a v tu ránu motor běžel na tři válce...

4. Mám maxidot, proč něco nezařval něco jako "porucha na motoru"? Proč místo maxi dotu řve kontrolka ASR? Proč se vyplo ASR?

Díky za odpovědi, jsem laik a strašně mě to zajímá.

Link to comment
Share on other sites

Rád bych věděl, jaký je rozdím mezi těmity vstřiky:

Injectors for the PD130/150 part number is 038 130 073 AL or 038 130 079 BX

Taky jestli se dají kombinovat. Např:odešel mě vtřikovač na prvním válci a chci nový. MUSÍ být stejného typu?

Díky

No, chlapci z DP ti moc neporadili, co? No je to asi proto, že o tom taky mnoho nevědí....

Ale já ti aspoň řeknu co vím. Rozdíl mezi AL a BX není 130 a 150 koní, ale emisní normna EURO3 a EURO4.

AL se dávaly do 130 i 150 s EURO3 a BX do 130 i 150 s EURO4.

AL mají větší trysky než BX. Proto BX dosáhnou vyššíhího vstřikovacího tlaku a tím nižších emisních hodnot. Mají však menší průtok, proto musí být jiná délka vstřiku.

AL můžeš použít místo BX, ale samozřejmě všechny čtyři! Musíš však přehrát software z motoru EURO3!!! Aby vstřiky fungovaly jak mají. Potom se můžeš úpravou softwaru dostat na vyšší hohnoty výkonu než se vstřikovači BX.

Snad je to srozumitelné. Jestli k tomu je někdo schopen říct víc, budu jen rád.

Link to comment
Share on other sites

Tak to sorry...ale stejně by ses nedočkal asi.....Dukes umí jen 3 slova: ANO, MUSÍ a DIESELPOWER...... takže ten ti toho moc neřekne.... :feve:

Ale rád se nechám přesvědčit o opaku.....možná nastuduje a překvapí ;)

Jaster už se ani neobtěžuje psát....na všechno dá link na DP...tentokrát jsem to ale nepochopil.... :kuk: Jako že si má koupit nové trysky, když mu odešel vstřikovač???? Bóóóóóže :aggressive:

TOTO NENÍ ZAMĚŘENO PROTI FIRMĚ DIESELPOWER! Jen vyslovuji nespokojenost s příspěvky Jastera a Dukese (které nepovažuji za zástupce firmy DIESELPOWER), kteří sice každý řekli, co věděli, ale jako obvykle tazateli asi moc nepomohli....

Je to čistě osobní, ať v tom nikdo nehledá nic víc!!!!

Vím, že chlapi z DP (Reesha, Venca) jsou odborníci a v této problematice kovaní! Proto mě mrzí, že jim někdo tímto způsobem může kazit renomé. Ne nadarmo se říká MLČETI ZLATO....

Edited by Wojnar
Link to comment
Share on other sites

No jo , zase zvědavý mistři z Tešína se ozývají :)

Objevili jste věc všeobecně známou, že rozdíl v těchto 2 typech vstřikovačů je EURO 3 a EURO 4, což je napsáno v každé příručce nebo na dieselpower fóru odkud jste to možná i vyčetli :palec2: .

Umim i víc slov než je ANO,MUSIM , ovšem dle mého jsem odpověděl stručně a správně nebo snad ne?

I když píšeš, že tvůj osobní názor není zaměřen proti DIESELPOWER, tak mě trochu uráží.S DIESELPOWER spolupracuji delší dobu a oni o mých aktivitách vědí a podporují mě v nich.

Je mi jasné, že vy byste se o PD vstřikovačích moc rádi dozvěděli více informací, které byste mohli zúročit pro svůj vlastní úspěch či prodat, ale tu radost vám neudělám, jen bádejte...

Nebo jestli jste mistři na jaké si hrajete, tak zkuste odpovědět ne mojí otázku:Vysvětlete jaký je rozdíl ve vstřikovačích běžné řady 1,9TDI PD např. AD a AL nebo T, zda jsou při montáži jednoho typu trysek záměnné-ano či ne(pokud ne, tak proč)?

Omlouvám se za OT.

Edited by Dukes
Link to comment
Share on other sites

Hele Tdipowere o tom, ze nesouhlasis s mejma prizpevkama at jsou jakekoli, to uz kazdej vi, nemusis se opakovat v kazdem druhem prizpevku a to, ze je nekdo tak dementni, ze nepochopi inzerat s jasne danejma kontaktama, to snad neni treba rozebirat, nebo to ze sem se nikde neprohlasoval jako zastupce f. DP, to nejsem ani nebudu... (ja vim pro tebe sem placenej za reklamu pro DP :) ..)

Dal jsem jen odkaz na varianty vstrikovacich trysek.. o PD se moc nezajimam, proto jsem ani nic dalsiho nepsal..jak pises mlcti zlato....

..podle me jedinej kdo se snazi poskozovat f. DP jses hlavne ty...rozhodne ne ja..

Edited by JasteR
Link to comment
Share on other sites

Dukes: Kdybych ten rozdíl věděl, tak ho určitě dám k dobru, aby se lidi dověděli více. Nevím to. Ale ani jsem to nikdy netrvrdil.

A ty to samozřejmě taky nevíš, protože jinak nevidím důvod, proč by ses na to ptal....když to vůbec nesouvisí s tématem :feve:

Ale bohužel ti neporadím, protože sám teprv budu bádat.....

Leda že by ti to poradili chlapi s Dieselpoweru a ty by ses tu chtěl s námi podělit o tvé znalosti, aby z toho taky někdo něco měl....

Link to comment
Share on other sites

To samé bylo kolem normálních TDI trysek a vstřikovačů.

Super je jak někdo našprtá a pak dělá chytrého, když něco vím tak se podělím,když se někdo zeptá.

Na druhou stranu chápu DP,Bosch a podobně, že na informacích sedí, protože ty musí firmy těžce zaplatit.

Tak nezbude než bádat a pak to profláknout, to bude potom chytráku(to vím už rok a proč jsi se nezeptal).

Tak bádáni zdar. :kol-140:

Link to comment
Share on other sites

Prosím Vás, Mooc prosíím!!

Pro mě jsou důležité skutky, ne slova... Tak prosím nepište kdo kolik ví či neví a kdo kolik napíše či nenapíše.

Stále tady zůstávají otázky:

1. Co se na těch vstřikovačích se°e? Nejde to vyčistit?

2. Proč mě ten posr.. vstřik funguje za studena a až se motor zahřeje tak vypne? Proč má na něj vliv teplota?

3. Když se motor zahřál asi na 70°, proč se rozsvítila kontrolka ASR???!!! a v tu ránu motor běžel na tři válce...

4. Mám maxidot, proč něco nezařval něco jako "porucha na motoru"? Proč místo maxi dotu řve kontrolka ASR? Proč se vyplo ASR?

5.Vysvětlete jaký je rozdíl ve vstřikovačích běžné řady 1,9TDI PD např. AD a AL nebo T, zda jsou při montáži jednoho typu trysek záměnné-ano či ne(pokud ne, tak proč)?

Link to comment
Share on other sites

Prosím Vás, Mooc prosíím!!

Pro mě jsou důležité skutky, ne slova... Tak prosím nepište kdo kolik ví či neví a kdo kolik napíše či nenapíše.

Stále tady zůstávají otázky:

1. Co se na těch vstřikovačích se°e? Nejde to vyčistit?

2. Proč mě ten posr.. vstřik funguje za studena a až se motor zahřeje tak vypne? Proč má na něj vliv teplota?

3. Když se motor zahřál asi na 70°, proč se rozsvítila kontrolka ASR???!!! a v tu ránu motor běžel na tři válce...

4. Mám maxidot, proč něco nezařval něco jako "porucha na motoru"? Proč místo maxi dotu řve kontrolka ASR? Proč se vyplo ASR?

5.Vysvětlete jaký je rozdíl ve vstřikovačích běžné řady 1,9TDI PD např. AD a AL nebo T, zda jsou při montáži jednoho typu trysek záměnné-ano či ne(pokud ne, tak proč)?

Tohle jsi měl napsat hned.

Vstřik chcou zpět, jelikož ti dají X-kový(repas), proto to máš za 11 jinak stojí kolem 20.

Chtělo by to výpis závad z Vag-u.

Něco podobného se řešilo myslím na DP fóru a klučina měl prasklou pružinu na ventilu.

ASR se rožne proto, že jednotka ABS dostává nevěrohodný signál o chodu motoru a neví jak má regulovat záběr kol.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 3 years later...

No, chlapci z DP ti moc neporadili, co? No je to asi proto, že o tom taky mnoho nevědí....

Ale já ti aspoň řeknu co vím. Rozdíl mezi AL a BX není 130 a 150 koní, ale emisní normna EURO3 a EURO4.

AL se dávaly do 130 i 150 s EURO3 a BX do 130 i 150 s EURO4.

AL mají větší trysky než BX. Proto BX dosáhnou vyššíhího vstřikovacího tlaku a tím nižších emisních hodnot. Mají však menší průtok, proto musí být jiná délka vstřiku.

AL můžeš použít místo BX, ale samozřejmě všechny čtyři! Musíš však přehrát software z motoru EURO3!!! Aby vstřiky fungovaly jak mají. Potom se můžeš úpravou softwaru dostat na vyšší hohnoty výkonu než se vstřikovači BX.

Snad je to srozumitelné. Jestli k tomu je někdo schopen říct víc, budu jen rád.

viem ze je to stary topic uz ,ale nieje to tak ako pises.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...